Jump to content

Fum de undeva...


Recommended Posts

Problema e ciudata... Am picaturi de ulei, nu foarte mult dar suficient, pe galeriile de evacuare... Bineinteles, atunci cand astea se superincalzesc, incepe sa se arda uleiul si sa iasa un fum alb... nu foarte gros... dar daca stai langa mine la un semafor se vede... M-am tot uitat ieri si azi de pe unde ar putea ajunge ulei si nu imi pot da seama...

Mentionez ca sigur e ulei... si mie mi se pare ca picura de la capacul de la culbutori... ideea e de unde si pana unde se poate intampla asta? :) Garnitura de la culbutori si de la chiulasa e schimbata acu vreo 8 mii km. Cel putin asa zice cartea de service...

E destul de enervanta problema pentru ca orice politai poate sa spuna ca am vreo problema la motor ca fumega si nu am chef iarasi de astia... De amintit ca verific mereu nivelul la ulei si e ok... Adica nu consuma ulei si nici nu dispare ulei... :) Unde as putea sa ma duc sa fac o verificare si sa imi zica rapid si clar motivul ptr care ajunge ulei pe galerie?

Mi s-a mai spus sa dau cu silicon rosu ca sa etanseze la culbutori... E valabila metoda asta? Merita sau e frectie la picior de lemn si tine un pic dupa care reapare problema? Siliconul ala pot sa il dau eu de jur imprejur sau trebuie sa desfac capacul la culbutori ptr asta? :blink:

Va multumesc anticipat...

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

fum alb cu miros(aparent) de ulei poate fi din :

1:apa in benzina si revervor incarcat cu diferite depuneri si apa

2:pierderi de antigel...chiloasa ciupita,pierde antigel undeva in partea evacuarii....

Uleiul ars nu scoate fum alb...asta cu siguranta....

Link to comment
Share on other sites

Cred ca incep si eu sa inteleg... am impresia ca e undeva de la chiulasa... am stat si am analizat azi-noapte sa vad de pe unde provine si e posibil sa fie ce ziceti... la unul din suruburile chiulasei se vad pete ca si cum ar curge pe acolo ceva... cred ca va trebui sa schimb garnitura de chiulasa si eventual sa etansez cu silicon in acea zona...

Multumesc ptr ajutor...

Are cineva idee daca problema poate fi rezolvata prin schimbarea garniturii de chiulasa si eventual etansare cu silicon? Daca da unde as putea face lucrul asta in bucuresti in deplina siguranta fara sa ma trezesc cu piese schimbate si eu sa urmaresc mersul reparatiei? Cat poate sa coste asa ceva?

Multumesc anticipat.

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

daca e garnitura de _chiulasa_ ciupita (asa cum preconizam) operatiunea nu e foarte costisitoate....garnitura e in jur de 100E iar manopera cam 150 intr-un service bun.nu te lasa pacalit de serviceuri cu renume de reprezentanta.Eu de 2 ani repar masinile intr-un service care arata ca dupa razboi....dar baietii de acolo sunt priceputi,si im incredere totala in ei....incredere ca nu mi-a fost tradata niciodata.

mult succes !

PS:daca pierzi antigel doar pe evacuare si nu intra si in ulei(verifici joja si vezi sa nu creasca nivelul de ulei,si uleiul de pe joja sa nu aiba bule) nu te grabi foarte tare sa faci operatiunea....antigelul se arde pe esapament iar singurul inconvenient e ca trebuie sa completezi destul de des....

Gaseste intai un service de incredere....

multa bafta !

Link to comment
Share on other sites

@verssatu Deci... la evacuare m-am uitat... nu e de acolo... am o prelingere de lichid intr-adevar de la chiulasa... ideea e sa fie doar asta... sper sa fie doar de acolo....

@IulianE pretul de 100 de euro ptr o garnitura de chiulasa mi se pare cam mare totusi... adica eu stiam de pret undeva in jur de vreo 30-40... si asta pret maxim in nici un caz 100 de euro... :) Este exagerat pretul.... mai informeaza-te... Pe un site cu comenzi on-line am gasit pe la vreun milion de lei vechi.... deci...

Eu intrebam de pretul manoperei pentru ca necesita mare atentie si strangerea capacului etc... Iarasi te contrazic... 150 de euro e un pret enooooorm... :) ora de manopera la Automobile Bavaria este de 50 euro... Tu vrei sa-mi spui ca toata operatiunea dureaza 3 ore? :blink:

 

PS Uita-te pe http://elitecat.cz preturile sunt in jur de un milion la ganiturile de chiulasa pentru un E34 520i motor M50 24v

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Vezi langa pistonul nr. 6 sau 4 (depinde cate ai) este un surub pe bloc de unde se da drumul la antigelul din bloc. Exista posibilitatea sa nu fie strans suficient si curge pe evacuare.

 

Ulei, numai de la capacul culbutorilor, dar este exclus. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vezi langa pistonul nr. 6 sau 4 (depinde cate ai) este un surub pe bloc de unde se da drumul la antigelul din bloc. Exista posibilitatea sa nu fie strans suficient si curge pe evacuare.

