Jump to content

Relanti oscilant


Recommended Posts

Si eu am aceeasi problema dar am probleme cu termostatul principal si am zis ca o fi de la el, saptamana asta il schimb si vad daca se schimba ceva

 

nu te mai lega de termostat ... si eu am termostatul stricat si din comoditate in loc sa il schimb am pus un carton in fata radiatorului !!!

acum apa urca la 90 de grade dar nici inainte si nici acum nu imi oscila relantiul !

singura diferenta intre masinile noastre este ca a mea (e46/320d/136cp) are doar AC iar ale voastre, clima ...

E adevarat insa...nici eu nu vad legatura intre relanti si termostat...apropos, sper ca ai pus un carton negru, nu? :twoup:

 

Srb Alex, sa ma ti si pe mine la curent daca s-a rezolvat probema, ok? merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aseara termostatul principal si am rezolvat-o. Problema mea era in felul urmator pe langa incalzire greoaie, dimineata cand porneam masina relantiul urca pana la 1000 chiar si 1100 cateodata cand erau -10 grade. Apoi revenea dupa 15-20 secunde la aprox 800 si cand dadeam drumul la ventilatie urca la 900 si dupa ce o opream isi revenea.

Sa vedem...cand afara temperaturile sunt cu ''-'' e normal ca atunci cand pornesti masina relantiul sa stea pt o perioada scurta de timp la turatii mai mari si, pe parcurs sa scada spre normal.

Dar, aici e un pic neclar...inteleg ca atunci cand porneai ventilatia relantiul urca la 900, buuun...si ramanea acolo pe toata perioada in care tineai ventilatia pornita? iar atunci cand o opreai scadea iar la 800 sau...dansa dupa cum voia?

Problema pe care am expus-o eu nu seamana cu a ta, la mine indiferent ca afara e frig sau cald, ca motoru e rece sau cald, cand pornesc ventilatia si sunt la relanti, aceasta urca dupa 15-20 sec spre 900 rpm, sta asa 2-3 sec apoi scade la normal..si tot asa fara sa tina cont de ceva.

 

tie iti creste si iti scade turatia cand e pornita ventilatia( adik oscilatia e constanta creste -scade, creste -scade). sau doar cand pornesti ventilatia si o opresti?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aseara termostatul principal si am rezolvat-o. Problema mea era in felul urmator pe langa incalzire greoaie, dimineata cand porneam masina relantiul urca pana la 1000 chiar si 1100 cateodata cand erau -10 grade. Apoi revenea dupa 15-20 secunde la aprox 800 si cand dadeam drumul la ventilatie urca la 900 si dupa ce o opream isi revenea.

Sa vedem...cand afara temperaturile sunt cu ''-'' e normal ca atunci cand pornesti masina relantiul sa stea pt o perioada scurta de timp la turatii mai mari si, pe parcurs sa scada spre normal.

Dar, aici e un pic neclar...inteleg ca atunci cand porneai ventilatia relantiul urca la 900, buuun...si ramanea acolo pe toata perioada in care tineai ventilatia pornita? iar atunci cand o opreai scadea iar la 800 sau...dansa dupa cum voia?

Problema pe care am expus-o eu nu seamana cu a ta, la mine indiferent ca afara e frig sau cald, ca motoru e rece sau cald, cand pornesc ventilatia si sunt la relanti, aceasta urca dupa 15-20 sec spre 900 rpm, sta asa 2-3 sec apoi scade la normal..si tot asa fara sa tina cont de ceva.

 

tie iti creste si iti scade turatia cand e pornita ventilatia( adik oscilatia e constanta creste -scade, creste -scade). sau doar cand pornesti ventilatia si o opresti?

Oscilatia e constanta pe toata durata in care ventiatia e pornita, daca stau 1 ora cu motorul pornit si ventilatia de asemeni pornita, relantiul oscileaza fix intre aceleasi valori timp de 1 ora ! Adica, 750rpm (sau 800 dupa cum am citit, eu vad ca sta fix la jumatatea dintre 500 si 1.000, de aici deduc 750rpm), deci 750 rpm pret de 20 - 30 sec apoi se tureaza usor motorul pana pe la 900 rpm pret de cateva secunde si apoi revine la 750...si tot asa...sta cuminte iar la 750, urca la 900 etc.

