Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema bmw 525d


bobycr7

Recommended Posts

Am o problema cu bmw-ul meu 525 d e60 din 2004 , masina am cumparat-o acum 2 ani si nu am avut nici o problema pana acum . De cand a venit iarna a inceput sa nu mai porneasca , in speranta ca bateria e de vina am schimbat-o insa fara noroc , dupa am pus un tester pe masina si mi-a aratat ca 5 bujii din 6 sunt arse , le-am schimbat si tot nu a vrut sa porneasca decat cu curent de la alta masina (am zis ca nu are cum sa fie bateria din moment ce abia am schimbat-o si poate cat timp merg cu masina ea se incarca ) , e bine nu a fost asa si a 2-a zi iar nu a pornit si am sesizat urmatorul lucru la ceasul cu turatii ( am atasat o poza cu bordul masinii si am incercuit ce as vrea sa aflu) si anume , dupa ce am mers cu ea in ziua respectiva am mai facut cate opriri si nu am avut problema cu ea , a pornit pe toata durata zilei imediat iar acele liniute apareau de la 4500-5000 , acum in dimineata asta si pe toata durata cat a stat nepornita acele liniute erau de la 3500 la 5000 , imi poate spune si mie cineva ce simbolizeaza acele liniute si poate sa obtin si eu in raspuns in legatura cu ceea ce trebuie sa fac next .

post-41992-1294583645_thumb.jpg

Edited by bobycr7
Link to comment
Share on other sites

acele liniute reprezinta turatia maxima la care e recomandat sa se schimbe vitezele.adica nu trebuie sa lasi acul turometrului sa indice acele liniute cand motorul este rece. cu cat se incalzeste motorul, cu atat acele liniute scad

 

si eu am schimbat de curand bujiile dar tot imi porneste greu cand e f ger afara. probabil e de la releul de bujii

Edited by adi_fox07
Link to comment
Share on other sites

acele liniute reprezinta turatia maxima la care e recomandat sa se schimbe vitezele.adica nu trebuie sa lasi acul turometrului sa indice acele liniute cand motorul este rece. cu cat se incalzeste motorul, cu atat acele liniute scad

 

si eu am schimbat de curand bujiile dar tot imi porneste greu cand e f ger afara. probabil e de la releul de bujii

 

multumesc de rasp . am sa incerc sa schimb si releul de la bujii zilele astea si o sa revin cu un post :twoup:

Link to comment
Share on other sites

acele liniute reprezinta turatia maxima la care e recomandat sa se schimbe vitezele.

Acele ace indica zona rosie, unde nu e recomandat sa ajungi.

Cand e motorul rece nu se recomanda turarea lui prea tare, iar pe masura ce se incalzeste motorul zona rosie e atinsa la o turatie mai mare.

In manualul de utilizare scrie...cand e rece motorul trebuie circulat cu viteze moderate a motorului, adica turatii moderate, in niciun caz nu e recomandat sa schimbi in zona rosie!!!

Cum nici cand este cald motorul nu e recomandat sa schimbi in zona rosie.

Zona rosie este indicata tocmai ca sa schimbi inainte. Daca o turezi mai tare in zona rosie iti taie alimentarea ca masura de protiectie a motorului.

 

Apropo de pornit, cand ati schimbat bujiile a verificat mecanicul daca bujiile puse se inrosesc - in afara motorului - cand este pus contactul?

Daca bujiile functioneaza sigur, cauza trebuie cautata in alta parte...undeva pe admisie. Poate se dezamorseaza pompa de motorina.

Daca bateria e terminata te anunta si masina, plus ca se simte ca invarte foarte greu motorul.

Link to comment
Share on other sites

acele liniute reprezinta turatia maxima la care e recomandat sa se schimbe vitezele.

Acele ace indica zona rosie, unde nu e recomandat sa ajungi.

Cand e motorul rece nu se recomanda turarea lui prea tare, iar pe masura ce se incalzeste motorul zona rosie e atinsa la o turatie mai mare.

In manualul de utilizare scrie...cand e rece motorul trebuie circulat cu viteze moderate a motorului, adica turatii moderate, in niciun caz nu e recomandat sa schimbi in zona rosie!!!

Cum nici cand este cald motorul nu e recomandat sa schimbi in zona rosie.

Zona rosie este indicata tocmai ca sa schimbi inainte. Daca o turezi mai tare in zona rosie iti taie alimentarea ca masura de protiectie a motorului.

 

Apropo de pornit, cand ati schimbat bujiile a verificat mecanicul daca bujiile puse se inrosesc - in afara motorului - cand este pus contactul?

