Jump to content

Leon sau Bmw


ebenize

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Soryn - BLA BLA BLA! Esti exact ca cei care n-au avut in viata lor cuptor cu microunde si spun ca nu este nevoie si ca ne putem incazli mancarea si la aragaz (dar cand isi iau microunde au orgasm) si ca cei care zic de senzori de parcare, etc etc. Tot aud cretinitatea asta ca n-avem drumuri in RO de masini puternice...

 

Ba stii ceva? AVEM drumuri. Puterea nu inseamna doar viteza. E ceva care voi nu puteti intelege... motor mare = putere+ cuplu = depasiri facute RAPID si in siguranta, placerea de a conduce, bucurie, etc.

Si cu 316 faci accident (mai repede ca un 325 ca franele la 325 sunt mult mai performante) si majoritatea bolizilor BMW prezentati la TV in accidente sunt fix 316 si 318!

 

in primul rand "Ba" esti cu cine vrei tu nu cu mine.pentru tine care vad ca intelegi mai multe masina este facuta sa te duca din punctul "A" in punctul "B" si sa fi cat de cat in siguranta .pana acum spuneai ca bolizi sunt doar de la 2500 cmc in sus acum vad ca ai bagat la capitolul bolizi si 316,318.apropos nu ai dat un raspuns la intrebarea mea :cat castigi in timp la un drum tu cu 325 fata de mine cu 316, ca de oras chiar nu are rost sa vorbim?iar chestia cu "placerea de a conduce" este mottoul celor de la bmw si nu cred ca este valabil doar pentru masinile cu motoarele mari.iar de drumuri ce sa mai vorbim cu ce viteza poti merge pe drumurile noastre ca sa fi cat de cat in siguranta? asa ca asta cu cmc multi si putere mare este in mare parte pentru umflat muschii.nu ai venit cu nici un argument clar, doar BLA,BLA......... .apropos cat platesti tu taxe pe an ca vad ca te legi de consumul de la 316.

sa fi iubit

Link to comment
Share on other sites

Mi-am dat seama din postul tau ca o discutie cu tine este mult sub nivelul meu! Ai extras din ceea ce am scris doar ce ai vrut, iar frustrarile tale ies clar la suprafata :twoup:

Singura mentiune pe care o am este ca ai citit prost; era "ba stii ceva?", nu BA de la baiete (era gen ba da, ba nu, etc)!

Iar "bolizi" spun cei de la stiri... oricum nu ai inteles NIMIC! :)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

a si inca ceva asta cu franele esti sigur de ce spui?pai daca este asa atunci habarnistii aia de nemti de la bmw sa inteleg ca pe 316 au pus frane proaste care nu asigura distanta de franare in raport cu viteza si greutatea masinii? ii dau in judecata.

 

Mi-am dat seama din postul tau ca o discutie cu tine este mult sub nivelul meu! Ai extras din ceea ce am scris doar ce ai vrut, iar frustrarile tale ies clar la suprafata :twoup:

Singura mentiune pe care o am este ca ai citit prost; era "ba stii ceva?", nu BA de la baiete (era gen ba da, ba nu, etc)!

Iar "bolizi" spun cei de la stiri... oricum nu ai inteles NIMIC! :)

 

scuza-ma ca nu sunt la NIVELUL tau.nu toti sunt destepti ca tine.din ce ai scris tu acolo am luat in calcul doar ce ma intereseaza chestia cu cuptorul nici nu am luat-o in calcul.te inseli amarnic daca crezi ca eu ma simt frustrat ca nu am masina asa puternica. de taxe nu spui nimic? sau le plateste tata?

Link to comment
Share on other sites

cand se proiecteaza franele se tine cont si de viteza maxima atinsa si de 0-100 in cat face masina si de alti factori.

Una e sa opresti de la uin top speed de 180 km/h si alta e de la 240...chiar daca ai aceasi greutate.

Poti sa te uiti pe real.oem sa vezi cam cat sunt niste discuri de 325i si cat sunt unele de 316i.

Sau daca un 316i are discuri pe spate macar.

 

Nu zice nimeni ca 316 are frane proaste , dar un 325i franeaza mult mai bine.

cauze ale accidentelor sunt soferi retarzi, sau pur simplu tineri fara experienta cu parinti retardati, infrastructura proasta, coruptie masiva la luarea carnetului de conducere, nu neaparat in ordinea asta, nu ca masina are motor de 1, 2, sau 6 litri..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cand se proiecteaza franele se tine cont si de viteza maxima atinsa si de 0-100 in cat face masina si de alti factori.

