Jump to content

CONTROVERSATUL ULEI 5W30 ORIGINAL BMW -LONGLIFE 04


alex.teile

Recommended Posts

CONCLUZIA.....??????

 

Concluzia e ca nu putem afla decat daca se fac niste analize de laborator intre un ulei cumparat din DE si unul de la baietii care vand piese.Locuri unde se pot efectua aceste analize am gasit vreo 2 pe net:

 

http://www.laborator-licla.ro/prezentare.html

 

sau:

 

http://www.larex.ro/...i-laborator.htm

 

Sau cineva care lucreaza in domeniu si are acces la un laborator....

Edited by THX-1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu Vanos sau nu oricum uleiul se scurge foarte usor in baie dupa oprirea motorului, 5 minute sunt suficiente pentru masurarea cu joja.

N-are nevoie de 2-3 ore sa se scurga, doar nu e miere aproape zaharisita.

 

Tu poti sa ramai cu parerile tale ... si cu cele 5 minute.

Noi ramanem cu ale noastre ... :)

Problema asta oricum e cam relativa si depinde de mai multi factori ...printre care si de vascozitatea la cald a uleiului ... deci de ce ulei anume are fiecare in motor.

Eu cred ca nu e obligatoriu ca toti sa avem acceasi opinie :twoup: Nu crezi ?

De multe ori in viata e bine sa nu o tii cu incapatinare pe a ta ... si sa mai apleci urechea si la opiniile altora. No offence.

 

Concluzia e ca nu putem afla decat daca se fac niste analize de laborator intre un ulei cumparat din DE si unul de la baietii care vand piese.Locuri unde se pot efectua aceste analize am gasit vreo 2 pe net:

 

http://www.laborator-licla.ro/prezentare.html

 

sau:

 

http://www.larex.ro/...i-laborator.htm

 

Sau cineva care lucreaza in domeniu si are acces la un laborator....

 

+1

 

Cand imi va veni noul ulei din DE voi face si eu analiza comparativa cu acelasi ulei cumparat de la noi.

Daca nu au acceasi compozitie sigur ma duc la protectia consumatorului.

Edited by SML
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu poti sa ramai cu parerile tale ... si cu cele 5 minute.

Noi ramanem cu ale noastre ... :)

Problema asta oricum e cam relativa si depinde de mai multi factori ...printre care si de vascozitatea la cald a uleiului ... deci de ce ulei anume are fiecare in motor.

Eu cred ca nu e obligatoriu ca toti sa avem acceasi opinie :twoup: Nu crezi ?

De multe ori in viata e bine sa nu o tii cu incapatinare pe a ta ... si sa mai apleci urechea si la opiniile altora. No offence.

Nu stiu care dintre noi 2 e mai incapatanat (apropo, vezi ca in interiorul cuvantul se scrie cu â și nu cu ĂŽ, ai ramas cu sechele), eu macar ti-am atasat un print screen din manualul utilizatorului unde scrie clar negru pe alb.

Dar se pare ca ai ramas cu vechile povesti ale mecanicilor de Dacie.

Dar poti sa ramai cu ale tale cum spui, chiar nu ma intereseaza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu care dintre noi 2 e mai incapatanat (apropo, vezi ca in interiorul cuvantul se scrie cu â și nu cu î, ai ramas cu sechele), eu macar ti-am atasat un print screen din manualul utilizatorului unde scrie clar negru pe alb.

Dar se pare ca ai ramas cu vechile povesti ale mecanicilor de Dacie.

Dar poti sa ramai cu ale tale cum spui, chiar nu ma intereseaza.

 

Eu unul chiar ma bucur cand dau peste "pusti" de 21 de ani

care au impresia ca sunt foarte cunoscatori in ale mecanicii si mai ales ale gramaticii. Ar fi interesant de stiu ce studii ai ...

