Jump to content

egr defect finctionare pe tester de 5%,iar turbo nu ajunge la parametri normali....


cata20

Recommended Posts

aceasta problema apare la un bmw 320 e46 an 1998...am fost la tester cu el ca am simtit miros de gaze suspect si testerul arata ca egr functioneaza 5% desi ar tb sa ajunga la 100% iar turbina la fel...nu functioneaza la parametri normali....au legatura una cu alta?...dak skimb egr oricum o sa il skimb turbina o sa functioneze cum trebuie?...curatarea turbinei aduce vreun beneficiu?ma putetzi ajuta si pe mine cu nijte sfaturi va rog mult...
Link to comment
Share on other sites

la curatat si tot nu merge....am comandat unul,maine ajunge nu e nou e luat de pe o masina care zice ca ar fi functionat daca nu merge il trimith inapoi...mie mi-e frica cu turbo ca e o carutza de bani de aia am intrebat daca au legatura una cu alata....daca turbo nu functioneaza cum trebe poate fi ca e egr`ul infundat?...electrovalva am skimbato si nu sa skimbat nimik... Edited by cata20
Link to comment
Share on other sites

aceasta problema apare la un bmw 320 e46 an 1998...am fost la tester cu el ca am simtit miros de gaze suspect si testerul arata ca egr functioneaza 5% desi ar tb sa ajunga la 100% iar turbina la fel...nu functioneaza la parametri normali....au legatura una cu alta?...dak skimb egr oricum o sa il skimb turbina o sa functioneze cum trebuie?...curatarea turbinei aduce vreun beneficiu?ma putetzi ajuta si pe mine cu nijte sfaturi va rog mult...

unde ai facut testul? la ce tester firma?

Link to comment
Share on other sites

testul l`am facut la un service din sibiu...din cate am vazut testerul nu era de aruncat(era bun)era bosh....cat despre egr daca vine maine il skimb si fac iar un test sa vad ce zice acum...dar ce stiti egr`ul lucreaza cu turbo sau are legatura cu el? Edited by cata20
Link to comment
Share on other sites

Pai eu cred ca , cam are legatura deoarece EGR-ul (recircularea gazelor de evacuare) rebaga in motor o parte din gazele arse pentru a nu avea emisii mari si o parte se duce spre turbo . Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

daca obturezi egr-ul, numai scoate nici asa fum masina, trage si mai bine si nici nu o sa mai ai probleme cu el vezi...numai noxele o sa fie mai mari, dar din cate stiu eu la diesel la rar se verifica doar opacitatea :twoup: , stiu persoane care cu egr-ul obturat au trecut Rar-ul fara probleme..
Link to comment
Share on other sites

daca obturezi egr-ul, numai scoate nici asa fum masina, trage si mai bine si nici nu o sa mai ai probleme cu el vezi...numai noxele o sa fie mai mari, dar din cate stiu eu la diesel la rar se verifica doar opacitatea :twoup: , stiu persoane care cu egr-ul obturat au trecut Rar-ul fara probleme..

Trage mai naspa masina fara EGR functional . Al meu era suspendat , si dupa ce l-am curatat si repus in functiune megre masina mult mai bine.

Link to comment
Share on other sites

verifica furtunasele de vacuum de la egr si de la turbo, vezi daca exista vacuum pe ele. e posibil sa fie sparte si nu actioneaza sistemele vacuumatice. verifica apoi electrovalvele , ai 2 asemanatoare una pt egr una pt turbo.e posib ca una din ele sa aiba orificiile interioare infundate si nu mai da comanda la vacuum.
Link to comment
Share on other sites

am skimbat egr`ul azi si la fel....functionare 4%pe tester si acum se pare ca nu vine vacum pe furtunasul care intra in egr...na ala de unde vine cum se verifica....cine imi poate zice?cine ma ajuta si pe mine:-?

verifica mai intai pana in electrovalva(convertor) daca este vacuum si apoi dupa,asa cum ti-am zis e ff posibil sa fie infundate electrovalvele si de aici e totul, eu am avut fix aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

asha am sa fac...maine merg la sevice si le zic sa se uite...va multzumesc pt sfaturi si revin cu postari...

Nu trebuie sa mergi la un service ca sa iti verifice daca ai vacuum , asta o poti face tu, fara nici o problema pui limba si vezi daca trage :twoup: . asta e, te speli apoi bine, verifica la intrarea in electrovalva de la EGR , apoi la iesire. la intrare ar trebui sa fie vacuum continuu, iar la iesire din electrovalva ar trebui sa fie vacuum intermitent, in functie de turatia motorului ( pui pe cineva sa accelereze).Asta e o metoda fara aparate;exista si un aparat vacuumatic cu care se poate masura subpresiunea , dara daca nu ajungi la un service, asta o poti face tu singur.

Apoi etapa doi verifica vacuumul la intrare si la iesirea din elecrovalva de la turbo. Aceeasi metoda. :)

Edited by sorynvl
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salutare la toata lumea! am si eu o nelamurire daca m a poate ajutacineva cu un raspuns. masina da fum destul alb-murdar ,acceleratia la relantii nu e chiar constanta ,mici intreruperi , astazi am scos furtunasul care vine la egr si am constatat ca nu mai da fum aproape de loc dar acesta are vaccum .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.