Jump to content

Acumulatori auto ce firma sa iau ?


ak_47

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La e46-le meu era bateria originala din 2000 si am schimbat-o anul asta prin martie si nu pentru ca nu ar fi mers ci pentru ca am dat de ceva bani si am schimbat mai multe.Pe bateria mea originala scria mare BMW si intr-un colt scria mic "made by bosh".Asa ca atunci cand am schimbat-o am cumparat tot bosh dar de 74A in loc de 55A cum aveam....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi m-a lasat si pe mine bateria. Tot trag de ea de vreo 2 ani insa daca nu se merge zilnic cu masina in cateva zile e pa. am incercat o resuscitare cu redresorul insa tot nu mai tine. Din cauza banilor o sa aleg o Caranda pe la vreo 3mil. cu vreo 70-72Ah. Sper sa fie suficienti la motor de 2,5litri si 6 cilindri.

Daca stiti o alta varianta, la aceeasi bani dar de capacitate mai mare, nu va sfiiti....

Link to comment
Share on other sites

Azi m-a lasat si pe mine bateria. Tot trag de ea de vreo 2 ani insa daca nu se merge zilnic cu masina in cateva zile e pa. am incercat o resuscitare cu redresorul insa tot nu mai tine. Din cauza banilor o sa aleg o Caranda pe la vreo 3mil. cu vreo 70-72Ah. Sper sa fie suficienti la motor de 2,5litri si 6 cilindri.

Daca stiti o alta varianta, la aceeasi bani dar de capacitate mai mare, nu va sfiiti....

 

nu-i diferenta mare, ia-ti rombat, la puterea asta parca e premier asta nou verde la 335ron. te uiti pe site la ei si verifici. sunt mai seriosi si cu garantia, dar trb sa te tii si tu de verificarile di cert. de garantie. oricum sunt in avantajul tau.

la bateria noua tine cont ca daca nu mergi mult zilnic, e necesar sa o incarci bine p redresor, la saptamana. asa nu se mai sulfateaza in timp. bateria pe care o ai are doar 2 ani ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

vezi ca are rombat site, are reprezentantele trecute acolo. eu zic sa nu iei foc sa-ti cumperi azi, intrebi la reprezentanta cand primesc marfa new, 2-3 zile de chinuiala sa o pui noaptea pe redresor, nu mori si-ti iei una fresh. nu mai tin minte daca ai loc, dar incearca sa studiezi daca poti sa=i faci o imbracaminte din polistiren pe TOATE laturile, inconjurat de scotch, ajuta mult sa o tina calda cateva ore dupa ce opresti masina. conteaza mult sa o tii calda iarna. Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Gata, am comis-o. I-am luat babei un Rombat de 100Ah cu 800A curent descarcare rapida.

Am dat pe ea 350RON, sper sa nu fi facut o alegere proasta pt ca am luat din gama Rombat pe cea mai ieftina cu cea mai mare capacitate. Era o diferenta de 60-70 RON pt un Premier cu 95Ah.

Legat de protectie: eu zic ca are ceva protectie pt ca e sub bancheta spate. Loc de imbracaminte nu prea mai e pt ca e scroafa mare si abia incape in locasul ala. Din acest motiv nici nu-mi este la indemana s-o dau jos s-o pun la incarcat: e destul de muncit pt a da bancheta jos, are o protectie de plastic plus multe fire in jur pe care le tot ating cand montez/demontez.

@brownshark: daca am necazuri cu Rombat ti-o trimit prin posta, cu plata la destinatie. :twoup: :)

Gata, am rezolvat cazul. Amin!

Link to comment
Share on other sites

Un Pilot. A masurat doar la ralanti si daca am consumatori cand inchid centralizata. Dar oricum stiam ca nu are probleme, in vara am masurat singur daca am consumatori sau daca incarca corect. Nu acolo era problema ci la baterie: daca lasam farurile aprinse 15min murea. In schimb puteam da 2-3 chei fara probleme daca masina statea cateva zile, vara. Acum insa cu gerurile astea nu a mai vrut sa tina curentul in ea. Bateria veche a fost un Exide XXL de 95Ah.

