Jump to content

caut service cutii automate


Recommended Posts

Ce maÂşinĂŁ ai?

bmw 320 cd/2004

 

Mare grija cu ce ulei bagi in cutia GM A5S 390R - YU , BMW recomanda un ulei VECHI, pt cutia asta si anume Texaco ETL 7045E care este un ulei MINERAL (ROSU) compatibil dexron 3 nicidecom un ulei LIFETIME cum scrie prin TIS BMW

 

"Buna ziua,

Uleiul corect pentru cutia dvs. GM A5S 390R - YU este Esso/Mobil LT 71141, este un ulei semisintetic de foarte mare calitate si se foloseste in orice cutie automata de la orice producator cu pana la 5 trpete de viteza. Inlocuieste si Dexron 3 mineral si orice alt lichid de transmisie. Nu inlocuieste uleiul de servo-directie.

Cu stima,Alexandru Niculae."

 

 

Ca referinta te poti interesa despre uleiurile recomandate de bmw pt cutiile ZF din acelasi an de fabricatie a masinilor si anume Esso/Mobil ATF LT 71141 sau Shell LA 2634 ( Uleiuri semisintetice ) vei observa ca la cutiile GM bmw recomanda uleiuri minerale Texaco ETL 7045 E si daca te interesezi pe la diverse service_uri specializate numai pe cutii automate vei gasii o gramada de cutii GM defecte si absolut toti ii vor spune ce am primit si eu ca raspuns si am atasat mai sus .... ca un ulei foarte bun pt cutiile GM este acest Esso sau Mobil ATF LT 71141

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

ce problema la cutie ai?

cand opresc si raman in D se opreste motorul. Cred ca este convertizorul.

 

Ce maÂşinĂŁ ai?

bmw 320 cd/2004

 

Mare grija cu ce ulei bagi in cutia GM A5S 390R - YU , BMW recomanda un ulei VECHI, pt cutia asta si anume Texaco ETL 7045E care este un ulei MINERAL (ROSU) compatibil dexron 3 nicidecom un ulei LIFETIME cum scrie prin TIS BMW

 

"Buna ziua,

Uleiul corect pentru cutia dvs. GM A5S 390R - YU este Esso/Mobil LT 71141, este un ulei semisintetic de foarte mare calitate si se foloseste in orice cutie automata de la orice producator cu pana la 5 trpete de viteza. Inlocuieste si Dexron 3 mineral si orice alt lichid de transmisie. Nu inlocuieste uleiul de servo-directie.

Cu stima,Alexandru Niculae."

 

 

Ca referinta te poti interesa despre uleiurile recomandate de bmw pt cutiile ZF din acelasi an de fabricatie a masinilor si anume Esso/Mobil ATF LT 71141 sau Shell LA 2634 ( Uleiuri semisintetice ) vei observa ca la cutiile GM bmw recomanda uleiuri minerale Texaco ETL 7045 E si daca te interesezi pe la diverse service_uri specializate numai pe cutii automate vei gasii o gramada de cutii GM defecte si absolut toti ii vor spune ce am primit si eu ca raspuns si am atasat mai sus .... ca un ulei foarte bun pt cutiile GM este acest Esso sau Mobil ATF LT 71141

am schimbat uleiul si anume dextron III. inainte sa-l schimb aparea o vibratie la 120-140 km/h, iar acum cand opresc si raman in D se opreste motorul.

Link to comment
Share on other sites

ce problema la cutie ai?

cand opresc si raman in D se opreste motorul. Cred ca este convertizorul.

 

Ce maÂşinĂŁ ai?

bmw 320 cd/2004

 

Mare grija cu ce ulei bagi in cutia GM A5S 390R - YU , BMW recomanda un ulei VECHI, pt cutia asta si anume Texaco ETL 7045E care este un ulei MINERAL (ROSU) compatibil dexron 3 nicidecom un ulei LIFETIME cum scrie prin TIS BMW

 

"Buna ziua,

Uleiul corect pentru cutia dvs. GM A5S 390R - YU este Esso/Mobil LT 71141, este un ulei semisintetic de foarte mare calitate si se foloseste in orice cutie automata de la orice producator cu pana la 5 trpete de viteza. Inlocuieste si Dexron 3 mineral si orice alt lichid de transmisie. Nu inlocuieste uleiul de servo-directie.

Cu stima,Alexandru Niculae."

