Jump to content

Cauciucuri de vara - TOP


laf_c

Top anvelope vara  

321 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Modelul din link-urile tale nu este cel SSR, si sa inteleg ca 23,000km ti se pare mult pt o anvelopa?

 

 

Acei km reprezinta distanta pe care s-a facut testul. Din astfel de teste reiese ca cele doua anvelope sunt apropiate (deci nu se justifica diferenta de pret). In realitate lucrurile sunt convins ca stau putin altfel. Nu ma indoiesc de calitatea Michelin-ului, dar ma gandesc ca la bani mult mai putini, pot avea un produs destul de apropiat.

 

http://www.reifendirekt.de/cgi-bin/RDTyreTest.pl?cart_id=79705068.139.29428&language=RO&dsco=139&Marke=Michelin&Profil=PRIMACY+HP+ZP&Med=reifentest.com

http://www.reifendirekt.de/review/139/Continental_PremiumContactSSR_reifentestcom.html

Link to comment
Share on other sites

Eu citisem niste forum-uri in care nu erau foarte laudate de proprietari. Majoritatea spuneau ca au schimbat anvelopele dupa 25 - 35,000km. Acum nu stiu in ce conditii le-au utilizat ... si eu am luat rotile de vara tot cu anvelopele astea, voi vedea in timp cat ma vor tine :) Edited by EQUANT
Link to comment
Share on other sites

O intrebare un pic offtopic, insa tot la capitolul anvelope: voi obisnuiti sa inversati, dupa o anumita perioada, anvelopele fata-spate? In manualul masinii scrie ca BMW nu recomanda acest lucru, pt ca se modifica comportamentul dinamic al masinii.

pai nu stiu care ar fi problema daca geometria si unghiurile masinii sunt bune iar anvelopele sunt uzate uniform pe suprafata lor de rulare!!

 

 

Eu citisem niste forum-uri in care nu erau foarte laudate de proprietari. Majoritatea spuneau ca au schimbat anvelopele dupa 25 - 35,000km. Acum nu stiu in ce conditii le-au utilizat ... si eu am luat rotile de vara tot cu anvelopele astea, voi vedea in timp cat ma vor tine :)

nu are cum sa tina atat de putin.. din ce stiu eu o anvelopa care tine f putin este Bridgestone Potenza RE050A Poloe Position de ex

de Continentalurile alea nu am auzit asa ceva.

Edited by meghitz
Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu care ar fi problema daca geometria si unghiurile masinii sunt bune iar anvelopele sunt uzate uniform pe suprafata lor de rulare!!

Pai nici eu nu stiu, tocmai de aia am intrebat. In manual asa scrie.

post-23360-0-96749400-1300646496_thumb.jpg

Edited by EQUANT
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca a cumparat cineva anvelope Rotalla, Sunew, Sailun, High Performer, Sunny etc, adica cele mai ieftine dupa site. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&cart_id=79705068.139.29428&ranzahl=4&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Transport=P&dsco=139&sowigan=So&Ang_pro_Seite=10&sort_by=preis

 

Daca da, atunci sa ne impartaseasca cateva pareri.... ca sunt ale naiba de ieftine!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca a cumparat cineva anvelope Rotalla, Sunew, Sailun, High Performer, Sunny etc, adica cele mai ieftine dupa site. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&cart_id=79705068.139.29428&ranzahl=4&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Transport=P&dsco=139&sowigan=So&Ang_pro_Seite=10&sort_by=preis

 

Daca da, atunci sa ne impartaseasca cateva pareri.... ca sunt ale naiba de ieftine!

Fii serios!!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am avut de vara:

Bridgestone Turanza 205.55.16 rft care s-au comportat exemplar atat pe uscat cat si pe umed,acum am

Goodyear nct 5 225.45.17 rft care pe uscat mi se par la fel ca Bridgestone(daca ar fi fost tot pe 16 cred ca erau mai slabe)iar pe ploaie sunt sub orice critica.