La mai mult si la mai mare :twoup:

Edited by SML
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, stiu, e frustant la o varsta inaintata sa te contrazica un pusti de 21 de ani.

Ar fi interesant de stiu ce studii ai ...

Nu pot sa inteleg ce ai vrut sa zici aici. Cred ca ai vrut sa scrii de stiuT.

Am 4 clase cu o repetare in clasa a 2a.

Eu chiar nu sunt cunoscator in ale mecanicii, studiez altceva acum in clasa a 5a.

Dar vad ca te contrazici aiurea. Vino cu ceva concret si o iau de buna. Pana atunci ma incapatinez (te citez) sa ma iau dupa un manual si dupa ceva practic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bai pustiule .... da ce exprimări acide ai :twoup:

Pentru curiozitatea ta - unii mai scriu pe forumul asta si de la servici, acolo unde nu au timp sa verifice fiecare cuvant litera cu litera. Chiar esti comic cu ale tale corecturi gramaticale.

Eu am permis de mai bine de 15 ani ... și cred ca nu are rost sa continui sa ma contrazic cu un pusti ca tine, care imi da citate din manuale.

Eu inchei aici subiectul asta de contradicție ... care oricum e unul minor și neesențial.

Pana la urma, cativa milimetri in plus sau in minus pe joja tot aia e.

Edited by SML
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma tot una-i daca verific nivelul dupa 5 minute sau 2-3 ore ? :twoup:

Plus sau minus cativa milimetri. Depinde daca te multumeste eroarea de masura. Depinde si de coeficientul de vascozitate al uleiului "la cald".

Eu unul prefer sa masor dupa cateva ore ... ca sa fiu sigur ca tot uleiul s-a scurs in baie. Dar normal ... fiecare masoara cum considera ca e mai bine.

Edited by SML
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu eram curios daca scrii de la servici. Asta nu e scuza, dar ma rog.

Si daca ai permis de mai bine de 15 ani ce vrei sa demonstrezi cu asta? Chiar nu are nicio importanta in subiectul discutiei noastre.

Eu nu ti-am dat citat din manual, ti-am pus o poza sa vada si ochii tai. Sau limba engleza e prea grea? Daca nici in manuale nu sunt informatii corecte, atunci unde? La un sofer cu permis de 15 ani?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nivelul uleiului nu se masoara niciodata la cald

 

Asa cum am spus anterior ... eu am incheiat subiectul asta.

Nu are rost sa ma mai contrazic cu un pusti ... care verifica cuvintele scrise pe forumuri de masini, litere cu litera.

Manualul ala e pt ... dummy :twoup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu unul prefer sa masor dupa cateva ore ... ca sa fiu sigur ca tot uleiul s-a scurs in baie.

Pai exact asata NU trebuie sa se intample!

De aceea se masoara nivelul la 5-10 minute de la oprirea motorului.

Nu ma incalzeste cu nimic ca se scurge tot uleiul in baie, ba chiar imi denatureaza masuratoarea.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma de la cine cumparam si ce cumparam, ca dupa ce am citit 10 pagini de topic n-ati ajuns la nicio concluzie. :twoup:

 

Si ca sa ma bag si eu in seama: sunt convins ca uleiul vandut de cei de pe forum este in regula. Pretul depinde de discount-ul negociat si de adaosul comercial al fiecaruia, in parte. Din aceasta cauza si la piese se vad diferente.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si eu tind sa cred ca uleiul asta e contrafacut. Anul trecut in vara am scimbat uleiul si de atunci mi-a aparut un tacanit la motor, dupa ce se incalzeste (cu motorul rece nu se aude). Uleiul a fost adus din Germania. Am facut diagnoza (nu sunt erori) am dicutat si cu mecanicul si am ajuns la concluzia ca pot fi doua cauze posibile:

1. distributia - mai exact intinzatorul (actionat prin presiunea produsa de ulei) sau patina de la distributie

2. uleiul de motor

Tacanitul ala dispare cand turez motorul.

