Jump to content

Recommended Posts

Buna, am un 320d si de ceva timp nu mai are forta dinainte.... de exemplu: la plecarea de pe loc, in a1-a trebuie sa o calc pana pe la 3000-3500 ca sa ia demaraj, sau la urcat un deal, daca pana acum intr-a 5-a pe la 2500 de ture (120km/ora aprox.) acceleram se ducea fara probleme, dar acum cu acceleratia la podea scad turatiile si pierde viteza, ca si cum nu as accelera. Trebuie sa-i dau a 4-a si sa o duc pe la 3000-3500. Am pus-o pe tester si nici o problema, turbo functioneaza. Precizez ca a scazut si consumul. Va rog colegii mai experimentati dati-va parerea ca am mers pe la vreo 4 service-uri si nu stie nimeni care e problema. Merçi
Link to comment
Share on other sites

Din ce an e masina?

Alte simptome mai are? De exemplu fum negru?

Ar putea fi debitmetrul dar fara alte info e greu de spus.

Daca ai ceva rezultate de la diagnostic, zi-ne cantitatea de aer citita de debitmetru la o anumita turatie si presiunea data de turbina la aceeasi turatie ca sa comparam.

Link to comment
Share on other sites

Am patit exact asa la un Opel Astra G mai demult, tot asa facea nu accelera de exemplu cu 5-a la 100-110 zici ca era dacia din 1971 abia se ducea spre 130......dar la mine facea doar cateodata nu mereu. problema a fost de la injectoare. au trebuit schimbate. sper sa nu fie asta la tine.
Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu mod de a testa debitmetru fara tester este sa-i scoti mufa elecrica de pe el si sa mergi cu masina.Daca merge la fel inseamna ca el nu este defect,daca merge mai bine trebuie sa- schimbi.

Bafta la teste :twoup:

Link to comment
Share on other sites

masina este din 2002 facelift 150cp,fum negru nu scoate gram,debitmetru l-am schimbat insa am acelasi rezultat,ambreiajul nu cred ca este deoarece si pe loc daca o turez urca la fel de greu si nu se tureaza mai tare de 3900 de turatii(pe loc) ,.. au fost facute teste la injectoare cilindrii tot sa zic mai pe scurt.mi-a mai ramas,spune mecanicu',sa inlocuiasca senzorul de la axul cu came si daca nici acesta nu este sa se uite si la senzorul de la pedala de acceleratie..am fost la vreo 3 mecanici si toti se mirau ca testele ieseau cu brio ,dar masina totusi nu vroia sa mearga cum ar trebui :| . in ultima instanta am vrut sa apelez si la parerile voastre.

 

imi cer scuze pentru mesajul de ai sus.am scris la altcineva in topic.

Link to comment
Share on other sites

Cand masina nu se deplaseaza, e normal sa nu treaca de ~4000.

Senzorul axelor cu came ti-ar oprii motorul, nu "pune botul" sa-l schimbi!

Posibil sa fie senzorul de la pedala, cu pilotul tot asa de reau accelereaza?

 

Pentru intiator: iti trebuie un teseter, parerea mea e ca e ceva din pompa daca s-a intamplat brusc, daca s-a intamplat treptat, atunci poate fi si din injectoare, dar mai intai testeaza cum merge cu debitmetrul decuplat.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu mod de a testa debitmetru fara tester este sa-i scoti mufa elecrica de pe el si sa mergi cu masina.Daca merge la fel inseamna ca el nu este defect,daca merge mai bine trebuie sa- schimbi.

Bafta la teste :twoup:

mersi, de chestia asta nu mi-a zis nimeni, maine am sa incerc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
filtrul de aer si cel de carburant le-ai schimbat?

filtrul de aer da, cel de motorina nu. Se poate sa fie asta motivul?

 

da bineinteles ca poate sa fie. schimba-l pentru ca nu costa o avere, si pe deasupra mai elimini si o posibila cauza.

bafta

Link to comment
Share on other sites

filtrul de aer si cel de carburant le-ai schimbat?

filtrul de aer da, cel de motorina nu. Se poate sa fie asta motivul?

 

da bineinteles ca poate sa fie. schimba-l pentru ca nu costa o avere, si pe deasupra mai elimini si o posibila cauza.

bafta

asa am sa fac

 

cred ca-ti patineaza ambreiajul

nu stiu ce sa zic... ambreajul are cam 40de mii km.

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu iti fie blocat axul de la turbina.

a patit un prieten avea aceleasi simptome,a vizitat n teste timp de 2 zile si nimeni nu i-a gasit nimic stricat la masina.

apoi l-am dus la mecanicul meu.acesta a ascultat putin motorul si a dat verdictul "ax turbina blocat". in 2 ore masina a tras ca inainte sa ii apara problema sau poate chiar mai bn.

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu iti fie blocat axul de la turbina.

a patit un prieten avea aceleasi simptome,a vizitat n teste timp de 2 zile si nimeni nu i-a gasit nimic stricat la masina.

apoi l-am dus la mecanicul meu.acesta a ascultat putin motorul si a dat verdictul "ax turbina blocat". in 2 ore masina a tras ca inainte sa ii apara problema sau poate chiar mai bn.

uite s-ar putea sa ai tu dreptate... am mers si eu pe la testere si verificari debitmetru si toate alea dar degeaba... cand am timp merg la un mecanic. ms mult de sfat.

Link to comment
Share on other sites

filtu motorina costa cam 40 lei pt motorul de 136 cp. daca nu isi revine atunci curata egr ul. filtrul epurator a fosct schimbat vreodata? debitmetrul poate sa fie defect chiar daca masina merge mai rau cand scoti mufa. asta pt ca nu mai lucreaza in parametrii normali ci unii mai slabi.
Link to comment
Share on other sites

filtu motorina costa cam 40 lei pt motorul de 136 cp. daca nu isi revine atunci curata egr ul. filtrul epurator a fosct schimbat vreodata? debitmetrul poate sa fie defect chiar daca masina merge mai rau cand scoti mufa. asta pt ca nu mai lucreaza in parametrii normali ci unii mai slabi.

filtru epurator? adica filtru de aer sau e altul? filtru de aer l-am schimbat, egr-ul l-am curatat sapt trecuta ... degeaba

Link to comment
Share on other sites

in egr intra un furtu negru si cu dungulite albastre. cel putin teoretic, daca nu a fost inlocuit cu un altul. mergi pe linia lui si o sa dai de un mecanism conectat cu o mufa electrica si furtunase care vin la egr si electoventilator sa inchida jaluzeaua aia. piesa respectiva se numeste electrovalva. neagra ca si culaore. este prinsa in 2 piulite cu hexagon de 10. nu prea ai ce sa cureti la ea. e cam scumpa de cumparat pana in 400 lei asta fiind un maxim. tu decizi ce vei face dar daca te apuci de desfacut si nu te pricepi mai bine renunta sa nu strici mai multe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.