Jump to content

e36


mike

Recommended Posts

si apropo... este vorba de un E36 Coupe 325i

12093[/snapback]

 

Am gasit pe Autovit un E34 de vanzare undeva pe la Suceava.Avea fata de E39 si spate de E36.Chas3 poate confirma ca i l-am aratat si lui.Pacat ca nu mai e anuntul valabil,dar poate il mai pune in viitor.

Link to comment
Share on other sites

unii chiar stiu ce fac (iar asta ar fi un model care i s-ar potrivi si lui mihnea :blink: )

12092[/snapback]

 

da nu mi-ar strica asa ceva... merci.

 

cabrioletul portocaliu mi se pare cel mai reusit, pacat ca nu i-a facut si spatele, dar niciodata nu e prea tarziu

Edited by neamih
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ma bag si eu in sema :) mie nu-mi place nici una dintre ele pt. ca o schimbare de genul asta "strica" personalitatea masinii. mi se pare ceva de genul "stilistilor" after market de dacii, care cum aparea un model mai nou (4faruri, zmbetul lui ilici, etc), gataaaa, la tinichigerie cu batrana din `78, da` in schimb acelasi bord, aceleasi scaune etc, etc. eu sunt total pro tuning, dar nu pro struto-camila :blink: parerea mea, care este...
Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu in sema :)  mie nu-mi place nici una dintre ele pt. ca o schimbare de genul asta "strica" personalitatea masinii. mi se pare ceva de genul "stilistilor" after market de dacii, care cum aparea un model mai nou (4faruri, zmbetul lui ilici, etc), gataaaa, la tinichigerie cu batrana din `78, da` in schimb acelasi bord, aceleasi scaune etc, etc. eu sunt total pro tuning, dar nu pro struto-camila  :blink: parerea mea, care este...

bun punct de vedere... dar trebuie sa se inceapa de undeva...

pe de alta parte, daca ar fi schimbat chiar tot... asa cum zici tu... atunci probabil ca mai bine-si lua omul strut direct...

ma gandesc ca astfel de masini apartin unor persoane care au pregatire sau prieteni cu pregatire in domeniul tinichigeriei/vopsitoriei si le este mai usor sa aduca imbunatatiri la exterior...

 

Imi aduc aminte de vremurile in care aveam prieteni ce lucrau intr-un cimitir de masini: primul lucru pe care-l schimbam la o masina era motorul... apoi ne interesau suspensii/articulatii, jante, scaune, bord si abia la urma ne apucam de remodelare exterioara...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.