Jump to content

nu mai tragea, oare din ce cauza ?


bucuriabmw

Recommended Posts

Salutare si La multi ani in primul rand!

Am si eu o problema, am un seria 3, 320d, 2007 masina, 160 000 km, toate bune si frumoase pana acum, nicio problema, filtrele schimbate toate recent, mi-a facut figuri acum 2 zile, in sensul ca nu accelera asa cum ar fi trebuit sa accelereze, adica nu avea aceeasi vlaga, (ca si cum ar fi fost ceva nestrans sa zicem si scapa aer pe acolo si de asta nu tragea, ceva de genul, daca intelegeti ce vreau sa spun), ajungea destul de greu pana la 3000 de ture...desi de la 2000 la 3000 ar fi trebuit sa ajunga repede, intre 3000 si 3500 ajungea mai putin greu, iar dupa 3500 de ture era totul super ok, rupea :twoup:

Am dat o tura cu ea...am accelerat-o de cateva ori pana pe la 4000 rpm, dupa aia m-am dus acasa resemnat, gandindu-ma ca a doua zi sa o pun undeva pe tester. M-am gandit ca e fie turbina (desi nu scoate fum, nu se aude nimic), fie debitmetrul, ca am inteles de la un prieten ca acesta functioneaza in doua sau trei trepte; sau sa fie de la vreo electrovalva, ceva de genul, de la turbina.

Apa in motorina sau vreun gunoi, nu cred, nu stiu.

 

Dupa aproximativ o ora, am plecat iar putin de acasa, surpriza, masina mergea "racheta" din nou :)

Tragea foarte bine, nicio problema, nimic. La fel de bine merge si acum, nu mi-a mai facut figuri.

Aveti idee din ce cauza ar fi putut sa-mi faca asa, ce sa fie ?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Asa, de atunci a trecut ceva timp...am fost si suspendat, pana am pus-o si pe tester...etc.

 

Voi da paste din ce-am scris aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/81033-vand-320d-e90/page__st__80__gopid__1368371 ca sa nu mai scriu din nou.

 

"Am pus-o dupa aceea pe tester, a dat o eroare de genul "charge air presurre". Nu stiu exact ce-nseamna. Am inteles c-ar fi de pe la un senzor sau chiar de la filtrul de particule. De la acea intamplare povestita in acel topic, n-a mai facut nicio figura. Dupa doua saptamani sau trei si inca 2000 km de cand am pus-o prima oara dupa ce mi-a facut figuri, pe tester, am pus-o iar. Nu a mai aratat nimic. Masina cica n-ar avea nicio problema Eu totusi cred ca are...probabil cu filtrul de particule, i-o fi venit vremea :)

Am pus-o pe tester si mi si-a zis ca n-are nimic masina, n-a mai dat acea eroare, etc. Mi-a verificat si turbina, a zis ca n-are joc, nu nimic. Deci turbina e ok. Plus ca daca era de la ea, se ducea ma gandesc pana acum...c-am mai facut 3500 km de la acea eroare. El a zis ca n-are nimic masina. Sau probabil ca are "un tacanit la volan", dupa cum imi zice un prieten"

 

Probabil c-o s-o duc si la BMW Brasov, sa-mi verifice filtrul de particule. Am inteles ca se si curata...sau nu ? Inainte stiam ca nu, ca doar se scoate si se anuleaza din calculator, dar am inteles ca se poate scoate si curata cu nu stiu ce solutie si se pune la loc. Asta daca o fi de la filtrul de particule. Apropo, daca e de la filtrul de particule...poate ca asta sa fie o cauza a consumului ce mi se pare crescut (http://www.bmwclub.ro/forums/topic/92487-mi-a-crescut-consumul-sau-mi-se-pare/page__st__60) ? De tras masina trage super bine, e "racheta" cum s-ar zice :)

 

Alte pareri...sau pareri ?:) Ms

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Eu la masina mea am am avut ceva asemanator :Charge air presure actuator" si era mufa scoasa de la turbina pentru ca am cu actuator electric. Si mi-a spus cineva de la diagnoza ca daca iti apare "Charge air presure" ar fi ceva de la egr - furtune, electrovalva. Sper sa te ajute

 

La E46 ? Mufa scoasa de la turbina...de ce, cum...iese asa singura...sau ? Nu stiu ce-i ala actuator :p

In rest...EGR-ul a fost curatat...furtunele...ce sa aiba...?

 

Electrovalva are legatura cu consumul...sau ?:)

 

Ms

Link to comment
Share on other sites

Bine la mine a fost uitata mufa de la actuator turbina de desteptii de la AB cand am schimbat tampoanele motor (tamponul drept este aproape de mufa respectiva si banuiesc ca au scos-o si au uitat sa o puna la loc), la tine nu este aceeasi problema doar am vrut sa arat ca in principiu este aceeasi eroare dar fara ACTUATOR (dai pe google si o sa aflii ce este). Oricum trebuie testata de cineva capabil.
Link to comment
Share on other sites

Poate ajuta.

Peugeot 407 2.0 diesel, filtru de particule.

A aparut o eroare in bord ( masina e a lui taica-meu ) masina in ziua respectiva cu eroarea sesizata a avut o scadere de putere.

A mers la tester si acolo i-au spus ca eroarea sesizata este ceva de genu "presiune mare in turbina", denumirea ei corecta nu o stiu. Problema a fost remediata astfel : s-a completat cu lichid de curatare a filtrului de particule, masina, modelul asta, poate si altele cu filtru de particule au o tehnologie asemanatoare nu stiu.

Concluzia este deci ca in sistemul de curatare a filtrului de particule ramas fara lichid de curatare ( a costat vreo 250 lei litru ) si de aici a dus la " o presiune mai mare decat normal in turbina " si o scadere considerabila a puterii masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.