Nici mai mult (de 900) nici mai putin (de 750) !

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aseara termostatul principal si am rezolvat-o. Problema mea era in felul urmator pe langa incalzire greoaie, dimineata cand porneam masina relantiul urca pana la 1000 chiar si 1100 cateodata cand erau -10 grade. Apoi revenea dupa 15-20 secunde la aprox 800 si cand dadeam drumul la ventilatie urca la 900 si dupa ce o opream isi revenea.

 

ce termostat ai pus? original, after market sau sh?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat aseara termostatul principal si am rezolvat-o. Problema mea era in felul urmator pe langa incalzire greoaie, dimineata cand porneam masina relantiul urca pana la 1000 chiar si 1100 cateodata cand erau -10 grade. Apoi revenea dupa 15-20 secunde la aprox 800 si cand dadeam drumul la ventilatie urca la 900 si dupa ce o opream isi revenea.

 

ce termostat ai pus? original, after market sau sh?

 

original am pus ca era dif mica de pret

Link to comment
Share on other sites

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

Link to comment
Share on other sites

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Link to comment
Share on other sites

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Apropos, am vazut ca amintesti de regulator de relanti, asta e doar pe benzina din cate stiu , eu am 320d nfl.

Sincer nu stiu unde e pozitionata clapeta de acceleratie..

Merci frumos pentru raspunsuri, raman indatorat daca ma lamuresti :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Apropos, am vazut ca amintesti de regulator de relanti, asta e doar pe benzina din cate stiu , eu am 320d nfl.

Sincer nu stiu unde e pozitionata clapeta de acceleratie..

Merci frumos pentru raspunsuri, raman indatorat daca ma lamuresti :twoup:

 

da mi seria de caroserie. iti gasesc eu si iti dau poze.

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Apropos, am vazut ca amintesti de regulator de relanti, asta e doar pe benzina din cate stiu , eu am 320d nfl.

Sincer nu stiu unde e pozitionata clapeta de acceleratie..

Merci frumos pentru raspunsuri, raman indatorat daca ma lamuresti :twoup:

 

da mi seria de caroserie. iti gasesc eu si iti dau poze.

WBAAX71000PE68437

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Apropos, am vazut ca amintesti de regulator de relanti, asta e doar pe benzina din cate stiu , eu am 320d nfl.

Sincer nu stiu unde e pozitionata clapeta de acceleratie..

Merci frumos pentru raspunsuri, raman indatorat daca ma lamuresti :twoup:

 

da mi seria de caroserie. iti gasesc eu si iti dau poze.

WBAAX71000PE68437

 

0723573082. suna ma sa iti explic ca destul de complicat la tine. degeaba iti pun poze. trebuie sa iti pun cateva intrebari. sa imi dau seama sa imi imaginez motorul cum arata.

Link to comment
Share on other sites

Exact asta mi se intampla si mie: "cand e rece motorul si ,turometru sta la 900-1000 rpm tot asa,cand e rece motorul".

e foarte normal sa stea un pic peste 800 pana intr o mie cand e motorul rece. avem toti soc automat. daca scade nu e nici o problema. sa nu cada cand ii iei gazul sau sa nu oscileze.

 

e ceva pe partea electrica totusi..nu ai un prieten de la care sa iei o piesa cu tepi de test?

 

daca nu folosesti ventilatia mai face acest lucru?

Nup, daca opresc ventilatia nu mai face. Am sa incerc in weekend sa curat egr si electrovalva de la egr...ma gandesc ca poate sunt depuneri si..obtureaza vacuumul...cu toate ca daca scot furtunasul de la egr face la fel...si pe furtunasul de la electrovalva chiar se simte ca lucreaza vacuumul.

Va tin la curent !