Daca bujiile functioneaza sigur, cauza trebuie cautata in alta parte...undeva pe admisie. Poate se dezamorseaza pompa de motorina.

Daca bateria e terminata te anunta si masina, plus ca se simte ca invarte foarte greu motorul.

 

bujiile functioneaza sigur , nu stiu care ar fi cauza tinand cont ca daca imi da cineva curent porneste imediat si pot merge cu ea in ziua respectiva fara probleme :twoup:

iar de invartit el invarte dar greu :)

 

Poate fi si …. 13627792256

Piesa nr. 18 (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=11_3935&hg=11&fg=15)

Sau chiar electromotorul

 

electromotorul functioneaza ( adica invarte )

Link to comment
Share on other sites

Ai o problema electrica. Pierzi curent „peste noapte”. Cel mai bine pune testerul pe masina si vezi ce erori sunt.

Poate fi borna minus cu senzorul IBS, cel care monitorizeaza permanent starea bateriei si comanda incarcarea ei.

Sau unele module „se trezesc” (WAKE-UP) si iti consuma bateria excesiv. Iti vor aparea ca erori daca e cazul.

Eu zic sa faci un test: mergi cu masina si cand o parchezi peste noapte deconecteaza-i borna minus. Daca a 2a zi porneste fara probleme e clar o problema electrica, daca tot nu porneste ar fi bateria, desi zici ca ai schimbat-o.

Link to comment
Share on other sites

an 2004 dar cati km reali ?

daca electromotorul a facut nazuri la 800 A e clar ca trebuie demontat / revizionat, are totusi niste ani / km. cam cred ca o sa ceara si carbuni macar, daca nu si bucsi / reductor.

 

Are 136000 km masina .

 

 

Cea originala e de 90Ah si 720A. E curios faptul ca bateria de 800A nu a facut fata. Cred ca a fost o problema de fabricatie cu ea.

SI ce-ai facut cu bateria? Ai returnat-o?

 

 

Cea originala nu stiu cat avea la pornire dar avea 110Ah , asta stiu sigur , iar cealalta baterie da am returnat-o .

Link to comment
Share on other sites

an 2004 dar cati km reali ?

daca electromotorul a facut nazuri la 800 A e clar ca trebuie demontat / revizionat, are totusi niste ani / km. cam cred ca o sa ceara si carbuni macar, daca nu si bucsi / reductor.

 

Are 136000 km masina .

 

 

Cea originala e de 90Ah si 720A. E curios faptul ca bateria de 800A nu a facut fata. Cred ca a fost o problema de fabricatie cu ea.

SI ce-ai facut cu bateria? Ai returnat-o?

 

 

Cea originala nu stiu cat avea la pornire dar avea 110Ah , asta stiu sigur , iar cealalta baterie da am returnat-o .

 

exista acumulator original de 110Ah?

Link to comment
Share on other sites

posibil ai o problema ,la partea electrica eu ti-as recomanda sa nu te culci ,pe o ureche si sa mergi sa verifici alternatorul, si electromotorul din cea ce ai spus tu parea tipic o pierdere de curent .sau fura curent undeva,asta cu bateria am schimbat-o si acum merge poate sa nu fie de bun augur te poti trezi intr-o zii , ca nu mai porneste deloc.
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut,

 

Am aceiasi problema cu masina ,BMW E60 525D 2004 ,acum 2 zile am constatat ca nu mai porneste.I-am dat curent de la alta masina si dupa 5 min o ia la sfert de cheie,merg toata ziua nu am probleme,o las peste noapte si nu mai porneste a doua zi.

 

M-am gandit ca e baterie dar inca n-am schimbat-o pentru ca din cate stiu trebuia sa ma informeze in bord ca este pe moarte.Acum dupa ce am citit aici ma gandesc s-o schimb,dar mai inainte ma gandeam s-o pun pe un tester sa vad exact ce probleme are.Sunteti siguri ca este bateria?

 

bateria e originala BMW 12V 90AH 720A nu a fost schimbata niciodata ,deci are 7 ani si masina are 215000 km.(pot sa pun si alta decat bmw(varta,bosh?)am inteles ca are nu stiu ce senzor si trebuie reseta ca s-o recunoasca sistemul...habar n-am....Voi ce-mi recomandati?Astept pareri. Multumesc anticipat. Luci.

Link to comment
Share on other sites

@Lucescu nu trebuie neaparat tester pentru a afla daca bateria e dusa, orice electrician auto o poate masura.

pentru cei care schimba acumulatorul masinii nu uitati ca trebuie pus testerul pe masina si selectat noul amperaj al bateriei (90A,100A etc)

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.