 

 

Ca referinta te poti interesa despre uleiurile recomandate de bmw pt cutiile ZF din acelasi an de fabricatie a masinilor si anume Esso/Mobil ATF LT 71141 sau Shell LA 2634 ( Uleiuri semisintetice ) vei observa ca la cutiile GM bmw recomanda uleiuri minerale Texaco ETL 7045 E si daca te interesezi pe la diverse service_uri specializate numai pe cutii automate vei gasii o gramada de cutii GM defecte si absolut toti ii vor spune ce am primit si eu ca raspuns si am atasat mai sus .... ca un ulei foarte bun pt cutiile GM este acest Esso sau Mobil ATF LT 71141

am schimbat uleiul si anume dextron III. inainte sa-l schimb aparea o vibratie la 120-140 km/h, iar acum cand opresc si raman in D se opreste motorul.

 

Ce culoarea avea uleiul in cutie ???

" dextron III ", in maxim 1 an de zile o sa ai numai probleme cu cutia de la acest ulei :twoup: ....

 

Eu locuiesc langa un service specializat pe cutii automate, vad zilnic bmw uri cu cutiile stricate, am si condus masini cu cutii GM stricate ... nu vorbesc sa ma aflu in treaba .... dureaza maxim 1 an dupa schimbarea uleiului cu DEXRON si se va duce cutia ..... este ceva in neregula cu uleiul asta .... sunt convins ca nu cu uleiul asta vin cutiile din fabrica, prea multe cutii GM se strica din cauza supraincalzirii cutiei ....(implicit a uleiului)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

ce problema la cutie ai?

cand opresc si raman in D se opreste motorul. Cred ca este convertizorul.

 

Ce maşină ai?

bmw 320 cd/2004

 

Mare grija cu ce ulei bagi in cutia GM A5S 390R - YU , BMW recomanda un ulei VECHI, pt cutia asta si anume Texaco ETL 7045E care este un ulei MINERAL (ROSU) compatibil dexron 3 nicidecom un ulei LIFETIME cum scrie prin TIS BMW

 

"Buna ziua,

Uleiul corect pentru cutia dvs. GM A5S 390R - YU este Esso/Mobil LT 71141, este un ulei semisintetic de foarte mare calitate si se foloseste in orice cutie automata de la orice producator cu pana la 5 trpete de viteza. Inlocuieste si Dexron 3 mineral si orice alt lichid de transmisie. Nu inlocuieste uleiul de servo-directie.

Cu stima,Alexandru Niculae."

 

 

Ca referinta te poti interesa despre uleiurile recomandate de bmw pt cutiile ZF din acelasi an de fabricatie a masinilor si anume Esso/Mobil ATF LT 71141 sau Shell LA 2634 ( Uleiuri semisintetice ) vei observa ca la cutiile GM bmw recomanda uleiuri minerale Texaco ETL 7045 E si daca te interesezi pe la diverse service_uri specializate numai pe cutii automate vei gasii o gramada de cutii GM defecte si absolut toti ii vor spune ce am primit si eu ca raspuns si am atasat mai sus .... ca un ulei foarte bun pt cutiile GM este acest Esso sau Mobil ATF LT 71141

am schimbat uleiul si anume dextron III. inainte sa-l schimb aparea o vibratie la 120-140 km/h, iar acum cand opresc si raman in D se opreste motorul.

 

Ce culoarea avea uleiul in cutie ???

" dextron III ", in maxim 1 an de zile o sa ai numai probleme cu cutia de la acest ulei :twoup: ....

rosu spre NEGRU, iar cel nou a fost rosu

Edited by frenzy
Link to comment
Share on other sites

La mine uleiul a fost galben la fel cum e la cutiile ZF iar pe cutie era un stiker verde Part Nr oil : 83220026922

acelasi stiker, acelasi cod dar uleiul negru si nu cred ca la afumat asa tare in rest cutia se comporta bine, iar la mine cutia este GM.

Edited by frenzy
Link to comment
Share on other sites

Nu te mai ajuta nimik, decat o reperatie capitala la cutie sau inlocuirea ei, impreuna cu convertizorul.

