Jump to content

Sfat achizitionare e60


ring0

Recommended Posts

Salut,

 

 

Prin martie asa vreau sa-mi iau si eu un BMW e60 ( 525d sau 530d ). Inca de pe acum vreau sa explorez niste posibilitati, si sa incep cautarile.

 

 

Bugetul meu este undeva la 17 000 E, si asi vrea niste sfaturi despre cum ar fi mai intelept de folosit. Datorita taxei marite aducerea unei masini neinmatriculate din afara mi se pare nerentabila.

Asa ca o sa incerc sa gasesc ceva ok in Romania. Si ar fi doua posibilitati : una, iau o masina mai veche si implicit mai ieftina ( 2004 - 2005 ) undeva la 13 - 14 000 si restul de bani, vreo 2-3 000 ii

folosesc la schimbarea diferitelor consumabile, lucru care cred ca e inevitabil. A doua alternativa ar fi sa iau o masina mai noua ( 2006 - 2008 ) in speranta ca o sa trebuiasca sa schimb mai putine la ea.

 

Cum e mai bine oare?

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru alegere, e60, mai ales cu un motor de care vrei tu, este o masina excelenta.

Ca idee trebuie sa vezi cazuri concrete, dar ar merita sa incerci sa o iei cat mai noua, la 530d in 2006-2007 s-a actualizat si motorul (ca de schimbat nu s-a schimbat)+facelift in 2007.

Oricum, cel mai bine este sa eviti cumpararea unei masini de la inceput de serie (e60 2004-2005) pentru ca la astea pot aparea probleme care pe parcursul fabricatiei au fost remediate.

Chestia e sa o iei cat mai dotata si musai cu cutie automata.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Merci de sfaturi, cred ca o sa evit anul 2004. O sa caut >= 2005. Modelul cu facelift ar fi mai riscant pentru mine, pentru ca ar trebui sa dau toti banii disponibili doar pe achizitionare, fara a mai lua in calcul

cheltuielile de dupa, cu schimbarea diferitelor consumabile. Dar pana in martie mai vedem ... poate pica ceva :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Merci de sfaturi, cred ca o sa evit anul 2004. O sa caut >= 2005. Modelul cu facelift ar fi mai riscant pentru mine, pentru ca ar trebui sa dau toti banii disponibili doar pe achizitionare, fara a mai lua in calcul

cheltuielile de dupa, cu schimbarea diferitelor consumabile. Dar pana in martie mai vedem ... poate pica ceva :twoup:

...cand zici consumabile, la ce te referi tu?....ia-ti o masina cat mai noua, fa o revizie/verificare completa inainte de achizitionare, masina sa stea cat mai bine dpdv tehnic si optic, iar consumabilele, adica filtre+ulei nu costa o avere si nu trebuie sa-ti opresti 2-3000 de euro...

Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru as fi ales si eu, 520d 2007, insa este destul de scumpa si nu am dispus decat de vreo 12.500e. si am ales 525d dec 06. Ce imi pare rau este ca nu am farurile acelea cu lupa...si cromul acela pe fetele de usi la interior ! atat. Deocamdata e ok masina dupa 6000 km si 6 luni de utilizare. Nu lua 530, este impozitul f mare, si taxa la fel. Daca nu gasesti 520d 2007 la pret bun, iati un 525 . E arhisuficienta puterea crede-ma. Sa verifici galeria de admisie si caseta de directie ca sunt bubele lor. Este o parere personla, de care poti tine cont, sau nu... succes

 

cat despre revizie...te costa 600 ron toate filtrele si uleiul si sa iei in calcul noua taxa auto majorata...

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am luat E60-ul am fost la reprezentanta cu el si mi-au zis ca e problema cu galeria, are scurgeri de ulei.

Am dat-o jos si i-am pus silicon rosu de garnituri la imbinarea corpului clapetei cu galeria. Cand am schimbat bujiile si am dat iar galeria scapa ulei si pe la axul clapetelor.

Deci e o problema la capitolul asta, de scurgeri ulei.

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa vad si eu o galerie de admisie fara scurgeri de ulei la o masina cu mai mult de 100km.

Inainte de a scoate clapetele de pe galerie am studiat destul de mult problema si absolut toata lumea avea scurgeri de ulei pe la galerie, chiar si la masini destul de noi, deci nu cred ca asta reprezinta o adevarata problema.

Daca te duci la reprezentanta pt orice prostie te pune sa schimbi jumate de motor.

 

Si nu cred ca pierderile de ulei de pe galerie sunt sesizabile in consumul verificat cu joja, ca sa poti spune ca se consuma ulei intre schimburi.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Celor care doresc un e60 ...sincer le recomand modelele acestea:

Exemplul 1

Exemplul 2

 

Sunt motorizari ce sunt adecvate timpurilor noastre, in plus 2011 se preconizeaza cu noi surprize pentru impozitarea motoarelor de peste 2.5 + majorari la rca.

Parerea mea e ca la 177CP + chip safe = 205-210CP - e mai mult decat suficient pentru o asemenea masina in RO.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca la 177CP + chip safe = 205-210CP - e mai mult decat suficient pentru o asemenea masina in RO.

Nu are sens sa faci chiptuning, mai ales daca iti permiti sa iei 530d; e cu totul alta treaba decat 525d.

Orice chiptuning va crea o sarcina suplimentare pe toate componentele masinii, iar la o masina sh, nici nu stii ce poate sa cada...pompa...cutie...turbina...etc.

Iar, pe langa grupul motopropulsor, si componentele de franare si de suspensie la un 530d sunt adaptate unei puteri mai mari.

Deci, nu va amagiti ca o masina cu tuning va fi egala cu una fara dar cu motor mai are.

Link to comment
Share on other sites

La ce taxe sunt in ro, o sa ajungem sa ne dam mari cei care au motorul cel mai mic posibil. In genul "- Eu am motor de 1.3L, 4.5% consum in oras."

"- Slabut, eu cu 1.2L pe gpl fac plinu' o data pe luna si merg zilnic prin oras."

 

In alta ordine de idei, 177 de cai sunt suficienti pentru tara asta, depinde foarte mult ce vrei de la masina. Daca iti permiti intretinerea, categoric un 530d nu o sa te faca sa-ti para rau ca nu ai ales un motor de 2L.

Edited by GabiSap
Link to comment
Share on other sites

Merci de sfaturi. M-am hotarat ca modelul sa fie cel putin 2007, 525 sau 530, si am gasit cateva oferte convenabile.

Impozitul nu e o problema.

Pai uite ce ce spune initiatorul topicului.

Atata timp cat iti permiti motor de 3L, nu vad ce sens are sa vorbim de ceva mai mic.

525d e de ajuns daca pleci de la orice alta masina cu motor mic, dar daca iti permiti 530d, nu mai poate intra in discutie 525d, diferenta este foarte clara.

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu e60 520d, cu 177 de cai. E excelent motorul, dar totusi e destul de grea masina, acceleratia nu e asa de puternica, e bun insa la viteza de croaziera.

Daca tot dau atatia bani, vreau sa fiu multumit din toate punctele de vedere, iar chip tunning nu o sa fac. Nu vreau sa schimb ceea ce constructorii celor mai bune motoare din lume au considerat perfect.

De asta prefer 525 sau 530.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.