Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

In filmulet masina(E46 316i, '99) este nepornita de 3 zile. Temperatura exterioara initial afisata este de -9, temperatura lichidului de racire este de -12, climatronicul este oprit pentru a se incalzi mai repede motorul(ceea ce se si intampla, lichidul de racire ajungand in aprox. 4 min de la -12 la 33 de grade).

Masina a fost curatata de zapada si pornita si marti cand nu am avut aparatul foto la mine si atunci nu a pornit la prima cheie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nyQ-d49wIrQ

Link to comment
Share on other sites

La asta nu m-am gandit, in general daca masina are gheata pe geamuri pe la 40-50 de grade ale lichidului de racire dau drumul la clima, dar vorba ta e posibil sa se intample ceva naspa(diferenta de la -12 la +50 este destul de mare).

O sa am in vedere pe viitor, multam de observatie.

Link to comment
Share on other sites

e bine sa pornesti fara sa ai clima pornita?ma gandesc ca daca dai drumul la clima cand e cald o sa ai apa fiarta care o sa intre in caloriferul inghetat?:)

 

pai de aceea este indicat sa dai drumul la clima de la inceput ca daca o sa dai drumul mai tarziu o sa-ti scada temperatura apei

Link to comment
Share on other sites

In filmulet masina(E46 316i, '99) este nepornita de 3 zile. Temperatura exterioara initial afisata este de -9, temperatura lichidului de racire este de -12, climatronicul este oprit pentru a se incalzi mai repede motorul(ceea ce se si intampla, lichidul de racire ajungand in aprox. 4 min de la -12 la 33 de grade).

Masina a fost curatata de zapada si pornita si marti cand nu am avut aparatul foto la mine si atunci nu a pornit la prima cheie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nyQ-d49wIrQ

De ce se modifica temperatura exterioara din 9 in 14.5 grade cu minus dupa ce porneste masina?

 

+

 

un tester te va lamuri 100%, daca te uiti la CB nu o sa-ti afisezi nici o eroare

 

deci bujii releu ETC se vad pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Hello. Am un 318d din 2004 (facelift), motor 2000 de 115 ponei si am si eu o problema maaare la pornire cand e rece afara.

 

Am si eu aceeasi problema cu Bogdy66, filmuletul lui e perfect identic cu un filmulet pe care l-as putea face si eu. Zilele astea am stat cate 4-5 minute si tot am dat la automat si de abia am reusit sa o pornesc. Si cand nu erau chiar -10 grade afara dar era oarecum mai frig, si atunci pornea destul de greu (a 2-a cheie). Bujiile le-am schimbat anul trecut, toate 4 sunt Bosch si au fost 45 de lei bucata, bateria e din primavara trecuta (ceva Rombat de 90 cred), oricum e mare de tot (a fost 400 ron). Nu stiu ce altceva ar mai trebui sa fac sa porneasca mai usor. Ieri m-am dus si am cumparat si ceva aditiv de motorina (vreo 12 lei) de la firma 2x2 care cica e americana si buna, ei bine ... nu m-a ajutat cu nimic nici in dimineata asta. Am stat si am dat la automat pana m-am lipit de scaun, ca daca luam taxiul eram deja acasa.

 

Am tot vazut ca ati zis de ceva releu dubios de 100. Unde pot gasi eu exact acel releu si cum trebuie sa arate, puteti pune careva vreo poza? Cum pot sa aflu daca e bun sau nu releul respectiv? O pot demonta si eu si masura sau trebuie sa ma duc la service cu masina? E vreo operatie complicata? Nu as vrea sa dau aiurea 300-400 ron pe el si sa nu fie el vinovatul principal.

 

Tu Bogdy cum ai rezolvat-o pana la urma?

Astept un raspuns si pana atunci ma plimb cu taxiul ca imi mananca 10 minute pe zi numai pornirea, sa nu zic cum simt motorul dupa ce porneste, parca ar strange-o cineva de gat, parca n-ar fi deloc ulei pe instalatie.

