Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme Rezervor. ?


Recommended Posts

Am 5.20 D 2001 schimbat pompa presiune pompa de sub scaunul soferului debitmetru Merge brici..

Dar din 70 de lt din rezervor ma folosesc doar de 45... cand scade acu la si un sfert.. se opreste motoru... fac plinu mai intra 45 lt.

DC nu ma pot folosi de cei 25 de lt.. :twoup: sa fie sorbul pompei din rezervor.. ?? ( daca are sorb...) cum functioneaza sistemul de alimentare din rezervor.. am inteles ca am 2 celule care comunica intre ele..

Hellp me pls... ca m-am saturat sa merg doar 650 km... si-mi consuma 5.5 % e bine..:)

Link to comment
Share on other sites

Am 5.20 D 2001 schimbat pompa presiune pompa de sub scaunul soferului debitmetru Merge brici..

Dar din 70 de lt din rezervor ma folosesc doar de 45... cand scade acu la si un sfert.. se opreste motoru... fac plinu mai intra 45 lt.

DC nu ma pot folosi de cei 25 de lt.. :) sa fie sorbul pompei din rezervor.. ?? ( daca are sorb...) cum functioneaza sistemul de alimentare din rezervor.. am inteles ca am 2 celule care comunica intre ele..

Hellp me pls... ca m-am saturat sa merg doar 650 km... si-mi consuma 5.5 % e bine..:)

daca ai 520 d nu ai pompa de sub scaunul soferului,iar problema ta este pompa de motorina din rezervor.

Fratica..... AM si am vazut-o am vazut cum au schimbat-o... ( 1400 ron a costat... la BMW filaret BUCURESTi )

Nu asta conteaza///

La cea din rezervor.. sa fie ceva fisurat la inaltimea specifica celor 25 LT din rez.. de trage aer... sau chiar pompa.. ajuta-ma cu niste sugestii daca era pompa din rez.. "poate nu tragea.. de loc zic io " :twoup:

MS anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Am 5.20 D 2001 schimbat pompa presiune pompa de sub scaunul soferului debitmetru Merge brici..

Dar din 70 de lt din rezervor ma folosesc doar de 45... cand scade acu la si un sfert.. se opreste motoru... fac plinu mai intra 45 lt.

DC nu ma pot folosi de cei 25 de lt.. :) sa fie sorbul pompei din rezervor.. ?? ( daca are sorb...) cum functioneaza sistemul de alimentare din rezervor.. am inteles ca am 2 celule care comunica intre ele..

Hellp me pls... ca m-am saturat sa merg doar 650 km... si-mi consuma 5.5 % e bine..:)

daca ai 520 d nu ai pompa de sub scaunul soferului,iar problema ta este pompa de motorina din rezervor.

Fratica..... AM si am vazut-o am vazut cum au schimbat-o... ( 1400 ron a costat... la BMW filaret BUCURESTi )

Nu asta conteaza///

La cea din rezervor.. sa fie ceva fisurat la inaltimea specifica celor 25 LT din rez.. de trage aer... sau chiar pompa.. ajuta-ma cu niste sugestii daca era pompa din rez.. "poate nu tragea.. de loc zic io " :twoup:

MS anticipat.

 

in general piesa 7 se duce:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

problema intalnita si la e38 benzina si diesel.

 

grija mare cine ti-o face, e greu, aproape imposibil de bagat inapoi tubul care face legatura intre cele doua "celule". sunt care au fost nevoiti sa schimbe rezervorul complet... pentru ca nu reuseau sa consume decat jumate din rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Am 5.20 D 2001 schimbat pompa presiune pompa de sub scaunul soferului debitmetru Merge brici..

Dar din 70 de lt din rezervor ma folosesc doar de 45... cand scade acu la si un sfert.. se opreste motoru... fac plinu mai intra 45 lt.

