Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

am gasit pe aici tot felul de comportamente, ideal ar sa zica fiecare si ce motor au la masina, sa fie totul mai simplu.

eu am e90 2005 320D dpf off, downpipe + soft ~205 cai

 

pe vremea cand erau -3,4 grade afara pornea din prima insa tremura si trosnea motorul primele 2 3 secunde pana isi revenea la relanti, 830 de ture. daca o opream si reporneam... pleca ca pe timp de vara :).

am verificat pe tester bujiile, injectoarele, bateria... nimic special, totul in parametrii.

 

luni, -12 grade, apas start, si incepe.... invarte invarte invarte si dupa 5 6 secude (o vesnicie pt mine) porneste si iar.. vibreaza si troscane, la fel ca mai sus. opresc-pornesc, porneste normal. de pedala de acceleratie nu ma ating.

 

pe langa felu in care porneste, mai e fumul care e normal, un nor mare gri... si cand zic mare... e mare :)). dupa ce porneste scoate palcuri mici si dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc, doar mirosu strica atmosfera.

 

motorina e aia clasica de la petrom, uleiul castrol edge 5W40... alte detalii nu stiu daca sunt relevante... cand erau 2 3 grade afara nu schita nimic, pornea ceas :)

 

un sfat elocvent? nu am mai pornit-o de luni, nu are rost sa o chinui, mi-a picat si un senzor de parcare in bara cand o stergeam de zapada si acum mereu cand dau cu spatele o ia razna sistemu..

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
imi vine greu sa cred, la felul in care porneste, ca bujiile/releul ar fi in regula... probabil porneste doar prin compresie, ceea ce nu cred ca e tocmai ok pentru motor. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

bujiile, conform vanzatorului, care era de aici de pe forum, au fost schimbate la 119000, acum masina are 134000. am banuit si eu ca face asa fiindca merge doar pe compresie... dar dupa tester, cica nu e de acolo, iar un prieten cu e46 2004 are toate bujiile 0 si tot porneste mai "cuminte".
Link to comment
Share on other sites

bujiile, conform vanzatorului, care era de aici de pe forum, au fost schimbate la 119000, acum masina are 134000. am banuit si eu ca face asa fiindca merge doar pe compresie... dar dupa tester, cica nu e de acolo, iar un prieten cu e46 2004 are toate bujiile 0 si tot porneste mai "cuminte".

 

o avea bateria mai buna ca a ta

Link to comment
Share on other sites

Daca nu consuma ulei, nu necesita segmentare! Vezi sa nu fie de la combustibilul de proasta calitate!

 

 

am facut schimbul de ulei de 2000 de km , nu a scazut mai deloc pe joja si nici de completat n-am completat ...de asta ma miram la spusele colegului...

 

motorina numai de la MOL am alimentat in ultimele 3 luni !

 

Ce aditivi bagati in motorina sa reziste la -20 , - 25?

 

azi am lasat-o in service, am comandat releul/modulul de buji , ramane sa vad maine ce este de facut cu ea! daca asta era problema sau nu , va tin la curent!

 

 

Masina este un e46 - 318d , 116 cai - an 2004

Edited by Bogdy66
Link to comment
Share on other sites

BMW 525D-2001/163

 

Cum ieri am schimbat cele 6 bujii, abia asteptam sa o pornesc azi dimineata.Superb afara,-12, la prima cheie a plecat si fara fumul acela alb pe care o avea cu o zi inainte.bucurie mare.si apar si surprizele. sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva.las masina sa mearga putin, vreau sa plec, apas frana, pauza, teapan de nu se poate. daca apasam pe ea, parca imi arunca piciorul inapoi.bun, e super sa mergi fara frane.am plecat din Deva, am zis ca pana ies din oras poate isi da drumul, dar nimic. am pus caldura la picioare poate asa. dupa 20 de min, aveam frana cat de cat....da nu asa cum ar trebui. dar cum ies si eu pe E68, apas si eu putin acceleratia sa depasesc un camion, nu am demaraj.mai mult de 80 nu am reusit sa scot din ea. ma bag inapoi in spatele camionului...si astept poate isi da drumul. am mers frumos 80-90 unde puteam depasi, ma rugam inainte la masina sa m-ajute cu putin turbo sa pot depasi. tare nasol e cand vroiam sa depasesc si pauza...nu aveam demaraj deloc.si am observat ca in frigul asta nici apa nu se incalzeste la 90 de grade.sunt curios dimineata cum va porni ca e mai frig aici ca acasa. si bineinteles daca voi avea frane:)

Link to comment
Share on other sites

zi-mi daca ai reusit sa-l vezi ...

 

oh , ce urat face ! =)) finalul este..epic

 

mai frend, releu(mai ales) si bujii si esti ca nou :p

 

p.s.

nu te mai enerva pe ea si mai ales pe contact , ca o sa-l strici si p-ala :p

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

oh , ce urat face ! =)) finalul este..epic

 

mai frend, releu(mai ales) si bujii si esti ca nou :p

 

p.s.

nu te mai enerva pe ea si mai ales pe contact , ca o sa-l strici si p-ala :p

 

Mi-a mancat zilele si nervii in ultima luna, pana acum n-am avut probleme deloc cu ea, chiar eram foarte incantat, ceea ce ma seaca la culme e ca nu gasesti oameni care sa-ti lucreze la ea, sau in cel mai fericit caz dupa 4, 5 teste facute de 4,5 mecanici tragi tot tu ca om o concluzie si te gandesti cum si unde sa o rezolvi ! scuze de final, dar .....

legat de buji, sunt noi, releul imi vine maine, va tin la curent!

piesele urmatoare sunt noi, maxim 2000 de km schimbate, filtru motorina, filtru ulei, filtru aer, ulei etc... sa o ia naiba !

 

Nici motorina nu-mi mai iau dar nici cu benzina nu mi-e rusine, la nissan aveam pana in 100 de mii de km iar cand schimbam uleiul mirosea a gaz de numa... imi cumpar bicicleta !

 

Multumesc tuturor pentru rabdare si pt sfaturi!

Edited by Bogdy66
Link to comment
Share on other sites

Mi-a mancat zilele si nervii in ultima luna, pana acum n-am avut probleme deloc cu ea, chiar eram foarte incantat, ceea ce ma seaca la culme e ca nu gasesti oameni care sa-ti lucreze la ea, sau in cel mai fericit caz dupa 4, 5 teste facute de 4,5 mecanici tragi tot tu ca om o concluzie si te gandesti cum si unde sa o rezolvi ! scuze de final, dar .....

legat de buji, sunt noi, releul imi vine maine, va tin la curent!

piesele urmatoare sunt noi, maxim 2000 de km schimbate, filtru motorina, filtru ulei, filtru aer, ulei etc... sa o ia naiba !

 

Nici motorina nu-mi mai iau dar nici cu benzina nu mi-e rusine, la nissan aveam pana in 100 de mii de km iar cand schimbam uleiul mirosea a gaz de numa... imi cumpar bicicleta !

 

Multumesc tuturor pentru rabdare si pt sfaturi!

 

releul este 100%

Link to comment
Share on other sites

cu noul releu va fi ca noua :) ..asta daca ai motorina aditivata ...ca la -20 -25 sunt probleme deja..

 

 

motorina bag numai de la mol, dar o sa schimb ... voi bagati la fiecare plin si ceva aditivi in motorina? eu n-am bagat niciodata si parca totusi n-as baga ...

maine va tin la curent, oricum mai am 1/3 motorina in rezervor , o sa-i fac plinul cu ceva motorina care sa tina pana la -30 ... daca se gaseste pe piata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.