Jump to content

BH 04 ARO-E30 M5 TURBO-cea mai puternica BMW din RO


DOMY_M3

Recommended Posts

loool ... =))))))))))) LMAO.gifde ce ar fi cineva invidios pt ca deti un e46 si un e30 ?! =)))hai , mergi la 4tuning, caci, de acolo apartii !good.gif

 

Sa iti fie rusine pentru comentul facut , stai si judeci un om , care mananca bmw uri pe paine in comparatie cu tine sau altii . In loc sa apreciati modificarile facute asupra unui bmw , care inseamna mai mult decat o janta , o folie si un cd player , veniti si va legati de gramatica lui sau faptul ca domle nu e omologata in totalitate masina , ce e cu voi? In loc sa apreciem un proiect deosebit din punct de vedere tehnic , mai bine il luam la misto nu?

 

 

Paul, dupa cum vezi Âşi tu e cam tarziu ... Eu vĂŁd ceva normal .... cĂŁ s-a simĂžit jignit Âşi nu va mai frecventa acest forum.Totusi s-a exagerat ... eu zic cĂŁ se putea aprecia mai muuult, munca depusĂŁ pentru acest "PROIECT" ... ÂŞi poate erau Âşi alĂžii interesaĂži tehnic...nu LITERAR. DacĂŁ era proiectul unui "veteran pasionat" care punea 2 spoilere si ceva jante ... era venerat pana la cer si inapoi...Repet, nu imi este prieten si nu apĂŁr pe nimeni...doar cĂŁ nu mi se pare corect.POIUYT'Sincer...m-ai dezamagit...

 

 

Aici ar trebui sa fie o comunitate mai de bun simt fata de ce se gaseste pe 4tuning , aici ar trebui sa se adune majoritatea pasionatilor si iubitorii acestei marci , dar vad ca si aici sunt oameni care abia daca fac o modificare la masina lor , dar se trezesc sa judece pe altii care practic au reconstruit masina de la zero. Stiu ca sunt nou venit pe acest forum , dar vad ca atmosfera de pe acest forum nu e departe de cel de pe 4tuning. Cum spunea si colegul , daca venea unul cu un set de jante si o folie pe masina , deja era ridicat in slavi, dar cand vine cineva si va prezinta un proiect la care lucreaza si il imbunatateste de la an la an ii sariti in cap.Halal atitudine.

 

On topic : domy cam ce solutii vrei sa mai adopti pentru imbunatatirea plecarii de pe loc?

Link to comment
Share on other sites

Domy, felicitari pentru masina, este o bijuterie. Sfatul meu sincer, observ ca te pricepi destul de bine la masini, este sa o lasi mai moale cu forumurile (ca doar n-ai nimic de castigat, macar de ai fi avut nevoie de vreoun ajutor de aici), dute si te bucura de masina, caci pe forumuri o sa ai parte numai de experiente neplacute, cel putin pe cele din Romania. Sper ca ai inteles, toate bune!
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, care e tragedia ? Pe langa multele laude si aprecieri aduse masinii, omului si muncii depuse s-au facut si unele remarci cu privire la exprimare si ortografie. Nu i-a dat nimeni in cap si nu a fost nimeni rautacios, remarcile au fost facute pe buna dreptate si, cu siguranta, au avut scop pur constructiv. Daca tot suntem pe un forum din Romania, chiar asa de mare ar fi efortul de a se incerca o scriere mai atenta si ingrijita astfel incat sa nu fim nevoiti sa citim de cateva ori unele fraze pentru a putea intelege ce s-a vrut a spune ?

 

ON: maxim respect pentru masina, pasiune si munca depusa, minim respect si zero apreciere pentru supararea de fata mare si dezinteresul de a incerca sa scrii un pic mai lizibil.

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Vad ca toata lumea venereaza acest proiect (si pe buna dreptate), insa nimeni nu zice nimic de testele pe care individul le face prin localitati, ziua in amiaza mare. Daca tot e asa pasionat, i-as recomanda sa-si duca masinuta pe un circuit, nu pe drumurile publice! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Vad ca toata lumea venereaza acest proiect (si pe buna dreptate), insa nimeni nu zice nimic de testele pe care individul le face prin localitati, ziua in amiaza mare. Daca tot e asa pasionat, i-as recomanda sa-si duca masinuta pe un circuit, nu pe drumurile publice! :thumbsup:

 

 

pe drumurile publice sint o gramada de masini, care nu au itp-ul pe bune, probleme frane, probleme directie, care sunt un adevarat pericol, masina asta merita 1000% sa mearga pe unde vrea ea.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca toata lumea venereaza acest proiect (si pe buna dreptate), insa nimeni nu zice nimic de testele pe care individul le face prin localitati, ziua in amiaza mare. Daca tot e asa pasionat, i-as recomanda sa-si duca masinuta pe un circuit, nu pe drumurile publice! :thumbsup:

Domnule politist, s-a intamplat ceva? A omorat pe cineva? Atata timp cat omul are bani de platit amenzi, bravo lui, oricum ma indoiesc ca ar fi inconstient atunci cand si-ar scoate masina pe strazi pentru ca la cati bani a bagat in ea..

Link to comment
Share on other sites

Interesanta idee. Daca iti tunezi (serios) masina, capeti dreptul de a merge pe oriunde si oricum cu ea!

Faci ce vrei atat vreme cat ai bani de amenzi.

 

Nefiind omologata, masina nu are dreptul de a circula pe drumurile publice! Punct.

Deja nu e deloc in regula. Daca circula cu ea pe circuite sau in afara drumurilor publice era OK, toata admiratia pentru munca depusa.