Zmunceala si vibratiile la 120 km erau primele semne majore a convertizorului, Eu cred ca mai inainte ai avut si oscilatii de turatii la mers lin, mai ales in sarcina. Acum in conditiile descrise de tine-- oprirea motorului in D, este forte grav, s-ar putea sa defectezi difinitiv cutia, ramane blocat convertizorul si in cutie ai deja pilitura de metal, care O TERMINA

Ai urmatoarele solutii:

1. Faci comanda de convertizor nou (Circa 1200 euro) si cutia schimbata pe alta, deja reparata ( 5000 euro) sau una aparent buna 400 euro- 700 euro(s/h- care nu stii cat o sa tina)

2. Repari covertizorul si cutia ta - te costa cu totul( cu drumul pana la servis, ulei, filtre noi, set reparatie convertizor si cutie, manopera, curatarea completa a cutiei si a radiatorului de ulei, garantie 6 luni ......) - 1200 euro mai mult sau mai putin, desfacerea cutiei se face in fata clientului si piesele defecte se comnada numai pe original

3. Vinzi masina asa cum este si pierzi foarte mult

 

 

PS. In general cutiile de BMW sunt proiectate sa tina circa 200 mii km, depinde de proprietar si stilul de mers, poate sa duca pana in 350 mii km

 

Ulei pe toata viata cutiei nu exista - este un marketing, adica un lucru nelamurit pana la capat, axact cum sunt ofertele cu steluta si inscrisuri marunte jos

Nemtii deobicei la primele probleme, schimba cutia cu convertizorul pe altele deja reparate sau noi, Un set reparat costa circa 5000- 6500 euro

Convertizorul se repara numai in cateva locuri in EUROPA, el se taie in jumatate, apoi se spala, apoi se tocesc placile de frictiune vechi, apoi se lipesc altele de reparatie la presiune in BAROCAMERA, apoi se sudeaza, apoi se centreaza

Recomand schimbul de ulei odata la 80 mii km

Pentru detalii da-mi PM

Link to comment
Share on other sites

Si ca recapitulare - scimbul de ulei la o cutie cu probleme deja evidente, nu ajuta cu nimik, numai grabeste defectarea capitala si este o iluzie

Cam aceleas cutii care sunt pe BMW sunt si pe AUDI si Mercedes ( in special ZF), in schimb ei recomanda schimbul uleiului la 70-80 mii km.

BMW - ul este masina scumpa si neamtul isi permite sa schimbe cutia cu totul la 200 mii km, cu tot cu ulei, sau alege solutia mai convenabila economik - s-o vanda cand are 150-180 mii km pentru export, adica noua

Link to comment
Share on other sites

cauta la dezmembrari si risca o alta cutie sh. nu merita reparata!

Mai ales daca gasesti o masina la dezmembrare cu rulaj mic, sau care are o cutie schimbata de curand (scrie pe ea data fabr. sau repat capitale)

Totul tine de pretul cerut, daca te duce cu convertizor pana la 1000 euro, s/h, atunci merita sa o repari pe a ta, ai sa o vezi cu ochii tai ce are inauntru defect si probleme se vor remedia, cu garantie

In cazul ca montezi o cutie s/h pe masina ta, sa nu uiti sa speli radiatorul de ulei, acolo sigur s-a strans pilitura de metal

Link to comment
Share on other sites

cauta la dezmembrari si risca o alta cutie sh. nu merita reparata!

Mai ales daca gasesti o masina la dezmembrare cu rulaj mic, sau care are o cutie schimbata de curand (scrie pe ea data fabr. sau repat capitale)

Totul tine de pretul cerut, daca te duce cu convertizor pana la 1000 euro, s/h, atunci merita sa o repari pe a ta, ai sa o vezi cu ochii tai ce are inauntru defect si probleme se vor remedia, cu garantie

In cazul ca montezi o cutie s/h pe masina ta, sa nu uiti sa speli radiatorul de ulei, acolo sigur s-a strans pilitura de metal

luni o sa merg la un service in buc sa vad ce defectiuni am

Link to comment
Share on other sites

La mine uleiul a fost galben la fel cum e la cutiile ZF iar pe cutie era un stiker verde Part Nr oil : 83220026922

Si ce ulei ai pus si eu am acelasi part no. ca si tine pe cutie GM.

 

Un ulei recomandat de AUTOMATIC CHOICE si GENERAL MOTORS Automatic Transmision adica Esso care acum nu se mai fabrica sub marka ESSO ci il fabrica

MOBIL ATF LT 71141

 

http://img833.imageshack.us/img833/9025/mobilatf71141.jpg

 

Eu dupa discutiile purtate in 3 locatii din bucuresti care au ca obiectiv service de cutii automate, toti mi-au recomandat acest ulei MOBIL ATF LT 71141 in prima faza nu i-am crezut, o tineam pe a mea cu uleiul DEXRON 3 dar dupa ce am dat e-mail la GM si automatic choice deja nu mai era cale de intoarcere ...uleiul asta MOBIL ATF LT 71141 este ideal pt cutiile automate in 5 trepte ...cu mult superior vechiului DEXRON 3

Mentionez ca nu am avut niciodata probleme cu cutia si nici acum la 1an dupa schimbarea uleiului nu am probleme . Se comporta excelent ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

cauta la dezmembrari si risca o alta cutie sh. nu merita reparata!

