Jump to content

E34 1990 Probleme!


Soryn

Recommended Posts

Salutare la toti posesorii de masini adevarate adica BMW-uri!

Am si eu doua probleme care ma cam streseaza oarecum.Una dintre ele ar fii incalzirea in scaunul de la sofer care nu functioneaza,am verificat pe mufa sa vad daca vine tensiune si vine,am verificat potentiometrul de pe scaun si ie bun,ce ar putea fii?sa fie oare rezistenta din scaun arsa(nichelina)sau are sigurante pe undeva ?pt ca scaunul din dreapta merge perfect,se incalzeste si daca ar avea sigurante pe undeva spuneti-mi si mie va rog care ar fii si unde sunt?

A doua problema ar fii turatia la ventilatorul de aer,cel care baga caldura sau rece,pt ca merge cam prea incet,nu are turatie suficienta mai ales in prima treapta si a doua nu ie aproape nici o diferenta ce ar putea fii?am inteles ca ar fi niste sigurante si pt treaba asta.Oricum am verificat pe alt BMW acelas model si baga bine de tot aer,are turatie buna!

Va multumesc inca odata!

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti posesorii de masini adevarate adica BMW-uri!

Am si eu doua probleme care ma cam streseaza oarecum.Una dintre ele ar fii incalzirea in scaunul de la sofer care nu functioneaza,am verificat pe mufa sa vad daca vine tensiune si vine,am verificat potentiometrul de pe scaun si ie bun,ce ar putea fii?sa fie oare rezistenta din scaun arsa(nichelina)sau are sigurante pe undeva ?pt ca scaunul din dreapta merge perfect,se incalzeste si daca ar avea sigurante pe undeva spuneti-mi si mie va rog care ar fii si unde sunt?

A doua problema ar fii turatia la ventilatorul de aer,cel care baga caldura sau rece,pt ca merge cam prea incet,nu are turatie suficienta mai ales in prima treapta si a doua nu ie aproape nici o diferenta ce ar putea fii?am inteles ca ar fi niste sigurante si pt treaba asta.Oricum am verificat pe alt BMW acelas model si baga bine de tot aer,are turatie buna!

Va multumesc inca odata!

136248[/snapback]

Salut

 

Referitor la scaun : daca zici k vine curent pe fir inseamna k nu e nici o siguranta arsa :) dar este posibil sa fie dusa rezistenta :blink:

Referitor la ventiltor : problema este de la o rezistenta : http://www.bmwe34.net/e34main/maintenance/...rical/sword.htm

Link to comment
Share on other sites

Am gasit unde este rezistenta,am scos-o de acolo si am masurat-o ie buna,nu ie intrerupta si ie bun si contatactul(BIMETALUL),dar ca sa fiu si mai sigur am dat cu spray de contacte pe mufe si pe contact.

Am pus inapoi rezistenta la locul ei si tot asa mere!

Ce p....mea ar mai putea fii?ca am sa innebunesc,pt ca oricum cand am scos rezistenta de acolo pe primele doua pozitii nu a mai mers deloc!

Dati-mi va rog un raspuns cat mai repede daca se poate!!

Link to comment
Share on other sites

Ai masurat rezistenta ? Dupa cum zici se pare ca e intrerupta, cel putin partial. E posibil sa nu fie decat o pana decontact, dar nu la contactele externe ci la imbinarea intre terminale si nichelina din care e confectionata rezistenta propriuzisa. Si aici nu ajuta spray-ul de contact. E nevoie de o presare mecanica a imbinarii.
Link to comment
Share on other sites

In cutiuta aia sunt 3 rezistente de nichelina!si un contact un bimetal mai bine zis.O rezistenta este presata iar celelalte doua sunt cam cracanate au distanta intre ele,sa fie de aia?chiar daca la masurare arata ca sunt bune?iar defapt cand sa incalzesc,nu ie de ajuns pt ca tre sa fie presate?

Va rog un raspuns cat mai repede ca acum o desfac iarasi!sau o rezistenta noua cat costa?cutiuta aia cu totul?

Link to comment
Share on other sites

La scaun n-am cum sa te ajut... nu stiu...

La problema cu aerul conditionat, presupui ca te referi la puterea cu care intra aerul in habitaclu... Nu esti multumit cat de puternic este la primele trepte... problema nu este vreo rezistenta ci faptul ca nu prea mai ai freon si nici presiune in instalatie... Du-te sa iti mai bagi freon... Desi, sincer, la aerul cald nu vad de ce ai folosi aerul conditionat neaparat...

Link to comment
Share on other sites

Nu ie vorba de aerul conditionat!ie vorba de tuaratia motorului care baga aer inauntru in masina!la primele doua trepte ventilatorul merge prea incet,iar la 3 si 4 are turatie cum ar trebuii sa aiba la 1 si 2,la asta ma refer eu!

Cineva imi zicea ca ar fii o rezistenta de vataj,dar nu cred sa fie dusa!

Link to comment
Share on other sites

Nu ie vorba de aerul conditionat!ie vorba de tuaratia motorului care baga aer inauntru in masina!la primele doua trepte ventilatorul merge prea incet,iar la 3 si 4 are turatie cum ar trebuii sa aiba la 1 si 2,la asta ma refer eu!

Cineva imi zicea ca ar fii o rezistenta de vataj,dar nu cred sa fie dusa!

136637[/snapback]

verifica si filtrul de polen :blink:

Link to comment
Share on other sites

verifica si filtrul de polen :)

136642[/snapback]

Ezact asta vroiam sa-ti spun si eu...la mine in treapta 4 de viteza a motorasului nu baga aer aproape deloc...l-am schimbat si .....evrika...functioneaza de mai mult de treapta 2 nu i-am mai dat :blink:...vezi ca un filtru de polen e cca 90ron...filtru mann in cutia caruia am gasit si instructiunile de schimbare a celui vechi :)...succes :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.