Jump to content

Termostat M47N (320D) E46


Recommended Posts

eu ma iau doar dupa meniul ascuns respectiv nr 7, pt ca acu imi arata la jumatate pe bord ,undeva la 70grade si nu e concludent,eu vorbesc doar din meniul principal,asa l-am verificat si pe celalt,azi am mers cu masina si sa fac o comparatie:

 

1.in 7 km termostatul vechi arata pe bord acu la jumatate dar temperatura atingea max 72grade pe meniul ascuns

 

2. termostat nou,in 3.5km acu a ajuns la jumatate pe bord si in 6.5km apa in meniul ascuns a ajuns la fix 90grade,totul face referire la prima pornire dimineata,masina nu a mai fost pornita o zi

 

3.acuma cu termostatul nou,apa sta 90,91,92,93,scade 90,91,in oras iar 93 fara clima,iar cand pornesc clima,de la 93 sa zicem scade la 87,cand se deschide si auxiliar heating si antigelul de acolo fiind rece,nepornit se amesteca cu cel incalzit scade putin gradele,iar apoi urca si se stabilizeaza in 90,91,90 grade, caldura e mult mai puternica acum,e mult mai cald in masina

 

4.acuma sa zicem ca las masina vreo 2 ore,dupa ce am facut 10km dim si acul inca nu a scazut la temperatura,mio ia de la 40grade si inainte in max 30min-1h masina se racea de tot

 

5.nu am termostat EGR,doar termostat de apa..

 

6.incalzirea masini,sa facut in treapta 2 la 2000rpm cu termostatul nou,iar dupa ce a trecut de 70 grade am bagat a 3a,dupa iar a 2a(depinde de drum)

7. incalzirea masinii sa facut in treapta a 2a la 2700rpm cu termostat vechi,si atingea dupa 7 km 72-75 grade maxim, dupa 140 km parcursi cu termostatul vechi temperatura era de 75 grade pe drum, cand am intrat in oras 82,si cand am lasato la relanti in parcare 4min,a urcat la 95, dar sa mers tare cu masina,deci astea erau simptomele si sa rezolvat cu termostat nou,la drum imi sta la 90,91,92,93 grade depinde variaza

 

8.deci nu inteleg ce are termostatul vechi,dar sigur era stricat, cum am mai spus clemele nu sunt rupte,l-am fiert in oala,deschide si inchide,inainte de punctul de fierbere,parerea mea,e ca nu inchide perfect ,chiar daca vizual si practic cat am incercat sa il testez nu pare ca ar fi,daca ajuta pe cineva opinia mea si modul cum functiona masina inainte si dupa as fi foarte bucuros,problema la mine sa rezolvat...deci succes si celorlalti

 

9. termostat EGR 130ron la un user de pe forum grozadan,nu stiu daca am voie specific ,nu vreau sa fie luat ca reclama,e informativ.

Link to comment
Share on other sites

eu ma iau doar dupa meniul ascuns respectiv nr 7, pt ca acu imi arata la jumatate pe bord ,undeva la 70grade si nu e concludent,eu vorbesc doar din meniul principal,asa l-am verificat si pe celalt,azi am mers cu masina si sa fac o comparatie:

 

1.in 7 km termostatul vechi arata pe bord acu la jumatate dar temperatura atingea max 72grade pe meniul ascuns

 

2. termostat nou,in 3.5km acu a ajuns la jumatate pe bord si in 6.5km apa in meniul ascuns a ajuns la fix 90grade,totul face referire la prima pornire dimineata,masina nu a mai fost pornita o zi

 

3.acuma cu termostatul nou,apa sta 90,91,92,93,scade 90,91,in oras iar 93 fara clima,iar cand pornesc clima,de la 93 sa zicem scade la 87,cand se deschide si auxiliar heating si antigelul de acolo fiind rece,nepornit se amesteca cu cel incalzit scade putin gradele,iar apoi urca si se stabilizeaza in 90,91,90 grade, caldura e mult mai puternica acum,e mult mai cald in masina

 

4.acuma sa zicem ca las masina vreo 2 ore,dupa ce am facut 10km dim si acul inca nu a scazut la temperatura,mio ia de la 40grade si inainte in max 30min-1h masina se racea de tot

 

5.nu am termostat EGR,doar termostat de apa..

 

6.incalzirea masini,sa facut in treapta 2 la 2000rpm cu termostatul nou,iar dupa ce a trecut de 70 grade am bagat a 3a,dupa iar a 2a(depinde de drum)

7. incalzirea masinii sa facut in treapta a 2a la 2700rpm cu termostat vechi,si atingea dupa 7 km 72-75 grade maxim, dupa 140 km parcursi cu termostatul vechi temperatura era de 75 grade pe drum, cand am intrat in oras 82,si cand am lasato la relanti in parcare 4min,a urcat la 95, dar sa mers tare cu masina,deci astea erau simptomele si sa rezolvat cu termostat nou,la drum imi sta la 90,91,92,93 grade depinde variaza

 

8.deci nu inteleg ce are termostatul vechi,dar sigur era stricat, cum am mai spus clemele nu sunt rupte,l-am fiert in oala,deschide si inchide,inainte de punctul de fierbere,parerea mea,e ca nu inchide perfect ,chiar daca vizual si practic cat am incercat sa il testez nu pare ca ar fi,daca ajuta pe cineva opinia mea si modul cum functiona masina inainte si dupa as fi foarte bucuros,problema la mine sa rezolvat...deci succes si celorlalti

 

9. termostat EGR 130ron la un user de pe forum grozadan,nu stiu daca am voie specific ,nu vreau sa fie luat ca reclama,e informativ.

 

Exact aceeasi problema am avut si eu. Dupa schimbarea termostatului problema s-a remediat. Termostatul vechi nu are nimic rupt sau deteriorat dar cred ca nu mai etansa bine sau deschidea inainte ca lichidul de racire sa ajunga la temperatura de regim optima.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

de la schimbarea termostatului sa schimbat si consumul respectiv de la 7-8% in afara la 6.2%(120km) e drumul care il fac cel mai des si cam aici testez consum in afara, si in oras de la 11% la 8.8%- 9% ,motorul nu mai are acel zgomot de rontzait,suna mai rotund,am vazut ca la drum intins la regim de mers normal schimbat pana in 3000rpm, temperatura creste la 95grade ziua,96,94,93 dar dupa cei 120km facuti na mers la 90grade doar 93,94,95,96 , media fiind de 94-95 e normal? na crescut niciodata la 97,in orase la semafost constant 94 nu urca mai mult,si seara la drum intins 90grade....e normal? sau trebuie sa stea tot timpul la 90,sau poate nu asa de mult 95,96 grade?(precizez cu clima pornita,dar oricum si cu si fara la fel e)
Link to comment
Share on other sites

Eu am probleme cu termostatele...

Inainte, in oras urca undeva la max 75-80 grade, cand o scoteam la plimbare in exterior scadea la 55-60grade.

In seara asta s-a schimbat termostatul mare... in oras din nou sta la fel, dar la drum intins 65-70 grade.

Deci a remediat putin situatia....ramane sa schimb si prostia aia de la egr, daca nici dupa egr nu isi revine, nu am idee ce sa ii mai fac la motor...

 

Specific ca nu am caldura in masina nici in prezent :(

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.