Jump to content

Pareri despre E38 si E65


Catalin BMW

Recommended Posts

nu inteleg de ce nu reinvie seria 8? nu exista piata ptr 8ar? cred ca ar vinde fara numar, la cat de exclusivista ar fi...chiar si pe praful asta.

 

pai , a reinviat, dar cu alt nume :) bmw i8 :) se vinde din 2013, consum "ENORM DE MIC" :)) , si putere garla 4.8 secunde suta

 

 

glumesc,

 

seria 8 este 2012 http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2010/08/2012-bmw-8-series-rear-3-quarter-view-image.jpg

inainte de sfarsitul lumii :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca BMW a pierdut bani cu primul seria 8 iar cu seria 6 le-a mers bine asa ca au continuat cu 6.

 

In viata mai si pierzi .... frantics.gif Lasa ca castiga bmw cu plasticele scumpe de vanzare doar pe oem, gen bandouri :) din plastic extraterestru , sau burlan de debitmetru la 100 de euro :))

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

 

+ cromeline door mirror; chromeline headlight inserts.

 

pe interior, la e38, ... varianta "chrome line" e bogata in optiuni(strict cele de fabrica).

 

si e65 la interior abunda in optiuni.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca BMW a pierdut bani cu primul seria 8 iar cu seria 6 le-a mers bine asa ca au continuat cu 6.

 

 

 

 

 

Daca investesti multi bani sa creezi o masina si faci doar cateva mii, nu-ti scoti banii decat daca o vinzi la preturi foarte mari.

 

bmw 850 csi au fost facute doar 1510 :) cu optiune DIRECTIE INTEGRALA

bmw 830 13 bucati

toate motorizarile adunate vreo 10.000 bucati.

Si un singur M8 prototip de 550 cai

 

Probabil ca asta e cauza

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

850 CSI pornea de la 100.000 $ , deci era normal sa nu se produca prea multe...

 

Pricing for the 840Ci was $69,900, while the 850Ci was priced at $88,000. The top-of-the-line 850CSi sold for $100,950. IN total, 789 buyers purchased the 840Ci, and just 160 purchased the 850Ci. 98 examples of the 850CSi were sold in 1995.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

problema lui era ca era facut muci de supercarurile vremii la un pret similar..

era mia slab si decat M-urile contemporane lui la pret superior, altfel e o masina cool..

Asta e unul din BMW-urile care as dori sa le conduc macar cateva sute de km... vreo 200 macar prin Alpi si vreo 200 pe autobahn...

Link to comment
Share on other sites

problema lui era ca era facut muci de supercarurile vremii la un pret similar..

era mia slab si decat M-urile contemporane lui la pret superior, altfel e o masina cool..

Asta e unul din BMW-urile care as dori sa le conduc macar cateva sute de km... vreo 200 macar prin Alpi si vreo 200 pe autobahn...

 

:goodjob: :laugh:

 

 

din cate am citit pe net, CSI-ul accelereaza in a3a la 150km/h cum accelereaza masini de 200cp in a2a la 60...desi are, cat, appx 2t?

 

cred ca a fost inaintea timpului ei.

 

daca ar fi fost acum la 100000e in stilul ala, cu o tehnologie ceva mai noua, dar nu foarte departe de original, se vindea ca painea calda. parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

interiorul de e65 e foarte misto, ca si lista de dotari, desi nici cu e38 nu imi e rusine, poti avea pe el cam orice iti trece prin cap.

Cu siguranta ca e65 e o masina superioara tehnic., desi are niste scapari

LA e65 nu e posibil sa ai supensie edc sau s-edc, cum doar M-urile mai au acum.

 

e38 e plin varf de electronica si senzori si are si el"drive by wire".

Alta smecherie e ca sistemele de navigatie si sunet la e38 au fost din design sa fie usor upgradabile, plug&play, practic daca ai o navigatie mark II pur si simplu iei un mark IV si il pui si gata.. cablaraie si restul sunt deja pregatite..

 

 

 

 

la exterior, nfl asta mi se pare dezagreabil.. chestie de gust totusi.

