Jump to content

durata de viata bosch s5 100ah VS varta silver 100ah


ak_47

Recommended Posts

din ce stiu eu sunt fabricate in acelasi loc daor ca sunt brand-uri diferite

 

 

si asta ce inseamna ? daca sunt fabricate in acelasi loc , nu imi zice mare lucru

 

 

inseamna ca e acelasi lucru; de ex: sachs- boge

oricum sunt top ambele variante de baterii

mai ar fi exide

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

ak_47 - pierzi timp si bani cu bateriile de fitze, manipulate de 100 de ori, vechi de 1 an. iti iei rombat, proaspata, direct de la reprezentanta ca e pret minim, respecti controalele ca e in interesul tau, si ai baterie fara pb si p bani d bun simt. daca o intretii cum trebuie te tine lejer 4 ani.
Link to comment
Share on other sites

am scris ; " te tine lejer 4 ani " daca vreti sa intelegeti ok, daca nu, nu...nu scriu nicaieri te tine DOAR 4 ani. depinde de exploatare si intretinere. la noi lumea isi aduce aminte de baterie doar dupa ce nu porneste masina. am complectat si 0,5 l de apa la bateria unui amic vara, el considera ca nu are d c sa se uite la ea, ca era maintenance free...noroc ca a fost prezent ca nu ma credea sigur.
Link to comment
Share on other sites

am avut o varta a murit complet dupa 4 ani .Acum nu stiu ce vreti de la o baterie , ma gandesc ca la max 2 ani schimbati masina oricum :twoup:)

 

Doar nevasta e pe termen lung , nu m-as putea insura cu masina , sa o vad in curte ani de zile , m-ar enerva :)

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

din ce stiu eu sunt fabricate in acelasi loc daor ca sunt brand-uri diferite

 

Asa e!

 

ak_47 - pierzi timp si bani cu bateriile de fitze, manipulate de 100 de ori, vechi de 1 an. iti iei rombat, proaspata, direct de la reprezentanta ca e pret minim, respecti controalele ca e in interesul tau, si ai baterie fara pb si p bani d bun simt. daca o intretii cum trebuie te tine lejer 4 ani.

 

Ori de la reprezentanta ori de la un dealer care nu are adaosuri mari.

Link to comment
Share on other sites

"Ori de la reprezentanta ori de la un dealer care nu are adaosuri mari."

 

la reprezentanta sunt cele mai mici preturi si bateriile cele mai proaspete / mai putin manipulate.

interesul clientului e sa cumpere o baterie cat mai putin trantita.

 

 

o fi un mic risc de tranteala dar probabil 1 la mie sa fie trantita.

treaba asta cu manipularea face rau , nu e adevarata , e ca si cum ar fi transportata de masina ta , aceleasi vibratii si socuri.

Ca e mai veche de un an intr-un depozit , atunci incepe sa nu mai fie bine.

E cineva care a folosit rombat si l-a tinut 6 -7-8 ani ? cum tin cele de bmw originale ? Eu n-am auzit asta

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Oare cele originale de care sunt? Varta sau Bosch? Ca fabricate de BMW nu cred ca sunt chiar daca e sigla lor pe ele.

 

Vechea baterie de pe masina a fost Varta din 2002 si am schimbat-o in 2009. Acum am un Rombat de aproape 2 ani si e ok. Intradevar nu stiu inca cat va mai tine...

Link to comment
Share on other sites

diferenta intre Varta si bosh este mare...... Varta produce doar BATERI! pe langa bosh care mai produce si altele.

 

Din punctul meu de vedere varta este cea mai buna baterie pentru orice masina!

 

 

Chiar daca Bosch produce diverse chestii, diversele produse inseamna si divizii diverse. In plus, multe lucruri se fac in tari diferite.

 

Deci, nu are nicio baza afirmatia ta.

Link to comment
Share on other sites

ak_47 - " o fi un mic risc de tranteala dar probabil 1 la mie sa fie trantita.

treaba asta cu manipularea face rau , nu e adevarata , e ca si cum ar fi transportata de masina ta , aceleasi vibratii si socuri.

 

E cineva care a folosit rombat si l-a tinut 6 -7-8 ani ? cum tin cele de bmw originale ? Eu n-am auzit asta "

 

 

m-am referit la manipularea manuala, fork-lift, camion / tren. tu parca ai totusi BMW care are alta suspensie...

ce rost are sa blochezi 7-8 mil intr-o baterie care are garantie legala de 24 luni cand poti plati 3-4 mil pe una care are tot 24luni garantie si te tine sigur 4 ani, deci peste jumatate din timpul pe care speri sa te tina cealalta....oricum ce-i in magazin, mai ales in RO, varta sau bosch, nu-i aceeasi calitate cu ce livreaza pt OEM la BMW.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

exide are 900AH la pornire, e prea mult ? afecteaza cu demarorul sau altceva ?

 

 

nu afecteaza nimic

cu cat amperajul de descarcare este mai mare cu atat invarte mai repede motorul

cu alte cuvinte consuma mai putin curent din baterie la pornire

Amperajul indicat e cel disponibil, daca tu pui un consumator de 100 de amperi , n-are nici o influenta daca bateria e de 800 sau 900, e ca si cum ai zice ca daca pui rezervor mai mare, o sa traga motorul mai bine.

Si nici nu inseamna ca se consuma mai putin curent.

P.S. Electromotoarele absorb un curent mult mai mic decat cel pornire al acumulatoarelor, ex elctromotor pt 2l diesel , mai nout (cu magneti permanenti) ia 80 A.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

electromotor cu stator din magneti permanenti are si golf 2 care numai masina noua nu e. la diesel ai uitat sa adaugi si curentul consumat de bujii. prima parte super bine ai punctat, consuma cat are nevoie, important e sa aiba de unde. multa lume nu intelege ca, o data cu scaderea temperaturii, scade cam exponential si puterea instantanee...
Link to comment
Share on other sites

Corect cu temperatura, aveam si niste grafice, n mai stiu de la ce firma si parca ajungea la 60% la 0C, dar nu mai tin minte sigur, poate spun prostii.

Mie mi se pare normal sa astept bujiile, chiar pun contactul de 2-3 ori cand coboara mult sub minus, de aia nu le includ in curentul de pornire.

 

Am spus asa pentru ca am mai vazut si din 2000 cu rotor bobinat, nu sunt la curent cu solutiile fiecarui constructor, ca de fapt magnetii permanenti se folosesc la alte motoare electrice dintotdeauna.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Corect cu temperatura, aveam si niste grafice, n mai stiu de la ce firma si parca ajungea la 60% la 0C, dar nu mai tin minte sigur, poate spun prostii.

Mie mi se pare normal sa astept bujiile, chiar pun contactul de 2-3 ori cand coboara mult sub minus, de aia nu le includ in curentul de pornire.

 

Am spus asa pentru ca am mai vazut si din 2000 cu rotor bobinat, nu sunt la curent cu solutiile fiecarui constructor, ca de fapt magnetii permanenti se folosesc la alte motoare electrice dintotdeauna.

 

nu-ti arata tot la bord, dar si daca ai astepta sa se stinga lampa martor, cand dai la automat se conecteaza din nou. e f util pt cine stie / poate si vrea sa-si puna o lampa / led suplimentar, de control, legata pe iesirea spre bujii a releului, asa o sa vedeti ca sunt diferente intre ce arata bordul si aceasta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.