Jump to content

Leon sau Bmw


ebenize

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca lipseste nu inseamna ca a fost vopsit, nu neaparat, cand cumperi masina de noua poti bifa sa vina fara inscriptionare, e si asta o optiune, cost 0. :)

 

asta era urmatoare intrebare....dar probabilitatea ca a fost vopsit pe alocuri ramane in continuare:))).....ornamentele exterioare sunt vopsite sigur :twoup:

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

daca lipseste nu inseamna ca a fost vopsit, nu neaparat, cand cumperi masina de noua poti bifa sa vina fara inscriptionare, e si asta o optiune, cost 0. :twoup:

Corect, asa a fost si a mea comadata :)

E clar, schimbul asta nu l-as face... poate cu o diferenta din partea lui, sa il aduci in starea in care e Leonul :))

Link to comment
Share on other sites

Un pic off topic si imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu asta:am un prieten ce a avut o ibiza din 2000 1,9tdi 110 cp modelul in 2 porti;sa dea dracii in mama lui,ce se mai "infigea" opinca aia...sincer va spun,nu prea am avut ce-i face cu bmw-ul meu(intr-adevar,al meu este e36 touring din '95 1,8i,),ma lua mai ales in demaraj de-mi sarea fulgii. Acum are un a4 din 2001,2,5tdi quattro(varianta cu 186cp);la asta nici nu ma incumet sa ma dau la el. Intr-adevar,baiatul nu le are cu bmw-urile,mi-a spus asta,si mai ales ca l-a condus pe al meu nu prea l-a inpresionat,dar nici n-a mai condus altul mai tanar sau mai puternic.
Link to comment
Share on other sites

Un pic off topic si imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu asta:am un prieten ce a avut o ibiza din 2000 1,9tdi 110 cp modelul in 2 porti;sa dea dracii in mama lui,ce se mai "infigea" opinca aia...sincer va spun,nu prea am avut ce-i face cu bmw-ul meu(intr-adevar,al meu este e36 touring din '95 1,8i,),ma lua mai ales in demaraj de-mi sarea fulgii. Acum are un a4 din 2001,2,5tdi quattro(varianta cu 186cp);la asta nici nu ma incumet sa ma dau la el. Intr-adevar,baiatul nu le are cu bmw-urile,mi-a spus asta,si mai ales ca l-a condus pe al meu nu prea l-a inpresionat,dar nici n-a mai condus altul mai tanar sau mai puternic.

2 usi ma, "2 porte" se zice aici la noi :twoup: (Raducioiule) si normal ca n-ai ce-i face prietenului tau cu cazanul ala... e generatie veche si motorizare slaba.

Link to comment
Share on other sites

2 usi ma, "2 porte" se zice aici la noi :twoup: (Raducioiule) si normal ca n-ai ce-i face prietenului tau cu cazanul ala... e generatie veche si motorizare slaba.

Omule,cu ce-am gresit cand am zis 2 porti?mai cauta pe aici pe forum sa vezi ca sunt o multime de oameni care folosesc termenii "2 porti" sau "4 porti"... :)

Link to comment
Share on other sites

Omule,cu ce-am gresit cand am zis 2 porti?mai cauta pe aici pe forum sa vezi ca sunt o multime de oameni care folosesc termenii "2 porti" sau "4 porti"... :twoup:

Nu ai gresit cu nimic, dar recunoaste ca ai dat-o in italiana... noi pe aici folosim "2 usi". Hai sa ne avem bine... La multi ani!

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu,ca am 316i din 2000,e sa iti iei ce iti place.Nu consuma mult cum zic unii!Destepti din astia gasesti pe toate forumurile....Daca vrea cineva sa faca un pariu il astept...Eu zic ca traversez bucurestiul acum pe vremea asta,la orice ora cu un consum sub 12%.Iarna cam orice masina consuma cu 1-2 l in plus,asa ca.....La drum lung mers constant 120-140 km/h am facut 849 km cu 55l(din grecia pana acasa)...Iar in oras media e intre 9 si 11%,dar ajunge si la 14-15% daca mergi sport....De obicei cu un plin(55l) fac intre 450 si 600km in bucuresti.Asta luat dupa pompa,cum se spune,nu dupa calculatorul de bord....Da, nu iti ofera senzatiile unui motor peste 2000cm dar daca o iei ca o masina de zi cu zi sau de familie cum am luat-o eu n-o sa fii dezamagit.Si pe langa asta gandeste-te la consum mai mare si impozit la fel la motoarele peste 2000cm.Asigurarea platita la inceputul lui decembrie a fost 500 de lei pe un an intreg la Astra,iar impozitul pe un an a fost 160 de lei.Ti-am spus toate astea ca sa stii si la ce sa te astepti ca si taxe.

Referitor la schimb e cam la noroc.Iei un 316i din 2000 intretinut si n-ai treaba cu el sau iei un 320 tavalit si bagi o gramada de bani in continuu sa-l tii in stare buna....Asa ca nu te mai lua dupa toti atotstiutorii ca nu e chiar asa.Si eu as vrea un M dar mi-o permit?Hai ca poate sa o cumpar as putea,dar sa o intretin sigur NU.Cu cat urci in motorizari cu atat creste si costul de intretinere!

