Jump to content

CONTROVERSATUL ULEI 5W30 ORIGINAL BMW -LONGLIFE 04


alex.teile

Recommended Posts

bmw vinde /impune preturi in reteaua lor de deal-eri in toata lumea

au si politca de a nu se vinde in retea de aftermarket in anumite piete

Cu toate acestea eu nu imi asum un riscul de a cumpara un produs de care nu sunt sigur. Nu am spus ca nu sunt bune sau ca sunt bune produsele de pe piata. Daca oamenii folosesc si sunt multumuti e foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Cu toate acestea eu nu imi asum un riscul de a cumpara un produs de care nu sunt sigur. Nu am spus ca nu sunt bune sau ca sunt bune produsele de pe piata. Daca oamenii folosesc si sunt multumuti e foarte bine.

 

dar tu esti sigur ca la deal-er in romania se schimba uleiul, de exemplu, 100%?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Noul ulei de la Shell pentru BMW si anume TwinTurbo LongLife 04 (5w30) ar avea punctul de "congelare" (oprire a curgerii) la -36 grade. Nu vi se pare ca e cam mare temperatura? In Romania se poate atinge acest punct termic destul de probabil (vezi Miercurea Ciuc, Brasov, etc). Faptul ca are acest punct termic la -36 grade, cred ca nu il face sa fie perfect la -25, -30. Vechiul ulei facut de Castrol avea acest punct la -46 grade.

http://www.scfuels.com/media/169250/bmw-twinpower-turbo-ll04-5w-30.pdf

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

legat de pretul in reprezentante al uleiului. din sursa sigura stiu ca uleiul produs de shell, este achizitionat de reprezentanta la un pret mai mic decat vechiul ulei de castrol, dar l-au scumpit "pentru ca e noul model". pretul cu care intra in reprezentanta uleiul este de aproximativ 30 de lei. Edited by Crysis21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Noul ulei de la Shell pentru BMW si anume TwinTurbo LongLife 04 (5w30) ar avea punctul de "congelare" (oprire a curgerii) la -36 grade. Nu vi se pare ca e cam mare temperatura? In Romania se poate atinge acest punct termic destul de probabil (vezi Miercurea Ciuc, Brasov, etc). Faptul ca are acest punct termic la -36 grade, cred ca nu il face sa fie perfect la -25, -30. Vechiul ulei facut de Castrol avea acest punct la -46 grade.

http://www.scfuels.com/media/169250/bmw-twinpower-turbo-ll04-5w-30.pdf

 

DacĂŁ stai ĂŽn Miercurea-Ciuc cu siguranțĂŁ e mai indicat un 0w30.

 

Indice de vâscozitate: 204 (!!!)

Punct de curgere: -51 de grade (!!!)

Link to comment
Share on other sites

Doar ce-am facut revizia si mi-au bagat si mie ulei din asta nou, Shell. Pe langa faptul ca pretul este de-a dreptul obscen (100Lei/L + TVA in reprezentanta), parca am impresia ca e mai zgomotos motorul. Poate-s eu nebun, nu stiu, a mai sesizat cineva ceva de genul asta?

 

Legat de pret, era clara treaba ca e ridicat artificial. Da-l dracu de ulei, ca e la acelasi pret cu uleiul din cutia de viteze automata.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pe bune, zici ca vorbim de Ferrari, hai sa fim seriosi ca avem niste motoare banale diesel, chiar nu stiu ce inseamna diferenta asta de zgomot care dinauntru nu cred ca e sesizabila. In fine, eu am bagat uleiul shell la ultimul schimb si sincer nu e nicio diferenta. Motorul suna cum suna orice diesel
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aproape ca s-a ajuns in situatia sa se planga dupa vechiul ulei Bmw care numai bun nu era!

Si masina mea e defecta....merge mai bine cu noul ulei Shell,dar stati asa ca am descoperit misterul.....masina este buna ,uleiul este prost...eu am Shell Helix Ultra 5W-30 Ect in masina care are normele de Bmw LL 04 ,MB(adica Mercedes) 229.51,VW 504.00/507.00,Porche C30 care este de fapt vechiul ulei Shell pentru ca a fost inlocuit cu Helix Ultra 5W-30 ECT C3 care a fost poluat si cu norma Dexos pentru Opel si chiar pentru Chrysler are norma.

Cred ca o sa bag de acum inainte Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 care are norma BMW LL-04,MB 229.51 si Maserati aproved.....ca Maserati e misto.

 

Lasand gluma deoparte cu asta Shell Helix Ultra 5W-30 Ect masina mea merge mai bine(rotund) decat cu vechiul ulei BMW si uleiul Motul.Cu restul de 2 uleiuri Shell nu stiu.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu bag shell de ani de zile si este foarte bun, asta cu zgomote si ragaieli sunt niste prostii...... ultima data am bagat 5w30 AM-L in 523i si nu se auzea altfel motorul, daca are specificatia LL04 cum trebuie sa fie? Ca un 10w40?

 

Am pus si in e46 5w30 AM-L si turbina nu se aude diferit

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer nu stiu ce sa mai cred cu uleiurile astea!Ori suntem noi (Romania) prea saraci ori sunt ei (Anglia) prea bogati.Nu cred ca ar face producatorii de ulei acte de caritate cu noi,ca de suntem mai parliti de avem preturile astea mici, ori cumparam acel ulei folosit si reconditionat cat de cat.

post-51306-0-93322300-1458767129_thumb.jpg

post-51306-0-58779300-1458767137_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.