Jump to content

Niste sfaturi va rog !


Wilson

Recommended Posts

Buna ziua ma numesc Alex, am 24 de ani si as dori sa achizitionez un BMW seria 5 sau seria 7 SH. As dori chiar si un motor mai mare deoarece taxele si impozitele nu sunt o problema pentru ca sunt stabilit in spania Madrid mai exact iar aici nu este o problema foarte grava impozitarea si alte chestiunii din acestea. Si in plus am si o a doua masina un E 350 CGI 2010 cu care ma deplasez unde am nevoie si imi fac treburile deci BMW-ul ar fi ca o masina pentru timp liber. Este primul BMW pe care il achizitionez si as dori niste sfaturi cu privire la :

 

- tinuta de drum, si aici ma refer agilitatea in depasiri a diferitelor motorizari si confortul la drum lung...adica cat de obositoare e seria 5 si seria 7.(as tinde sa cred ca seria 7 e net superioara la capitolul asta dar cred ca e o masina cam greoaie)

- consumul diferitelor motorizari pe care v-as ruga sa mi le recomandati (sunt deschis si pt diesel si pt benzina, actuala fiind pe benzina)

- costuri reparatii si alte detalii tehnice pe care ar trebuii sa le am in vedere la cumpararea unui BMW seria 5 sau 7

 

 

P.S : am avut prin noiembrie o tentativa de 650i dar omu respectiva a avut un accident extrem de grav (nu mai are decat piciorul stang, multiple fracturi si alte chestii dastea) chiar and ma hotarasem sa o i-au. Imi ceruse 38k pe ea era din 2007 si avea 68k km era mult prea frumoasa. Dar cred ca mi sar potrivi mai bine o limuzina nu un coupe.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea m-as baga la un M5, poate un 550i (am condus unul, al nasului meu, si e absolut mirific) dar nu un M. Bine ar fi o varianta dar daca mi-as lua M mi-as lua 6-ar deoarece eu nu prea vad rostul unei motorizari sport pe o masina cu 4 usi (parerea mea).

As avea si eu o intrebare pentru cei cu cunostinte in materie de BMW : De ce nu s-a facut niciodata M7? cum la MB e S 65 AMG si 63 AMG.

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este un 535d,cu scaune confort,incalzite/ventilate si toate problemele tale s-au rezolvat.Putere ai,cuplu ai,confort ai(practic ai aceleasi scaune ca la 7),e mai usoara si mai mica decat 7 si costurile de intretinere si consum sunt decente. :) Bineinteles,asta e parerea mea. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Am incercat ieri un 535d si un 530xd, si parerea sincera este ca 530xd se comporta mult maii bine (da stiu e tractiune integrala e o diferenta alea alea). Sincer m-as orienta spre benzina. Si chiar mar fi interesat un M7 :twoup:) pacat ca nu se fabrica.

 

M-ai astept si alte sfaturi. Cu respect Alex !

Link to comment
Share on other sites

Versiunea "cuminte" a seriei 7,ar fi 760i cu ai lui 445cp;ar fi si un septar "nervos" care pare sa completeze lipsa M7-ului si anume BMW-ALPINA B7 care dezvolta in jur de 540CP si cred ca se poate "bate" de la egal la egal cu un AMG din clasa S(pe partea sportiva). Problema acestor masini e ca sunt cam rare,ele fiind facute intr-o serie limitata.
Link to comment
Share on other sites

Versiunea "cuminte" a seriei 7,ar fi 760i cu ai lui 445cp;ar fi si un septar "nervos" care pare sa completeze lipsa M7-ului si anume BMW-ALPINA B7 care dezvolta in jur de 540CP si cred ca se poate "bate" de la egal la egal cu un AMG din clasa S(pe partea sportiva). Problema acestor masini e ca sunt cam rare,ele fiind facute intr-o serie limitata.

Am uitat sa specific ca BMW ALPINA nu e chiar un BMW autentic,in sensul ca cei de la alpina il modifica substantial si-si folosesc propriile produse,ii scot chiar si emblema si o inlocuiesc cu cea tiptc "alpina",deci e un pic diferit fata de divizia M de la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc foarte mult celor care mi-ati dat aceste sfaturi cu privire la modelul pe care o sal aleg. Deocamdata m-am programat la testdrive cu un 550i. Cred ca o sami placa la nebunie avand in vedere ca iubesc masina nasului meu :X (este tot un 550i).

