Jump to content

Nelamuriri la 318i E36....HELP!


Catalin BMW

Recommended Posts

Salut lume :)

Am si eu doua nelamuriri si as vrea sa-mi explicati despre ce e vorba:

1. In primul rand sa va dau detalii despre masina:am un 318i E36(touring) din '95 echipat cu clima automatica(climatronic,cred... :twoup: );pe afisaj sunt indicate doua valori de temperatura ce pot fi reglate individual si din ce am inteles,cel din stanga e pentru reglajul temperaturii din dreptul soferului,iar cel din dreapta e pentru pasager. Problema e ca cel din dreapta nu-mi da diferenta de temperatura,poate prea putin sesisabil(si asta in conditiile in care il setez la 16 grade);deci daca de ex,pt sofer reglez (sa spunem) la 23 de grade,iar pe celalalt la 28 de grade,nu am nici-o diferenta,adica cel din partea pasagerului nu-mi da o temperatura mai ridicata fata de celalalt,mai mult,tot ceea ce face e ca isi regleaza temp setata din dreptul soferului(ciudat,nu?) oricum,caldura imi da pe toate cele 4 "guri" de ventilatie.Care ar fi problema?

2. Mai am o nelamurire in ceea ce priveste "ceasul" de consum(aflat sub turometru),si anume:ati vazut majoritatea dintre voi cum se deplaseaza acul la accelerari(uneori,si in special la treapta 1,acul se duce chiar si peste valoarea de 30) si decelerari(de obicei sa in dreptul valorii de 0,iar cand esti pe "liber",sta pe la 2);ee,eu nu inteleg de ce atunci cand franezi pana in punctul de oprire,sau esti oprit la semafor(ex),acul se duce in dreptul valorii de 30(chiar pana dedesubt) si ramane acolo pana in momentul plecarii de pe loc...are cnineva idee de aceasta chestiune? :)

Va multumesc!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Aha...dar am inteles ca sistemul asta mai are si niste senzori de caldura,e posibil sa fie si din cauza lor?
nu are legatura cu senzorii aia 2 care sunt in aeroterma aia sunt pt functia AUTO o ai pe panoul de comanda,senzorii citeste temperatura din aeroterma iar cand apesi pe auto stie cata turatie sa iti dea la ventilator in functie de temperatura reglata de tine de pe pano
Link to comment
Share on other sites

Ok,ms mult. :twoup:

 

App,in legatura cu punctul 2,n-ai nici-o idee la intrebarea mea? Sau stie cineva pe aici in legatura cu ce am scris eu la punctul 2?pt ca ma gandesc ca nu e un defect acest lucru dar nu inteleg de ce se duce acel ac la 30 si sta acolo atata timp cat masina sta pe loc...

Link to comment
Share on other sites

Ok,ms mult. :twoup:

 

App,in legatura cu punctul 2,n-ai nici-o idee la intrebarea mea? Sau stie cineva pe aici in legatura cu ce am scris eu la punctul 2?pt ca ma gandesc ca nu e un defect acest lucru dar nu inteleg de ce se duce acel ac la 30 si sta acolo atata timp cat masina sta pe loc...

pai si la mine arata la fel ca la tine.asa e normal
Link to comment
Share on other sites

Daca masina "merge" cu 0 km/h... cati litri de benzina se consuma pentru a face 100km ?

Ghiceste tu acum unde ar trebui sa stea acul... la 0 litri sau la peste 30 de litri ?

Da,dar motorul mergand,chiar daca masina sta,totusi consuma ceva,nu?

e logic sa consume,oricum pe ora iti ia in jur de 1 litru la relantiu stand pe loc

Link to comment
Share on other sites

Daca masina "merge" cu 0 km/h... cati litri de benzina se consuma pentru a face 100km ?

Ghiceste tu acum unde ar trebui sa stea acul... la 0 litri sau la peste 30 de litri ?

Da,dar motorul mergand,chiar daca masina sta,totusi consuma ceva,nu?

 

Consuma ceva... normal, dar "acul" calculeaza consumul la 100km/ora, deci cand stai pe loc (adica "mergi" cu 0km/h) consumul tinde catre infinit pentru ca tot atata timp iti va lua sa parcurgi 100 de km !

Consumul la relanti e mic, nu te speria, chiar daca acul iti arata mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.