Jump to content

martor baterie aprins in mers


nicugreu

Recommended Posts

salut

 

am si eu o problema: am un bmw 318 tds motor 1665 cm, diesel, din 1996, in mers mi-a licarit odata martorul la baterie, cand am ajuns acasa am oprit motorul pana am deschis usa la garaj si cand am pornit motorul din nou sa bag masina in garaj nu mi s-a mai stins a ramas aprins.

dupa o zi am pornit motorul si iar nu mi s-a mai aprins. dupa ce am mers cu masina vreo 15 km s-a aprins din nou. am controlat incarcarea la baterie si nu incarca.

puteti sa ma ajutati va rog , sa-mi dati o idee ce ar putea fi????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

confirm si eu.

la fel am patit si eu cu un e46 318d din 2002. mi-a aparut martorul de la baterie in mers si dupa cateva secunde-minute se mai stingea, pana cand a ramas aprins incontinuu. abia atunci m-am dus cu ea la service. unde m-am dus prima oara baietii se grabeau deja sa-mi bage pe gat un alternator nou( cica nu se pot repara etc.) iti spun eu ca sigur sunt carbunii (costa vreo 10 lei un set de carbuni - mie parca mi-a pus unii de la renault clio cica sunt identici, si mi-a luat inca 150 de lei manopera.... fata de vreo 1400 de lei cat e un alternator nou)

deci incearca prima oara sa schimbi carbunii..si daca tot dai alternatoru jos ar fi bine sa-i verifice si rotorul si toate cele.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

am patit-o si eu acum pt a doua oara. diferenta e ca prima oara cand am avut problema se aprindea doar martorul de baterie, acum in schimb pe langa martorul de baterie care ramanea aprins incontinuu se aprindea si un ! galben. in timpul mersului deodata farurile s-au aprins mai puternic decat luminau inainte (o supraincarcare presupun) ca si cum as fi avut xenon, iar dupa 2-3 minute s-au ars si am fost nevoit sa merg pana acasa cu cele de pe faza lunga. pe langa becurile de pe faza scurta s-a mai ars si unul pe stop, iar cele care inca functionau luminau mult mai puternic, sticla de pe stopuri era destul de incinsa.

prima oara am schimbat doar carbunii, acum o sa merg cu ea la service dupa sarbatori.

daca a mai patit cineva la fel sa spuna ce a schimbat.

Link to comment
Share on other sites

acum am masurat tensiunea de incarcare. in sarcina pe la aprox 3000 rot/min incarca peste 16V de aici si explicatia pentru becurile arse. electricianul mi-a spus ca e 100% releul stricat fara sa dea alternatorul jos si sa se uite prin el.

acum ramane sa cumpar releul respectiv

intrebare: ma sfatuiti sa iau tot valeo sau altceva ???

Link to comment
Share on other sites

dupa demontarea alternatorului s-a constatat ca si rotorul era impuscat (pe o portiune practic nu se mai zarea cuprul) asa ca am comandat un alternator nou valeo la fel ca precedentul la pretul de 1000 ron (cu cel vechi la schimb). si cu ocazia asta am obs ca si fulia de la pompa servo era destul de ciupita asa ca am comandat una noua.

maine astept piesele sa le montez.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu martorul de baterie am avut-o si eu , doar ca la mine se aprindea si se stingea cam la 30 de sec. De vina era alternatorul, schimbat carbunii si umblat la niste perii daca am inteles bine ca nu erau aliniate, mie imi varia tensiunea de aceea se aprindea si se stingea martorul. Cel mai bine te duci la un mecanic ceva sa puna aparatul de masura pe masina sa vada cum incarca si iti zice ce ai defect. Toata chestia m-a costat vreo 3 mil.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Am si eu o problema la un e46 fl din 2002 am pornito ieri si mi sa aprins martoru de la baterie am plecat cu ea si mi-a murit motoru si am ramas si fara baterie , a venit cineva si mi-a dat curent a pornit imediat cum dadeam cablurile jos de pe ea murea iar. am masurat bateria nu e dusa dar problema este ca nu mai incarca sa fie alternatorul ?? De invartit se invarte acuma nu stiu sa fie de la carbuni sau vreun releu trebuie schimbat ? Edited by Acrhine
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la un e46 fl din 2002 am pornito ieri si mi sa aprins martoru de la baterie am plecat cu ea si mi-a murit motoru si am ramas si fara baterie , a venit cineva si mi-a dat curent a pornit imediat cum dadeam cablurile jos de pe ea murea iar. am masurat bateria nu e dusa dar problema este ca nu mai incarca sa fie alternatorul ?? De invartit se invarte acuma nu stiu sa fie de la carbuni sau vreun releu trebuie schimbat ?

 

nu-ti mai incarca alternatorul

defecte: ori releu ori punte de diode

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

problema este ca eu am pierdut o parte din scutu de jos de la motor si am o gheata acolo exact unde este alternatorul am incercat sa o dau jos dar crede-ma ca e beton trebuie bagata undeva la caldura sa se dezghete se poate si asta sa influenteze?? multumesc de raspuns si cum as putea verifica releu ??
Link to comment
Share on other sites

problema este ca eu am pierdut o parte din scutu de jos de la motor si am o gheata acolo exact unde este alternatorul am incercat sa o dau jos dar crede-ma ca e beton trebuie bagata undeva la caldura sa se dezghete se poate si asta sa influenteze?? multumesc de raspuns si cum as putea verifica releu ??

 

sa dai jos alternatorul si sa te duci cu el la un service specializat in alternatoare - electromotoare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.