Jump to content

BH 04 ARO-E30 M5 TURBO-cea mai puternica BMW din RO


DOMY_M3

Recommended Posts

Daca poiuyt l-a trimis pe 4t inseamna ca l-a jignit ?

 

Las'o balta ca n'are rost , eu vad una tu vezi alta .....

 

 

Mai era unu care facea bancuri cu unguri si canta o brad frumos, nu mai stiu pe unde e postul acum .

 

 

Sa revenim on topic :rolleyes: RAR ITP si toate alea ..

Link to comment
Share on other sites

pana la urma care este diferenta intre el si altul cu orice alta masina cu ITP luat pe naspa si/sau inmatriculata pe BG, cred ca sunt si pe forum din acestia....sincer, nu am vazut intrebari de acest gen pe alte forumuri, din cauza asta citesc mai mult pe cele din US/UK decat aici, oamenii aia fac lucruri mai interesante si discuta despre modificarile aduse masinilor nu despre alte probleme care pana la urma il privesc strict pe propietar si este 100% responsabilitatea lui si el va fi si singurul care va fi tras la raspundere in caz ca incalca legea....

 

+1

 

aia din US mananca V8 pe e30 si e36 pe paine.cand se trezesc aia dimineata, inainte sa se pise, mai pun un V8 pe urs.si oamenii si le fac in garajele lor.cu manutele lor.tot. apoi merg frumos si le verifica pe stand-uri si gata.si din cate stiu, in state e nasoala treaba cu omologarile, noxele and shit.au pus ai dreaq si motoare de chevy, toyota pe bmw...

 

"Nu este nicio diferenta! Ai dreptate! Este doar unul din cei multi care are ITP-ul luat pe spaga!

Problema este ca, spre deosebire de cei cu masini pe BG, el a facut masina artizanal (adica nu mai este masina proiectata de inginerii fabricii).

Munca si efortul financiar le apreciez, dar masina nu e pt strada! Si, in niciun caz, nu sunt de acord cu "vitejiile" din trafic (vezi filmele de pe youtube!). Asa se intampla multe accidente, asa cad victime oameni nevinovati!"

 

 

ce dreaq inseamna cuvantul asta "artizanal"??? ca tot se foloseste...cumva artizanal=30000euro??????

 

 

vitejiile? care? adica, daca eu o calc de la semafor in linie dreapta, pe drum liber, sunt viteaz? wow....tareeeeeee

 

nu frate, accidentle se produc din cauza soferilor care nu isi cunosc limitele si masina!!!!!

 

on: si masina de ce nu ar fi pentru strada?

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

@exorcistu, ai uitat si cati de pe forum fac teste pe strada, in plin trafic, cu o masina de 700+ cp, fara nici cel mai mic sistem de control, pe care si daca o conduci 100k km si tot nu poti spune ca o cunosti si o stapanesti 100% si pe care o poti scapa oricand de sub control si sa dai nastere la adevarate tragedii ? Eu, cu asta nu sunt de acord. In rest, ptr munca si banii investiti, tot respectul.
Link to comment
Share on other sites

cati de pe forum si-au omologat marirea puterii motorului (resoftarea) ?

cati de pe forum dupa marirea puterii si-au modificat franele si alte elemente de siguranta ?

 

 

 

ps nu sustin ca masina lui domy e legala sau safe

 

Daca cumperi un kit de suspensie de la Bilstein (de exemplu) pentru un E90 - 325i, kit-ul respectiv are OMOLOGARE de strada pentru masina respectiva. La fel si daca faci un upgrade al franelor etc.

Masina lui @domi nu are niciun element/subansamblu omologat pentru acea masina! Asta-i diferenta

Si, toata discutia s-a "impotmolit" la capitolul STRADA! Pe circuit, masina cred ca e o bomba si castiga/va castiga diferite premii! Aici nu are sens sa discutam in contradictoriu!

