Jump to content

Termostat M47N (320D) E46


Recommended Posts

da pot sufla inseamna ca cel de la motor nu are nimic,eu am cumparat altu nou de motor da miau dat aia de la magazin alt fel de termostat cred ca pentru versiunea fara fl,o sa il schimb cel egr...

Atentie insa ca el si pe inchis total lasa putin aer sa treaca insa sufli de-ti ies ochii :rolleyes:! Daca insa poti sufla lejer prin el, e blocat pe deschis.

Link to comment
Share on other sites

trece foarte usor aerul prin el nici nu trebuie sa suflu tare

 

 

As vrea sa cumpar un termostat egr,am vazut ca difera de la nfl la cel fl cum pot sa il aleg pe cel corect,ce firma este recomandata si cam la ce pret

Edited by Armand7
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut! Sunt proaspatul posesor al unui BMW 320D, 136 de cai din 2001. Sa va spun pe scurt ce problemaam: Ieri am schimbat termostatul principal si antigelul, deoarece acul care indica temperatura apei nu trecea de culoarea albastru. Tin sa mentionez ca termostatul este unul nou (BEHR). Acum situatia s-a mai imbunatatit, la mers normal acul sta undeva deasupra liniei din stanga, nu este fix la jumate. Daca accelerez puternic, acul ajunge imediat la jumate. Problema e ca daca trec de la un stil de condus agresiv la unul normal, acul incepe sa scapa pana deasupra primei linii. Am suflat pe termostatul EGR si aerul trece, dar nu foare usor. Ce ma sfatuiti?!

 

P.S.: Antigel rosu, cel mai scump.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat si eu termostatul principal si nu s-a modificat cu nimic temperatura, abia ajunge la 70 de grade dupa 20km de mers in afara orasului, iar in oras mai urca, mai scade...am dat si banii degeaba. Sa fie oare cel de la egr? Daca nu e nici ala, ce alta varianta mai am? Edited by allex_nastase
Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat si eu termostatul principal si nu s-a modificat cu nimic temperatura, abia ajunge la 70 de grade dupa 20km de mers in afara orasului, iar in oras mai urca, mai scade...am dat si banii degeaba. Sa fie oare cel de la egr? Daca nu e nici ala, ce alta varianta mai am?

schimba-l si cel egr, sigur o sa mearga

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

nici chiar asa,sa stii.

 

nici sa bag acum cele mai scumpe piese avand in vedere ca nu o sa tin o viata o masina...

 

ex:daca e sa schimb franele trebuie sa i-au ceramice nu!?cam asa reiese din ce spui tu?trebuie sa i-au ce-i mai bun <_<

 

inseamana ca termostatul oem nu e bun si nu mai trebuiesc cumparate piese oem....ca nu tine 20 ani minim...sau cum?

scuze ca ma bag dupa aproape un an dar vad ca nu se intreaba nimeni ce se intimpla cu bucatile de urechi care s-au rupt si care probabil circula prin motor,ceace mi se pare periculos.Asa ca daca exista o varianta mai sigura (chiar daca nu OEM)cred ca este de preferat

Link to comment
Share on other sites

l-am cumparat de aici 45e de la reprezentanta asta e aveam nevoie de el. merg sa il schimb

 

am rezolvat e alta viata acum temperatura sta la 90. toata operatiunea a durat 30 min am avut emotii ca nu mai puteam monta un colier dar in cele din urma am gasit unul. mi-a fost de folos topicul

Link to comment
Share on other sites

pot sa fie si superOEM, tot subtiri sunt clemele de plastic si se vor rupe mai devreme.....sau mai tarziu

Mai bine sa se rupa si sa nu incalzeeasca decat sa se blocheze pe inchis... L-am schimbat si eu de 2 saptamani, era cel original pe ea. am dat 250 ron, de la SACHS parca... cat tine tine cat nu, altul.

Link to comment
Share on other sites

scuze ca ma bag dupa aproape un an dar vad ca nu se intreaba nimeni ce se intimpla cu bucatile de urechi care s-au rupt si care probabil circula prin motor,ceace mi se pare periculos.Asa ca daca exista o varianta mai sigura (chiar daca nu OEM)cred ca este de preferat

 

 

mda, probabil ca avem niste plastice prin motor pe undeva, ca pe apa nu stiu sa existe vre-un filtru

 

 

Mai bine sa se rupa si sa nu incalzeeasca decat sa se blocheze pe inchis... L-am schimbat si eu de 2 saptamani, era cel original pe ea. am dat 250 ron, de la SACHS parca... cat tine tine cat nu, altul.

 

Insa nu prea are legatura blocatul cu ruptul clemelor. Poate sa se blocheze si cu cleme. Dar cu cleme cu siguranta se va rupe...mai degrama mai repede decat mai tarziu

Edited by 4EST
Link to comment
Share on other sites

salutare ,am avut si eu acelasi problema ,am schimbat termostatul principal dar tot nu urca pe ceasul digital ,sta undeva la 68-74grade,la cat trebuie sa arata!masina este 320d din 2003

Ai problema la termostatul EGR. Asa am facut si eu, am schimbat pe cel principal si defapt a fost de la cel de EGR care m-a scapat de problema. Cauta pe Behr ca e exact ca cel original si mult mai ieftin. De montat, il poti monta si singur.

 

p.s: temperatura apei la motor trebuie sa ajunga la 90 de grade si sa ramana acolo, fara sa scada.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.