Una e sa opresti de la uin top speed de 180 km/h si alta e de la 240...chiar daca ai aceasi greutate.

Poti sa te uiti pe real.oem sa vezi cam cat sunt niste discuri de 325i si cat sunt unele de 316i.

Sau daca un 316i are discuri pe spate macar.

 

Nu zice nimeni ca 316 are frane proaste , dar un 325i franeaza mult mai bine.

cauza accidenteleor sunt soferi retarzi, sau pur simplu tineri fara experienta cu parinti retardati, infrastructura proasta, coruptie masiva la luarea carnetului de conducere, nu neaparat in ordinea asta, nu ca masina are motor de 1, 2, sau 6 litri..

 

corect. are discuri si pe spate.discurile de 325 sunt mai mari dacat cele de 316 dar si greutatea masinii este mai mare si viteza maxima este mai mare.sunt sigur ca atunci cand s-au proiectat discurile pentru 316 si 325, etc s-a tinut cont de toate aceste aspecte

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de greutate e nesimnificativa. Si sa iti spun de ce, o masina mai poate lua niste pasageri, poate tracta o remorcuta, nu vorbim aici strict greutatea din talon, si acolo chiar e o diferenta foarte mica..

e36 316i, 318i nu are discuri pe spate de exemplu.

Si fiind de acord cu mine ca un 325i are discuri/ etrieri mai mari, alta pompa de frana, de la 140 km/h la 0, o viteza usor accesibila ambelor si des intalnita pe orice DN, cam care franeaza mai repede ?

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de greutate e nesimnificativa. Si sa iti spun de ce, o masina mai poate lua niste pasageri, poate tracta o remorcuta, nu vorbim aici strict greutatea din talon, si acolo chiar e o diferenta foarte mica..

e36 316i, 318i nu are discuri pe spate de exemplu.

Si fiind de acord cu mine ca un 325i are discuri/ etrieri mai mari, alta pompa de frana, de la 140 km/h la 0, o viteza usor accesibila ambelor si des intalnita pe orice DN, cam care franeaza mai repede ?

 

diferenta de masa e foarte semnificativa.gandeste-te ce diferenta de masa inertiala este pe la 140km/h.

Link to comment
Share on other sites

sa mori tu.. pai dupa capul tau daca ai soacra de 120 de kile in masina.inseamna ca. esti de neoprit. :twoup: Cu una bucata socara ai ajuns la cat e un 325i cu toate optiunile posibile..

Tu ai impreisa ca un sistem de franare se proiecteaza strict in functie de greutatea din talon ? lumea nu mai cara niste persoane , un bagaj, o remorcuta ..? ce faci atunci ? arunci o ancora sa opresti ? sunteti de belea..

bmw e46 318i 1360 kg

bmw e46 325i 1460 kg

 

Diferenta intre ele.. un 318i cu o soacra in el e fix cat un 325i...

Intelege ca greutatea nu e singurul factor , e doar o particica mica.. si diferenta e de 5-6% intre modele..

Ai spus un cuvant mare "masa inertiala"...da nu ma sperii sa stii :)

Nu vorbim aici de diferente cum sunt intre un Atom de 550 de kg si un Ferrari de 1500 kg....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sa mori tu.. pai dupa capul tau daca ai soacra de 120 de kile in masina.inseamna ca. esti de neoprit. :twoup: Cu una bucata socara ai ajuns la cat e un 325i cu toate optiunile posibile..

Tu ai impreisa ca un sistem de franare se proiecteaza strict in functie de greutatea din talon ? lumea nu mai cara niste persoane , un bagaj, o remorcuta ..? ce faci atunci ? arunci o ancora sa opresti ? sunteti de belea..

bmw e46 318i 1360 kg

bmw e46 325i 1460 kg

 

Diferenta intre ele.. un 318i cu o soacra in el e fix cat un 325i...

Intelege ca greutatea nu e singurul factor , e doar o particica mica.. si diferenta e de 5-6% intre modele..

Ai spus un cuvant mare "masa inertiala"...da nu ma sperii sa stii :)

Nu vorbim aici de diferente cum sunt intre un Atom de 550 de kg si un Ferrari de 1500 kg....

 

alo! alegeti cuvintele te rog.daca ai cunoaste ceva fizica nu ai mai gandi asa.pai daca pui o bunicuta in 325 atunci cum e?sa stii si tu ca viteza si masa stau la baza calculelor pentru o franare optima.incearca sa alergi cu vreo 5-6 kg in spate si sa te opresti si incearca fara.cam asta este pastrand proportiile.