Link to comment
Share on other sites

@exorcistu, ai uitat si cati de pe forum fac teste pe strada, in plin trafic, cu o masina de 700+ cp, fara nici cel mai mic sistem de control, pe care si daca o conduci 100k km si tot nu poti spune ca o cunosti si o stapanesti 100% si pe care o poti scapa oricand de sub control si sa dai nastere la adevarate tragedii ? Eu, cu asta nu sunt de acord. In rest, ptr munca si banii investiti, tot respectul.

 

cel mai bun sistem de control, e omu de la volan.

 

si un pic de ontopic

 

 

"motor:3.6 cu stroker kit de 3.9cmc,m5 e34.blocu este echipat cu pistoane ross racing cu tratament special de ceramic si teflon,biele pure performance motorsport,cuzineti race,rama pt intarirea blocului,prezoane ARP la biele,cuzineti si la chiulasa,baie de ulei antival,diuze suplimentare pt racirea si ungerea pistoanelor cu ulei,chiulasa poartata si polishata la evacuare si la admisie,supape marite,scaune supapa schimbate cu un material special,arcuri de supape intarite,pinioane axelor cu came reglabile,senzor de turatie suplimentar de axe cu came,pompa de apa cu debit marit....

 

piesele suplimentare:rampa de injector cu debit marit,injectoare de 1000cmc delphi,galerie de turbo custom,admisie din aluminiu custom,blow off valve forged,waste gate valve hks,turbina turbonetics hp 76,filtru aer bmc,down pipe de 100mm,intercoler 700x350x100,tubulatura de aer 100mm,radiator de apa custom,radiator de ulei,termocupla cu 2 viteze,regulator de benzina reglabila de la aeromotive,2 buc pompa de benzina de 10 bari(total 1000l/h),rezervor de benzina antival custom de 36 l,electronica stand alone VEMS,cu anti lag system ALS,launch control reglabil.....

 

ceasuri suplimentare:press din rampa de injector,press din circuitul de apa,press de ulei,temperatura de ulei,temperatura de apa la iesire si la intrare in motor,incarcare baterie,boost controller electric cu 6 memorie de la turbosmart,ceas de amestec(AFR)de la AEM,temparatura din evacuare(EGT),temperatura de aer din admisie.........

 

mai departe..transmisie:

ambreaj de nascar cu 3 discuri de la firma TILTON(rezista pana la 1800nm),cutie de e60 530d 6 gang sincroane titan,cauciucu hardi si kardan tot de la e60,diferential de pe seria 7,planetare de 635csi rechin,butuc spate bmw seria 7 cu 5 prezoane ,frana spate de pe e46 330d din fata dublu ventilat,frana fata de s3 dublu ventilat si perforat,etriere de m5 e39,furtune de frana cu teflon,bandaj sarma,lichid frana motul race dot5,pompa frana centrala de e34 v8,frana de mana hidraulica,repartitor de frana....telescoape reglabila fata spate bilstein,jante ultra light ACT 10.5jx17 fata spate...."

 

la fel ca si ursul celalalt la care banuiam, are launch control. asta mi se pare tare.

Link to comment
Share on other sites

si discutand de capitolul frane si alte chestii,ma gandesc ca la timpii pe care i scoate pe 400 are si ceva frane,ajungand la peste 200 de km la ora in 10 sec trebuie sa se si opreasca

 

cred ca testele de la cursele respective sunt mai dure decat orice verificare itp :laugh:

Link to comment
Share on other sites

in state mergi cu vrea muschiul tau pe strada, nu exista ceva gen itp sau rca.

Aici e Romania si e alta poveste.

 

In state in schimb, iti i-a si casa si tot, te arde la bani de nu mai stii pe unde scoti camesa, toata viata ai red flag de nu iti faci nici un abonament la telefon fara sa depui garantie.

 

Poate merge cu masina aia pe strada, ca ii permite sistemul din RO.

