Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

va sugerez ulei BMW " este cel mai bun " si motorul toarce. intradevar e mai scump dar merita; va spun deaorece doar ce mi-am luat un e 46 din 99 si omu ii bagase ulei 10w de genu si motorul suna mai diferit fata de cum suna din momentul in care i-am bagat ulei Original BMW.

 

nu mai cumparati toare batjocurile de ulei ci respectati masina, mai ales cand vine vorba de Ulei. de altfel, am observat ca multi se codesc sa faca o revizie completa la schimbul de ulei ci doar, ulei si filtru de ulei sau sa zicem de aer; schimba fratica toate filtrele, ca sa iti mearga masina in parametrii normali.

 

 

in privinta pornirii " schimbati bujiile cu unele noi " si veti vedea ca pornirea este mult mai usoara

in privinta pornirii " schimbati filtrul de benzina " la jumtatea intervalului de schimb ulei

in privinta pornirii " macar 1 data pe saptamana bagati de min 100 lei benzina high de ex Evo Mol ( by the way, alimentez numai de la MOL ) si veti vedea ca pornirea este mai ceva ca la o masina noua

Edited by ser23
Link to comment
Share on other sites

dar pornesc la a treia cheie Întotdeauna. De douã ori Învârt ºi la a treia pornesc. :getlost: Pentru o presiune mai bunã la ulei!

Am tot auzit treaba asta. Explica-mi si mie exact ce faci: dai la cheie s-o pornesti de 2 ori si te opresti inainte sa porneasca motorul sau cum? :unsure:

 

in privinta pornirii " schimbati bujiile cu unele noi " si veti vedea ca pornirea este mult mai usoara

in privinta pornirii " schimbati filtrul de benzina " la jumtatea intervalului de schimb ulei

in privinta pornirii " macar 1 data pe saptamana bagati de min 100 lei benzina high de ex Evo Mol ( by the way, alimentez numai de la MOL ) si veti vedea ca pornirea este mai ceva ca la o masina noua

Daca stiu bine, BMW recomanda Castrol, deci nu cred ca acest ulei nu este bun. Daca fostul proprietar al masinii tale baga 10W si daca nu ma insel, ala nu e full sintetic, probabil d-asta ti se parea ca motorul nu se aude prea frumos.

 

Cum vine asta sa schimbi filtrul de benzina la jumatatea intervalului de schimbat ulei? Adica la un interval de schimbat uleiul, sa schimbi de doua ori filtrul de benzina? :twitch: Eu stiam ca e tocmai invers: la doua schimburi de ulei, un schimb de filtru de benzina...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

E36, 320i, 1996, porneºte perfect! ªi eu pornesc tot cu ambreiajul cãlcat, dar pornesc la a treia cheie Întotdeauna. De douã ori Învârt ºi la a treia pornesc. :getlost: Pentru o presiune mai bunã la ulei!

 

3 chei e cam mult, uzezi electromotorul (bendix-ul) inutil. 2 chei e suficient si asta doar cand este extrem de frig afara.

Link to comment
Share on other sites

pt Bobo1987 - eu spun cum porcedez si nu am avut nici cea mai mica problema cu pornirea la rece si am un 318 din 98 " primele modele de e46 " si de aceea am sis pecificat faptul ca e bine sa se mai procedeze si asa.

acum fiecare e liber sa faca cum credere de cuviinta.

 

 

chiar am sa ma uit pe bidon " ca mi-am mai luat un altul de rezerva, in cazul in care i se face foame la motor " si am sa iti spun de care e, eventual am sa-i fac o poza.

Edited by ser23
Link to comment
Share on other sites

bujiile conteaza foarte mult in perioada rece iar daca ai arsa chiar si 1 se simte atunci cand temperatura este foarte scazuta.

 

Corect, ca mie imi pornea mai greu...si nu intelegeam de ce, pentru ca schimbasem bateria...plus ca tremura putin dupa ce pornea...

