Jump to content

Problema consum enorm...19% km


bossgavros

Recommended Posts

pana la urma cred ca tot de la webasto mi se trage consumul asta ciudat.

am vb cu cineva si mi-a zis ca consuma intre 0,5l-0,7l/h chiar 1l/h. daca mie imi artata pe ecran 13% si in mod normal consum real am cu 2l in plus ramane o diferenta de 3-4l de motorina care e posibil sa o consume webasto in functie de numarul de porniri, viteza de mers intr-o anumita perioada de timp.

in concluzie eu am facut ultima suta de km cam in 6 ore......

asa zice un asa zis specialist.....

eu mai astept pareri, nu cred ca sunt singurul cu problema asta, daca o fi problema:)

 

daca ai chef de teste, fa plinul, scoate mufa de la webasto, reseteaza BC, invarta-te nitel, fa din nou plinul si compara rezultatul cu media BC. Pun pariu ca bate, pana intr-un litru la suta de km.

 

Iarna consumĂŁ maÂşinile mai mult, e normal.

 

Unii preferĂŁ sĂŁ se mintĂŁ singuri.

 

 

Va propun un test - zilele astea, ca e si mai aglomerat, cand iesiti cu masina resetati consumul mediu si invartiti-va putin. Mai ales daca aveti drumuri scurte, cu porniri la rece si pauze lungi, veti vedea ca un consum strict de oras, in regim de iarna, la un motor de 2.5/3.0 se apropie intotdeauna mai mult de 20 decat de 10, in aceste conditii.

 

eu vorbeam de consumul de la pompa, nu ce imi arata pe ceas.

 

Sincer sa fiu nu i-am facut niciodata consum la pompa.

 

 

mie media de la BC e cu 2l/%km mai mica decat consumul real facut la pompa la urban, si cu 1l/%km mai mica la drum lung. Asa e si vara, cand webasto nu porneste.....sau poate porneste si vara :twoup:)))

 

webasto mai lucreaza si dupa ce s-a incalzit motorul sau se decupleaza si mai porneste cand scade temperatura la apa???

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un E36 316i din 1996, cu 13% consum pe vremea asta, cum vi se pare ?

 

Normal, avand in vedere generatia masinii, faptul ca e compact si orasul in care locuiesti.

 

Edit. Daca 13% e doar facut urban, daca e combinat, e de rau. :twoup:

Edited by spectrus
Link to comment
Share on other sites

Normal, avand in vedere generatia masinii, faptul ca e compact si orasul in care locuiesti.

 

Hai ca am dat-o amandoi cu un reply in acelasi timp :twoup:

Ma bucur ca suntem de acord.

Link to comment
Share on other sites

la mine asa functioneaza webasto. am verificat de nenumarate ori. poate functiona si in mers cand afara e frig si rulezi cu viteza(cel putin la mine asa am observat).

si de consumat nu consuma mult, mai ales care incalzesc doar lichidul de racire. cele care au si functia de incalzire a habitaclului consuma mai mult.

Link to comment
Share on other sites

la mine asa functioneaza webasto. am verificat de nenumarate ori. poate functiona si in mers cand afara e frig si rulezi cu viteza(cel putin la mine asa am observat).

si de consumat nu consuma mult, mai ales care incalzesc doar lichidul de racire. cele care au si functia de incalzire a habitaclului consuma mai mult.

 

 

eu nu am auxiliar heating activat, dar webasto merge non stop

Link to comment
Share on other sites

la mine asa functioneaza webasto. am verificat de nenumarate ori. poate functiona si in mers cand afara e frig si rulezi cu viteza(cel putin la mine asa am observat).

si de consumat nu consuma mult, mai ales care incalzesc doar lichidul de racire. cele care au si functia de incalzire a habitaclului consuma mai mult.

 

 

eu nu am auxiliar heating activat, dar webasto merge non stop

 

nu are cum non-stop. merge pana ajunge motorul la temperatura nominala. in rest, ar fi perfect inutil.

Link to comment
Share on other sites

@cipsu

 

 

asa ceva:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...;fg=65&hl=1

 

webasto de pe bmw nu are functia doar de preincalzire lichid racire, ci si de mentinerea unei temperaturi optime a lichidului. poate functiona si in timpul mersului. senzorul de temperatura il face sa porneaqsca/opreasca ... functie de temperatura.

-15*C pe loc nu e totuna cu -15*C in deplasare cu 80-120 km/h.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

la mine asa functioneaza webasto. am verificat de nenumarate ori. poate functiona si in mers cand afara e frig si rulezi cu viteza(cel putin la mine asa am observat).

si de consumat nu consuma mult, mai ales care incalzesc doar lichidul de racire. cele care au si functia de incalzire a habitaclului consuma mai mult.

 

 

eu nu am auxiliar heating activat, dar webasto merge non stop

 

nu are cum non-stop. merge pana ajunge motorul la temperatura nominala. in rest, ar fi perfect inutil.

 

la mine merge mereu, se opreste la 30 de sec dupa ce opresc motorul

Link to comment
Share on other sites

Un E36 316i din 1996, cu 13% consum pe vremea asta, cum vi se pare ?

 

Normal, avand in vedere generatia masinii, faptul ca e compact si orasul in care locuiesti.

 

Edit. Daca 13% e doar facut urban, daca e combinat, e de rau. :)

 

Doar urban. :twoup:

 

Merci !

 

Un E36 316i din 1996, cu 13% consum pe vremea asta, cum vi se pare ?

 

Daca ruleaza mai mult pe Bucuresti, e un consum decent.

 

Asta e consumul in Bucuresti, da.

 

Merci ! :)

Link to comment
Share on other sites

ca si curiozitate, 535 benzina cat ia in capitala, iarna?