DC nu ma pot folosi de cei 25 de lt.. :) sa fie sorbul pompei din rezervor.. ?? ( daca are sorb...) cum functioneaza sistemul de alimentare din rezervor.. am inteles ca am 2 celule care comunica intre ele..

Hellp me pls... ca m-am saturat sa merg doar 650 km... si-mi consuma 5.5 % e bine..:)

daca ai 520 d nu ai pompa de sub scaunul soferului,iar problema ta este pompa de motorina din rezervor.

Fratica..... AM si am vazut-o am vazut cum au schimbat-o... ( 1400 ron a costat... la BMW filaret BUCURESTi )

Nu asta conteaza///

La cea din rezervor.. sa fie ceva fisurat la inaltimea specifica celor 25 LT din rez.. de trage aer... sau chiar pompa.. ajuta-ma cu niste sugestii daca era pompa din rez.. "poate nu tragea.. de loc zic io " :twoup:

MS anticipat.

 

in general piesa 7 se duce:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

problema intalnita si la e38 benzina si diesel.

 

grija mare cine ti-o face, e greu, aproape imposibil de bagat inapoi tubul care face legatura intre cele doua "celule". sunt care au fost nevoiti sa schimbe rezervorul complet... pentru ca nu reuseau sa consume decat jumate din rezervor.

in general pompa se duce ,legatura dintre ele este floare la ureche ,daca se duce pompa nu mai face transferul de combustibil din dreapta in stinga.este foarte simplu de verificat daca este pompa stricata,scoti de la filtrul de motorina turul si pui contactul,daca nu vine motorina inseamna ca este stricata pompa.

Incerc.... sa ma uit ....

Sa inteleg cand se opreste motoru adica mai am 25 lt in rez... atunci scot turul.. pun contactul si dac nu vine e stricata pompa...cam cat coasta o pompa...?!

Incerc si cu piessa 7

Link to comment
Share on other sites

pai daca merge masina pana consuma carburant de la plin pana la 25 litrii cat ii ramane in rezervor.... logic, functioneaza pompa.

am mai citit si pe alte forumuri din strainatate ... si spuneau ca la dieseluri nu poti consuma toata motorina din rezervor.

iti mai ramane cativa litrii buni ... si motorul se opreste. (protectie pentru prevenirea supraincalzirii pompei ???)

dar si sa ramana 25 litrii e cam mult.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Haideti sa zicem ca si domnu szabo dinu si domnu unvicont are dreptate. (Adica nu vorbesc aiurea, ci sunt informate corect). Acuma parerea mea, si povestea mea. Eu am schimbat de 2 ori pompa din rezervor. Prima data am comandat pompa originala Siemens VDO care m-a costat in jur de 750 ron. Si surpriza m-a tinut proximativ intre 500 - si 1000 kilometrii. Dupa care am facut "testul" asta logic cu scoaterea turului de la filtru de motorina, si am constatat ca oricat ar fii nivelul motorinei in rezervor NU vine nici o picatura de motorina. De data a doua am comandat o piesa aftermarket, deci nu original si ma costat in jur de 250 ron. Am pus pompa si de atuncea mult si bine merge masina ca lumea.

 

Pana la faza asta eram de acord cu domnul szabo dinu. Dar acuma urmeaza partea a doua, cand trebuie dat dreptate si domnului unvicont. De vro 2-3 saptamani, cand nivelul de combustibil ajunge in jur de 15-17 litrii se opreste motorul si porneste greu. Am vreificat pompa iarasi si la furtunul de tur de la filtru si ca sa fiu sigur am scos pompa din rezervor am bagat partea de jos de unde trage combustibilul in motorina si am dat curent direct. Pompa fuctioneaza excelente. Am si masurat presiunea pe care trebuie sa faca, dar nu-mi amintesc bine trebuie sa fie in jur de 0,2 bar. Era in regula. Am pus pompa inapoi si tot acelasi chestie face. Am citit pe forumuri din afara tarii si mi se pare ca piesa 7 pe care a aratat si unvicont ar fii de vina. Sincer nu stiu metoda lui de functionare, dar daca este cineva care a desfacut si cunoaste metoda varugam sa ne scrieti ceva informatii.

