Jump to content

E60 520I sau 525I ?


mario_marius

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu nu fac decat foarte putini kilometri intr-un an in jur de 10.000 ,deci impartiti la 2 masini ar fi cam 5000 pe cap deci asta ar insemna ca probleme prea mari nu ar trebui sa apara foarte curand nici la BMW

 

pai fa-i o diagnoza prima oara...nu stii niciodata ce lucruri ascunse are.....iar la directie ai grija sa nu fie caseta de vina....

Link to comment
Share on other sites

Eu nu fac decat foarte putini kilometri intr-un an in jur de 10.000 ,deci impartiti la 2 masini ar fi cam 5000 pe cap deci asta ar insemna ca probleme prea mari nu ar trebui sa apara foarte curand nici la BMW

 

pai fa-i o diagnoza prima oara...nu stii niciodata ce lucruri ascunse are.....iar la directie ai grija sa nu fie caseta de vina....

 

Am sa ii fac diagnoza in cel mai scurt timp posibil caci sunt curios daca precum se prezinta la prima vedere e si in realitate (adica cu probleme minore). Sper sa nu fie caseta cu probleme ... unde sunt denivelari pe sosea e putin cam greu de controlat am observat. Cauciucurile sunt pe 18 pe ea destul de joase . Nu stiu daca are vre-o influneta prea mare asta

Link to comment
Share on other sites

Nu ca vreau sa fiu rau...dar diagnoza trebuia sa-i faci inainte sa o cumperi...:twoup:

 

stiu .asa e ,nu te contrazic. Da stii tu cum e ... sambata seara , iti place masina ,pret ok, cine mai avea chef si timp de asteptat pana peste o zi doua pana puteam sa ii fac diagnoza ... ce am verificat au fost doar erorile din bord (care nu existau si nu exista inca) .

Link to comment
Share on other sites

poate necesita decat o geometrie si o echilibrare? ...

 

intr-adevar ca trebuie sa merg sa ii verific si geometria si sa echilibrez rotile daca e cazul (zic daca e cazul pt ca nu tremura deloc volanul). si am sa ii schimb si filtrele

 

Felicitari pentru alegere. Sa te poarte sanatos si fara probleme !

 

La orice masina apar probleme, dar se rezolva, nu este un capat de tara.

 

Succes cu masina !

 

ms. asta clar ca asa e ca nu e cun capat de lume daca mai apar unele probleme ca doar sunt tot fiare :twoup: per total inafara de micile inconveniente pe care le-am enumerat zielele acestea masina e ok .La imediat 8 ani vechime si 170.000 km ( daca or fi reali) nu poti avea nici pretentii exagerate

Link to comment
Share on other sites

Buna! O mica dilema am si eu ... cu chiu cu vai m-am hotarat sa aleg un E 60 (celelalte optiuni fiind X5 E53,Volvo XC90).Ce parere aveti de 520i? Se misca ok sau mai bine un 525i (exclus motorina). Am gasit cam la aceiasi bani un 520i si un 525i doar ca 520 are 111.000 km iar 525 are 170.000 km .Ca dotari 525 are in plus fata de 520 urmatoarele: bixenon,PDC fata-spate,trapa,spoiler M,jante M. Astept sugestii

 

Aveti idee cam cat valoreaza un set de jante cum sunt pe masina care am cumparato? Jantele dupa cate am observat sunt in perfecta stare nelovite,nezgariate. Mie sincer nu imi prea plac si de aceea le-as schimba .

 

Buna! O mica dilema am si eu ... cu chiu cu vai m-am hotarat sa aleg un E 60 (celelalte optiuni fiind X5 E53,Volvo XC90).Ce parere aveti de 520i? Se misca ok sau mai bine un 525i (exclus motorina). Am gasit cam la aceiasi bani un 520i si un 525i doar ca 520 are 111.000 km iar 525 are 170.000 km .Ca dotari 525 are in plus fata de 520 urmatoarele: bixenon,PDC fata-spate,trapa,spoiler M,jante M. Astept sugestii

 

Aveti idee cam cat valoreaza un set de jante cum sunt pe masina care am cumparato? Jantele dupa cate am observat sunt in perfecta stare nelovite,nezgariate. Mie sincer nu imi prea plac si de aceea le-as schimba .

post-31329-1295186379_thumb.jpg

Edited by mario_marius
Link to comment
Share on other sites

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

azagraSunt si cu cutie manuala?

care estediferenta la clima (dublu climatronic/"butoane de aragaz")?

Link to comment
Share on other sites

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

azagraSunt si cu cutie manuala?

care estediferenta la clima (dublu climatronic/"butoane de aragaz")?

 

pentru acest motor de 2500 cm3 mie in Oradea la un trafic nu chiar foarte aglomerat dar cu reprize de mers destul de scurte (adica 2,3 km si oprit apoi motorul), mers agresiv foarte rar (adica agresiv ma refer la schimbat peste 4000 de ture), consumul mediu mi-a fost afisast de computer ca fiind 13,8 litri /100 km. Consumul mi-a fost dat pe ultimii 100 km , de cand am resetat compu

Edited by mario_marius
Link to comment
Share on other sites

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

azagraSunt si cu cutie manuala?

care estediferenta la clima (dublu climatronic/"butoane de aragaz")?