Iar daca face un bucluc scapa ca tot sistemul ii permite, cu penalizari minore.

Nu e vina lui. E vina celorlalti ca accepta asta, se complac etc.

 

MAsina e frumoasa, maxim respect.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca cumperi un kit de suspensie de la Bilstein (de exemplu) pentru un E90 - 325i, kit-ul respectiv are OMOLOGARE de strada pentru masina respectiva. La fel si daca faci un upgrade al franelor etc.

Masina lui @domi nu are niciun element/subansamblu omologat pentru acea masina! Asta-i diferenta

Si, toata discutia s-a "impotmolit" la capitolul STRADA! Pe circuit, masina cred ca e o bomba si castiga/va castiga diferite premii! Aici nu are sens sa discutam in contradictoriu!

 

de obicei, cand cumperi o suspensie (de firma), o iei ptr tipul masinii, nu? si de obicei, ele vin cu certificare (TUV). nu poti pune o suspensie de e39 pe un e30, nu? si pot fi si racing si street.TUV aprooved.

 

"KW clubsport – Performance for racetrack & road

 

KW Clubsport was developed for customers, who demand a better handling car when participating in track day events, but also require an offi cial road approval to use their car every day. The setup was specifi cally designed for the Nordschleife using track day tyres. By using the optional available adjustable top mounts, the suspension geometry can be adjusted to the requirements of tires and the intended use. The mentioned adjustment options combined with the independently adjustable rebound and compression damping technology allow individual setup adjustments according to the vehicle load, tyre characteristics and different track conditions. KW Clubsport meets every demand regarding a coilover for the usage on the road and the race track.

 

KW Clubsport suspension kits are independently adjustable in compression and rebound forces and include high performance racing springs. Racing top mounts are optionally available for further performance. KW Clubsport guarantees excellent handling, best performance, highest agility and fantastic lap times.

 

Height adjustable coilovers

Performance setup for the racetrack

Dampers in compression & rebound forces independently adjustable

Use of high performance linear race springs/li>

In stainless steel technology inox-line

Additional available with racing top mounts

TÜV approval possible depending on the specification

(see references)"

 

BILSTEIN B16 CSC Clubsport 100®

 

For active club sport enthusiasts.

 

The BILSTEIN engineers have transferred all of their professional motor racing (VLN) experience to the road-legal club sport area in order to create this new product. This will allow you to make your settings more customised when you work on your next club sport arrangement.

The product benefits at a glance:

 

100 different characteristic curve pairs via 2 adjustment wheels when installed

10 defined “clicks” for rebound cycle adjustment

10 defined “clicks” for compression cycle adjustment

Setup adjustment from “sporty road” to “club sport racing”

Weight optimisation by means of consistent lightweight construction

Amount of unsprung weight is reduced

Customised ride height setting by means of thread adjustment

Lowering: front 0-20 mm, rear 10-30 mm

Threaded body adjustable range of up to 20 mm when installed

Road-legal (German TÜV certificate)

Spring plates and lock nuts made from a special aluminium alloy

Linear quality racing springs made from highly durable material

BILSTEIN gas pressure technology

BILSTEIN mono-tube technology made in Germany

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

cel mai bun sistem de control, e omu de la volan.

 

te contrazic , nu cred ca poti controla gradul de uzura al unor piese de pe masina si nici reactiile altor conducatori

nu sti cand la 200/kmh un "sofer" uita sa se asigure. si nu ma refer de masina lui dumy , ca doar si a noastre merg 200km/h dar nu asa frecvent

Link to comment
Share on other sites

de unde ai dedus ca ar fi sudat?

 

Tu ai citit topicul? sau asa pe sarite..

 

 

cei drept,ca in oras nu imi place sa folosesc,din cauza ambreajului foarte tare,diferentialului sudat...dar afara la un mers moderat(100-150km/h)consuma aprox 10-12.dupa 150km/h in viteza 6
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.