F01 asta seamana mai degraba cu e38 decat cu e65, si asta spune multe de design-ul reusit la masinii..

intre un e38 2001 si un e65 nfl.. aleg cu siguranta e38, altfel daca as putea sa iau un e65 FL, ala e alta poveste..

 

Cum adica la e65 nu e posibil sa ai suspensie EDC?

 

I-a uite chiar in linkul colegului e65 cu edc http://www.autovit.ro/bmw-760-C21106374.html

Link to comment
Share on other sites

Da, interesant pretul, mic in comparatie cu intretinerea masinii, ulterior. Impozit 8700ron, revizii, benzina pe la 7 ron cat se aude ca va fi, de fapt grosul incepe dupa ce o iei.

 

O s-o ia cineva acre o trece pe gaz, n-o inscrie la Adm Fin si ...tot asa!! Cine crezi ca o cumpara? Cineva care chiar isi permite sa intretina un 7-ar?

Link to comment
Share on other sites

Masini din categoria celei de mai sus, dupa parerea mea, in maxim 2 ani or sa ajunga la dezmembrari. Sa dezmembrat una in arad in stare perfecta si inmatriculata.

 

nu cred, mai degraba o trece pe bulgaria din cauza impozitului .

 

 

Colegu , V12 ala nu-l poti pune pe gaz, NU in romania . Nu exista instalatie omologata pentru 450 de cai . Poate doar BRC sa fabrice , dar nu o poti omologa

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

parerea mea este ca intretinerea este asemanatoare, debinde doar de la cine, de unde ai luat-o si bineinteles cu cati km ...

intretinerea la motor este identica (pentru motoare asemanatoare), de ex: 3.0D - alegerea majoritatii (uleiuri, filtre, role, intinzatoare, debitmetru, etc. ).

intretinere cutie automata (in cazul optionarii pentru aceasta la e38) este identica cu cea a e65-ului, putini sunt cei carora le cade cutia la e65 si o repara/schimba "pe bune" la bavaria. Iar in cazul e38-ului daca nu ma insel este la fel ca la mine (e39), cutia automata aproape de limita cuplului pe care il dezvolta motorul (cadenta problemelor marita).

restul pieselor de suspensie sunt intreadevar mai scumpe ... la un e38 cumparat sh, nu mira pe nimeni sa aibe nevoie de alte capete de bara, capete bara stabilizatoare, etc. . Pe cand la un e65 (relativ mai nou) poti sa ai norocul sa le mai amani 50.000 km. Sa nu vb. de plastice/capace/chedere/clipsuri lipsa sau rupte, care iti vor scade semnificativ nivelul de confort interior. Nu sunt snob si nici nu conduc o banca dar de o masina veche trebuie sa ai grija, sa o urmaresti permanent si sa ai rabdare sa pui toate lucrurile la timp (asta daca nu este vre'un manelar/cocalar cu lant de (gr)aur la gat si ceafa lata). Eu unu detin un e39 530da touring ... o masina eleganta, cu ceva optiuni si intr-o stare ok, dar vasta masinii isi spune off-ul, am schimbat anumite lucruri care nu stau de consumabile si mai de graba de dezmembrari, norok ca s-au gandit cei de la BMW ca poate vrei sa o faci pe bucati. Am avut ocazia sa conduc si e38 (730d) dar si un e65 (730d) si diferenta este astronomica. Chiar daca si e38-ul are servotronic si este drive by wire (pare aproape identica cu al meu e39, am si suspensie pneumatica pe spate), cand te urci in e65 este alta lume ... confort-ul este la un alt nivel, plutesti parca peste gropi, directia este cu adevarat dinamica iar optiunile ma face sa cred ca al meu e39 provine din epoca de piatra.

Acum dupa fiecare ... portofel, parerea mea este ca "merita" mai mult un e65 decat un e38. Eu unu ma gandesc ca la o posibila viitoare masina (e65) pentru mine, momentan ma bucur de al meu e39 (de care sunt indragostit), care este oricum o masina foarte foarte foarte buna in comparatie cu 7-80% din actuala piata de masini din Romania.

Link to comment
Share on other sites

760i nu este pt oricine si in niciun caz pt cineva care isi permite o masina de 13k euro,La pariu ca daca il suni pe vanzator negociaza 2k euro numai la tel.

