Jump to content

Schimb BMW 316i Compact cu Logan 1.5DCi


Florinnnnn

Recommended Posts

Buna ziua.

De curand am primit o oferta de schimb pentru BMW si anume o Dacia Logan din anul 2005,motor Diesel 1.5.Masina are o suta si ceva de mii de kilometrii la bord.

Nu stiu daca se merita sau nu acest schimb de aceea va rog frumos,ajutati-ma cu niste sfaturi.

Ce e mai bine sa fac?

Multumesc!

 

P.S. Aici e link-ul cu masina mea si mai multe detalii despre ea:http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=93664 .

Link to comment
Share on other sites

Din experienta spun si eu ca la servici am multe Logane din care catorva le stiu istoricul pt ca merg cu ele prin roatie cu mai multi colegi: unul are 200000km unul 113000km unul 50000km si unul 37000. NICI UNUL nu a avut vreo problema la injectoare sau injectie. Sa fiu sincer nici unul nu a avut probleme la motor. Toate inafara de cel cu 37000 sunt primul model de diesel (fara intercooler). Fabricate in 2006. Poate e doar o coincidenta sau merg bine din cauza forjei si a drumurilor lungi prin tara....

P.S. De cand m-am angajat aici si conduc Logan am devenit un mare fan si mi-am dat seama ca e o masina foarte buna pentru "tavaleala" Recomand oricand ca a 2 a masina sau pentru cine nu are pretentii.

P.S. Performantele dinamice in schimb lasa de dorit...

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Intre o masina din 2005 si una din 1998 eu as alege-o pe cea din 2005. Chiar daca una e dacia si cealalta BMW.

 

Sa incepem cu ce e mai important: Siguranta e de 2 ori mai buna in Dacia. La euroncap serie 3 din 1997 are 1 stea jumatate; Loganul are 3

E mult mai probabil sa se strice mai des o masina de 12 ani. Cheltuieli mai mari, mai scumpa de intretinut etc. Eu zi sa mergi cu loganul pana mai strangi bani de un BMW de 6 maxim 8 ani.

 

Sunt prea multe minusuri care nu contrabalanseaza performantele dinamice evident mai bune la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Motane, eu n-as da touringul meu din 1995 pe 2 loganuri noi 2011. Nu ca am bagat bani in el, nu e deloc vb despre asta.

 

1. Prefer sa fac accident in pisica mea, decat in cutia aia de tabla.

2. Testele alea sunt cam ''cumparate'' de renault.

3. Cine sta cu gandul la accident in fiecare clipa sta in casa, nu in masina.

4. Am vazut accidente cu loganuri, de ajungea motorul pe bancheta spate la 70 la ora, nu-mi spune nimic euroNcap ala...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

ia repede loganul daca e in firea lui . ai un bmw cu cel mai mic motor posibil si cu dotari slabute :twoup: . daca era un 2,0 coupe dotat mai intelegeam sa ai dubii, dar in cazul asta, nu as avea nici o remuscare .

dupa cum au mai scris si unii colegi pe forum chestia cu injectoarele nu e deloc regula , are un prieten una cu 130000 km si n-a avut nici o problema la motor. de tras trage cam tot ca 1,6- le tau , si e mult mai noua. consumul e infim

Link to comment
Share on other sites

Eu m-as intreba serios de ce vrea cineva care s-a multumit cu ideea de logan sa treaca la o masina cu varsta dubla.

Daca as avea eu loganul nu l-as da, dar nu zic automat sa-l iei tu.

Tata are unul de 1.4 si stiu bine cat de puturos e, dar nu i-as spune sa faca schimb cu un e36 pentru simplu fapt ca l-a avut de nou si stie exact ce si cum e cu el.

Singurul caz in care merita sa il iei e ala in care celalalt crede ca isi ia vreo racheta (vezi filozofia "bmw-ul e bmw!") sau daca il cunosti bine pe om.

 

 

le cad injectoarele la taximetristii astia care alimenteaza din orice tractor ....

si care merg la tip-til pt economie.

Link to comment
Share on other sites

am trait s-o vad si p-asta!pe forum bmw si pe un versus bmw contra logan are castig de cauza loganul :twoup: Fratilor treziti-va!Cred ca majoritatea dintre noi au condus un logan si pot sa-si dea cu parerea.Logan-urile sunt niste conserve motorizate sau ca sa ma exprim mai civilizat niste mijloace de deplasare.Bmw este o masina.Ok,poate nu este cea mai fiabila marca,dar asta nu inseamna ca loganul este superior,pt ca este o "masina"simplista.Cum ramane cu pasiunea de a conduce?
Link to comment
Share on other sites

sigur, merita schimbul. totusi, incearca sa gandesti pragmatic.. chit ca nu vrei sa faci schimbul, E36 compact e o masina aproape imposibil de vandut, cel putin o schimbi pe ceva ce poti vinde in cateva zile si poate chiar la un pret ceva mai bunicel. de altfel, nu e o masina rea deloc daca ai nevoie de ceva care sa te miste prin oras fara multi bani. or, nu vreau sa fiu rautacios, nici E36 compact cu motorul ala nu starneste vreo pasiune nebuna..
Link to comment
Share on other sites

am trait s-o vad si p-asta!pe forum bmw si pe un versus bmw contra logan are castig de cauza loganul :twoup: Fratilor treziti-va!Cred ca majoritatea dintre noi au condus un logan si pot sa-si dea cu parerea.Logan-urile sunt niste conserve motorizate sau ca sa ma exprim mai civilizat niste mijloace de deplasare.Bmw este o masina.Ok,poate nu este cea mai fiabila marca,dar asta nu inseamna ca loganul este superior,pt ca este o "masina"simplista.Cum ramane cu pasiunea de a conduce?

