Jump to content

Inchidere centralizata din cheie E36?!


Fl4viusE36

Recommended Posts

Ok merci mult baieti ..am sa imi comand una,am vazut ca se poate lega si la modulul de confort sa iti ridice geamurile ..dar masina mea este din 93 si nu am modulul acesta se poate pune sau au fost puse numai pe masinile din 95 in sus ?

 

a mea era din 93 si aveam modul de confort..deci s-a pus si sub 95..

Link to comment
Share on other sites

Ok merci mult baieti ..am sa imi comand una,am vazut ca se poate lega si la modulul de confort sa iti ridice geamurile ..dar masina mea este din 93 si nu am modulul acesta se poate pune sau au fost puse numai pe masinile din 95 in sus ?

nu uita sa specifici la montaj ca vrei si legaturile pt confort.

 

Eu mi-am pus si sunt super multumit.

Link to comment
Share on other sites

modulu confort care il vrei tu (adica cand incui masina sa se ridice si geamurile) nu cred ca il ai. si eu am one touch dar nu am modul confort. din cate stiu eu modulu confort sa pus numa dupa 95 (dar nu sunt sigur).

 

si eu miam montat de 1 saptamana jumate un modul dinasta cu inchidere din telecomanda, numa ca la mine cheili sunt chei briceag. pana acuma nu am avut probleme cu el si deschide/inchide masina aproape de la 30m... eu unu sunt multumit pana acuma, sper sa nu am probleme si e si usor de montat. lam montat chear eu :twoup:

 

"Sper sa fie de folos la cat mai multa lume!

 

Se da jos panoul de sub bord, de la pedale, si plasticul care acopera boxa.

 

Alimentare

Se leaga firul rosu, galben-negru si galben la un plus permanent. Eu l-am luat din mufa neagra lipita de coloana de directie de pe firul rosu gros.

 

Firul negru se leaga la masa masinii, in stanga sus sub bord sunt mai multe borne cu surub pentru masa.

 

Controlul incuietorii

In manunchiul de fire care trece pe sub bord spre portiera soferului se pot gasi 2 fire mai groase: ALB si ALBASTRU/GRI

 

Se sectioneaza cablul alb de la masina; Cablul alb de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul alb care vine dinspre portiera si cel portocaliu de la modul cu celalalt capat alb care vine de la centrala masinii.

 

Se sectioneaza si cablul albastru/gri de la masina; Cablul alb/negru de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul albastru/gri care vine dinspre portiera si cel portocaliu/negru de la modul cu celalalt albastru/gri capat care vine de la centrala masinii.

 

Semnalizarile

Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+)

De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU.

 

Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. "

 

dupa instructiunile astea lam montat :)

Edited by muerte32003
Link to comment
Share on other sites

modulu confort care il vrei tu (adica cand incui masina sa se ridice si geamurile) nu cred ca il ai. si eu am one touch dar nu am modul confort. din cate stiu eu modulu confort sa pus numa dupa 95 (dar nu sunt sigur).

 

si eu miam montat de 1 saptamana jumate un modul dinasta cu inchidere din telecomanda, numa ca la mine cheili sunt chei briceag. pana acuma nu am avut probleme cu el si deschide/inchide masina aproape de la 30m... eu unu sunt multumit pana acuma, sper sa nu am probleme si e si usor de montat. lam montat chear eu :)

 

"Sper sa fie de folos la cat mai multa lume!

 

Se da jos panoul de sub bord, de la pedale, si plasticul care acopera boxa.

 

Alimentare

Se leaga firul rosu, galben-negru si galben la un plus permanent. Eu l-am luat din mufa neagra lipita de coloana de directie de pe firul rosu gros.

 

Firul negru se leaga la masa masinii, in stanga sus sub bord sunt mai multe borne cu surub pentru masa.

 

Controlul incuietorii

In manunchiul de fire care trece pe sub bord spre portiera soferului se pot gasi 2 fire mai groase: ALB si ALBASTRU/GRI

 

Se sectioneaza cablul alb de la masina; Cablul alb de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul alb care vine dinspre portiera si cel portocaliu de la modul cu celalalt capat alb care vine de la centrala masinii.

 

Se sectioneaza si cablul albastru/gri de la masina; Cablul alb/negru de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul albastru/gri care vine dinspre portiera si cel portocaliu/negru de la modul cu celalalt albastru/gri capat care vine de la centrala masinii.

 

Semnalizarile

Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+)

De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU.

 

Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. "

 

dupa instructiunile astea lam montat :)

Userul Zeky a zis ca are modulul de confort si a lui ii din 93 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Semnalizarile

Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+)

De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU.

 

Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. "

 

dupa instructiunile astea lam montat :twoup:

 

Pe firul maro care pleaca la semnalizari trebuie montate 2 diode, una pt. stanga si una pt. dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Semnalizarile

Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+)

De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU.

 

Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. "

 

dupa instructiunile astea lam montat :twoup:

 

Pe firul maro care pleaca la semnalizari trebuie montate 2 diode, una pt. stanga si una pt. dreapta.

poti preciza te rog pt ce trebuie sau de ce trebuiesc cele 2 diode ?

Link to comment
Share on other sites

stie cineva in schemele atasate care sunt firele pt semnalu de inchis deschis pe care sa vina (+)? eu nu inteleg nimic ..

