Jump to content

Probleme service Renault


aurelian0408

Recommended Posts

Am vazut acum ceva timp (inainte de sarbatori) o emisiune la Fifth Gear. Era despre service-ul la masinile Renault, mai precis la cum se schimba un bec de far la aceasta masina (un Megane din ala scurt in fund).

Am ramas uimit cand a aratat ala ca singur nu a putut efectua eceasta operatie, chiar si cu manualul de service in mana. A apelat la serviciile unui profesionist (mecanic de interventie) care, cu toate ustensilele necesare a reusit sa schimbe becul in cateva zeci de minute (parca vreo 50 daca nu ma insel).

Flacaul realizator era deosebit de intrigat de toate astea si i-a sunat pe labarii de la Renault care i-au motivat ca totul se datoreaza faptului ca masina are supera clasa de protectie la impacturi. Lucru usor de contracarat (si dovedit live) dat fiind ca o masina de aceeasi clasa (VW golf 4 sau 5), cu aceeasi nota la capitolul siguranta, i se poate schimba becul de catre orice novive in cateva zeci de secunde.

Mai mult, realizatorul a apelat cateva service-uri Renault pentru a solicita informatii despre costul si durata operatiei de schimbare a becului, raspunsurile primite variind intre 40-90 de lire/lucrare, totul cu programare.

Chiar am ramas socat de cele prezentate si dezgustat de aceasta marca de masina.

Este adevarat, toate modelele de Renault au acest gen de probleme?

Link to comment
Share on other sites

am vazut si eu cazul si la fifth gear... si live... la un vecin cu megane! :twoup: i-a luat aproape 2 ore si a doua sau a treia zi i s-a ars celalalt... nu l-a mai schimbat, si acu e cu el ars.

 

trebuie data roata jos, are acolo o usita, bagi mana p-acolo... munca de ginecolog batran, ce mai...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Si la E65 si E60 e un chin cu schimbatul becului de angels. Trebuie farul dat jos. Macar la Reno ai o usita de vizitare in aparatoarea de noroi, daca dai roata intr-o parte ai acces usor.

 

:twoup: usor pe dreaq... ai usita, dar dincolo de ea mergi pe pipaite, iar daca vrei sa-ti bagi capul sa vezi ceva, tre sa dai roata jos, e chin... plus ca lucrezi doar cu o mana...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

:twoup: usor pe dreaq... ai usita, dar dincolo de ea mergi pe pipaite, iar daca vrei sa-ti bagi capul sa vezi ceva, tre sa dai roata jos, e chin... plus ca lucrezi doar cu o mana...

 

si la E90 te chinui prin usita daca insisti , de fapt nu reusesti si dai jos contraaripa . Si nu mai plange nimeni deci nici nemtii nu-s mai destepti :)

Link to comment
Share on other sites

Avand de-a face zilnic cu astfel de operatiuni, am ramas asa cu o lista de masini la care unele operatiuni (chiar banale) se fac foarte greu.

 

Golf 4 cu xenon Oem: pt schimbarea becului de pozitie se da bara jos si farul

Ford Focus (nu mai stiu ce an era): pt. schimbarea becului a trebuit demontat radiatorul din suporti ca sa poti scoate becul afara

Fiat Punto: pt. a schimbaun bec la lamplile spate trebuie demontata toata captuseala din portbagaj, demontat telescopul haionului si scos stopul afara.

La unele masini trebuie desfacut suportul bateriei sau carcasa filtrului de aer.

Pt. alte operatii, una recenta care ma dat gata a fost inlocuitul unui alternator la un Opel Monterey. A trebuit sa dau jos roata, aparatoarea noroi, bara de torsiune, unul din suportii motor desfacuti si ridicat cu cricul motorul intr-o parte. Alternatorul l-am putut scoate doar prin spatele rotii dreapta fata dupa o juma de zi de lucru pe un ger serios.

Cat despre frantujesti nu prea imi aduc aminte, am demontat bordul jos pt. schimbarea caloriferului la un Pejo 106. Nu mi sa parut cine stie ce complicareala.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, exista probleme de acest gen si la alte marci.

Eu chiar nu ma pricep, daca mi se arde un bec la baie chem electricianul (exagerez, dar nu cu mult). Baietii de la emisiunea pomenita erau foarte contrariati fata de Megan-ul respectiv si eu am luat-o ca atare. Totusi, la toate modele Renault se intampla asa, sau este o exceptie asa cum inteleg ca este la E90 sau E65?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Chiar am ramas socat de cele prezentate si dezgustat de aceasta marca de masina.

Este adevarat, toate modelele de Renault au acest gen de probleme?

nu stiu daca toate modelele renault au acest gen de probleme dar cert este ca la megane 2 aceasta problema e reala iar pt a schimba un bec (H7 de faza scurta de ex) ar fi bine sa ai niste maini de doctor sau de dama si sa stii cu precizie ce se afla acolo, pt ca nu vezi absolut nimic ce faci ci doar bajbai

va spun asta din experienta celor peste 6-7 becuri schimbate la megane 2 (la masina mea si la cativa amici)

 

fara sa vreau sa ma laud, eu am ajuns la performanta de a schimba becul de megane 2 in maxim 3-4 minute... dar este un sport extrem de riscant, mai ales daca ai ghinionul sa se desfaca total si sa scapi lamela care tine becul, ai pus-o!!

 

ocazional am mai schimbat becuri si la Audi A3, Ford Focus, VW Golf 4, Opel Astra si chiar Dacia Super Nova.. dar spre deosebire de aceste marci, am impresia ca uneori francezii astia parca inadins au vrut sa faca totul cat mai complicat.

orice incerci sa faci/repari la Renault de izbesti de lipsa spatiilor, complexitatea lucrarii, etc.. si totul in general se repara cu destul de multa dificultate... asta fiind unul din motivele pt care am evitat si voi evita toata viata mea sa mai fac prostia de a cumpara masini frantuzesti.

Edited by meghitz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.