Link to comment
Share on other sites

pai de aceea este indicat sa dai drumul la clima de la inceput ca daca o sa dai drumul mai tarziu o sa-ti scada temperatura apei

 

Daca-i dai drumul la caldura de la inceput se va incalzi mai greu motorul deci tot cam aia e. Acum depinde de fiecare ce vrea sa incalzeasca mai repede motorul sau propria persoana. ;)

Link to comment
Share on other sites

In filmulet masina(E46 316i, '99) este nepornita de 3 zile. Temperatura exterioara initial afisata este de -9, temperatura lichidului de racire este de -12, climatronicul este oprit pentru a se incalzi mai repede motorul(ceea ce se si intampla, lichidul de racire ajungand in aprox. 4 min de la -12 la 33 de grade).

Masina a fost curatata de zapada si pornita si marti cand nu am avut aparatul foto la mine si atunci nu a pornit la prima cheie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nyQ-d49wIrQ

o intrebare...nu trebuia sa se aprinda si becul la ulei?

Link to comment
Share on other sites

pai de aceea este indicat sa dai drumul la clima de la inceput ca daca o sa dai drumul mai tarziu o sa-ti scada temperatura apei

la E32 nici nu mergea incalzirea in masina pana antigel nu avea 30 de grade. Banuiesc ca si la un clima mai modern, nu mai trebuie sa-ti faci probleme de gen.

Link to comment
Share on other sites

Ba fratilor mie imi porneste bine la temperaturi scazute da am alta problema.

 

Cand merg la viteze mici, printre stradute, sau in trafic sau daca merg incet in general se ridica apa aproape de rosu si nici nu porneste ventilatorul. De ce?

 

Daca ii dau drumu la caldura ( normal ar trebui sa mai scada acu ) ramane la fel si aerul este caliu, nu este fiert cum ar trebui sa fie, doar daca o tin turata la 2000 rpm baga aer fiert. De ce ?

Link to comment
Share on other sites

W0w, cate probleme pe-aici ...inseamna ca sunt norocos. La mine a pornit ieri la -15C (atata arata pe BC) la prima cheie... doar ca invarte mai mult ca de obicei ceea ce cred eu ca e normal. N-am schimbat bujiile nici releul de cand am luat masina (2 ani) doar bateria.

 

O sa fac un filmulet maine dimineata.

 

e46 320d 136de reni.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ,

Al meu 320 fl 2002 steptronic face cam la fel ca la majoritatea de aici care nu au vrut sa porneasca la - 15 grade. Am pus-o pe tester azi si nu imi arata nimic . Mentionez ca la mine becul de la bujii se stinge in maxim 2 3 secunde . E normal asa repede ? Motorina e de la Omv la -33 grade zic ei s-au se poate sa fie bateria prea moale ? Culmea ca la - 5 -6 grade porneste normal .

Link to comment
Share on other sites

o intrebare...nu trebuia sa se aprinda si becul la ulei?

Ba da trebuia sa se aprinda si cel de airbag. De ala de airbag stiam de cand am luat masina din 2009(cred ca e mascat cu scotch ca nu apare la cluster test), iar cel de la ulei teoretic mergea...practic se pare ca nu mai merge(e posibil sa fi ramas nemontat de la schimbul garniturii la suportul filtrului de ulei desi a trecut multa vreme de atunci...si totusi pana azi nu mi-a sarit nici mie in ochi, probabil pentru ca de obicei sunt atent la alte lucruri care sunt niste rahaturi pe langa ce inseamna martorul de la ulei).

Inca o data se dovedeste ca acest forum imi este folositor, pentru ca daca nu faceam filmuletul cine stie cand remarcam! Multam

Link to comment
Share on other sites

Hello. Am un 318d din 2004 (facelift), motor 2000 de 115 ponei si am si eu o problema maaare la pornire cand e rece afara.