 

25%

 

 

rezonabil. si ti se pare realistic un diesel de 3000 sa ajunga la 22-24%?

 

mie, cum spuneam, atat imi consuma... nu cred ca am o problema cu masina, pana sa vina frigul imi consuma 15-17% pe acelasi traseu. Plec dimineata pe aglomeratie, ma intorc seara pe aglomeratie... scot o viteza medie sub 20km/ora, merg cam 30-40min dimineata pana la birou (sunt cam 6-7km)...

 

mai am un smart, compensez in felul asta... oricum la cat de putin merg in oras.. poate sa-mi consume si 30%...

Link to comment
Share on other sites

de cand s-a mai incalzit afara consumul meu a scazut la 13,3 (mers maxim 20 de min cu motorul rece dim la 8:30) si un 11,4 (mers peste o ora in jurul orei 12 ziua) toate astea in traficul din buc........deci una peste alta a scazut de la 16 la 13,3 in aceleasi conditii de trafic,mers si distanta...doar temperatura s-a modificat... :twoup: Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Salutare

Vad ca sunt multi pe aici care isi dau cu presupusu dar habar nu au de mecanica.

In primul rand daca aveti cititi in cartea masinii ca BMW recomanda incalzirea masinii in mers, imediat dupa pornirea motorului.

Dupa pornire e si normal sa consume mult pentru ca temperatura din camera de ardere e mai mica si tocmai pentru a accelera incalzirea motorului porneste si webasto de la anumite temperaturi in jos.

Daca ai defecta vascocupla de la ventilator atunci e si normal sa iti mearga webasto tot timpu.

Webasto porneste oro de cate ori scade temperatura motorului sub cea nominala, daca nu credeti stati pe loc cu motorul pornit dupa un drum su dupa ceva vreme o sa auziti cum porneste webasto.

Toate motoarele diesel au tendinta de a se raci cand stau la relanti, sau merg cu sarcina foarte mica (frana motor).

Pai cel mai important factor care duce la uzuri in motor este tocmai temperatura scazuta la pornire, de aceea neamtu s-a gandit la asta si a accelerat incalzirea motorului.

Cu cat ai mai multe porniri iarna si cu cat sunt mai scurte drumurile cu atat iti creste consumul.

 

 

Craciun fericit!!

Link to comment
Share on other sites

la un E46 1895cmc de 118 cp, am avut iarna trecuta, pe drumuri scurte, gen 2-3 km dus lasata 8 ore intors iarasi 2-3 km, consum de cca 15%, si nu mers prin aglomeratie, pentru ca plecam dimineata cand nu era aglomerat iar dupa-amiaza nu era cum este in Buc., asa ca un consum spre 20% iarna la un 3.0D in Buc. mi se pare normal pe drumuri scurte cand nici nu se incalzeste motorul. Imi consuma 2.5TDI cu Quattro si automat 15% vara in Buc. asa ca nu ma mir de 3.0D in anotimpul asta. Iarna mai ales, si nu numai, stau mereu cca 1 min cel putin cu motorul pornit pana plec de pe loc , mi-am format obiceiul asta. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Macar 30 sec...in Germania nu prea ai voie sa o lasi deloc la relanti ca poluezi ,esti pasibil de amenda , de aceea in cartile masinilor nemtesti scrie sa pleci indata ce ai pornit motorul.

de amenda ca stai cu masina la relanti chiar nu am mai auzit si am stat in DE ceva vreme si ma duc mereu acolo si iarna stateam mereu cu ea pornita daca asteptam pe cineva, e drept ca nu ai voie in parcari acoperite/subterane sa stai cu motorul pornit cand masina e parcata dar in rest....

Link to comment
Share on other sites

Macar 30 sec...in Germania nu prea ai voie sa o lasi deloc la relanti ca poluezi ,esti pasibil de amenda , de aceea in cartile masinilor nemtesti scrie sa pleci indata ce ai pornit motorul.

de amenda ca stai cu masina la relanti chiar nu am mai auzit si am stat in DE ceva vreme si ma duc mereu acolo si iarna stateam mereu cu ea pornita daca asteptam pe cineva, e drept ca nu ai voie in parcari acoperite/subterane sa stai cu motorul pornit cand masina e parcata dar in rest....

 

 

inclusiv la trecerile de cale ferata in localitati sunt tablite cu inscriptii care iti spun sa opresti motorul pe timpul cat bariera este coborata

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Vad ca sunt multi pe aici care isi dau cu presupusu dar habar nu au de mecanica.

In primul rand daca aveti cititi in cartea masinii ca BMW recomanda incalzirea masinii in mers, imediat dupa pornirea motorului.

Dupa pornire e si normal sa consume mult pentru ca temperatura din camera de ardere e mai mica si tocmai pentru a accelera incalzirea motorului porneste si webasto de la anumite temperaturi in jos.

Daca ai defecta vascocupla de la ventilator atunci e si normal sa iti mearga webasto tot timpu.

Webasto porneste oro de cate ori scade temperatura motorului sub cea nominala, daca nu credeti stati pe loc cu motorul pornit dupa un drum su dupa ceva vreme o sa auziti cum porneste webasto.

Toate motoarele diesel au tendinta de a se raci cand stau la relanti, sau merg cu sarcina foarte mica (frana motor).

Pai cel mai important factor care duce la uzuri in motor este tocmai temperatura scazuta la pornire, de aceea neamtu s-a gandit la asta si a accelerat incalzirea motorului.

Cu cat ai mai multe porniri iarna si cu cat sunt mai scurte drumurile cu atat iti creste consumul.

 

 

Craciun fericit!!

 

 

vascocupla nu e pentru racire?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.