Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

am si eu o problema care ma seaca maxim


Krebs

Recommended Posts

cat de misto arata realoem acum ! :twoup:

 

deci clar ca buna ziua... si aici arata clar ca discul trebuie sa fie cu cocoasa spre cutie ! :) deci ai dreptate ovy318i !

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/s/l/224.png

 

 

ramane sa dau cutia jos sa verific

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Se pare idiotul de Dostoievski am fost eu...cand am scos "valve cdv" s-a facut aerisirea instalatiei pe la cilindru , doar ca cel care a apasat pedala ,am fost eu...iar eu , am apasat pedala de frana ,nu cea de ambreiaj(desi amble se alimenteaza din acelasi vas), rezulta ca , nu s-a facut bine aerisirea... :twoup: asa e cand esti pus sa faci ceva de care nu ai habar si nici nu primesti indiciile necesare..acum merge struna, chiar mai bine ca atunci cand era ea noua sau am uitat eu cum era atunci cand avea 11km in bord , acum la 164 de mii

 

 

noroc ca am schimbat discurile pe fata si am facut o aerisire pe partea de ambreiaj asa cum trebuie.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa incerci o aerisire la lichidul de frana de la ambreaj... probabil nu ti-ai facut aerisire sau nu au facut-o bine.

 

 

Faza cu aerisirea e o incercare ieftina (chiar moka pentru unii) si nu are ce dauna... daca se incearca gasirea solutiei prin teorie te apuca urmatorul craciun...

 

E normal sa ceri pareri, opinii sau sfaturi dar in majoritatea cazurilor trebuie sa te apuci de demontat.

 

Intrebi de ce face doar dimineata ?? Mie de ce imi porneste masina mai usor daca e cu botul putin in panta ??... se intampla doar dimineata :twoup:

 

 

 

ASs nu pot sa zic decat ca esti un As,ai avut dreptate :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa incerci o aerisire la lichidul de frana de la ambreaj... probabil nu ti-ai facut aerisire sau nu au facut-o bine.

 

 

Faza cu aerisirea e o incercare ieftina (chiar moka pentru unii) si nu are ce dauna... daca se incearca gasirea solutiei prin teorie te apuca urmatorul craciun...

 

E normal sa ceri pareri, opinii sau sfaturi dar in majoritatea cazurilor trebuie sa te apuci de demontat.

 

Intrebi de ce face doar dimineata ?? Mie de ce imi porneste masina mai usor daca e cu botul putin in panta ??... se intampla doar dimineata :twoup:

 

 

 

ASs nu pot sa zic decat ca esti un As,ai avut dreptate :)

 

Multumesc pentru credit :) si ma bucur ca ai rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

am patit si io asa,ma intrebam daca a pus discu' invers.am schimbat si aerisit si cilindru receptor,degeaba.

 

pana nu am schimbat volanta nu am scapat de problema.

 

deci eu zic ca e volanta.daca e noua,tot volanta zic ca e.

 

verifica si piesele astea de la timonerie

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=161785

 

si "shift pin-ii"

 

 

http://webspace.ringling.edu/~dplassma/bmw...shift_pins.html

Link to comment
Share on other sites

cand se schimba ambreiajul trebuie facuta neaparat aerisirea?

 

 

nu, pe mine m-a mancat sa scot CDV si atunci a prins aer...

 

ca si o completare :

 

Gata, am inteles, e cel care ti-a aerisit. Saracul, de atatia muschi nu a avut loc sa apese pedala de ambreiaj si a apasat si el pe frana, ca era mai la indemana .

 

n-ai inteles man, el facea aerisirea si eu apasam pedala , insa el nu a precizat care pedala, doar apasa pedala ...

 

iar eu din lipsa de imaginatie am apasat pedala de frana la prima aerisirea e drept din acest motiv am schimbat 3 uleiuri(400ron) la cutie ,fara rezultat...

 

normal ca in momentul in care dadea de aer ,cilindrul nu mai impingea bine si deci agata la schimbare de viteze pe 1-a, 2-a ,pana se incalzea,insa nu inteleg de ce cand se incalzea masina mergea bine banuiesc totusi ca ceva aerisire se facea chiar si cu pedala de frana ,instalatia fiind pe acelasi vas de lichid, ca altfel nu ma intra neam in viteze..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema o am si eu de cand am schimbat kit ambreiaj+volanta. doar ca la mine nu intra deloc treapta 1 la plecarea de pe loc. deci cand masina e rece nu intra deloc iar dupa ce merg cativa km cu ea intra f greu treapta 1. repet, doar la plecarea de pe loc. daca masina este in miscare, oricat de mica ar fi viteza, intra f usor. inainte de a schimba piesele, cu cele uzate intra la orice ora doar cu 2 degete. am sunat baietii de la service-ul unde am facut lucrarea s mi-au zis sa stau linistit ca se rezolva cu prima ocazie cand ajung la ei. problema este ca eu stau in iasi si masina am facut-o in adjud la mecanicii unde merge mereu tatal meu cu masinile lui si nu prea am chef sa merg pana acolo special din mai multe motive. o sa incer o aerisire si eu sa vad ce se intampla. mai am putin si o iau razana, fiindca nu pot merge mult cu ea asa, sa nu stric si alte chestii tot fortand asa cutia. la mite treaba sta putin altfel: kit-ul este sachs iar volanta luk. e posibil ca si asta sa fie o cauza? sau nu are importanta producatorul? multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.