Mai ales daca gasesti o masina la dezmembrare cu rulaj mic, sau care are o cutie schimbata de curand (scrie pe ea data fabr. sau repat capitale)

Totul tine de pretul cerut, daca te duce cu convertizor pana la 1000 euro, s/h, atunci merita sa o repari pe a ta, ai sa o vezi cu ochii tai ce are inauntru defect si probleme se vor remedia, cu garantie

In cazul ca montezi o cutie s/h pe masina ta, sa nu uiti sa speli radiatorul de ulei, acolo sigur s-a strans pilitura de metal

luni o sa merg la un service in buc sa vad ce defectiuni am

 

pot sa iti recomand cu caldura sa te urci frumos in masina sa faci un drum pana in Germania, sau sa apelezi la un prieten care face Germania. Cauti intai pe net dezmembrari si iti rezervi frumos o cutie. poti gasi chiar mai aproape in Austria.

De ce zic asta. eu am avut un Mercedes E220 CDI 2002. luat de nou. am schimbat in ghilimele de rigore uleiul la 70 de mii. ca se pare ca nu l-au pus in masina. supriza pe la 130000 a cazut cutia. convertizorul si etc. am scos masina la vanzarea cu problema la vedere. a cumparato un prieten sa o repare. a dus o la niste baieti in carngasi care sunt cei mai tari in cutii si la costat 2000 eur. dupa ce si-a luat masina am plecat in germania si i-am cumparat cutie full cu tot ce trebuie de pe o masina cu 70000 de km. cu 950 eur.

 

iti recomand varianta B. e mai ieftina si mai simpla. baiatu asta a stat cu masina cam 2 luni in servici si i-au schimbat baietii piesa cu piesa pana i-au dat de cap. au reusit chiar sa strice o garnitura si a intrat ulei la calculatorul cutiei si a mai costat 300 eur.

 

concluzia SH. din afara sau din masina pocnita cu km putini. spor.

 

cauta la dezmembrari si risca o alta cutie sh. nu merita reparata!

Mai ales daca gasesti o masina la dezmembrare cu rulaj mic, sau care are o cutie schimbata de curand (scrie pe ea data fabr. sau repat capitale)

Totul tine de pretul cerut, daca te duce cu convertizor pana la 1000 euro, s/h, atunci merita sa o repari pe a ta, ai sa o vezi cu ochii tai ce are inauntru defect si probleme se vor remedia, cu garantie

In cazul ca montezi o cutie s/h pe masina ta, sa nu uiti sa speli radiatorul de ulei, acolo sigur s-a strans pilitura de metal

luni o sa merg la un service in buc sa vad ce defectiuni am

 

pot sa iti recomand cu caldura sa te urci frumos in masina sa faci un drum pana in Germania, sau sa apelezi la un prieten care face Germania. Cauti intai pe net dezmembrari si iti rezervi frumos o cutie. poti gasi chiar mai aproape in Austria.

De ce zic asta. eu am avut un Mercedes E220 CDI 2002. luat de nou. am schimbat in ghilimele de rigore uleiul la 70 de mii. ca se pare ca nu l-au pus in masina. supriza pe la 130000 a cazut cutia. convertizorul si etc. am scos masina la vanzarea cu problema la vedere. a cumparato un prieten sa o repare. a dus o la niste baieti in carngasi care sunt cei mai tari in cutii si la costat 2000 eur. dupa ce si-a luat masina am plecat in germania si i-am cumparat cutie full cu tot ce trebuie de pe o masina cu 70000 de km. cu 950 eur.

 

iti recomand varianta B. e mai ieftina si mai simpla. baiatu asta a stat cu masina cam 2 luni in servici si i-au schimbat baietii piesa cu piesa pana i-au dat de cap. au reusit chiar sa strice o garnitura si a intrat ulei la calculatorul cutiei si a mai costat 300 eur.

 

concluzia SH. din afara sau din masina pocnita cu km putini. spor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.