Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

tremurat motor 318i


Recommended Posts

Salut am si eu o mare problema si as vrea sa stiu daca are cineva idee de la ce poate fi.

Am un e46 318i din 2004 si dintr-o data mi s-a aprins in mers martorul pt motor si a inceput sa tremure foarte urat. In orice viteza persista problema si motorul nu mai trage. Am lasat motorul sa se raceasca si cand l-am pornit am observat ca la relanti are o turatie in jur de 1100 rpm si merge in suturi iar daca accelerez parca e infundat undeva.

Inainte sa apara problema masina parca tragea mai greu si consumul a crescut usor.

In urma cu 2 saptamani a fost schimbata timoneria cutiei de viteze. Ar putea avea legatura?

Pana sa merg la un tester stie cineva care ar putea fi buba?

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa zici ca s-a aprins Check Engine? Verifica debitmetrul, sonde lambda... CE se aprinde doar in cazul in care valorile noxelor depasesc treapta admisa... si asta poate fi de la debitmetru, sonde, catalizator... cel mai sigur cu un tester bun! Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Ms astept sa vad ce-mi iese la testerul la care voi merge.

Acum am vazut ca s-a dus antigelul de tot dar nu pare nici un furtun spart iar pe esapament mai da cate o picatura de apa. Uleiul e ok la nivel dar parca are unele impuritati.

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu e cu un tester...daca nu, poti sa scoti capacul de plastic de pe motor si sa decuplezi pe rand bobinele(cu motorul pornit), daca la una dintre ele motorul functioneaza la fel cu ea decuplata, e defecta (cel mai probabil), poti sa incerci sa pui apoi respectiva bobina pe alta bujie si sa verifici din nou, daca la aceeasi bobina mootorul functioneaza exact la fel (cu bobina decuplata), inseamna ca e defecta
Link to comment
Share on other sites

Voi verifica azi bujiile, bobinele si debimetrul si daca nu se rezolva ajung zilele urm la un tester dar mi-e frica sa merg cu ea asa sa nu se deterioreze si altceva.

Daca scoate fum alb pe teava cand accelerez tot astea pot fi cauzele?

Link to comment
Share on other sites

fum alb pe esapament e cam nasol, poate e doar condens

 

Am gasit asta pe net

"Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.

Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de _chiulasa_ crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.

Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent

Alte cauze pentru fum alb:

-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata."

 

La mine fumul e putin dar se simte miros dulceag, antigelul nu mai e deloc are rezervorul uscat si pe capacul si joja de ulei se vede o spuma mai deschisa la culoare decat uleiul.

Cred ca las balta toate verificarile si caut pe cineva sa ma tracteze la un tester :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Poti verfica bujiile, daca e apa in cilindrii e posibil sa gasesti urme de rugina pe ele. De asemenea vezi daca uleiul de pe joja este curat sau nu? (Picaturi de apa, culoare si consostenta ciudata) Oricum daca mai vrei sa incerci sa pornesti motorul completeaza si tu putin sistemul de racire.

Daca ai fum alb gros si ti-a disparut antigelul, e posibil sa se fi ars garnitura de _chiulasa_, sau fisurat _chiulasa_.

 

Edit: pe tester o sa iti apara o multime de erori fiindca motorul nu functioneaza in parametri si probabil ca ti-a innebunit toti senzorii. Incearca sa-ti dai seama unde a disparut antigeul si dupa aceaa sa te apuci de corectat erorile date de tester.

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

fum alb pe esapament e cam nasol, poate e doar condens

 

Am gasit asta pe net

"Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.

Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de _chiulasa_ crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.

Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent

Alte cauze pentru fum alb:

-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata."

 

La mine fumul e putin dar se simte miros dulceag, antigelul nu mai e deloc are rezervorul uscat si pe capacul si joja de ulei se vede o spuma mai deschisa la culoare decat uleiul.

Cred ca las balta toate verificarile si caut pe cineva sa ma tracteze la un tester :twoup:

La tester iti vor aparea alte probleme! Eu am incercat la fel ca tine absolut totul! Am schimbat prima oara doar ganitura de chiulasa iar pe chiulasa in sine nu se vedea nici o crapatura! Dupa 2 saptamani in care nu s-a modificat nimic , adica tot prost mergea m-am hotarat sa schimb chiulasa si ce sa vezi cand am dat-o jos la pistonul 2 in dreptul supapei fisura! Sfatul ti-l dau pentru ca pe tester iti vor aparea cu totul alte probleme si sa nu te apuci sa schimbi piese ca "altii" si tot sa n-o rezolvi. Tu ai totusi noroc sa stii ce se intampla la mine nu aparea nimic pe joja sau in ulei! Poti incercasa o sudezi dar sfatul meu mai bine iti iei una de la dezmembrari pentru ca reparatul chiulasei tale te va costa cam tot atat! Succes!

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

bobina?

Tot asta as verifica si eu. Am patit-o si avea aceleasi simptome. Tot 318i, dar nfl, tot in mers a inceput sa faca, in momentul in care am plecat de la semafor...am probat o bobina de la un model identic si aia era.

Bafta!

 

Le-am incercat pana la urma si la una nu se modifica deloc mersul motorului cand o scot. Si in comparatie cu celelate e mai inchisa la culoare si prafuita in interior.

Sper sa gasesc repede una de proba sa vad daca merge

Link to comment
Share on other sites

bobina?

Tot asta as verifica si eu. Am patit-o si avea aceleasi simptome. Tot 318i, dar nfl, tot in mers a inceput sa faca, in momentul in care am plecat de la semafor...am probat o bobina de la un model identic si aia era.

Bafta!

 

Le-am incercat pana la urma si la una nu se modifica deloc mersul motorului cand o scot. Si in comparatie cu celelate e mai inchisa la culoare si prafuita in interior.

Sper sa gasesc repede una de proba sa vad daca merge

Pai si problema cu antigelul? Si spuma de pe joja?

"La mine fumul e putin dar se simte miros dulceag, antigelul nu mai e deloc are rezervorul uscat si pe capacul si joja de ulei se vede o spuma mai deschisa la culoare decat uleiul."

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

Am pus o bobina noua si tremuratul a disparut iar motorul merge iar rotund.

Ce e drept am dat doar o tura de bloc pt ca m-a speriat posibila pb la chiulasa sa nu patesc altceva dar urmeaza sa vad ce s-a intamplat cu antigelu si sa fac un test sa vad daca e totul ok. Cum aflu care e faza cu ele va anunt.

Ms pt sfaturi mai ales celor care m-au indrumat spre bobina; daca imi zicea cineva acum vreo sapt cat poate suferii masina din cauza ei ziceam ca e nebun :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.