Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

motorul...


alex530d

Recommended Posts

mai am vreo 1200 km si tre sa scchimb uleiu.da de putin timp,am observat stand la semafor ca motorul nu mai merge"rotund". are nuste mici intreruperi,insotite de un tremurat,neregulate. ce ar putea fi? stiu ca injectorul 5 e bagabont,si nu mai functioneaza in parametrii normali. el e cauza?sau altceva?
Link to comment
Share on other sites

Ce D-zeu are uleil cu ,,prefectura", ce treaba are mersul rotund cu uleiul, sau ar putea sa aiba daca ev. s-a folosit un ulei prost sau a fost tzinut de 10 ori mai mult, ceea ce nu este cazul...

135628[/snapback]

 

 

despre ulei...nu am masina de foarte mult timp....si am vazut ca merge cu ARAL. eu i-as pune CASTROL. ce ziceti?sa il pastrez pe ala vechi?sau altceva mai bun?

Link to comment
Share on other sites

Aral nu e bun?....acum pe bune

135672[/snapback]

 

Mai eu pe masina mea nu l-am incercat... dar am 2 prieteni care l-au incercat. La unul am fost de fatza cand a schimbat uleiul. Nu stiam ca foloseste ARAL dar am fost socat de cat de "smoala" era uleiul ala (si omul nu isi forjeaza masina). L-am intrebat ce dracu ulei e ala si mi-a zis ca ARAL. Apoi am mai auzit pareri pe forum.

 

De aici am tras concluzia ca mai multa ungere si protectie ai intr-un sac de nisip decat intr-un bidon de ARAL. Oricum parerea mea e una subiectiva. Iti dai seama ca nu am stat eu sa fac analize chimice si fizice pe ARAL, dar oricum eu la mine in motor nu pun. Momentan am original BMW si sunt foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand tot ulei original BMW (este de fapt Castrol) , de la reprezentanta. eu am luat de la Filaret , are pret acceptabil si sunt multumit de el.

 

mai am vreo 1200 km si tre sa scchimb uleiu.da de putin timp,am observat stand la semafor ca motorul nu mai merge"rotund". are nuste mici intreruperi,insotite de un tremurat,neregulate. ce ar putea fi? stiu ca injectorul 5 e bagabont,si nu mai functioneaza in parametrii normali. el e cauza?sau altceva?

135536[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca Aral s-a mocirlit din prima nu constituie un defect , un ulei bun se innegreste din prima datorita aditivilor si detergentilor din el, mai ales daca nu ai folosit o substanta de curatire inainte de schimb.

Dar asculta de colegi, si pune Castrol de reprezentanta, e garantat si ai sa fii surprins de pretz)in sensul bun).Incearca varianta si la piese nu intotdeauna dar in multe cazuri sunt sub pretzul pietzii, sau macar acceptabile.Parerea mea..

Link to comment
Share on other sites

Stai umpic ca mi-a picat o fisa... Doamne sper ca nu indicatorul de service de la bord iti zice ca mai ai 1200 de km si tre sa schimbi... Sper ca n-ai lasat uleiul ala in masina 20.000 km (sau intervalul de service la 530d e altul?)

135674[/snapback]

 

 

:blink: nu! scrie pe o hartie la motor km cand a fost schimbat si cand e urmatorul schimb. schimbul e la 10000 km

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca Aral s-a mocirlit din prima nu constituie un defect , un ulei bun se innegreste din prima datorita aditivilor si detergentilor din el, mai ales daca nu ai folosit o substanta de curatire inainte de schimb.

    Dar asculta de colegi, si pune Castrol de reprezentanta, e garantat si ai sa fii surprins de pretz)in sensul bun).Incearca varianta si la piese nu intotdeauna dar in multe cazuri sunt sub pretzul pietzii, sau macar acceptabile.Parerea mea..

135811[/snapback]

 

Nu e vorba ca era doar negru... nu stiu cum sa-ti explic... Cand am pus mana pe el nu se simtea ca un ulei... nu mai avea ungere. Nush cum sa-ti explic.

Link to comment
Share on other sites

mai am vreo 1200 km si tre sa scchimb uleiu.da de putin timp,am observat stand la semafor ca motorul nu mai merge"rotund". are nuste mici intreruperi,insotite de un tremurat,neregulate. ce ar putea fi? stiu ca injectorul 5 e bagabont,si nu mai functioneaza in parametrii normali. el e cauza?sau altceva?

135536[/snapback]

 

 

cam asa am patit si eu,asta se intampla prin aprilie...525 d 2001 tiptr.

totul a inceput incet,putin cate putin...dar sigur.tot injectoarele au fost de vina,care mi-au stricat si turbina(1005eu.!),apoi si popa de inalta presiune(580eu.).Ai grija cand cumperi injectoare sa nu fie turcesti ca dai bani degeaba..din ce an este masina?

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

cam asa am patit si eu,asta se intampla prin aprilie...525 d 2001 tiptr.

totul a inceput incet,putin cate putin...dar sigur.tot injectoarele au fost de vina,care mi-au stricat si turbina(1005eu.!),apoi si popa de inalta presiune(580eu.).Ai grija cand cumperi injectoare sa nu fie turcesti ca dai bani degeaba..din ce an este masina?

135892[/snapback]

 

 

masina e din 99 si injectorul mi-l aduce un prieten din germania de la bmw. cred k e cea mai sigura varianta...

Link to comment
Share on other sites

cam asa am patit si eu,asta se intampla prin aprilie...525 d 2001 tiptr.

totul a inceput incet,putin cate putin...dar sigur.tot injectoarele au fost de vina,care mi-au stricat si turbina(1005eu.!),apoi si popa de inalta presiune(580eu.).Ai grija cand cumperi injectoare sa nu fie turcesti ca dai bani degeaba..din ce an este masina?

135892[/snapback]

 

 

cum ti-ai dat seama ca turbina si pompa de presiune erau stricate??cum se comporta masina?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
cum ti-ai dat seama ca turbina si pompa de presiune erau stricate??cum se comporta masina?

135905[/snapback]

 

Pompa avea un fasiit cand puneam contactul fara a porni motorul,credeam ca trage aer,asa ca am dat-o jos,iar in ea am gasit pilitura de fier provenita de la un fel de saiba care este pe teava de tur,oricum se mai umblase la pompa,am schimbat saiba si acum pot spune ca functioneaza,dar,dar acea pilitura mi-a ajuns si in injectoare ...care sunt ffff.sensibile cu diensiuni ale dusei de ordinul micronilor

iti dai seama ca cat ma costat.. 266 eu.un injector original dar asta in Germania!Sper sa nu ai si tu norocul asta!!!ai mare grija!Iar cu turbina este simplu,scoti admisia de aer ,furtunul de la EGR si vezi daca ai ulei innauntru,daca da trebuie sa te pregatesti...

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.