 

Am si eu aceeasi problema cu Bogdy66, filmuletul lui e perfect identic cu un filmulet pe care l-as putea face si eu. Zilele astea am stat cate 4-5 minute si tot am dat la automat si de abia am reusit sa o pornesc. Si cand nu erau chiar -10 grade afara dar era oarecum mai frig, si atunci pornea destul de greu (a 2-a cheie). Bujiile le-am schimbat anul trecut, toate 4 sunt Bosch si au fost 45 de lei bucata, bateria e din primavara trecuta (ceva Rombat de 90 cred), oricum e mare de tot (a fost 400 ron). Nu stiu ce altceva ar mai trebui sa fac sa porneasca mai usor. Ieri m-am dus si am cumparat si ceva aditiv de motorina (vreo 12 lei) de la firma 2x2 care cica e americana si buna, ei bine ... nu m-a ajutat cu nimic nici in dimineata asta. Am stat si am dat la automat pana m-am lipit de scaun, ca daca luam taxiul eram deja acasa.

 

Am tot vazut ca ati zis de ceva releu dubios de 100. Unde pot gasi eu exact acel releu si cum trebuie sa arate, puteti pune careva vreo poza? Cum pot sa aflu daca e bun sau nu releul respectiv? O pot demonta si eu si masura sau trebuie sa ma duc la service cu masina? E vreo operatie complicata? Nu as vrea sa dau aiurea 300-400 ron pe el si sa nu fie el vinovatul principal.

 

Tu Bogdy cum ai rezolvat-o pana la urma?

Astept un raspuns si pana atunci ma plimb cu taxiul ca imi mananca 10 minute pe zi numai pornirea, sa nu zic cum simt motorul dupa ce porneste, parca ar strange-o cineva de gat, parca n-ar fi deloc ulei pe instalatie.

 

 

salut, eu am inceput prin a verifica siguranta de 100 A, siguranta aia o gasesti in torpedou, desfaci usa de la torpedou are 2 pini, unul pe fiecare parte, sa-ti coboare de tot torpedoul, apoi deschizi usita cu sigurante si o apesi pana vezi in spatele ei o cutie neagra, cam cat un toc de ochelari! deaspura cutiei o sa mai gesesti niste mufe, alea le poti indeparta foarte usor, are niste clemute pe mijloc iar dupa ce le-ai apasat le impingi spre interior, dupa ce ai scos mufa respectiva o sa poti umbla mult mai usor la "toul ala de ochelari" are 2 cleme mai mari, dupa ce le apesi tragi de capac in sus si o sa iasa foarte usor. Dupa toate astea o sa vezi cateva sigurante de 50A, de 100A, daca nu ma insel iti trebuie o tubulara de 7 sau 8mm cu cricket, altfel cu cheie normala o sa te chinui ceva! o poti testa la un mgazin de electrice, noi avem in brasov www.mikado.ro (se poate sterge daca se considera "publicitate") ! daca o verifici si e buna, mergi mai departe si verifici bujiile, recunosc eu am fost lenes asta vara si am avut 2 din ele arse dar in iarna le-am schimba.... daca o duci la tester si iti da toate 4 buji, cu siguranta releul este de ars! Eu il am in masina, probabil o sa-l desfac zilele astea si o sa pun poze cu el!

 

Daca mai ai ceva intrebari nu ezita, o sa ma uit daca pot modifica anumite poze si sa le pun sus sa-ti arat pas cu pas treaba cu sigurantele!

 

Hello. Am un 318d din 2004 (facelift), motor 2000 de 115 ponei si am si eu o problema maaare la pornire cand e rece afara.

 

Am si eu aceeasi problema cu Bogdy66, filmuletul lui e perfect identic cu un filmulet pe care l-as putea face si eu. Zilele astea am stat cate 4-5 minute si tot am dat la automat si de abia am reusit sa o pornesc. Si cand nu erau chiar -10 grade afara dar era oarecum mai frig, si atunci pornea destul de greu (a 2-a cheie). Bujiile le-am schimbat anul trecut, toate 4 sunt Bosch si au fost 45 de lei bucata, bateria e din primavara trecuta (ceva Rombat de 90 cred), oricum e mare de tot (a fost 400 ron). Nu stiu ce altceva ar mai trebui sa fac sa porneasca mai usor. Ieri m-am dus si am cumparat si ceva aditiv de motorina (vreo 12 lei) de la firma 2x2 care cica e americana si buna, ei bine ... nu m-a ajutat cu nimic nici in dimineata asta. Am stat si am dat la automat pana m-am lipit de scaun, ca daca luam taxiul eram deja acasa.

