Jump to content

Recommended Posts

in egr intra un furtu negru si cu dungulite albastre. cel putin teoretic, daca nu a fost inlocuit cu un altul. mergi pe linia lui si o sa dai de un mecanism conectat cu o mufa electrica si furtunase care vin la egr si electoventilator sa inchida jaluzeaua aia. piesa respectiva se numeste electrovalva. neagra ca si culaore. este prinsa in 2 piulite cu hexagon de 10. nu prea ai ce sa cureti la ea. e cam scumpa de cumparat pana in 400 lei asta fiind un maxim. tu decizi ce vei face dar daca te apuci de desfacut si nu te pricepi mai bine renunta sa nu strici mai multe

EGR-ul l-am curatat eu (deci cred ca sunt in stare sa desfac 2 piulite :) ) furtunul negru l-am urmarit si merge undeva pe sub radiator daca nu ma insel... e prin zona asta? si de unde stiu daca e stricata sau nu? sau o schimb ca sa mai elimin o cauza, cu riscul sa fie buna ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu spun sa o schimbi. cel mult sa faci proba cu una de pe masina unui coleg prieten, caruia ii merge masina ceas. oricum e la fel cu cea de la turbina. iti pun acum un link de pe realoem daca gasesc.

 

de curatat e f dificil. eu m am straduit ceva sa o desfac. are ca un paralelipiped unde are o sita fina de tot. aia se infunda, insa nu te gandi ca o sa reusesti sa o cureti cine stie ce, daca ajungi sa desfaci fara sa o rupi

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

piesa 1

Link to comment
Share on other sites

nu spun sa o schimbi. cel mult sa faci proba cu una de pe masina unui coleg prieten, caruia ii merge masina ceas. oricum e la fel cu cea de la turbina. iti pun acum un link de pe realoem daca gasesc.

 

de curatat e f dificil. eu m am straduit ceva sa o desfac. are ca un paralelipiped unde are o sita fina de tot. aia se infunda, insa nu te gandi ca o sa reusesti sa o cureti cine stie ce, daca ajungi sa desfaci fara sa o rupi

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

piesa 1

Maine o sa-mi bag nasul pe sub capota sa vad ce fac... ms pt sfat.

Link to comment
Share on other sites

Salut, on topic:

Am un prieten care are un 318 d din 2004 si a avut acceasi problema doar ca era putin mai agravata, la el nu trecea de 2000 rpm nici in ruptul capului, a schimbat senzorul de acceleratie si masina merge brici.

 

OFF topic:

Pentru baietii cu ambreiajul daca nu stiti mai bine nu va dati cu parerea ca poate omul se apuca de schimbat cate si mai cate pe degeaba, in momentul in care este dus discul de ambreiaj masina se tureaza dar nu inainteaza pe masura turatiei (pe romaneste patineaza discul) in caz de placa de presiune sau rulment masina ori nu mai intra in viteza sau mai grav daca se intampla in mers nu mai decupleaza. Asa ca daca nu aveti ce spune mai bine luati de seama ce spun altii '' no ofense ''.

 

P.S. '' NU SUNT MECANIC '' - on topicu era doar ca si exemplu la ce a facut prietenul meu sa rezolve problema (lui ia dat eroare la tester)

Link to comment
Share on other sites

n-ar strica sa nu te mai iei dupa unu si altu si sa nu mai cumperi piese asa in prostie ce zici..?

nu mai bine te duci tu la un service?

din cate se vede tu ai problema la acceleratie daca ti-a scazut si consumul. in niciun caz la ambreiaj. daca era ambreiajul de vina, iti patina, corect, dar in acelasi timp se si accelera, in niciun caz decelera, si consuma SI mai mult...logic asta. eu am avut problema din asta si aveam un consum enorm din motiv ca intra in viteza, patina si trebuia sa ajunga pe la 3-4000 de ture sa plec dupa loc. deci acceleratia in mergea brici nu aveam problema tocmai de aici si consumul imens. dar la tine e altceva. nu ai nimic la ambreiaj, dar pe de alta parte nu se accelereaza cum trebuie si de asta ai si consum mic.

