Jump to content

VAND BMW 320i E46


bgv

Recommended Posts

Vand BMW 320i E46, 2.200 cmc, 170 cp,aer conditionat, trapa, xenon, proiectoare, ski-sac, bancheta spate fractionabila, 104.500 km reali, importata personal din Germania in iunie 2008 la 69.000 km.

 

Masina a avut un singur proprietar in Germania iar in Romania sunt singurul proprietar, are carte service, consumabilele sunt schimbate saptamana trecuta (inclusiv schimb filtru benzina),are roti de iarna DUNLOP WINTER SPORT 3 195/65/15, cd Mp4 si port USB

ITP valabil 07.2012

 

Pret 10.200 EUR

 

TEL 0722.606.990

post-19921-1292789396_thumb.jpg

post-19921-1292789410_thumb.jpg

post-19921-1292789423_thumb.jpg

post-19921-1292789439_thumb.jpg

post-19921-1292789451_thumb.jpg

post-19921-1292789461_thumb.jpg

post-19921-1292789475_thumb.jpg

post-19921-1292789550_thumb.jpg

Edited by bgv
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ce repede observati toate defectele unei masini...faptul ca are 105.000km (reali) si ca arata bine interior/exterior este eclipsat total de un ornament (de 2 lei ce-i drept) la faruri si de aerul conditionat..pretul este putin mare, dar e influentat si de starea masinii nu doar de dotari ce se pot monta si dupa cu cateva sute de euro.
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram, masina e printre cele mai chele e46 iar pretul ar fi pt un e46 full.

 

eu nu inteleg cum va dati voi seama de pretul unei masini doar din cateva poze...sunt zeci de piese ce pot fi noi sau in stare foarte buna intr-o masina sau varza in alta..la o evaluare atat de superficiala a masinii, asa cum este vizionarea a catorva poze, masina asta este intradevar scumpa fata de pretul pietei..luata in amanunt poate ca masina se prezinta intr-o stare tehnica foarte buna, fiind justificat deci un pret mai mare. stim cu totii cat costa intretinerea corecta si piesele originale pt un bmw, iar adevarul este ca cele mai multe bmw-uri (referindu-ma in special la e46 si e60) de pe piata sunt intr-o stare mai degraba deplorabila decat buna.

Ronin..te-ar atrage mai mult un 320i cu piele, climatronic, radio-cd oem..la un pret de 9000E, dar care necesita schimbate: articulatie, ambreiaj, volanta, filtre, discuri, placute, ulei etc (ai inteles ideea) sau un 320i..asa chel cum e el, la 10.000E la care ar necesita schimbat rezerva de ambi-pur si alte operatiuni banale?

p.s. nu ma refer la aceasta masina in special, ci la modul de a primi o masina doar prin prisma pretului si atat..TOTAL SUPERFICIAL

Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa puna un pret de 15k. Ca sa fie totul ok si conform cu realitatea din teren.

Insa cineva sa ii spuna sa nu se bazeze pe banii aia... :twoup:

 

Si eu am masina de 35 mii de euro, Volvo cu GPL!! Dar nu o vand, imi place doar sa stiu valoarea reala... :)

Link to comment
Share on other sites

in mult-laudata germanie, un 320i din 2004 pleaca de la 8000 dar sunt doar 2 la banii astia, si ajunge rapid la 10000, si pana la 16000.

si jumatate din forum are masinile aduse de acolo, ca cica sunt ieftine si bune :twoup:). dar cand o cumpara din romania , deja inmatriculata , ati vrea sa fie la 6000 de euro

tipic romanesc, majoritatea sunt interesati doar de pret nu de starea masinii, sunteti experti in a vedea orice imperfectiune in poze, dar cand va cumparati masini, va bucurati la un pret mic si luati cazane rasturnate revopsite in care mai bagati repede cateva mii de euro, apoi va plangeti ca va pacalesc samsarii

 

poate si masina asta e un junghi, dar exista si posibilitatea sa fie in stare excelenta si km reali , dar nu e 5-6000 cum sunt cazanele fara airbaguri pe autovit. care e interesat se duce cu cati bani are disponibili in buzunar, merge cu masina, o vede live, si apoi face o oferta de 3-5-6, cat draq bani are vanzatorului. poate accepta si 5000 , nu aveti de unde sa stiti pana nu incercati

am vazut acelasi gen de comentarii la un 330i aproape full din 2004,ca domne e prea scump, ca in romania iei maxim X pe ea....aberatii d-astea. dar din toti comentatorii nici unul nu avea practic 5000 de aruncat pe masina aia.....asa ca de ce va place sa mancati ........ de pe masinile altora ???? pe forum oricum nu prea se vand masini, pentru ca marea majoritate si-au facut cont dupa ce si-au luat masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai dc un e46 320i sedan face 10k, un cabrio full e vreo 15k?

Sa fim seriosi, pretul e decis de piata.