 

Ulei, numai de la capacul culbutorilor, dar este exclus. :)

135482[/snapback]

 

Good point... uite un sfat foarte pertinent... daca e doar asta... ar fi perfect... :blink: Am 6 cilindri deci o sa ma uit peste trei zile cand ma intorc in bucuresti, la cilindrul 6... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
Vezi langa pistonul nr. 6 sau 4 (depinde cate ai) este un surub pe bloc de unde se da drumul la antigelul din bloc. Exista posibilitatea sa nu fie strans suficient si curge pe evacuare.

 

Ulei, numai de la capacul culbutorilor, dar este exclus. :)

135482[/snapback]

:blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

@verssatu  Deci... la evacuare m-am uitat... nu e de acolo... am o prelingere de lichid intr-adevar de la chiulasa... ideea e sa fie doar asta... sper sa fie doar de acolo....

@IulianE    pretul de 100 de euro ptr o garnitura de chiulasa mi se pare cam mare totusi... adica eu stiam de pret undeva in jur de vreo 30-40... si asta pret maxim in nici un caz 100 de euro... :) Este exagerat pretul.... mai informeaza-te... Pe un site cu comenzi on-line am gasit pe la vreun milion de lei vechi.... deci...

Eu intrebam de pretul manoperei pentru ca necesita mare atentie si strangerea capacului etc... Iarasi te contrazic... 150 de euro e un pret enooooorm... :) ora de manopera la Automobile Bavaria este de 50 euro... Tu vrei sa-mi spui ca toata operatiunea dureaza 3 ore? :)

 

PS Uita-te pe http://elitecat.cz preturile sunt in jur de un milion la ganiturile de chiulasa pentru un E34 520i motor M50 24v

135350[/snapback]

 

Incearca sa cumperi o garnitura de chiulasa buna,de preferat originala.Probabil este in jur de 100$,daca nu si ma scumpa.

Nu cred ca se poate schimba garnitura de chiulasa in 3 ore,si sa iasa si treaba buna. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
Incearca sa cumperi o garnitura de chiulasa buna,de preferat originala.Probabil este in jur de 100$,daca nu si ma scumpa.

Nu cred ca se poate schimba garnitura de chiulasa in 3 ore,si sa iasa si treaba buna. :blink:

135579[/snapback]

exact asta ii spuneam si eu...dar poate pe tine o sa te asculte.cum naiba sa fie garnitura de _chiulasa_ 30-40 € cand eu am dat 120 ron pe garnitura de la baia de ulei care e cam ca aia de _chiulasa_ numai ca e mult mai mica ca suprafata.

Link to comment
Share on other sites

Observ ca si pe acest topic se discuta intens despre pretul unei garnituri de _chiulasa_.

Tot ce pot sa spun eu este ca acest pret este in functie de tipul motorului.

Personal, am ridicat garnitura astazi si am dat fix 1.150.000 rol, garnitura pt. motor M52 2800i. Daca aveam motor de 3000 costa 110 Euro. Nu stiu de ce este diferenta asa mare de pret, dar tipul respectiv, mi-a cerut talonul si lista de preturi, precum si tipurile de motor mi-au fost insiruite.

 

Mi-a mai explicat ca sunt garnituri cu insertie metalica (110 E) si garnituri din klingherit normale, la 800.000-1.700.000 rol.

Link to comment
Share on other sites

exact...asta e diferenta de pret.Da de manopera ce zici?

135736[/snapback]

 

Manopera hmmmm... pot sa spun doar atat din experienta mea:

 

Sunt service-uri cu renume, la care poti plati sume fabuloase, dar lucrarea sa lase de dorit chiar daca iti ofera garantie ( in care sa te plimbi de sa-ti para rau), sau service-uri modeste in care sa fie si meseriasi buni, capabili sa-ti rezolve problema.

 

Si ca un ex., in paralel am avut un Cielo si BMW-ul actual. La Cielo am montat intalatie de GPL intr-un service autorizat, cu pretentii. Stii cat consuma masina in oras? Numai 16% GPL. Am facut anticamera la ei de mi-a parut rau de viata si tot nu am rezolvat!

Povestind pb. la un service pasnic unde am si prieteni, a fost reglata instalatia de un meserias de am ajuns la un consum de 9% in oras. Si totul manual, fara aparatura sofisticata de la sevice-ul cu pretentii. Poate nu peste tot este la fel, dar eu ma duc de regula la meseriasii pe care-i cunosc! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
fratilor....nu are kum sa curga ulei pe la garnitura de chiulasa pe galerii care sunt incine.......pt ca garnitura de chiulasa este pozitionata intre chiulasa si blocul motor.galeriile sunt prinse pe chiulasa deci mai sus de garnitura.......curge ulei pe la capacul de motor....care original avea o garnitura.......dar ulterior se etanseaza cu silicon....si ala se REETANSEAZA IAR......MANOPERA FFF IEFTINA INTR UN SERVICE...ORICARE AR FI EL....DAR TRE SA LE ZICETI LA MECANICI DE UNDE CURGE CA SA SI DEA SEAMA CA STITI NISTE NOTIUNI TEORETICE ATFEL O SA VA IA 100EURO MANOPERA CA DE AVEM BMW.... :) :) :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.