Jump to content

rescriere soft, se merita?


johnae78

Recommended Posts

Salutari. Am un bmw e90 2006 cu soft de putere pe el, asa am cumparato. Problema este ca nu se conecteaza la diagnoza deloc. Vreau sa schimb turbo si meanicul mia zis ca dupa ce schimba turbo partea mecanica trebuie sa conecteze masina la tester sa vada in ce parametri lucreaza turbo si dupa sa imi faca garatie la ea. Daca nu poate sa faca diagnoza dupa ce pune turbo nou nu poate sa imi dea garantie pe ea. Curios. el zice ca trebuie sa faca o resoftare cu riscul sa pierd dupa softul de putere. Ce parere aveti de acest caz. multumesc.
Link to comment
Share on other sites

E normal sa umble la soft la parametrii noii turbine, si cei care au facut softul au modificat la randul lor valorile la turbina veche, care intre timp a si cazut, lucrare cu semn de intrebare, eu as reveni la softul initial macar cat ai garantie la turbo, il salvezi pe asta si il rescri cand doresti.
Link to comment
Share on other sites

E normal sa umble la soft la parametrii noii turbine, si cei care au facut softul au modificat la randul lor valorile la turbina veche, care intre timp a si cazut, lucrare cu semn de intrebare, eu as reveni la softul initial macar cat ai garantie la turbo, il salvezi pe asta si il rescri cand doresti.

Problema e ca masina nu se conecteaza deloc la tester si mecanicu a zis ca nustie daca poate sa salveze softul care e acu pe masina. ca e posibil ca cei care au pus softul sa isi fi pus amprenta ca sa nu poata fi copiat.

 

E normal sa umble la soft la parametrii noii turbine, si cei care au facut softul au modificat la randul lor valorile la turbina veche, care intre timp a si cazut, lucrare cu semn de intrebare, eu as reveni la softul initial macar cat ai garantie la turbo, il salvezi pe asta si il rescri cand doresti.

Daca inlocuiesc turbina si ramane softul vechi si doar schimba turbina partea mecanica fara sa faca altceva care ar fi riscurile?

Link to comment
Share on other sites

Pentru a obține mai multă putere e nevoie

de mai mult combustibil si mai mult aer, de multe ori acest update de soft nu ține cont de uzura pompei de aer si a motorului , pur şi simplu e făcut că aşa vrea proprietarul.

Şi nu intotdeauna are efectul scontat.

In aceste cazuri limitele mecanice sunt impinse catre maxim pentru motoare uzate.

Pentru un consum optim şi putere maximă raportul intre combustibil şi aer e cu oarece aproximație de 14:1 ,acest raport ar trebui teoretic să existe pe aproape toată plaja de turații, lucru care e foarte greu de obținut la motoarele deja uzate. Dacă cel care vă promite că pune softul minune , şi nu verifică inainte starea tehnică a pompei de aer (turbinei),a motorului (in special a compresiei), atunci dați banii

degeaba.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.