Jump to content

BH 04 ARO-E30 M5 TURBO-cea mai puternica BMW din RO


DOMY_M3

Recommended Posts

In Anglia se poate sigur . O construiesti si mergi cu ea la un test mai amanuntit . Daca il treci o omuologheaza si e cu actele OK . Au fost acum ceva ani la discovery fel si fel de emisiuni cu diferite proiecte auto , unu mai ciudat ca celalalt .
Link to comment
Share on other sites

@paul, gresesti, iti dau un exemplu: e30 M3 cu motor S85 V10 cum ziceai tu cu improvizatii artizanalre si foarte multe piese de pe alte modele de BMW modificate ( ex: brate spate E92 M3, diferential de pe nu stiu ce model vechi de M5, frane de pe 135i si multe, multe altele ) omologat in Austria si cu TUV-ul luat, eu nu cred ca in Germania/Austria te joci cu asa ceva.

 

cred ca doar la noi, cei de la RAR sunt mai destepti decat omologii lor din alte tari vestice....

 

dau la pariu ca daca te duci la ei ptr omologare, cu o masina cu peste 500 hp, si cu "improvizatii" d'alea gen frane, transmisie, suspensie, siguranta, ei fiind atotcunoscatori, pe langa faptul ca te-ar costa o avere, ti-ar da si un sut in cur, "pleaca ma cu, cazanul asta de aici"...

 

a nu se intelege ca sunt impotriva verificarii foooarte amanuntite asupra omologarii.nu. daca intr-un final masina ar corespunde tuturor criteriilor de siguranta, nu vad de ce nu ar omologa-o.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

@paul, gresesti, iti dau un exemplu: e30 M3 cu motor S85 V10 cum ziceai tu cu improvizatii artizanale si foarte multe piese de pe alte modele de BMW modificate ( ex: brate spate E92 M3, diferential de pe nu stiu ce model vechi de M5, frane de pe 135i si multe, multe altele ) omologat in Austria si cu TUV-ul luat, eu nu cred ca in Germania/Austria te joci cu asa ceva.

Una-i una, alta-i alta! Vad ca nu nu ne intelegem. Vorbeam strict despre masina din acest topic, care are o multime de modificari neomologate si nu are dreptul de a circula pe drumurile publice nici in Romania nici in alta tara! Nicaieri in lume nu poti iesi pur si simplu pe strada cu o asemenea masina.

 

Asta nu inseamna ca nu poti omologa anumite masini cu anumite modificari. Daca modificarile facute respecta anumite standarde/recomandari, masina poate fi omologata si in Romania ca masina artizanala. Dar pana nu o omologhezi, masina nu are dreptul de circulatie.

Faptul ca a fost omologata inseamna ca masina a fost verificata si nu pune in pericol pe nimeni cand iese pe drumurile publice.

 

@max38: Expresia "nicaieri in lume...in lumea ta probabil" nu este o parere diferita, ci o mitocanie gratuita. Poti avea orice punct de vedere doresti, dar nu sunt permise atacurile la persoana sau jignirile. Ataca ideea, nu persoana.

Link to comment
Share on other sites

pe drumurile publice sint sunt o gramada de masini, care nu au itp-ul pe bune [...] masina asta merita 1000% sa mearga pe unde vrea ea.

Da, exact ca masina in cauza.

Aia s-o crezi tu!

 

Domnule politist, s-a intamplat ceva? A omorat pe cineva? Atata timp cat omul are bani de platit amenzi, bravo lui, oricum ma indoiesc ca ar fi inconstient atunci cand si-ar scoate masina pe strazi pentru ca la cati bani a bagat in ea..

Ia vezi, Domnule politist, ce parere ai:

http://www.youtube.com/watch?v=d9A_gqMSFeg&feature=related

 

N-o fi omorat pe nimeni (inca), insa la cum merge este doar o chestiune de timp. Nu cred ca ti-ar placea ca tu sau cineva din familia ta sa se gaseasca in fata lui atunci cand goneste cu 200+ prin localitate, Domnule Politist! Lasati eroismele pt circuit si pt NFS!

 

Nu am nimic cu masina, chiar daca circula ilegal pe strada, insa cu modul inconstient in care o conduce, DA!

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Una-i una, alta-i alta! Vad ca nu nu ne intelegem. Vorbeam strict despre masina din acest topic, care are o multime de modificari neomologate si nu are dreptul de a circula pe drumurile publice nici in Romania nici in alta tara! Nicaieri in lume nu poti iesi pur si simplu pe strada cu o asemenea masina.

 

Asta nu inseamna ca nu poti omologa anumite masini cu anumite modificari. Daca modificarile facute respecta anumite standarde/recomandari, masina poate fi omologata si in Romania ca masina artizanala. Dar pana nu o omologhezi, masina nu are dreptul de circulatie.