Subscriu si eu ca un 318 face lift e o masina super dar de obicei e si mai scumpa.Eu unul in locul tau doar 318 FL as lua,daca ar fii sa iau bmw sub 2000cm....In rest intre 318i si 316i NFL nu e nici o diferenta in afara de vreo 10cp.Orice ai lua,uita-te sa arate masina bine si intretinuta!In rest majoritatea optiunilor le mai poti adauga si cu costuri relativ mici....

Link to comment
Share on other sites

@ceaun.

 

Multumesc ca mi-ai dat info si despre taxe chiar ma interesa asta ... insa am sa optez pt 318i sau 320d. Poate doar in cazu in care gasec un 316 impecabil ... atunci ar fi altceva. Cred ca 316i, 318i si 320d au cam aceleasi taxe poate 320 putin ceva in plus dar nu ma gandesc sa iau ceva peste 2000cmc. As vrea totusi un 320d deorece e diesel si consuma mai putin insa cred ca au si mai multi km decat un 318i.. Ramane de vazut.

Link to comment
Share on other sites

@ceaun.

 

Multumesc ca mi-ai dat info si despre taxe chiar ma interesa asta ... insa am sa optez pt 318i sau 320d. Poate doar in cazu in care gasec un 316 impecabil ... atunci ar fi altceva. Cred ca 316i, 318i si 320d au cam aceleasi taxe poate 320 putin ceva in plus dar nu ma gandesc sa iau ceva peste 2000cmc. As vrea totusi un 320d deorece e diesel si consuma mai putin insa cred ca au si mai multi km decat un 318i.. Ramane de vazut.

Dieselurile au km foarte multi ca de obicei le cumpara cei care fac km multi....Taxele sunt la fel,dar consumabilele sunt mult mai scumpe.Un alt exemplu de costuri,consumabilele la 316i al meu(si la fel si la 318i).Filtrul de ulei MAN 25 de lei,cel de benzina tot MAN 80 de lei,uleiul castrol 5w-40 130 de lei bidonul de 5 l,astea schimbate cam de 1 luna,deci preturile actuale....Multi imi sar acum in cap ca bmw e masina premium si nu o iei daca nu ai bani sa o intretii,dar eu ti-am spus asta ca sa stii la cat sa te astepti la unlele consumabile,facand comparatie cu leonul.Chiar zilele trecute am avut un prieten cu un 320d care a luat o "gura de apa" pe admisie si a avut noroc ca a indoit doar biela.....Oricum l-a costat cu totul vreo 3500-4000 de lei....Stiu sigur ca numai piesele au fost cam 2500-3000 de lei si de reparat a reparat-o la un prieten....

Link to comment
Share on other sites

o gura de apa e catastrofala pt orice motor.

Dieselul poate cheltui o suma mai mare deodata dar per total e mai econimic.

Revizia nu extraordinar de scumpa, intr cu 0,5l mai mult ulei si filtru de aer e ceva mai scump fiind mai mare si de alta forma (80~100ron).

Cu totate astea dieselul nfl l-as recomanda numai daca vine dintr-o sursa absolut sigura, in rest doar fcl, de fapt common rail.

316 are un avantaj fata de celelate bmw - in marea majoritate a cazurilor nu au avut propietari sportivi, ci doar unii carora le-a placut caroseria si au avut incredere in marca , fara sa le pese ca sunt masini mai slabe ca marca, dar mai rapide.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca daca gasesti un 316 i care sa fie impecabil sa o iei si sa dai leonul fara regrete ! Problema este ca BMW-ul cam provoaca dependenta si tot timpul vei simtii nevoia sa ai mai multa putere sub motor ! Eu am un 318 I din 1999 pe care il consider impecabil din toate punctele de vedere si am condus si un 316 i si credema ca trebuie sa fi nebun sa zici ca intadevar se simte o diferenta de putere ! Un alt sfat , NU TREBUIE SA FI BOGAT ca sa poti intretine un BMW cu motor de pana la 2000 cc ! Am primit zilele trecute o oferta sa dau BMW-ul meu din 99 pe un Golf 4 2.0cc din 2004 sau 6000 de euro si nu am dato ! Multi ar spune ca sunt nebun la asa o oferta , treaba cu golful a cazut din start pentru ca nu-mi trebuie alta masina in afara de BMW iar 6000 de euro sunt putini la cum arata masina mea ! Atasez poza ! Nu am postat ca sa-mi laud masina am postat ca sa-i spun colegului nostru ca si 316 i este masina buna , chiar excelenta mai ales pentru traficul din orase si excelent pentru drumurile din afar ! Al meu BMW consuma maxim 11,2 in oras si in afara am ajuns la consumul care este in poza ! CUMPARA-TI 316 DOAR DACA ARATA IMPECABIL !
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca daca gasesti un 316 i care sa fie impecabil sa o iei si sa dai leonul fara regrete ! Problema este ca BMW-ul cam provoaca dependenta si tot timpul vei simtii nevoia sa ai mai multa putere sub motor ! Eu am un 318 I din 1999 pe care il consider impecabil din toate punctele de vedere si am condus si un 316 i si credema ca trebuie sa fi nebun sa zici ca intadevar se simte o diferenta de putere ! Un alt sfat , NU TREBUIE SA FI BOGAT ca sa poti intretine un BMW cu motor de pana la 2000 cc ! Am primit zilele trecute o oferta sa dau BMW-ul meu din 99 pe un Golf 4 2.0cc din 2004 sau 6000 de euro si nu am dato ! Multi ar spune ca sunt nebun la asa o oferta , treaba cu golful a cazut din start pentru ca nu-mi trebuie alta masina in afara de BMW iar 6000 de euro sunt putini la cum arata masina mea ! Atasez poza ! Nu am postat ca sa-mi laud masina am postat ca sa-i spun colegului nostru ca si 316 i este masina buna , chiar excelenta mai ales pentru traficul din orase si excelent pentru drumurile din afar ! Al meu BMW consuma maxim 11,2 in oras si in afara am ajuns la consumul care este in poza ! CUMPARA-TI 316 DOAR DACA ARATA IMPECABIL !