Edited by buldogu_bld
Link to comment
Share on other sites

Salut, on topic:

Am un prieten care are un 318 d din 2004 si a avut acceasi problema doar ca era putin mai agravata, la el nu trecea de 2000 rpm nici in ruptul capului, a schimbat senzorul de acceleratie si masina merge brici.

 

OFF topic:

Pentru baietii cu ambreiajul daca nu stiti mai bine nu va dati cu parerea ca poate omul se apuca de schimbat cate si mai cate pe degeaba, in momentul in care este dus discul de ambreiaj masina se tureaza dar nu inainteaza pe masura turatiei (pe romaneste patineaza discul) in caz de placa de presiune sau rulment masina ori nu mai intra in viteza sau mai grav daca se intampla in mers nu mai decupleaza. Asa ca daca nu aveti ce spune mai bine luati de seama ce spun altii '' no ofense ''.

 

P.S. '' NU SUNT MECANIC '' - on topicu era doar ca si exemplu la ce a facut prietenul meu sa rezolve problema (lui ia dat eroare la tester)

Sal. chestia cu senzorul de acceleratie nu cred ca e pt ca la mine urca turatiile fara probleme, si nu imi da nici un fel de eroare.... iar de ambreaj n-o sa ma apuc sa-l schimb, stai linistit :twoup:

 

n-ar strica sa nu te mai iei dupa unu si altu si sa nu mai cumperi piese asa in prostie ce zici..?

nu mai bine te duci tu la un service?

din cate se vede tu ai problema la acceleratie daca ti-a scazut si consumul. in niciun caz la ambreiaj. daca era ambreiajul de vina, iti patina, corect, dar in acelasi timp se si accelera, in niciun caz decelera, si consuma SI mai mult...logic asta. eu am avut problema din asta si aveam un consum enorm din motiv ca intra in viteza, patina si trebuia sa ajunga pe la 3-4000 de ture sa plec dupa loc. deci acceleratia in mergea brici nu aveam problema tocmai de aici si consumul imens. dar la tine e altceva. nu ai nimic la ambreiaj, dar pe de alta parte nu se accelereaza cum trebuie si de asta ai si consum mic.

am fost la 3 service-uri si nu i-au dat de cap... de accelerat se accelereaza doar ca nu te baga in scaun doar dupa 3000-3400 de ture. intre 2000-3000 ia demaraj foarte incet

 

n-ar strica sa nu te mai iei dupa unu si altu si sa nu mai cumperi piese asa in prostie ce zici..?

nu mai bine te duci tu la un service?

din cate se vede tu ai problema la acceleratie daca ti-a scazut si consumul. in niciun caz la ambreiaj. daca era ambreiajul de vina, iti patina, corect, dar in acelasi timp se si accelera, in niciun caz decelera, si consuma SI mai mult...logic asta. eu am avut problema din asta si aveam un consum enorm din motiv ca intra in viteza, patina si trebuia sa ajunga pe la 3-4000 de ture sa plec dupa loc. deci acceleratia in mergea brici nu aveam problema tocmai de aici si consumul imens. dar la tine e altceva. nu ai nimic la ambreiaj, dar pe de alta parte nu se accelereaza cum trebuie si de asta ai si consum mic.

am fost la 3 service-uri si nu i-au dat de cap... de accelerat se accelereaza doar ca nu te baga in scaun doar dupa 3000-3400 de ture. intre 2000-3000 ia demaraj foarte incet

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, eu zic daca ai timp sa incerci undeva la un mecanic care are banc de verificat injectoare deci nu tester unde verifica presiunea si parametri de functionare desi nu ar strica nici acela dar prima data io asa zic sa verifici injectoarele. Bafta !

Daca era sa fie de la injectoare nu trebuia sa fie treptata pierderea de putere? La mine a fost brusca.

Link to comment
Share on other sites

Azi m-am apucat sa curat epuratorul (era imbibat cu ulei e normal?) si cand ma tot uitam eu pe acolo am descoperit furtunul nr.11 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45 rupt.... l-am schimbat si... surpriza: masina merge ca noua.. Ce rezolvare simpla dar pe care a trebuit sa o fac eu, nici unul din mecanicii la care am fost nu si-a dat seama...

Va multumesc tuturor care v-ati dat parerea, mi-au fost de mare folos.

Bafta si km multi fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.