Jump to content

vechea problema cu debitmetru


Recommended Posts

am probat un debitmetru pirsburg si merge ok masina, am un prieten care sia luat tot pirsburg si lafel merge ok :twoup:

pe forum niste useri miau zis k nu e debit pirsburg decat pt disel si k nu merge pe e46 316i

inca o treaba mam uitat p la motor sant multe piese tot pirsburg

 

 

ce sa mai cred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

am probat un debitmetru pirsburg si merge ok masina, am un prieten care sia luat tot pirsburg si lafel merge ok :twoup:

pe forum niste useri miau zis k nu e debit pirsburg decat pt disel si k nu merge pe e46 316i

inca o treaba mam uitat p la motor sant multe piese tot pirsburg

 

 

ce sa mai cred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

Sa crezi ca ai avut noroc

Daca tiau zis k nu este decat pt. diesel, au gresit. Si eu mam uitat p la motor si am gasit acelasi lucru ca si tine....Acum sant convins

 

Eu am luat tot unu pirsburg si acum stau cu el in debara.(Masina trage doar dupa ce se incalzeste motorul)

 

Pierburg este probabil doar exteriorul...senzorul posibil sa fie o banala facatura.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Daca tiau zis k nu este decat pt. diesel, au gresit. Si eu mam uitat p la motor si am gasit acelasi lucru ca si tine....Acum sant convins

 

in valuri fraza asta ca centura Bucurestiului :)) asa imi facea capu cand am citit :twoup:

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

am schimbat debitmetrul se sinte o diferenta de putere in bine dar surpriza cand o pornesc dimineata tot lafel face moare motorul si nu se accelereaza si da rateuri in admisie micute circa 8-10 min dupa care merge foarte bine ( :twoup:

 

poate fi altceva ??sugestii varooooogggg ka ma disperat masina asta :)

 

mia mai zis cineva ca ar putea fi de la bobina

Link to comment
Share on other sites

debitmetru

 

Asa imi facea si mie dupa ce am schimbat cu unul Pierburg, dimineata cand porneam si incercam sa merg un pic mai tare zici ca se ineca, am schimbat sonda lamba (am zis ca e de la aia), pana la urma am fost la userul IF 63 BMW mi-a spus de cand s-a urcat in masina mea ca debitmetru e de vina, eu l-am contrazis nu ca am schimbat cu unul nou acum o saptamana,si mi-a facut proba cu un debitmetru Bosch nou(alta viata).

 

debitmetru

 

Asa imi facea si mie dupa ce am schimbat cu unul Pierburg, dimineata cand porneam si incercam sa merg un pic mai tare zici ca se ineca, am schimbat sonda lamba (am zis ca e de la aia), pana la urma am fost la userul IF 63 BMW mi-a spus de cand s-a urcat in masina mea ca debitmetru e de vina, eu l-am contrazis nu ca am schimbat cu unul nou acum o saptamana,si mi-a facut proba cu un debitmetru Bosch nou(alta viata).

Link to comment
Share on other sites

debitmetru

 

Asa imi facea si mie dupa ce am schimbat cu unul Pierburg, dimineata cand porneam si incercam sa merg un pic mai tare zici ca se ineca, am schimbat sonda lamba (am zis ca e de la aia), pana la urma am fost la userul IF 63 BMW mi-a spus de cand s-a urcat in masina mea ca debitmetru e de vina, eu l-am contrazis nu ca am schimbat cu unul nou acum o saptamana,si mi-a facut proba cu un debitmetru Bosch nou(alta viata).

 

am incercat 3 debitmetre dupa 3 masini diferite asta seara mai incercai unu si tot urat facu parca ceva mai putin daaarrrr descoperiii si buba cand oprii motoru nu se mai auzii acel fasss scurt se auzii un ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss cateodata se aude lung cateodata deloc de la valva pcv . Scosai furtunul de la valva si capacul ax cu came si tinui apasat cu degetu pe orificiul de la pcv si minune merge rotund si frumos maine schimb si valva

Link to comment
Share on other sites

am incercat 3 debitmetre dupa 3 masini diferite asta seara mai incercai unu si tot urat facu parca ceva mai putin daaarrrr descoperiii si buba cand oprii motoru nu se mai auzii acel fasss scurt se auzii un ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss cateodata se aude lung cateodata deloc de la valva pcv . Scosai furtunul de la valva si capacul ax cu came si tinui apasat cu degetu pe orificiul de la pcv si minune merge rotund si frumos maine schimb si valva

Tu ne faci de ras, sa mor daca te mint.... cauta pe cineva care stie sa scrie cat de cat. :twoup: Scuze de off.

Link to comment
Share on other sites

Tu ne faci de ras, sa mor daca te mint.... cauta pe cineva care stie sa scrie cat de cat. :twoup: Scuze de off.

 

Bai tataa! Ma grabeam pentru ca aveam masina demontata si ceream sugestii despre problema mea. Iar daca nuti convine cum scriu nu t obliga nimeni sa citesti posturile mele. Si daca te fac io de ras, emigreaza in Somalia. :)

 

 

 

aaaaa! A fost de la valva PCV

Link to comment
Share on other sites

Bai tataa! Ma grabeam pentru ca aveam masina demontata si ceream sugestii despre problema mea. Iar daca nuti convine cum scriu nu t obliga nimeni sa citesti posturile mele. Si daca te fac io de ras, emigreaza in Somalia. :twoup:

:)) am emigrat deja, ma refeream ca faci de ras oltenii :), hai bafta!

Link to comment
Share on other sites

Bai tataa! Ma grabeam pentru ca aveam masina demontata si ceream sugestii despre problema mea. Iar daca nuti convine cum scriu nu t obliga nimeni sa citesti posturile mele. Si daca te fac io de ras, emigreaza in Somalia. :twoup:

 

 

 

aaaaa! A fost de la valva PCV

adica in somalia o fi rau sau o fi bine?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am si eu o problema si cineva mia zis ca e debimetrul de vina.. am un 316i e46 1999 motor 1.9 cand am cumparato acum 3 ani cand apasam frana mai cu putere ajungea turometrul la 400-500 odata chiar mia murit motorul, dar a trecut timpul si nu a mai facut problema asta dar de cand am luato imi consuma cam 9-10 inafara la 110-120 la ora si atunci nu erau o problema bani dar acum mi se pare cam mult si acum cand apas frana scade debimetrul la 500-600 dar consumul ma omoara.. in oras nu mam obosit sal fac dar e peste 14-15 chiar si 20. VA ROG NU RASPUNDETI CU RASPUNSURI INTELIGENTE CA MAI SUS...MULTUMESC

 

am si eu o problema si cineva mia zis ca e debimetrul de vina.. am un 316i e46 1999 motor 1.9 cand am cumparato acum 3 ani cand apasam frana mai cu putere ajungea turometrul la 400-500 odata chiar mia murit motorul, dar a trecut timpul si nu a mai facut problema asta dar de cand am luato imi consuma cam 9-10 inafara la 110-120 la ora si atunci nu erau o problema bani dar acum mi se pare cam mult si acum cand apas frana scade debimetrul la 500-600 dar consumul ma omoara.. in oras nu mam obosit sal fac dar e peste 14-15 chiar si 20. VA ROG NU RASPUNDETI CU RASPUNSURI INTELIGENTE CA MAI SUS...MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.