 

Sa fim seriosi, pretul e decis de piata pentru cine vrea sa cumpere o masina "la misto". pentru cine vrea o masina buna (exceptand cazurile rare, aka pomana) pretul e decis de starea tehnica a masinii, de cartea service, de provenienta, de istoric, de fostul proprietar...dar asta e parerea mea, fiecare poate crede ce vrea. doar ca nu mi se pare corect sa spui despre o masina ca e scumpa dupa ce vezi 5-6 poze nesemnificative si citesti 2-3 randuri despre masina..observ ca s-au creat niste standarde de pret foarte faine la noi...e46 trebuie sa fie maxim 10.000E, e60 maxim 13-14.000E, iar restul ce indraznesc sa ceara mai mult de 30.000E (indiferent de model, an) deja sunt considerati obsceni. la o simpla cautare pe mobile.de gasim o sumedenie de e46 mai scumpe de 20.000E (si surpriza..se si vand :twoup: ), de e60 si alte modele nici nu mai aduc vorba..toata lumea vrea masini cat mai bune si cat mai ieftine bineinteles, dar mai la vest s-a constatat ca masinile bune sunt putin mai scumpe :) si toata lumea stie asta..

on-topic: eu refuz sa cred ca un diesel obosit 320d, fie el si "full", e mai sanatos decat masina asta cheala..dar cum majoritatea proprietarilor de bmw-uri dastea "full" le ingrijesc atat de bine, nu e de mirare ca e plin netul de bmw-uri "full" la vanzare, la preturi de nimic..deja poluam prea mult topicul omului, iar discutia asta nu are sens oricum.

Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

Aici nu se pune in evidenta calitatea/lipsa de calitate a masinii, ci viziunea romantica asupra valorii masinilor...

 

Adevarul dureros e unul singur, agregatele noastre au o valoare extrem de scazuta zilele astea. O putem da cat e ziua de lunga in discutii privind virtutile masinii, absurditatea pietei auto romanesti, sufocarea acesteia cu stifturi, etc.

Dar, intr-un final, daca vrei sa dai masina pe bani, in Romania, nu o sa reusesti nicicand sa educi tu piata prin vorbe si principii, ci vei fi nevoit sa scazi pretul aliniindu-te cu aceasta piata.

 

Daca nu vrei sa o dai pe bani, si daca nu va arde buza, mai bine nu vindeti. Nu acum.

Iar daca vreti sa o dati doar pentru a o schimba cu ceva mai bun, ca - deh! - astea sunt vremuri bune de cumparat masini si in mod sigur ati gasit niste oportunitati fantastice, well... Iar nu prea e kosher, vrei sa vinzi scump si sa iei ieftin... hmmm... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai da, corect MuadDib ! Sunt unii care vor sa vanda la preturile din Germania si sa cumpere la preturile din Romania ! Atata timp cat suntem in Romania, ne raportam la preturile de aici, preturi care sunt facute de samsari cu ale lor masini smenuite si de noi toti, cu ale noastre situatii financiare nu tocmai roz ! Atata timp cat in Romania se vinde e60 520i cu 10.000 euro, masina de fata e extrem de scumpa ! Superficial, la prima impresie, evident ! Totusi, chiar daca masina asta e super, km reali, etc, tot nu face banii astia !

 

Probabil proprietarul a vrut sa se laude cu topic-ul asta, nicidecum sa vanda masina !

Link to comment
Share on other sites

evaluarea pretului unei masini se face intotdeauna pornind de la punctele forte si punctele slabe ale masinii respective, nu de la pretul pietei. le dau dreptate celor care cer mai mult pe masinile lor, dar au si argumente pt asta.."i-am schimbat piese de 50mil, tu o sa stai mult mai linistit".."are km reali, reviziile facute la timp, totul in regula"..etc. cine ar vrea o masina pe care sa o conduca mereu stresat..daca pica aia, daca m-a mintit si are 448348km..singurii interesati de asemenea masini, clientii samsarilor ce prospera si pe timp de criza sunt cei care vor doar emblema bmw, nu si masina. Masina va fi de fiecare data..putin mai scumpa :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca esti in completa si grava eroare. Pretul il face piata. Pot sa pun un pariu mare cu tine, ca, pana se va da E46-le asta cu 10.000 eu, se vor vinde/cumpara cel putin 100 de E46 la 6-7-8 mii. Asta ca sa fiu optimist, si sa cred ca (,) chiar se va da cu 10.000. Dar - repet - daca omul chiar vrea sa vada bani in buzunar, in schimbul cheilor masinii, va trebui sa scada pretul. Mult.

 

Nu este o dorinta a mea - nu am nimic cu sarmanul om - , nu este o idee traznita, ci realitatea cruda. Astea nu sunt vremuri de vandut masina.

Iar toti cei care credeti altceva va mintiti singuri, probabil cu gandul si cu inima la propria masina, la care, chiar indirect, prin ideile expuse aici, simtiti cum isi pierde din valoare in fiecare zi...

Link to comment
Share on other sites

evaluarea pretului unei masini se face ....................................., nu de la pretul pietei.

 

Cine face pipi contra vantului, in cazul de fata, nu vinde masina ! :twoup:

 

Serios vorbind, pretul este dat de doua variabile simple: cererea si oferta ! La pretul asta, in veci nu se vor intersecta astea doua !

 

Si da, chiar esti intr-o grava eroare. Ce ai scris tu mai sus ar putea fi trecut la perle oricand !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.