eu zic ca pentru 6000 euro merita sa il vinzi chiar daca arata impecabil ...

Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca eu nu imi fac probleme mari la intretinere adica schimburile anuale sau taxe deoarece nu e foarte mare diferenta intre leonul meu si bmw-ul pana 2000cmc ... eu imi fac probleme sa nu pice piese, nefiind intr-o stare foarte buna, dar asta depinde si de noroc....

 

@ceaun

 

ms de info si despre intertinere... ai dreptate si cu dieselul.

 

@cristiansan7

 

Din poze masina imi place la nebunie e superba ... dar clar nu vrei vreun schimb :twoup:) ... asa o masina as cumpara-o chiar daca ar fi 316. imi place foarte mult caroseria si finisajele.

 

@lucian81v

 

e adevarat insa eu tind sa cred ca totusi conteaza mult starea masinii.. Ex: S-a vandut o dacie 1300 cu aproape 3000 E , arata impecabila... nici mie nu mi-a venit sa cred ca a putut sa o vanda cu asa bani asa ca nu ma astept sa ma credeti ... probabil e de colectie, acum nush ..

Link to comment
Share on other sites

Oricat de impecabila ar fi tot nu merita! Este o gluma proasta... Motor de aproape 2.000, care produce doar 105 CP dar care chiar consuma cat un motor de 2.000 cc pe benzina! Un Logan este mai rapid ca 316... este mult sub media masinilor care circula pe strada... mi-aduc aminte ca ce mai mare umilinta, sa zic asa a fost in felul urmator: Era o DUBA plina de calatori si am accelerat pentru ca nu vroiam sa ajung in spatele lui ca sa schimb banda (ploua si nu vroiam sa ma faca varza) si soferul dubei s-a ambitionat, a calcat-o si m-a facut. O DUBA CU CALATORI! Daca iesi cu ea in afara poti sa-ti iei ADIO de la orice depasire... adica daca ai prins un TIR poti sa mergi in spatele lui 100 de KM. Pana si unu' cu TICO te poate lua la misto in 316!

 

Deci poate sa arata MEGAIMPECABIL! Este PRAF!

Link to comment
Share on other sites

Oricat de impecabila ar fi tot nu merita! Este o gluma proasta... Motor de aproape 2.000, care produce doar 105 CP dar care chiar consuma cat un motor de 2.000 cc pe benzina! Un Logan este mai rapid ca 316... este mult sub media masinilor care circula pe strada... mi-aduc aminte ca ce mai mare umilinta, sa zic asa a fost in felul urmator: Era o DUBA plina de calatori si am accelerat pentru ca nu vroiam sa ajung in spatele lui ca sa schimb banda (ploua si nu vroiam sa ma faca varza) si soferul dubei s-a ambitionat, a calcat-o si m-a facut. O DUBA CU CALATORI! Daca iesi cu ea in afara poti sa-ti iei ADIO de la orice depasire... adica daca ai prins un TIR poti sa mergi in spatele lui 100 de KM. Pana si unu' cu TICO te poate lua la misto in 316!

 

Deci poate sa arata MEGAIMPECABIL! Este PRAF!

Alexxx tu cred ca aveai motor de tico pe el....Nu e chiar asa!E mai puturoasa da sa nu exageram!

Link to comment
Share on other sites

..Nu e chiar asa!E mai puturoasa da sa nu exageram!

 

posibil sa fie o exagerare , dar e deja exagerat sa recomanzi 316 . Nu e un motor de cumparat . Nu modelull nfl . Facelift poate ca da . Mie-mi lua 316 nfl in jur de 15 in Buc ,evident ca nu era o regula dar era enervant.

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca pentru 6000 euro merita sa il vinzi chiar daca arata impecabil ...

cristiansan7 - clar lucru. dacã vrei sã Îl vinzi, trebuie neapãrat sã iei banii ãia !!! nu te vei mai Întâlni niciodatã cu acea sumã !!! În banii ãia iei e46 fl cu n42b20 (care - spun din experienÞã - nu se comparã cu 316/318i nfl).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.