Jump to content

consum marit


inocentto

Recommended Posts

de la 7 % cat imi lua vara acum deodata s`a dus consumul la 14%.. oare dc?

 

am un bmw 320d din 2000 si asta vara imi lua 7% orash./. acum deodata a crescut consumul la 14% stie cnv cauza?

 

 

 

Nu te speria prea tare!

Si la mine a crescut consumul foarte mult.

In vara aveam o medie de aproximativ 5,7 - 6,5 L/100Km. Acum am o medie de 9-10 L/100KM. Calculul e facut la pompa, pe BC consumul e de 6,6-7,2L/100KM.

Am calculat de 3 ori la pompa pt. ca nu am crezut prima data dar se pare ca asta e consumul iarna.

Nu stiu de ce a crescut dar nu cred ca am vreo problema. Masina porneste fara probleme si merge foarte bine.

 

Si la mine e la fel.... in cam 15-20 km se face aproape de jumate, daca o calc se incalzeste mai repede, totusi ala batranu are un ford mondeo din 2001 tdi si se incalzeste imedia , e posibil sa fie si din cauza la antigel la mine? Am masina de 1 an si nu l-am schimbat, sincer sa fiu nici nu stiu ce fel de antigel sa pun ,tot ce stiu e ca nivelul antigelului e ok, in ford pun G12 in bmw sa pun tot din asta?

Verifica termostatul EGR (da-l jos si sufla prin el, daca nu opune rezistenta e blocat), mie la -4 grade se incalzeste in 3-4 km + maxim 1 min tinuta la ralanti. De antigel nu te pot sfatui ca nu stiu ce tipuri de antigel aveti voi acolo.

 

 

 

E posibil ca din cauza termostatului EGR sa creasca consumul cu aprox. 3 litri la suta?

Dupa simptomele descrise pe aici e posibil sa am si eu probleme cu el.

Edited by amaBMW
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E posibil ca din cauza termostatului EGR sa creasca consumul cu aprox. 3 litri la suta?

Dupa simptomele descrise pe aici e posibil sa am si eu probleme cu el.

 

E prea posibil, daca ma intelegi ce vreau sa zic, mai ales daca ai drumuri scurte in general (6-7 km). Cam cu 3-4 litri imi crescuse si mie, acum si-a revenit.

Link to comment
Share on other sites

eu nu am probleme cu incalzirea motorului. se incalzeste destul de repede. merg cam 5-6km in treapta 1 si 2 pana la servici, ca n-am unde sa-i dau a3a mai ales cu motorul rece. cand ajung la servici acul din bord indica temperatura optima a lichidului de racire dar asta nu inseamna, din cate am citit tot pe net, ca si uleiul este tot la temperatura optima. in fine, alte nedumerire am eu referitoare la incalzirea auxiliara, cutiuta aceea din aluminiu in care intra si ies furtune si care se zice ca este o piesa care incalzeste lichidul de racire atata timp cat motorul este pornit. stie cineva dupa cat timp de la pornire acea piesa trebuie sa fie fierbinte la atingere? la mine acea piesa nu e fierbinte decat dupa ce se incalzeste si motorul. daca pornesc motorul, afara sunt -15-20grade si stau cu motorul la relanti, pot sa stau si jumatate de ora ca tot nu se incalzeste motorul la temperatura optima. de aici trag concluzia ca poate e defecta acea piesa. in mers motorul se incalzeste f repede si mentine temperatura constanta dupa ce ajunge la temepratura optima, chiar daca dau drumul la incalzire sau rulez cu viteza mare etc, deci nu cred sa fie duse termostatele, doar ca la relanti, daca e f frig afara nu prea ajunge la temperatura optima. dupa ce ajunge insa, nu se mai misca acul de acolo, chiar daca afara sunt -20 grade si stau cu ea la relanti. anul trecut am ramas inzapezit pe la urziceni o noapte si a mers motorul la relanti de la ora 22 pana pe la 6 dimineata continuu si afara erau -20 si un viscol de misca masina. in aceste conditii acul a ramas parca sudat cu toate ca era pornita atat aeroterma cat si incalzirea in scaune. multumesc. Edited by stef29
Link to comment
Share on other sites

eu nu am probleme cu incalzirea motorului. se incalzeste destul de repede. merg cam 5-6km in treapta 1 si 2 pana la servici, ca n-am unde sa-i dau a3a mai ales cu motorul rece. cand ajung la servici acul din bord indica temperatura optima a lichidului de racire dar asta nu inseamna, din cate am citit tot pe net, ca si uleiul este tot la temperatura optima. in fine, alte nedumerire am eu referitoare la incalzirea auxiliara, cutiuta aceea din aluminiu in care intra si ies furtune si care se zice ca este o piesa care incalzeste lichidul de racire atata timp cat motorul este pornit. stie cineva dupa cat timp de la pornire acea piesa trebuie sa fie fierbinte la atingere? la mine acea piesa nu e fierbinte decat dupa ce se incalzeste si motorul. daca pornesc motorul, afara sunt -15-20grade si stau cu motorul la relanti, pot sa stau si jumatate de ora ca tot nu se incalzeste motorul la temperatura optima. de aici trag concluzia ca poate e defecta acea piesa. in mers motorul se incalzeste f repede si mentine temperatura constanta dupa ce ajunge la temepratura optima, chiar daca dau drumul la incalzire sau rulez cu viteza mare etc, deci nu cred sa fie duse termostatele, doar ca la relanti, daca e f frig afara nu prea ajunge la temperatura optima. dupa ce ajunge insa, nu se mai misca acul de acolo, chiar daca afara sunt -20 grade si stau cu ea la relanti. anul trecut am ramas inzapezit pe la urziceni o noapte si a mers motorul la relanti de la ora 22 pana pe la 6 dimineata continuu si afara erau -20 si un viscol de misca masina. in aceste conditii acul a ramas parca sudat cu toate ca era pornita atat aeroterma cat si incalzirea in scaune. multumesc.

 

masina ta e comonrail(daca e cea din semnatura) si nu se incalzeste la relanty nici daca stai 1 ora la relanti , se incalzeste in mers.

Link to comment
Share on other sites

incalzitorul auxiliar electric poti sa-l testezi cu o interfata INPA: poti sa-i dai comanda manual sa porneasca cu motorul oprit. Dupa ~30 secunde simti ca se infierbanta. Atunci trebuie sa-l opresti si sa pornesti motorul sa circule apa

 

Cu motorul pornit nu ai cum sa simti ca se infierbanta, pt ca circula lichidul de racire prin el, si egalizeaza temperatura cu restul motorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.