 

se intampla sa iti oscileze lumina in masina, farurile, cand merge avaria cu motorul pornit sa isi schimbe intensitatea lumina in interior, cand dai la max ventilatia existe o oscilatie in sunetul facut de aeroterma?

 

daca se intampla ceva de genu, oricare din ele. nu mai sta pe ganduri (merge garantat, am avut asta la 3 masini si curatarea clapetei de acceleratie a facut minuni). da jos clapeta de acceleratie si curat-o bine de tot. te duci frumos la Hornbach iei decarburol (ca sa dai jos mizeria, pana luceste) si WD-40 ( ca sa termini de curatat si lubrifiere, lubrifierea intregului mecanism este foarte importanta), pe culoarul 12 sau 13. gasesti niste periute de curtat ( set de 2, mici, ca sa cureti orificile) sunt 2 lei si ceva. ia mai multe ca se duc repede. poti sa le indoi, curbezi cum vrei tu. apropo era sa uit si o periuta de dinti mare si frumoasa.

 

eu zic ca nu e o problema electrica. asa m-am speriat si eu prima data. deja la a - 2- a masina m-am linistit.

 

oricum e bine la BMW in special sa fie super curata clapeta de acceleratie. merge mult mai bine.

Salut,

merci frumos pentru idee, apropos....eu merg cu ea in weekend pt. ca in cursul saptamanii folosesc masina de la munca si...in weekend-ul acesta nu a mai facut...nus ce naiba are....asa cum am mai scris, sunt momente in care face (si asta se intampla cel mai des) si momente in care nu are nimic (asta mi se intampla cand ma intorc de la un drum lung). Asta ar putea avea legatura cu ce spui tu, ca la turatie mare se curata oricum (cat de cat) intregul sistem.

Spune-mi te rog cum se face curatarea pe care o semnalezi mai sus? este vre-un DY ceva?

Toate cele bune!

 

weekendul asa nu ti a facut pentru ca nu e grava problema la tine si in primul rand nu a mai fost atat de frig afara. clapeta nu se curata daca mergi tare sau la drum lung se curata doar turbina. clapeta are depuneri pe ea si se iau prin frecare de decarburol.

aseara a venit un prieten la mine care ii dadea in nas masina si ii oscila ca dracu relaniul . BMW E36 1.8 simplu. i-am dat clapeta jos. admisie si regulator de relanti. le-am curatat bine de tot. le-am pus inapoi dupa ce am scos un lighean de mizerie din ele. s-a redus foarte mult problema. aprope nu mai facea. dupa 2 ore de alergat prin oras tot m-ai facea un pic. i-am schimbat regulatorul de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de la 1.6. Merge masina TZIPLA. deci au fost 2 cauze. mizerie si uzura.

 

nu am inteles intrebarea ta "este vre-un DY ceva?"

Apropos, am vazut ca amintesti de regulator de relanti, asta e doar pe benzina din cate stiu , eu am 320d nfl.

Sincer nu stiu unde e pozitionata clapeta de acceleratie..

Merci frumos pentru raspunsuri, raman indatorat daca ma lamuresti :twoup:

 

da mi seria de caroserie. iti gasesc eu si iti dau poze.

WBAAX71000PE68437

 

0723573082. suna ma sa iti explic ca destul de complicat la tine. degeaba iti pun poze. trebuie sa iti pun cateva intrebari. sa imi dau seama sa imi imaginez motorul cum arata.

 

apropo tu nu ai clapeta de acceleratie ca e motor model mai nou. ai acceleratie electronica. dar exista pe admisie ceea ce trebuie sa cureti.

Link to comment
Share on other sites

la un e46 316i 1.9

Care e asta? Nu prea stiu denumirile astea. Unde e sistuata. E acelasi motor ca al meu. Poate am si eu asa ceva pe masina.

Ms.

 

valva pentru tine aici o gasesti pe real oem http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=11&fg=15 este in poza 4 si se numeste:CRANKCASE-VENTILATION piesa 1 sau verifica furtunul care duce la ia

Edited by freddyy22spp
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.