Link to comment
Share on other sites

E=(mv^2)/2 adica o crestere de 10% de viteza = crestere de 21% a masei, 20% viteza=44%masa etc, dpdv al solicitarii franelor.

Diferenta e ca motorizarile mai mici ajung sa utilizeze frana mai aproape de 100% din capacitate, eu de exemplu nu stiu cat atinge maxim masina mea, am fost aproape de limita dar nu am atins-o pe cand la motorasele de 1.3 si 1.4 pe care le-am condus inainte mergem relativ frecvent la topspeed pe autostrada.

O crestere aparent mica de diametru creste considerabil suprafata (care contribuie si la racire), mai exact tot patratic.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

ai impresia ca esti singurul care a facut ceva fizica elementara de pe forum ? Faptul ca ai adus asta in discutie imi arat ca nu intelegi nimic.

Nu vorbim aici de modele teoretice, ci de practica... de accidente in trafic si de prostiile care le debitezi ca "bolizii" sunt vinovati de accidente si aberatiile care le spui ca masinile mici si cu motoare mai mici au frane mai bune...

Da si un 325i poate4 avea o soacara in el, dar nu ai inteles nimic din ce vroiam sa spun. TU simti un efect cu adevarat sesizabil, masurabil, la cum franeaza masina ta cand ai 2-3 persoane in masina, ? la viteze relativ mici, pana in 120 km/h ? Ai impresia ca franele sunt proiectate sa tina fix masa din talon, si daca ai diferente de cateva sute de kg , cum se intampla in viata reala performanta lor sa fie afectata drastic ?

 

De asta nu conteaza 100 kg diferenta intre modele cand s-au calculat dimesiunile franelor, ci au fost luat si alti factori in considerare.

. Daca ai stii cele mai elementare lucruri despre ce intra in calcul si cum se dimensioneaza niste chestii la masini nu ai fi spus prostiile alea..

Link to comment
Share on other sites

@DOMI Acum eu nu inteleg nimic... pe mine ma vizezi?

Eu am zis ca cu o masina cu un motor de 1.4 am mers des la topspeed (160) iar ca la asta nu l-am atins, practic tot cu 160 merg si rar merg mai tare => eram in pericol mult mai mare cu 1.4 decat sunt acum.

Evident ca majoritatea am facut fizica mecanica, nu ma cred miezul.Vroiam doar sa argumentez ca viteza conteaza mai mult ca masa.

P.S. De obicei nu citesc CINE a postat si acum am vazut ca aveai o disputa cu altcineva, deciprobabil ca nu eu te enervasem

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

ai impresia ca esti singurul care a facut ceva fizica elementara de pe forum ? Faptul ca ai adus asta in discutie imi arat ca nu intelegi nimic.

Nu vorbim aici de modele teoretice, ci de practica... de accidente in trafic si de prostiile care le debitezi ca "bolizii" sunt vinovati de accidente si aberatiile care le spui ca masinile mici si cu motoare mai mici au frane mai bune...

Da si un 325i poate4 avea o soacara in el, dar nu ai inteles nimic din ce vroiam sa spun. TU simti un efect cu adevarat sesizabil, masurabil, la cum franeaza masina ta cand ai 2-3 persoane in masina, ? la viteze relativ mici, pana in 120 km/h ? Ai impresia ca franele sunt proiectate sa tina fix masa din talon, si daca ai diferente de cateva sute de kg , cum se intampla in viata reala performanta lor sa fie afectata drastic ?

 

De asta nu conteaza 100 kg diferenta intre modele cand s-au calculat dimesiunile franelor, ci au fost luat si alti factori in considerare.

. Daca ai stii cele mai elementare lucruri despre ce intra in calcul si cum se dimensioneaza niste chestii la masini nu ai fi spus prostiile alea..

 

daca citeai mai bine te intelegeai ce am spus eu.trebuie sa-ti spun in germana? nu am spus ca franele de la un 316 sunt mai bune decat de la 325 am vrut sa arat ca nu este o diferenta asa mare cum cred unii.si vorbeste frumos ca nu esti tu miezul din ..... .si ca sa terminam odata este cum vrei tu. e bine asa? lasati-ne pe noi astia cu junghiurile de 316,318 ca astea nu sunt masini sunt carute cum spunea cineva.

o zi buna va doresc

Link to comment
Share on other sites

faza e ca e diferenta mare..

Lucian, vorbeam de soryn..

Normal ca ma aprind cand aud chesii de genul asta..