Sper ca sa inteles ce vroiam sa spun :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Haideti sa zicem ca si domnu szabo dinu si domnu unvicont are dreptate. (Adica nu vorbesc aiurea, ci sunt informate corect). Acuma parerea mea, si povestea mea. Eu am schimbat de 2 ori pompa din rezervor. Prima data am comandat pompa originala Siemens VDO care m-a costat in jur de 750 ron. Si surpriza m-a tinut proximativ intre 500 - si 1000 kilometrii. Dupa care am facut "testul" asta logic cu scoaterea turului de la filtru de motorina, si am constatat ca oricat ar fii nivelul motorinei in rezervor NU vine nici o picatura de motorina. De data a doua am comandat o piesa aftermarket, deci nu original si ma costat in jur de 250 ron. Am pus pompa si de atuncea mult si bine merge masina ca lumea.

 

Pana la faza asta eram de acord cu domnul szabo dinu. Dar acuma urmeaza partea a doua, cand trebuie dat dreptate si domnului unvicont. De vro 2-3 saptamani, cand nivelul de combustibil ajunge in jur de 15-17 litrii se opreste motorul si porneste greu. Am vreificat pompa iarasi si la furtunul de tur de la filtru si ca sa fiu sigur am scos pompa din rezervor am bagat partea de jos de unde trage combustibilul in motorina si am dat curent direct. Pompa fuctioneaza excelente. Am si masurat presiunea pe care trebuie sa faca, dar nu-mi amintesc bine trebuie sa fie in jur de 0,2 bar. Era in regula. Am pus pompa inapoi si tot acelasi chestie face. Am citit pe forumuri din afara tarii si mi se pare ca piesa 7 pe care a aratat si unvicont ar fii de vina. Sincer nu stiu metoda lui de functionare, dar daca este cineva care a desfacut si cunoaste metoda varugam sa ne scrieti ceva informatii.

Sper ca sa inteles ce vroiam sa spun :twoup:

eu am spus simtomatica la ce am patit eu,ceea dea doua varianta este mai complicata dar nu imposibila,eu am scos pompa si am verificat-o era moarta,deci pot spune ca am avut noroc ca nu era piesa 7.

oricum banuiesc ca se desfac sondele din stinga si din dreapta.ca iti incape mina sa poti lucra.

oricum pentru ce are omul trebuie doar sa verifice cele doua posibilitati prima sa vada daca ii vine motorina pe tur,si a doua sa desfaca sonda din dreapta si sa verifice pompa pe direct.

Da ai dreptate ... si chiar daca nu scoate furtunul de tur, ar trebuii sa vad aer in furtunul transparent dupa filtru.

Link to comment
Share on other sites

Oo . incercat .

Am scos turul inainte de filtru .. am pus contact baga motorina bine.. constant si fara bule de aer.. ( deci pompa este buna )

Cand ramaneam cu 25 de lt in rez.. si faceam aceasi chestie.. (scos turul....etc ) motorina venea greu de tot si cu pauze de " goluri de aer " motorul in cazul in care mai pornea....( de multe ori nu mai pornea si in furtunul transparent de la filtru era mai mult aer ) se " balbaia mult" cum bagam 5 lt de motorina inceapea sa vina motorina pe tur normal... ?!

Deci analizand spusele voastre... tind sa cred.. ca Pompa e buna.... posibil piesa 7 sa-mi faca figuri. !? nu mai face transferul calumea...Dar mai am o intrebare. ???!!

Piesa 7 cum face transferul tot pompa trage motorina prin piesa 7 sau are alta " pompita care aduce motorina ??

Multumesc de sfaturi in week-end incerc sa-mi bag labutele prin rezervor. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.