 

Pt asa ceva doar un rahat de filtru de polen Mann costa 290ron,un set placute fata ATE - 840ron,etc nici nu vreau sa pomenesc de EDC,unde mai pui ca la un motor de 450cp nu mai tine cu anvelope sh asa cum obisnuiesc multi,chiar si cele noi se duc repede.

 

Cu banii de impozit te plimbi 20k km in regim mixt cu un 320d e90 :rolleyes:

 

Dupa mine proprietarul de 760i ar trebui sa castige minim 10k euro/luna.

Link to comment
Share on other sites

la ora asta un e38 daca nu are partea electrica praf, rezolvi tot la el cu maxim 2000 de euro, inclusiv niscaiva probleme la motor si cutie daca exista. e38 3.0D a avut alta cutie decat celalat motorizari 3.0D si chiar nu a avut pe partea aia nimic special

 

 

LA un e65 sunt ceva probleme comune care le-au avut cam toate de sari linistit de 4000 o singura repratie daca ai un pic de ghinion, sa o pui la punct. E incomparabil mai scump de intretinut,

 

De aia nu mi-am luat ca treceam si peste aspectul exterior al unui e65 NFL, pur si simplu mi-a fost frica. Iar de e65 FL inca nu ma pot apropia din pacate.

ak, sigur nu exista EDC si S-EDC pe e65, pot avea dinamic drive eventual.

Altfel pun si aia la misto in anunt , cum vezi toate e60 520D de pe autovit cu diferential autoblocant :)

Link to comment
Share on other sites

Sant "bombe cu ceas" astea din 2002-2005. Pe langa numeroasele probleme cu care au iesit din fabrica , sa iei una de aproape 10 ani si sa inceapa cu restul de chestii care tin de km si timpul trecut (suspensie, furtune, plastice, module) apuci sa o conduci 2 zile pe luna si in restul alergi dupa piese.
Link to comment
Share on other sites

Sant "bombe cu ceas" astea din 2002-2005. Pe langa numeroasele probleme cu care au iesit din fabrica , sa iei una de aproape 10 ani si sa inceapa cu restul de chestii care tin de km si timpul trecut (suspensie, furtune, plastice, module) apuci sa o conduci 2 zile pe luna si in restul alergi dupa piese.

Eu am avut 2 prieteni cu e65 (ambii e65 fara facelift si ambii 730d), unul dintre ei a schimbat un o-ring la un furtun de presiune ulei de la cutie iar celalalt amortizorul de turatie (flansa mare din cauciuc), in rest numai consumabile - ambii le-au detinut in medie ~50-60.000 km pana de curand si nu pentru ca asteptau sa pice ceva din secunda in secunda, acum fiecare cu pararea lui, eu unu mi-am cautat si adus un e39 intr-o stare cat mai buna si intr-un an, de cat timp o detin, am sarit de 1300-1500E pentru a o aduce cat mai aproape de ce trebuie sa fie (unii ma catalogheaza paranoic, am schimbat lucrururi care nici nu iti trece prin cap).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

sunt si eu un fan mare E38, intradevar cum arata masina asta la exterior mi se pare opera de arta, ceea ce nu prea pot spune de E65. Dotarile evident sunt mai complexe si mai avansate la E65. Dar eu am un E38 din 2001 model individual cu incalzire + masaj in scaune si in volan cutie steptronic 3l diesel si multe multe altele, daca nu ar fi navigatia cam invechita, ar fi mai mult ca suficient. Ca fiabilitate, la fel sunt foarte multumit, de 2 ani am schimbat consumabile excludem reparatiile din propria vina si asta pe drumurile din Moldova. Deci pina la urma credca merita si una si alta banii dar tine de gust credca mai mult aici.

 

ce chestie... nu am stiut k sunt si e38uri cu masaj in scaune

si on topic: eu zic sa iti iei e38, e ultimul 7ar care pastreaza linia BMW, si fara suparare e65ul fara facelift e o masina urata, nu zic ca nu mi-ar place una dar e o masina urata cum e de exemplu cayenneul primul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.