 

pentru acest motor de 2500 cm3 mie in Oradea la un trafic nu chiar foarte aglomerat dar cu reprize de mers destul de scurte (adica 2,3 km si oprit apoi motorul), mers agresiv foarte rar (adica agresiv ma refer la schimbat peste 4000 de ture), consumul mediu mi-a fost afisast de computer ca fiind 13,8 litri /100 km. Consumul mi-a fost dat pe ultimii 100 km , de cand am resetat compu

 

si la pompa?

Link to comment
Share on other sites

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

Care ar fi un consum real pentru acest motor?

Dar nu in Bucuresti pentru interior si un mers normal in exterior?

 

azagraSunt si cu cutie manuala?

care estediferenta la clima (dublu climatronic/"butoane de aragaz")?

 

pentru acest motor de 2500 cm3 mie in Oradea la un trafic nu chiar foarte aglomerat dar cu reprize de mers destul de scurte (adica 2,3 km si oprit apoi motorul), mers agresiv foarte rar (adica agresiv ma refer la schimbat peste 4000 de ture), consumul mediu mi-a fost afisast de computer ca fiind 13,8 litri /100 km. Consumul mi-a fost dat pe ultimii 100 km , de cand am resetat compu

 

si la pompa?

 

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

Link to comment
Share on other sites

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

 

are ceva indice de corectie in meniurile ascunse,este un raport intre consumul real(la pompa) si cel afisat....

Link to comment
Share on other sites

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

 

are ceva indice de corectie in meniurile ascunse,este un raport intre consumul real(la pompa) si cel afisat....

 

bun dar ce arata de obicei e mai mic sau mai mare decat cel real?

 

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

 

are ceva indice de corectie in meniurile ascunse,este un raport intre consumul real(la pompa) si cel afisat....

 

bun dar ce arata de obicei e mai mic sau mai mare decat cel real?

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum a fost setat anterior....si daca sa umblat la factorii de corectie....dar sa-ti mai zic ceva:asta e doar ceva electronic,aleator,un fel de afisare mai exacta a consumului FIZIC si atat.Sa nu te gandesti ca daca modifici factorii de corectie vei avea un consum fizic mai mare sau mai mic si implicit o putere mai mare sau mai mica.Vei avea doar o afisare mai buna(sau mai eronata) a combustibilului consumat si atat.
Link to comment
Share on other sites

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

 

are ceva indice de corectie in meniurile ascunse,este un raport intre consumul real(la pompa) si cel afisat....

 

bun dar ce arata de obicei e mai mic sau mai mare decat cel real?

 

nu am bagat de seama cat e in realitate consumul . m-am luat dupa ce mi-a aratat computeru. Se intampla la E60 ca sa fie consumul real mai mare decat ce arata pe computer ?

 

are ceva indice de corectie in meniurile ascunse,este un raport intre consumul real(la pompa) si cel afisat....

 

bun dar ce arata de obicei e mai mic sau mai mare decat cel real?

 

Mai mereu CB arata in minus,asta am intalnit-o si la alte marci.

Link to comment
Share on other sites

salut in legatura cu intrebarea ta, conteaza foarte mult si ce fel de sofer esti ce stil adopti, dar trebuie sa , iei in cosideratie ca,520 consuma cel putin la fel de mult carburant ca si 525,asta daca nu apesi bine pedala de acceleratie altfel 520 cosuma uneori chiar mai mult, si 525 nu este cu mult mai scump nici la intretinere nici la achizitionare ,acum tu esti in masura sa alegi.dar parerea mea este ca, 525 este mult superior lui 520 dar nu vreau sa fiu subiectiv fiecare cu parerea lui.
Link to comment
Share on other sites

salut in legatura cu intrebarea ta, conteaza foarte mult si ce fel de sofer esti ce stil adopti, dar trebuie sa , iei in cosideratie ca,520 consuma cel putin la fel de mult carburant ca si 525,asta daca nu apesi bine pedala de acceleratie altfel 520 cosuma uneori chiar mai mult, si 525 nu este cu mult mai scump nici la intretinere nici la achizitionare ,acum tu esti in masura sa alegi.dar parerea mea este ca, 525 este mult superior lui 520 dar nu vreau sa fiu subiectiv fiecare cu parerea lui.

 

salut! 525i am si achizitionat. motivele pentru care am ales 525 si nu 520 sunt exact cele enumerate de tine.

Link to comment
Share on other sites

bun dar ce arata de obicei e mai mic sau mai mare decat cel real?

 

La BMW, in covarsitoarea majoritate a cazurilor vei obtine un consum mai mic in OBC decat cel real.

Mai multe detalii gasesti aici : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=83829

 

 

Spor !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.