Mecanicul a spus ca sigur nu e de la tacheti.

Eu banuiesc tot mai mult ca uleiul e cauza .... :twoup:

Cred ca voi incerca un Aral HighTronic 5W-40

am aceeasi problema intre 1000 si 2000 rpm,verdicte=tacheti sau patina ,intinzator lant--ulei Bmw 5w30,motor N42 valvetronic,plus ca uleiul coboara la minim dupa cca 3000 km,mazga alba pe joja,joja rugineste...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

am aceeasi problema intre 1000 si 2000 rpm,verdicte=tacheti sau patina ,intinzator lant--ulei Bmw 5w30,motor N42 valvetronic,plus ca uleiul coboara la minim dupa cca 3000 km,mazga alba pe joja,joja rugineste...

 

Am aflat ca si alti baieti de pe forum au probleme cu uleiul asta la N42.

Eu voi încerca la urmatorul schimb un Castrol Edge 0W30 (made in DE)

La mine tacanitul a devenit evident dupa ce am facut schimbul la uleisi am pus BMW 5W30.

Citeste si topicul asta

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

Am aflat ca si alti baieti de pe forum au probleme cu uleiul asta la N42.

Eu voi ĂŽncerca la urmatorul schimb un Castrol Edge 0W30 (made in DE)

La mine tacanitul a devenit evident dupa ce am facut schimbul la uleisi am pus BMW 5W30.

Citeste si topicul asta

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80783-motor-n42-e46-318i/

am schimbat uleiul cu Motul xcess 5w40 si astept sa vad cum se comporta.

Link to comment
Share on other sites

pentru mine (N42B20) cele mai bune performante (silentiozitate la pornire, in mers) au fost cu 0W30, de consumat nu a consumat nici cu 0W40, nici cu 5W30

 

p.s. nu as recomanda ulei imbuteliat in Romania (indiferent de fabricant) sau ulei la 6-7 eur de pe ebay (ex: celebrul si controversatul 0W30)

Link to comment
Share on other sites

cata vreme e pe lista aprobata BMW, care e foarte cuprinzatoare, nu au motiv sa maraie, dar in ROmania e orice posibil. Probabil ca daca se ajunge la o porceala pe baza de regulamente CE si OPC, iti baga si alt ulei de pe lista aprobata..
Link to comment
Share on other sites

Tu poti sa ramai cu parerile tale ... si cu cele 5 minute.

Noi ramanem cu ale noastre ... :)

Problema asta oricum e cam relativa si depinde de mai multi factori ...printre care si de vascozitatea la cald a uleiului ... deci de ce ulei anume are fiecare in motor.

Eu cred ca nu e obligatoriu ca toti sa avem acceasi opinie :twoup: Nu crezi ?

De multe ori in viata e bine sa nu o tii cu incapatinare pe a ta ... si sa mai apleci urechea si la opiniile altora. No offence.

 

 

 

+1

 

Cand imi va veni noul ulei din DE voi face si eu analiza comparativa cu acelasi ulei cumparat de la noi.

Daca nu au acceasi compozitie sigur ma duc la protectia consumatorului.

 

Ai facut aceasta analiza ?:) Chiar sunt curios...

Link to comment
Share on other sites

Ai facut aceasta analiza ?:) Chiar sunt curios...

 

Inca nu.

Am cautat pe cineva care sa aiba BMW 5W30 cumparat din magazin din tara ... dar inca nu am gasit. Toti au luat fie de afara fie de pe forumuri.

Eu mai am 1 litru sigilat din cel adus din de.

Daca pana la urma nu gasesc pe cineva cu ulei cumparat din tara cred ca voi cumpara eu 1 litru si voi face analiza anu asta. Ma interesez sa vad cat costa o analiza cat mai colmpleta.

Oricum la urmatorul schimb eu voi pune Castrol Edge 0W30.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.