Jump to content

Termostat M47N (320D) E46


Recommended Posts

eu zic ca e de la termostatul principal problema. Verifica-le (schimba-le) pe ambele. eu asa am facut.

In majoritatea cazurilor este cel de EGR. Avand in vedere ca e si mai ieftin, ar trebui ca acesta sa fie schimbat intai si apoi de nu se rezolva, cel principal.

 

Eu unul le-am schimbat pe amandoua, dar problema fiind de la cel de EGR. Oricum e bine ca sunt ambele noi asa ca nu o sa mai am treaba cu ele multa vreme de acum incolo, sper eu.

Link to comment
Share on other sites

dar cat te-a costat ambele termostate(principal si egr)si ce consum iti arata pe bc acuma?

Cel principal l-am luat original BMW, a fost 215 lei, si cel de EGR a fost 80 lei pe Behr (e exact ca si cel original BMW, pt. ca Behr face pt. BMW). Consumul il am undeva la 9,6 pe BC. Temperatura la 90 de grade sta in orice conditie si pe bord si pe BC.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

iarna trecuta am schimbat termostatul egr cu unul behr cu sigla bmw stearsa..si problema s-a rezolvat pana de curand..acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 70-75 de grade..se incalzeste foarte repede pana la 70 de grade dar de-acolo nu mai vrea sa urce..

 

Cum pot afla care dintre termostaturi s-a stricat? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ok mersi..citisem paginile anterioare si stiam de faza cu suflatul, dar ma gandeam ca poate inseamna ceva faptul ca se incalzeste normal pana la 70 de grade..termostatul de la egr nu ar trebui sa deschida la 70? inclin sa cred ca de data asta s-a stricat termostatul principal..o sa merg oricum la service sa vad ce zic si aia..
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

pai si era greu (scump) sa faca marginile alea de metal?

Salut,

 

Abia ce mi-am schimbat ambele termostate,cel principal nu avea nici o clema rupta, doar ca nu mai fuctiona cum trebuie.Au mai schimbat si altii si tot la fel, clemele erau intregi,deci nu e asta problema.

 

Masina are 205000 km in bord cred ca tinut suficient.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am si eu o nelamurire. Masina mea e 320d e46 din 2000, cu incalzitor suplimentar (webasto) sau cum s-o numi el. Cand pornesc motorul apa urca rapid pana aproape deasupra bulinei (liniei) albastre, dar indiferent cum merg cu masina, acolo ramane. In ceea ce descriu eu, care ar fi problema? Termostat egr sau celalalt? La benzinar, am patit asa si am schimbat termostatul si problema s-a remediat.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am si eu o nelamurire. Masina mea e 320d e46 din 2000, cu incalzitor suplimentar (webasto) sau cum s-o numi el. Cand pornesc motorul apa urca rapid pana aproape deasupra bulinei (liniei) albastre, dar indiferent cum merg cu masina, acolo ramane. In ceea ce descriu eu, care ar fi problema? Termostat egr sau celalalt? La benzinar, am patit asa si am schimbat termostatul si problema s-a remediat.

Salut,

 

Ti-ai dat singur raspunul schimba termostatul:)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salutare.

Astazi cand mergeam cu masina (-4 grade afara) am observat ca dupa ce apa a ajuns la 90 daca saream de 3000 rpm si mergeam asa timp de 15-20 secunde scadea acul de la temperatura cu vreo 10 grade (aproximativ). Cum mergeam pana in 3000 nici o problema, ramanea la 90.

 

Credeti ca este de la termostatul EGR, avand in vedere ca de la 3000 rpm in sus EGR-ul nu mai intra?

Link to comment
Share on other sites

cind schimbati termostalul la 320d e46 136cp MARE grija la tubul din plastic care trece prin fata termostatului. cel care este prins cu un singur surub de 6. o data ce il demontati trebuie schimbata garnitura care este deja coapta. si nu este chiar asa de usor de gasit. eu am stat o saptamana cu masina pe dreapta pentru8 ca in romania nu am gasito. deci MAXIMA ATENTIE LA DEMONTAT SI MONTAT.
Link to comment
Share on other sites

cind schimbati termostalul la 320d e46 136cp MARE grija la tubul din plastic care trece prin fata termostatului. cel care este prins cu un singur surub de 6. o data ce il demontati trebuie schimbata garnitura care este deja coapta. si nu este chiar asa de usor de gasit. eu am stat o saptamana cu masina pe dreapta pentru8 ca in romania nu am gasito. deci MAXIMA ATENTIE LA DEMONTAT SI MONTAT.

 

care ? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2105&hg=11&fg=35

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.