Inca o chestie buna: a disparut variantia ralantiului. Nu stiu exact cum afecta avansul pompei prin acel modul de pe pompa, dar se pare ca o facea.

Pt cei interesati, sediul Rombat e undeva in zona Uverturii, cum vii dinspre Crangasi si treci de McDonalds-ul de la baraj, pe prima strada dreapta vreo 200metri tot pe dreapta.

Am fost putin dezamagit de Caranda: preturi ceva mai mari si marfa foarte putina. Adica aveam prea putine optiuni de ales. La Rombat in zona 300-370RON aveam vreo 5 optiuni, la Caranda vreo 2-3 in zona 80Ah-100Ah. De cativa ani incoace la ce masini am avut nevoie am luat Caranda si nu au fost probleme insa acum m-am uitat la ce am in buzunar si ce pot lua de ei mai bun. 1:0 pt Rombat.

Link to comment
Share on other sites

si pilot e super zdravana. cand e fabricata ? oricum , pt cei care mergeti putin si in oras, singura solutie sa aveti baterie buna si durabila e sa o incarcati bine la saptamana, naspa de carat dar asta e....nu-i premier vreo mare diferenta semnificativa, n-au ce sa le faca, tot gratarele alea cu oxizii presati in ele, poate la separatori vreo fita noua, pinala rma la bateria cu Pb n-ai ce avioane sa visezi / ceri. intretinerea / exploatarea care sa previna sulfatarea treptata in timp, asta e smecheria, de asta zic de incarcat la sapt. Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Era 420RON Premier de 95Ah. M-am uitat la bani. La aproximativ aceleasi performante, nu a reusit nimeni de acolo sa-mi explice de ce sa dau 70RON in plus pe o baterie care arata mai bine si atat.

Acum e o perioada in care nu se merge cu masina. De obicei se merge zilnic cu ea si se fac 15-20km. Sau se baga scurt un 4000km cu ea cand e de mers pe afara.

Oricum bateria e consumabila. Faptul ca o intretii cat poti de mult sau doar o folosesti fara sa-i acorzi prea multa atentie din punctul meu de vedere nu conteaza foarte mult. Pana la urma, poti sa faci tot posibilul sa ai grija de ea si tot se buseste in 3-4 ani.

Eu bateriilor nu le acord foarte mare atentie: am grija sa verific masina sa nu aibe consumatori si sa incarce si controlez nivelul daca e baterie cu intretinere. In rest, daca masina e ok iti va spune bateria cand e pe duca si atunci nu prea mai ai ce face. Incerci s-o lungesti, incerci o resuscitare dar pana la urma inevitabilul tot se intampla.

PS: nu m-am uitat la data fabricatiei. Iar acum nici nu vreau sa mai stiu lucrul asta. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Decat sa iei toate prostiile de baterii pe care sa le incarci si sa le verifici nivelul saptamanal, mai bine dai banii pe o baterie de calitate si nu ai nicio grija.

Eu utilizez ori baterie originala, ori Varta si ma tine cel putin 4-5 ani fara nici un fel de verificare sau ingrijire. Majoritatea drumurilor sunt drumuri scurte, facute in oras.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut masina s-o tin mai mult de 2-3 ani. 4-5 ani sunt convins ca tine si o romaneasca fie ea Rombat sau Caranda. De ce as da 500-600RON pt aceeasi baterie? Daca mi-ar oferi ceva in plus, gen 3-4 ani de garantie as intelege, dar toate suntla 2 ani. Ce smecherie am facut? Si revin: bateria e consumabil. Daca o schimbi la 4-5 ani e mai mult decat rezonabil. Cate anexe ale masinii tin atat de mult?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.