Faptul ca a fost omologata inseamna ca masina a fost verificata si nu pune in pericol pe nimeni cand iese pe drumurile publice.

 

@max38: Expresia "nicaieri in lume...in lumea ta probabil" nu este o parere diferita, ci o mitocanie gratuita. Poti avea orice punct de vedere doresti, dar nu sunt permise atacurile la persoana sau jignirile. Ataca ideea, nu persoana.

 

ok, my bad, nu a fost cu intentie.

 

on: sunt fooooarte multe masini pe strazi, care datorita "prostului" de la volan, pun in pericol pe ceilalti. daca masina asta nu ar fi omologata cum trebuie, asta nu inseamna ca pune in pericol pe cineva, mai dagraba cel de la volan ar pune in pericol pe cineva, prin modul in care o conduce, pe strazi.

 

daca nu are stampila RAR (cum ar trebui) pe talon, asta nu inseamna neaparat ca nu e safe, si ii cad franele.poate ma insel...

 

Da, exact ca masina in cauza.

Aia s-o crezi tu!

 

 

Ia vezi, Domnule politist, ce parere ai:

http://www.youtube.com/watch?v=d9A_gqMSFeg&feature=related

 

N-o fi omorat pe nimeni (inca), insa la cum merge este doar o chestiune de timp. Nu cred ca ti-ar placea ca tu sau familia ta sa se gaseasca in fata lui atunci cand goneste cu 200+ prin localitate, Domnule Politist! Lasati eroismele pt circuit si pt NFS!

 

 

nu ca as fi de acord, dar nici impotriva.

 

 

drumul era liber, i-a dat talpa acolo ptr camera.la fel si pe dn ul ala sau ce era.

 

nu cred ca ii mai rau decat sa faca slalom printre masini in conditii de trafic urban, cum de altfel vad in fiecare zi in bucuresti, cu treceri de pietoni la 100m, si masini nu BMW-uri.

 

nu incerc sa i gasesc scuze, dar nici nu il pun la zid. voi daca ati avea o masina de peste 500hp nu ati calca-o in drum drept/liber?

Link to comment
Share on other sites

O fi fost drumul liber, insa daca prindea o pata de ulei sau ceva nisip pe jos se ducea direct pe contrasens, unde circulau masini.

Il al doilea film celalalt destept era sa se infiga in tirul ala.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

O fi fost drumul liber, insa daca prindea o pata de ulei sau ceva nisip pe jos se ducea direct pe contrasens, unde circulau masini.

Il al doilea film celalalt destept era sa se infiga in tirul ala.

 

Ganditi, inainte sa vorbiti!

 

stiu ce zici, dar totusi nu traim in filmul "final destination". asa am zis si eu dupa ce am busit masina, si nu din vina mea....o sa conduc mai precaut, ca sa nu ma expun. si pana urma mi-a lovit-o altul, fiind parcata...

 

eu ziceam ca sunt altele/altii care sunt mai de porc, decat ce a facut asta acolo, in linie dreapta...stii cum e sa opresti la o trecere noaptea, iar altul de pe banda 3, facand slalomuri sa treaca, ca prin branza peste pieton?

 

la fel cum se panicheaza si tutele alea la tv, cand dau despre unul si altul ca i-a dat 200 pe autostrada. moaaaaaa, iti dai seama ce a facut ala, ca a mers cu 200 in linie dreapta? cand sunt altii, foarte multi, care fac slalom in oras, cu treceri la 100m, care mi se pare de 1000 ori mai periculos.

Link to comment
Share on other sites

O fi fost drumul liber, insa daca prindea o pata de ulei sau ceva nisip pe jos se ducea direct pe contrasens, unde circulau masini.

Il al doilea film celalalt destept era sa se infiga in tirul ala.

 

ala cu pata de ulei nu e argument, asa si tu cand mergi regulamentar cu 100 in afara localitatii poti prinde o pata de ce vrei tu si sa intri direct pe contrasens unde circula masini

Link to comment
Share on other sites

Eu nu circul nici in afara cu viteza cu care el merge prin oras! Si masina mea mai are 1-2 sisteme electronice de siguranta (nu ca ar mai face diferenta la viteza mare). Si oricum, masina mea nu are puterea masinii lui, acasa ca riscul ca eu sa derapez dintr-o pata de ulei este minim. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ideea ta. Atat timp cat exista altii mai rai, inseamna ca devine ok. :thumbsup:

 

nu neaparat. dar nu mi se pare atat de grav ca i-a dat ala in linie dreapta.wow...

 

de ce se mai fabrica automobile cu peste 300,400,500 hp? doar ptr circuit? si nu vb neaparat despre masina asta. sa nu imi zici acum de respectarea limitelor de viteza.

Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi.....cat avea acolo in filmuletu ala ??? vreo 140?? vrei sa zici ca tu niciodata nu ai atins 140?? deja incepem sa exageram

 

si oricum pe pata de ulei poti aluneca si la 100 mers regulamentar in afara exact cum am mai spus mai sus.nu sta ca argument asta cu pata, nu mergeti tare ca poate e o pata de ulei...

Link to comment
Share on other sites

@max83 - se fabrica pt cei cu capul pe umeri. Pe toti ceilalti ii gasesti la stirile ProTV!

 

@Viper05 - n-ai inteles ca nu e vorba de mers tare, ci este vorba de acceleratie. Cu 700CP si fara DTC/DSC, ce patesti cand accelerezi intr-un loc fara aderenta? (uita-te la inceputul celui de-al doilea film postat de mine, o sa vezi cum erau sa se ciocaneasca cei 2, dupa ce-i da talpa)

 

Oricum, nu are rost sa mai dam explicatii. E clar ca multi de pe-aici nu sunt indeajuns de copti in gandire, no offence.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@max83 - se fabrica pt cei cu capul pe umeri. Pe toti ceilalti ii gasesti la stirile ProTV!

 

nu zic ca nu sunt si o gramada de "protv-isti"...sau ca nu e cazul si tipului asta, ptr ca nu il cunosc.dar din flmuletele postate, nu ar reiesi asa ceva.

 

on: masina cred ca e mai mult decat "safe", pornind de la frane, pana la rollcage.singura buba care am vazut-o (pe alt site), ar fi planetarele, care cedeaza usor la cuplu ala gigantic (la drag).

 

le : tocmai asta-i farmecul masinilor e30/34/36, ca nu au DSC si alte sisteme electronice. dar nu cred ca acolo in filmuletul respectiv i-a folosit nici macar jumatate din putere, cum de altfel face la drag. eu nu l-am vazut derapand acolo, e si asta o treaba controlata uman, ptr cine are "skillz", nu totul se reduce la siteme electronice.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Problema cu securitatea nu se pune in primul rand la ce poate pati el in caz de ceva, ci la ce pot pati altii din cauza lui :).

 

Ca-i pica planetara nu e nicio problema. Dar poate cedeaza ceva pe la frane. Or fi ele de M77, dar nu se stie, de exemplu, cum si in ce fel au fost fixate. Poate se rup bratele cu totul la o frana mai putenica, sau poate se smulg. Sau poate rezista, nimeni nu stie.

 

Sau daca intra lateral in alta masina, in loc sa se deformeze partea frontala, poate cele 2 lonjeroane intarite strapung cealalta masina si ajung pana la pasageri.

 

Astea sunt problemele. Nu ca masina are rollcage sau centuri de siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu securitatea nu se pune in primul rand la ce poate pati el in caz de ceva, ci la ce pot pati altii din cauza lui :).

 

adevarat...

 

se poate baga un "sofer" sa nu acorde prioritate, si cade asta ca avea viteza :)) sau apare "IF" ul cu pata de ulei, benzina, apa etc...

 

parerea mea, ca in privinta accidentelor, 99% din vina, apartine soferului, si nu masinii. omul cred ca stie destul,astfel incat sa stapaneasca cei 700+hp, cand si cum sa o calce. ma repet,poate ma insel, nu il cunosc, dar din filmuletee astea nu rezulta ca ar fi public enemy no 1.

Link to comment
Share on other sites

eu raman la premiza ca omu stie ce masina conduce si cum sa o conduca. nu e un pustan care si-a luat si el bmw de 700cp si vrea sa rupa gura targului.

 

ca e sau nu omologat motorul, e strict problema lui, talonul lui, numerele sale, banii lui.

 

o sa imi sariti in cap, daca mi-as schimba si eu motorul plus tot ce trebuie (siguranta), decat sa platesc statului o taxa de omologare IMENSA, din cate stiu e ceva de genul 7000-8000 ron ptr astea care depasesc 40% din valoarea initiala, de parca m-ar taxa ca au facut ei toata modificarea, as prefera sa iau de banii aia un big brake kit, sau o suspensie profi, sau orice altceva etc...deci tot in masina

 

daca tu stii unde si cum ti-ai facut-o, verificat tot ce trebuie, cu mecanici si sisteme profi, de ce iti trebuie certificarea celor de la RAR? aia sunt mai destepti?! iar pe partea legala...hmmm, legal...ce mai inseamna legal in Romania? de ce sa dau statului o gramada de bani, pentru o stampila, ca sa imi zica ceea ce stiu si eu deja? mie unul pana acum statul (cu toate institutiile sale cu care am interactionat) nu mi-a dat decat m...

 

e strict parerea mea si trebuie luata ca atare. legal e cool.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.