 

Am tot vazut ca ati zis de ceva releu dubios de 100. Unde pot gasi eu exact acel releu si cum trebuie sa arate, puteti pune careva vreo poza? Cum pot sa aflu daca e bun sau nu releul respectiv? O pot demonta si eu si masura sau trebuie sa ma duc la service cu masina? E vreo operatie complicata? Nu as vrea sa dau aiurea 300-400 ron pe el si sa nu fie el vinovatul principal.

 

Tu Bogdy cum ai rezolvat-o pana la urma?

Astept un raspuns si pana atunci ma plimb cu taxiul ca imi mananca 10 minute pe zi numai pornirea, sa nu zic cum simt motorul dupa ce porneste, parca ar strange-o cineva de gat, parca n-ar fi deloc ulei pe instalatie.

 

 

salut, eu am inceput prin a verifica siguranta de 100 A, siguranta aia o gasesti in torpedou, desfaci usa de la torpedou are 2 pini, unul pe fiecare parte, sa-ti coboare de tot torpedoul, apoi deschizi usita cu sigurante si o apesi pana vezi in spatele ei o cutie neagra, cam cat un toc de ochelari! deaspura cutiei o sa mai gesesti niste mufe, alea le poti indeparta foarte usor, are niste clemute pe mijloc iar dupa ce le-ai apasat le impingi spre interior, dupa ce ai scos mufa respectiva o sa poti umbla mult mai usor la "toul ala de ochelari" are 2 cleme mai mari, dupa ce le apesi tragi de capac in sus si o sa iasa foarte usor. Dupa toate astea o sa vezi cateva sigurante de 50A, de 100A, daca nu ma insel iti trebuie o tubulara de 7 sau 8mm cu cricket, altfel cu cheie normala o sa te chinui ceva! o poti testa la un mgazin de electrice, noi avem in brasov www.mikado.ro (se poate sterge daca se considera "publicitate") ! daca o verifici si e buna, mergi mai departe si verifici bujiile, recunosc eu am fost lenes asta vara si am avut 2 din ele arse dar in iarna le-am schimba.... daca o duci la tester si iti da toate 4 buji, cu siguranta releul este de ars! Eu il am in masina, probabil o sa-l desfac zilele astea si o sa pun poze cu el!

 

Daca mai ai ceva intrebari nu ezita, o sa ma uit daca pot modifica anumite poze si sa le pun sus sa-ti arat pas cu pas treaba cu sigurantele!

Link to comment
Share on other sites

Mie imi porneste absolut la sfert de cheie, nu am avut niciodata probleme. Dar ma pregatesc din timp pt. iarna, verific bujii, releu, demontez electromotorul si ii fac o revizie (la fel si cu alternatorul), verific densitatea din baterie, verific legaturile de masa si plusurile principale. In zilele cand nu prea circul cu masina bateria o incarc pe redresor cu un curent mic.

Masina sta intotdeauna afara, in atelier o bag doar cand lucrez ceva la ea.

Ca si chestie, pe masina am bateria originala a masinii, adica din 2002.

Link to comment
Share on other sites

+1

asa e.

Un simplu rahat de treaba am neglijat si a fost suficient... nu am schimbat bujiile la interval, de lene si comoditate.

Exacat pe timpul asta se vede care masina e intretinuta si care nu, daca e un punct slab acum cedeaza.. ca e alternator, baterie, bujii, racire etc..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la m50 daca porneam masina pe frig si nu apuca sa se incalzeasca motorul,de multe ori se intampla sa porneasca greu sau chiar sa se inece.chiar si cu bujii noi

 

exact ca faza descrisa de domi.nu mai zic daca speli motorul,merge in 4-5 pistoane

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.