In priviinta alegerii runflat sau non runflat,am de iarna un set de Dunlop Winter Sport 3d care din pacate nu sunt runflat,masina este mai confortabila dar si precizia directiei difera,asa ca depinde ce vrei de la masina.

Link to comment
Share on other sites

NCTul 5 de care zici e o anvelopa facuta sa dureze in timp si sa nu se toceasca asa repede, acum depinde ce vrei economie la anvelope sau ce e mai bun ca si performanta

da stiam lucrul acesta, dar faceam o comparatie intre ele pt ca si Bridgestone Turanza sunt facute sa dureze in timp,iar Potenza sunt mai ''performance'' ca sa zic asa.

Link to comment
Share on other sites

NCTul 5 de care zici e o anvelopa facuta sa dureze in timp si sa nu se toceasca asa repede, acum depinde ce vrei economie la anvelope sau ce e mai bun ca si performanta

22 000 KM facuti "asezonati" cu o galma de toata frumusetea.Chestia cu ploaia este adevarata,ca atare am trecut pe ContiSportContact 3 SSR 225/45/17.Din putinele rewiw-uri par mai ok sa vedem cu se comporta astea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut ! Nu am mai trecut prin 'club'de multa vreme ! Eram dator cu un feedback referitor la alegerea facuta -cauciucuri Dunlop Sport Maxx 225/50/16 ZR Ei bine,vreau sa va spun ca se comporta exemplar,atat pe asfalt uscat cat si pe asfalt ud, chiar si cu un stil de sofat mai agresiv.Auzeam diverse opinii cum ca aceste cauciucuri au aderenta scazuta insa pana acum nu am simtit acest lucru,indiferent de tipul de sofat,de tipul de carosabil,de temperatura lui sau de conditiile meteo.(evident,nu le folosesc iarna).Ba dimpotriva,la fortarea unor viraje ,in conditii de ploaie ,cauciucurile s-au comportat perfect si masina si-a pastrat traiectoria comandata.Ramane sa vad cat de durabile sunt dpdv. al uzurii.

Cauciucurile sunt fabricate in Japonia in 2009 si au costat 450 ron/buc.Le recomand cu caldura celor care nu vor sa investeasca o groaza de bani pentru un cauciuc bun.

 

PS:Felicitari tuturor celor care au contribuit la noua grafica a forumului.Arata bestial !

Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit pana acum si Bridgestone si Michelin si Continental.Parerea mea e ca dintre cele 3 Bridgestone sunt cele mai rigide si Michelin sunt cele mai 'finute',insa ca rezistenta mi se pare ca e invers.Continental,insa mi-a lasat impresia ca e mai slabut decat celalate 2. :pardon:
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Salut ! Desi e un topic mai vechi,poate va intereseaza inainte de a da niste bani pe incaltari.Anul trecut am cumparat 4 anvelope de vara Continental Premium Contact 6 ,dimensiuni 235 / 45 / 17.

 

Pe autostrada,la viteze intre 80 si 120 km/h,masina facea ca o motocositoare.Le-am dus inapoi la atelierul de vulcanizare pentru verificare.Erau ovalizate toate patru !!!

Le-am trimis inapoi,vanzatorul le-a facut expertiza si m-a intrebat daca vreau altele sau banii in cont.Am ales varianta a doua.

Nu stiu daca am fost eu ghinionist (desi toate 4 sa fie defecte ?)sau din cauza ca au fost fabricate in Romania . Am ales Conti pt.ca am luat masina asta incaltata cu Conti 5 ,tot made in Ro,si nu am avut nici cea mai mica problema.

Acum am trecut pe Falken Azenis Fk 510,facute in Japonia,le-am pus pe aceleasi jante si...liniste deplina.Foarte aderente,indiferent ca merg pe uscat sau ploaie torentiala,nu se lasa flancurile,un pic mai dure decat Conti 6 dar nu deranjant.Pana acum se comporta exemplar...sa vad cat ma tin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.