 

Legi cele 2 fire GALBEN si GALBEN/NEGRU la plusul permanent (+) shi apoi o sa ai semnal pozitiv de inchis/deschis pe firele albe. Firele PORTOCALII le teai si nu le conectezi la nimic.

 

Cu respect,

Gheko.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Stiu ca este un topic foarte vechi, dar mi-am instalat si eu un modul ca cel din primul post pe al meu E36 dupa instructiunile astea:

 

"Sper sa fie de folos la cat mai multa lume!

 

Se da jos panoul de sub bord, de la pedale, si plasticul care acopera boxa.

 

Alimentare

Se leaga firul rosu, galben-negru si galben la un plus permanent. Eu l-am luat din mufa neagra lipita de coloana de directie de pe firul rosu gros.

 

Firul negru se leaga la masa masinii, in stanga sus sub bord sunt mai multe borne cu surub pentru masa.

 

Controlul incuietorii

In manunchiul de fire care trece pe sub bord spre portiera soferului se pot gasi 2 fire mai groase: ALB si ALBASTRU/GRI

 

Se sectioneaza cablul alb de la masina; Cablul alb de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul alb care vine dinspre portiera si cel portocaliu de la modul cu celalalt capat alb care vine de la centrala masinii.

 

Se sectioneaza si cablul albastru/gri de la masina; Cablul alb/negru de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul albastru/gri care vine dinspre portiera si cel portocaliu/negru de la modul cu celalalt albastru/gri capat care vine de la centrala masinii.

 

Semnalizarile

Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+)

De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU.

 

Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. "

 

dupa instructiunile astea lam montat :)

 

si am o problema. Si anume capacul de la rezervor nu se inchide din cheie (telecomanda). Se deschide odata cu usile si portbagajul dar de inchis nu se inchide. In rest merge perfect, toate usile se inchid si deschid, inclusiv portbagajul. Daca a mai intampinat cineva aceasta problema, si a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti si mie cum. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca este un topic foarte vechi, dar mi-am instalat si eu un modul ca cel din primul post pe al meu E36 dupa instructiunile astea:

 

 

 

si am o problema. Si anume capacul de la rezervor nu se inchide din cheie (telecomanda). Se deschide odata cu usile si portbagajul dar de inchis nu se inchide. In rest merge perfect, toate usile se inchid si deschid, inclusiv portbagajul. Daca a mai intampinat cineva aceasta problema, si a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti si mie cum. Multumesc anticipat.

 

da, mai e nevoie de una sau doua diode legate pe firele de inchis deschis, folosesti o dioda sa legi inchisul cu deschis-ul. Acum tie iti inchide usile cu simpla comanda lock, nu double lock. O sa observi ca daca lasi geamul deschis si incui din telecomanda apoi bagi mana si tragi de siguranta de la usi o sa deblochezi toata masina, in schimb daca incui mecanic din yala, nu o sa mai poti debloca din siguranta. Cauta prin posturile mele ca am mai explicat cuiva cu desene facute ce si unde s alege.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa leg o dioda intre firele lock si unlock. Nu prea inteleg ce inseamna double-lock. Si daca inchid cu cheia in usa, si daca inchid din telecomanda e la fel cu exceptia capacului de la rezervor. Cu masina incuiata, din interiorul masinii, daca trag o data de orice maner al usii se deblocheaza ambele usi (este coupe)(si portbagajul si capacul de la rezervor), iar daca mai trag o data se deschide usa, normal.
Link to comment
Share on other sites

Acum am inteles. Asa cum este legata acum, se incuie ca si cum ar fi blocate usile din interiorul masinii. Adica doar usile si portbagajul, fiind posibila deblocarea lor prin tragerea de unul din manerele usilor din interior, iar capacul rezervorului ramane deschis. Intr-adevar daca se incuie cu cheia in usa nu se mai poate deschide masina din interior si se inchide si capacul rezervorului.

Ar trebui facut un DIY complet si exact cu montarea acestor sisteme pentru ca sunt multe neclaritati, si trebuie sa cauti in 100 de topicuri ca sa aduni toate informatiile care iti trebuie sa montezi un sistem de-asta asa cum ar trebui.

Dupa ce imi montez dioda sau diodele de care mai am nevoie, o sa fac acest DIY complet.

Oricum multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.

Link to comment
Share on other sites

Acum am inteles. Asa cum este legata acum, se incuie ca si cum ar fi blocate usile din interiorul masinii. Adica doar usile si portbagajul, fiind posibila deblocarea lor prin tragerea de unul din manerele usilor din interior, iar capacul rezervorului ramane deschis. Intr-adevar daca se incuie cu cheia in usa nu se mai poate deschide masina din interior si se inchide si capacul rezervorului.

Ar trebui facut un DIY complet si exact cu montarea acestor sisteme pentru ca sunt multe neclaritati, si trebuie sa cauti in 100 de topicuri ca sa aduni toate informatiile care iti trebuie sa montezi un sistem de-asta asa cum ar trebui.

Dupa ce imi montez dioda sau diodele de care mai am nevoie, o sa fac acest DIY complet.

Oricum multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.

 

succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.