perfect de acord cu tine...loganul e o conserva motorizata. dar nu te supara ca te intreb : un compact e36 cu motor de 1,6 si 100 de cai ce este ? nu e tot o conserva , cu cel mai mic motor posibil existent in gama bmw din anii 90 si pana acum ??

 

ia zi mai "pasionatule" ce are in plus bmw asta : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=93664 , ca despre el e vorba, fata de un logan dci(vorbind de unul in firea lui, nu de unul cu 300000 km , sau rupt de vreun pom) ??? vorbesc foarte serios, vreau sa stiu daca e ceva la care eu nu m-am gandit :

bai, dar strict intre astea 2, nu ma lua cu seria 7, cu modele noi cu mai stiu eu ce fantezii. strict la obiect , ia sa te vad

 

-fiabilitate din ce stiu de la prieteni + forum , am impresia ca loganul sta mai bine ca e36-le (probabil si din cauza vechimii), dar nu bag mana-n foc ca n-am avut, doar am mers ocazional cu logan si 1 data cu bmw de 1,6

-consum : incomparabil mai mic la logan , ar trebui sa nu fi mers nici cu roaba ca sa sustina cineva contrariul

-loganul are 6 ani, bmw-ul are 14, deci mai mult decat dublu = sanse mai mari sa crape chestii mai importante

-niciuna nu sunt masini de "pasionati" , amblele sunt cu motorizari minime, deci ideea sportivitatii bmw-ului scoate-ti-o din cap ca la motor de 1,6 nu are nici o treaba. "pasiunea de a conduce" .... ce p....m feeling de condus ai in compact de 1,6 ? ce spirit bmw are masina aia prietene ?

-design : sunt la fel de urate amandoua, fiind vorba de un e36 compact

-costuri de intretinere...pai pot sa iti spun ca la 80% din repere, loganul e mai ieftin

 

SINGURUL avantaj pe care il pot aduce in discutie e pozitia la volan clar mai buna in bmw.

acu zi tu avantajele bmw, ca eu ti-am zis dezavantajele.

tu fiind pasionat, astept ceva picant, si sa ne faci pe toti sa vedem clar de ce ACEST bmw : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=93664 e mai recomandabil decat un logan dci

 

sa specific ca NU am logan, NU intentionez sa imi cumpar, si nici la renault nu lucrez. sunt mare fan bmw si de foarte mult timp.pentru mine bmw incepe de la motorizare peste 2.0 litri indiferent de anul de fabricatie, iar la benzinare neaparat cu 6 cilindri.

nu inteleg spiritul asta de " daca nu e bmw nu e masina" si ca orice bmw, indiferent de an, dotari, motorizare,ar fi mai bun decat alte masini.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

eu am logan de la aprope 0 km si acum are 95000 in3 ani jumate de condus si saracu a trecut prin multe accidente si a mancat batie de joc la greu .... nu pot sa zic ca sunt nemultumit de el dar nici o masina ideala nu e .

tehnic nu am avut nici o problema cu el nici macar ambreiajul nu l-am schimbat vreodata

 

 

bafta tuturor

Link to comment
Share on other sites

ia repede loganul daca e in firea lui . ai un bmw cu cel mai mic motor posibil si cu dotari slabute :twoup: . daca era un 2,0 coupe dotat mai intelegeam sa ai dubii, dar in cazul asta, nu as avea nici o remuscare .

dupa cum au mai scris si unii colegi pe forum chestia cu injectoarele nu e deloc regula , are un prieten una cu 130000 km si n-a avut nici o problema la motor. de tras trage cam tot ca 1,6- le tau , si e mult mai noua. consumul e infim

 

+1, daca aveai un 2.0 sau 2.5 era alta poveste , la 1.6 compact nu mai sta pe ganduri, pui si la logan o suspensie sport , niste jante si o sa fie alta masina

Link to comment
Share on other sites

pentru mine bmw incepe de la motorizare peste 2.0 litri indiferent de anul de fabricatie, iar la benzinare neaparat cu 6 cilindri.

nu inteleg spiritul asta de " daca nu e bmw nu e masina" si ca orice bmw, indiferent de an, dotari, motorizare,ar fi mai bun decat alte masini.

 

 

asta este punctul tau de vedere.

multi il impartasesc cu tine, multi nu.

 

Buna ziua.

De curand am primit o oferta de schimb pentru BMW si anume o Dacia Logan din anul 2005,motor Diesel 1.5.Masina are o suta si ceva de mii de kilometrii la bord.

 

 

mai exact ?

 

 

ce oferta ?

 

cati bani ?

 

dezvolta.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.