Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

Buna baieti, am un 318tds '97 si de cand a inceput frigul am avut numai probleme incepea sa porneasca greu pana la urma a inceput sa nu mai porneasca imi termina bateria dand la cheie, observand ca am o pierdere de curent lasand masina 2 zile pana a venit cineva sa imi dea curent si nu se mai aprindea nici un bec in bord am facut o tura de aproximativ 80km fara caldura fara muzica sa incarc bateria apoi am dat borna jos pana la urmatoarea pornire, si ce sa vezi a pornit, a doua zi din nou nu a mai vrut sa porneasca, am asteptat sa se incalzeasca un pic si am pornit-o din nou ieri cu cabluri de curent din nou. Dar astazi nu ma lasat bateria, deoarece am dat de 4 ori la cheie cate 10-15 secunde si in final a pornit la a 4-a cheie dar cam greu parca nu avea putere sa urce turometrul relantiu si a scos un fum alb de am afumat toata strada. Ideea este ca motorul invartea dar si dupa invarteala lui parea totusi ca nu isi duce turatia pana la capat cum trebuie, nu stiu ce poate sa aiba si ce as putea sa fac, motorul este reconditionat are 6luni de cand l-am schimbat este reconditionat de catre un specialist de la bmw omul a pus si calculatorul pe ea acum 2luni deoarece am schimbat pompa de motorina de la motor din fata ptc nu pornea la rece cum trebuie ca si acuma, a schimbat bujiile,si acum tot nu vrea sa porneasca la rece dar daca merg cu ea in aceeasi zi mai porneste o data daca nu apuca sa se raceasca de tot motorul, ma puteti ajuta ? Nu stiu ce Dzeu sa mai fac am bagat peste 3mii de euro in masina asta si tot imi distruge viata. Sa precizez ca bateria este Baner si am cumparat-o anu trecut cam tot prin ianuarie ! Edited by RechinuTM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ba da trebuia sa se aprinda si cel de airbag. De ala de airbag stiam de cand am luat masina din 2009(cred ca e mascat cu scotch ca nu apare la cluster test), iar cel de la ulei teoretic mergea...practic se pare ca nu mai merge(e posibil sa fi ramas nemontat de la schimbul garniturii la suportul filtrului de ulei desi a trecut multa vreme de atunci...si totusi pana azi nu mi-a sarit nici mie in ochi, probabil pentru ca de obicei sunt atent la alte lucruri care sunt niste rahaturi pe langa ce inseamna martorul de la ulei).

Inca o data se dovedeste ca acest forum imi este folositor, pentru ca daca nu faceam filmuletul cine stie cand remarcam! Multam

 

S-a remediat problema cu senzorul de presiune ulei, nu era conectata mufa si am mers ceva vreme asa fara sa-mi dau seama :banghead: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.