Nu m-am gandit ca este cineva atat de inconstient incat sa iasa pe strada cu o asemenea improvizatie facuta dupa ureche. O avea ea 700CP si o avea nu stiu ce solutii tehnice deosebite, dar nu este mai mult decat o masina improvizata, care nu are dreptul de a merge pe drumurile publice.

Link to comment
Share on other sites

Interesanta idee. Daca iti tunezi (serios) masina, capeti dreptul de a merge pe oriunde si oricum cu ea!

Faci ce vrei atat vreme cat ai bani de amenzi.

 

Nefiind omologata, masina nu are dreptul de a circula pe drumurile publice! Punct.

Deja nu e deloc in regula. Daca circula cu ea pe circuite sau in afara drumurilor publice era OK, toata admiratia pentru munca depusa.

Nu m-am gandit ca este cineva atat de inconstient incat sa iasa pe strada cu o asemenea improvizatie facuta dupa ureche. O avea ea 700CP si o avea nu stiu ce solutii tehnice deosebite, dar nu este mai mult decat o masina improvizata, care nu are dreptul de a merge pe drumurile publice.

 

sunt sigur ca masina asta, din punct de vedere tehnic si siguranta e muuult peste multe altele care circula "legal" pe drumurile noastre, in pofida celor peste 700 hp de sub capota. ca are sau nu actele in regula(sau cum le-a procurat) il priveste doar pe proprietar, cred ca, conteaza mai mult felul cum o conduce cand se afla pe drumuri publice, la fel ca si orice alt participant la trafic.

 

"mai departe..transmisie:

ambreaj de nascar cu 3 discuri de la firma TILTON(rezista pana la 1800nm),cutie de e60 530d 6 gang sincroane titan,cauciucu hardi si kardan tot de la e60,diferential de pe seria 7,planetare de 635csi rechin,butuc spate bmw seria 7 cu 5 prezoane ,frana spate de pe e46 330d din fata dublu ventilat,frana fata de s3 dublu ventilat si perforat,etriere de m5 e39,furtune de frana cu teflon,bandaj sarma,lichid frana motul race dot5,pompa frana centrala de e34 v8,frana de mana hidraulica,repartitor de frana....telescoape reglabila fata spate bilstein,jante ultra light ACT 10.5jx17 fata spate...."

 

cred ca astea nu se pot baga la capitolul improvizatii, sa fim seriosi...

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Tu citesti ce aberatii ai scris?

Masina asta este un pericol public pentru toti ceilalti participanti la trafic. Totul este facut artizanal pe ea, nu se stie cand pica ceva si ramane fara frane, fara directie si da peste tine.

 

Vad ca si-a intarit lonjeroanele. Evident fara a lua in calcul ca, in cazul unui impact frontal, acestea trebuie sa se deformeze si sa protejeze atat pe ocupantii respectvei masini cat si pe cei ai masinii de care se ciocneste.

 

Improvizatie este orice montare artizanala de piese. Nicaieri in lume nu poti iesi pe strada cu asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Tu citesti ce aberatii ai scris?

Masina asta este un pericol public pentru toti ceilalti participanti la trafic. Totul este facut artizanal pe ea, nu se stie cand pica ceva si ramane fara frane, fara directie si da peste tine.

 

Vad ca si-a intarit lonjeroanele. Evident fara a lua in calcul ca, in cazul unui impact frontal, acestea trebuie sa se deformeze si sa protejeze atat pe ocupantii respectvei masini cat si pe cei ai masinii de care se ciocneste.

 

Improvizatie este orice montare artizanala de piese. Nicaieri in lume nu poti iesi pe strada cu asa ceva.

 

 

nicaieri in lume...in lumea ta probabil

 

 

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Masina are piese si componente de pe "n" modele si marci. Daca nu reprezinta o improvizatie, atunci ce dracu e ? Inovatie inginereasca ? Nu inteleg ce rost are sa divagam si sa introducem in discutie nu stiu ce cazane cu itp-ul expirat care circula pe strazi ?! Topic-ul este strict despre masina asta, deci despre masina asta discutam.

 

Masina ar trebui sa deserveasca strict scopul pentru care a fost construita si sa ruleze doar pe circuit. Daca s-ar intampla asta si daca proprietarul ar face un minim de efort sa se exprime cat de cat ok in limba tarii in care traieste, munceste, isi castiga banii si in care probabil ca s-a si nascut, nu ar avea nimeni ce sa comenteze.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu in ca tara ai tu impresia ca poti omologa o masina alcatuita din piese si componente provenite de pe zeci de marci si modele ?!

 

In Anglia de exemplu ! Mai e aici prezentat un urs cu motro v10 din Germania cred .. ala cum circula cu ea ? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Poate o fi schimbat doar motorul, nu s-o fi apucat sa intareasca lonjeroanele, de exemplu ! Pe de alta parte, orice masina prezenta in filme pe youtube, trebuie sa fie neaparat si omologata ? Englezii, nemtii, etc nu au si ei nebunii lor ? Chiar nu inteleg ce-i cu contraargumentul asta cu nu stiu ce masina filmata pe strada prin nu stiu ce tara ?! Daca eu iti pun un video cu un idiot din Anglia care se arunca in cap de la etajul 10 o sa crezi ca asa e bine si normal si o sa faci si tu ?! Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

@paul, gresesti, iti dau un exemplu: e30 M3 cu motor S85 V10 cum ziceai tu cu improvizatii artizanale si foarte multe piese de pe alte modele de BMW modificate ( ex: brate spate E92 M3, diferential de pe nu stiu ce model vechi de M5, frane de pe 135i si multe, multe altele ) omologat in Austria si cu TUV-ul luat, eu nu cred ca in Germania/Austria te joci cu asa ceva. Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.