 

 

 

"ar fac comparatii cei cu motoare puternice si spun ca bmw-ul sub 2000 cmc nu sunt masini.pai daca iti cumperi masina doar pentru caii putere atunci sa ma scuzati dar e trist.de fapt se vede si pe la stiri ce accidente fac cei cu masini puternice .lasa sa am eu motor mic si cai putini ca sincer nu ma deranjeaza cu nimic.cat s-ar castiga (in timp) la un drum lung daca il faci cu un bmw 325 fata de 316.hai sa fim seriosi. dar sunt multi care isi umfla muschii ca au motoare mari si la urma urmei pentru ce la ce drumuri avem in romania.normal ar fi fiecare sa-si vada de masina lui si sa nu mai blameze alte masini.si pentru cei care spun ca bmw-urile sun 2000 de cmc nu sunt bmw ii anunt cu regret ca si 316,318 sunt facute tot de BMW AG ca si 325,330,M3,etc asa ca tot bmw sunt fie ca ii place sau nu unuia sau altuia.

sa ai noroc de masina si multi km fara probleme si tie si celor cu motoare de la 2500 cmc in sus."

 

 

Esti prea "generatia pro " sa imi bat capul cu tine..vezi deschide repede tv-ul ca sigur la ora asta mai dau niste violuri cu babe si accidente cu smecheri dinastia cu motoare de peste 2000 cc..poate iti mai trece supararea.. :twoup:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

de ce toate topicurile x vs bmw ajung in halul asta?

mai ales ca acum e cam bmw 316/318 vs bmw 3xx

na poftim educatie :twoup:

 

nu stiu asta ar trebui sa-i intrebi pe cei care considera ca masina lor e cea mai tare si nu apreciaza brandul bmw in totalitate, ci numai anumite modele.din pacate.

 

faza e ca e diferenta mare..

Lucian, vorbeam de soryn..

Normal ca ma aprind cand aud chesii de genul asta..

 

 

 

"ar fac comparatii cei cu motoare puternice si spun ca bmw-ul sub 2000 cmc nu sunt masini.pai daca iti cumperi masina doar pentru caii putere atunci sa ma scuzati dar e trist.de fapt se vede si pe la stiri ce accidente fac cei cu masini puternice .lasa sa am eu motor mic si cai putini ca sincer nu ma deranjeaza cu nimic.cat s-ar castiga (in timp) la un drum lung daca il faci cu un bmw 325 fata de 316.hai sa fim seriosi. dar sunt multi care isi umfla muschii ca au motoare mari si la urma urmei pentru ce la ce drumuri avem in romania.normal ar fi fiecare sa-si vada de masina lui si sa nu mai blameze alte masini.si pentru cei care spun ca bmw-urile sun 2000 de cmc nu sunt bmw ii anunt cu regret ca si 316,318 sunt facute tot de BMW AG ca si 325,330,M3,etc asa ca tot bmw sunt fie ca ii place sau nu unuia sau altuia.

sa ai noroc de masina si multi km fara probleme si tie si celor cu motoare de la 2500 cmc in sus."

 

 

Esti prea "generatia pro " sa imi bat capul cu tine..vezi deschide repede tv-ul ca sigur la ora asta mai dau niste violuri cu babe si accidente cu smecheri dinastia cu motoare de peste 2000 cc..poate iti mai trece supararea.. :)

 

ce tare esti!bai baiatule ia vezi cam care e diferenta de varsta dintre noi si dupa aia sa vorbesti de generatia pro.nu am tv sunt pocait.argumentele tale nu au fost decat" ce sa-mi bat capul cu tine", "prosti care le debitezi", nimic concret.mi-ai tot spus de factorii care influenteza franarea dar nu ai numit nici macar unul.asa ca vezi-ti de gaste si lasa-ma pe mine.

Link to comment
Share on other sites

mama ce s-au incins discutiile pe aici :twoup:) ... Nu va mai certati nu are rost. Fiecare cu masina pe care o considera potrivita pt el si cu asta basta ... Fiecare isi considera masina lui suprema .. daca are 316 clar e mai bun daca are 330i clar 330i ala e mai bun ... Daca cineva zice ca 316 e mai bun sau 330 e mai bun si defapt el are o parere contrara in cap e problema lui...

 

 

PS: Si ca sa raspund la intrebari.. da am facut schimb cu un 320i si cred ca am facut o alegere buna spre deosebire de 316i pt ca taxele sunt tot pe acolo fiind motoare de 1990 ...la consum nush ce sa zic probabil cu 1l mai mult desi am inteles ca se cam egaleaza la consum... asta la mers normal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.