 

Aveam o bujie dusa de tot parca, una aproape si 2 ok daca mai tin minte bine...le-am schimbat pe toate 4 si masina porneste imediat ce-am apasat START, foarte frumos.

 

Ah, si in perioada 15 - 30 ian am avut varicela si-am stat in casa, timp in care au fost geruri, zapada, etc.

Intentionat n-am pornit-o doua saptamani, sa vad daca si/sau cum porneste. A pornit imediat. Adica ori ca o lasam 2 zile, ori ca am lasat-o 2 sapt, aceea pornire ok a fost. Doar toti prietenii mi-au zis ca daca bateria e buna...n-are de ce sa nu porneasca din prima ok :) Am apasat start cu emotie, dar m-am linistit imediat :)

 

Iar ca ulei, eu bag numai CASTROL, am bagat o perioada 5W40, dupa care am trecut pe 5W30 LL04, tot CASTROL, desigur. Nu stiu de ce cei de la BMW n-au scris pe capacul ala ceva de genul "BMW recommends ulei original BMW" :) ...ma rog, in engleza...si-au scris ca recomanda CASTROL.

 

Ma rog, sunt topicuri referitoare la ULEI...aici era vorba de pornire la -10 grade si a pornit ok. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

mie pe langa faptul ca-mi porneste "la sfert" acum, imi consuma si cu aprox 30% mai putin, de la 13-14 iarna la 10% acum, exclusiv oras

La tine, darius_x, pornea mult prea greu iarna. Extrem de greu... Eu m-as fi ingrijorat putin daca eram in locul tau... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

La tine, darius_x, pornea mult prea greu iarna. Extrem de greu... Eu m-as fi ingrijorat putin daca eram in locul tau... :hmm:

 

 

masina mea statea afara si o porneam atunci 1-2 ori pe saptamana....daca procedam cum scrie in carte cu apasatul acceleratiei, pornea cum trebuie,..cu pornitul greu iarna care ar fi explicatia?

Link to comment
Share on other sites

masina mea statea afara si o porneam atunci 1-2 ori pe saptamana....daca procedam cum scrie in carte cu apasatul acceleratiei, pornea cum trebuie,..cu pornitul greu iarna care ar fi explicatia?

Nu stiu sa-ti spun exact. Ar putea fi mai multe posibilitati, dintre care cele mai banale fiind bateria slaba sau bujiile.

 

Si masina mea statea tot afara, nici eu nu circulam cine stie ce pe gerurile alea si desi aveam bateria in coma (pana la urma am schimbat-o), invartea si la mine de cateva ori, dar maxim un sfert, in cel mai rau caz jumatate, din cat am vazut ca invartea a ta. Plus ca nu apasam deloc acceleratia si nici ambreiajul.

 

Acum ca s-a incalzit afara si i-am schimbat si bateria, porneste imediat ce i-am dat cheie.

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa-ti spun exact. Ar putea fi mai multe posibilitati, dintre care cele mai banale fiind bateria slaba sau bujiile.

 

Si masina mea statea tot afara, nici eu nu circulam cine stie ce pe gerurile alea si desi aveam bateria in coma (pana la urma am schimbat-o), invartea si la mine de cateva ori, dar maxim un sfert, in cel mai rau caz jumatate, din cat am vazut ca invartea a ta. Plus ca nu apasam deloc acceleratia si nici ambreiajul.

 

Acum ca s-a incalzit afara si i-am schimbat si bateria, porneste imediat ce i-am dat cheie.

 

asa porneste si a mea acum, oricum ar trebui sa schimb bujiile, bateria am schimbat-o

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

bad post.

 

 

Am mai taiati putin din el.

 

Dupa cum spuneam unul proaspat de ieri: (voi mai face daca prind temperaturi mai mici).

 

http://www.youtube.com/watch?v=K6J6VWfq0l4

 

P.S. Scuze ca am uitat sa opresc radioul s-ar fi auzit mai bine motorul.

 

unde drec a fugit acul d la consumul instant?:))

 

La E36 acul de consum instantaneu sta ascuns cand masina sta pe loc. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.