Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

numa 2 secunde a stat pe bujie, poate l-a pornit inainte de filmare, la -17,5 grade trebuie sa steie mai mult

 

pai da..asa sta la astea mai noi cu bujiile pe 11v :) extrem de putin ..la alea mai vechi cu bujiile la 5v stau mai mult si se incalzesec(incing/inrosesc) mai greu ..asa porneste si masina mea acum , pe -12 ca cea din clip sau na..porneste ca si vara

 

Am mai taiati putin din el.

 

Dupa cum spuneam unul proaspat de ieri: (voi mai face daca prind temperaturi mai mici).

 

 

 

pt o benzina a pornit cam greut ,cred ca dieselul meu porneste o idee mai bine la aceeasi temperatura :p

 

singura diferenta este ca atunci cand pun contactul imi apar cifrele la bord cu un mic delay!

 

 

 

cam asa si la mine

 

Destul de greu din cauza unor bujii de toata jena...BOSCH SUPER4...

 

daca ai benzina pune NGK , daca ai diesel pune BERU .

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

pai da..asa sta la astea mai noi cu bujiile pe 11v :) extrem de putin ..la alea mai vechi cu bujiile la 5v stau mai mult si se incalzesec(incing/inrosesc) mai greu ..asa porneste si masina mea acum , pe -12 ca cea din clip sau na..porneste ca si vara

 

 

 

pt o benzina a pornit cam greut ,cred ca dieselul meu porneste o idee mai bine la aceeasi temperatura :p

 

 

 

cam asa si la mine

 

 

 

daca ai benzina pune NGK , daca ai diesel pune BERU .

Asta o sa fac in urmatoarele 10 minute! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat baterie de 100 AH. Da foarte bine, numai ca azi dimineata nu tinea relantiul. Mi s-a oprit de 8-10 ori. Intr-un final a ramas pornita, dar mi s-a parut deosebit de ciudat faptul ca se tura singura si murea la fel. Am in ea ULEI Castrol 10w40. Dau vina pe frig. Voi ce ziceti?
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
la mine e nasoala treaba, am constatat ca e releul de la bujii dus, deci canci ieri si canci azi dimineata... tre' sa il schimb sapt viitoare. Bine, daca insist pana la urma porneste doar prin compresie, insa banuiesc ca voi omori bateria asa si nici nu cred ca e bine pt motor, asa ca pana schimb releul, folosesc seria 1. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

scriu ca in jurnalul de bord ....azi 29.01.2012 ....constanta ...ora 09:30....temperatura -11 C....utilaju un e46 318d fl 2002 (nu commonrail)... a pornit la prima cheie dar s-a balbait un pic ...parca tusea asa :p.... si cateva secunde a oscilat relantiu...pana s-a stabilizat pe la 1000 de ture

ramane de vazut in continuare ca se anunta temperaturi mai mici de -15 C noaptea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.