 

Si nu as crede ca un 7er ALPINA ar concura de la egal la egal cu S65 AMG nici chiar cu S63 AMG as putea spune. E o diferenta de masa intre cele doua masini, de aerodinamica si e si o diferenta de putere intre cele 2. Dar in rest M-urile sunt superioare AMG-urilor, inafara de E63 AMG care nu a fost cel mai rapid saloon dar a fost cel mai rapid Station wagon in 2007 :twoup:), sa vad M5 touring cum bate asta :)).

 

PS : poimaine ma duc la test drive :X abea astept. O sa va spun cum a fost :))

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc foarte mult celor care mi-ati dat aceste sfaturi cu privire la modelul pe care o sal aleg. Deocamdata m-am programat la testdrive cu un 550i. Cred ca o sami placa la nebunie avand in vedere ca iubesc masina nasului meu :X (este tot un 550i).

 

Si nu as crede ca un 7er ALPINA ar concura de la egal la egal cu S65 AMG nici chiar cu S63 AMG as putea spune. E o diferenta de masa intre cele doua masini, de aerodinamica si e si o diferenta de putere intre cele 2. Dar in rest M-urile sunt superioare AMG-urilor, inafara de E63 AMG care nu a fost cel mai rapid saloon dar a fost cel mai rapid Station wagon in 2007 :twoup:), sa vad M5 touring cum bate asta :)).

 

PS : poimaine ma duc la test drive :X abea astept. O sa va spun cum a fost :))

Spune-mi si mie te rog,diferentele majore intre alpina b7 si amg...ok,stiu ca cel mai puternic amg vine cu 612cp (diferenta de 70cp),dar restul?iti spun sigur,alpina e ceva special! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe plusuri pe care le are S65 AMG credema. O chestie ar fi suspensia pe care o are, nu pot intra in detalii deoarece nu sunt in masura si nu am cunostinte prea multe despre ea stiu doar ca e ceva dezvoltat de inginerii de F1 ai MB apoi sistemul de franare la fel derivat din tehnologia F1. Ar mai fi sasiul ultra usor facut din niste materiale foarte rezistente dar foarte usoare in acelasi timp. Si apoi e faptul ca e V12.
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este un 535d,cu scaune confort,incalzite/ventilate si toate problemele tale s-au rezolvat.Putere ai,cuplu ai,confort ai(practic ai aceleasi scaune ca la 7),e mai usoara si mai mica decat 7 si costurile de intretinere si consum sunt decente. :) Bineinteles,asta e parerea mea. :twoup:

 

 

scaune .... confort sau contur?

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este un 535d,cu scaune confort,incalzite/ventilate si toate problemele tale s-au rezolvat.Putere ai,cuplu ai,confort ai(practic ai aceleasi scaune ca la 7),e mai usoara si mai mica decat 7 si costurile de intretinere si consum sunt decente. :) Bineinteles,asta e parerea mea. :twoup:

 

 

scaune .... confort sau contur?

 

Scaunele care le-ai afisat tu,nu se mai fac.Sunt de pe modele vechi.M-am referit la scaune confort. :)

 

Imi poate spune cineva mai informat decat mine daca exista 550i sau 545i cu tractiune integrala? As cam vrea tractiune integrala...

 

Motoarele astea nu sunt disonibile pe e60,decat 535xi,dar pe noul seria 5 este 550xi.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg logica,ai un E350 2010 si vrei un seria 5 sau un seria 7 sh,ai o masina noua,care val. cu siguranta peste 60k euro si vrei un sh de 25-30k euro,ce vrei sa faci cu un 5 sau 7 sh ? ce iti ofera in plus e60 fata de w212 ?

Daca vrei masina de weekend ia-ti un cabrio,vrei masina pt concedii ia-ti ceva f incapator,vrei masina pt iarna ia-ti un 4x4,pe bune daca vad rostul a doua masini din ac clasa,unde mai pui ca una de generatie noua si alta veche,justificabil ar fi sa fie vers sport,in cazul de fata M.

Link to comment
Share on other sites

@CTS

eu stiu ca exista variantele : standard, confort si ... multi-contur(reglaj latime spatar - cod optiune 456 daca nu ma insel) la modelele mai noi. optiunea exista si la e60 si la e70 din cate stiu eu.

 

la F10 stiu ca au bagat-o in 2011, in 2010 nefiind intalnita pe acest model(ca optiune standard; sper sa nu ma insel).

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Nu de alta dar vazusem semnatura lui Ciupanezu care suna cam asa ''E39 / 535iA V8 / 245 cp'' si de aceea am intrebat ce inseamna acel ''A''

Ăn mod normal, A vine de la cutie Automată, aşa cum a zis şi colegul CTS.

Ăn cazul lui Ciupanezu, vine de la Argument logic şi/sau rAţionament...

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg logica,ai un E350 2010 si vrei un seria 5 sau un seria 7 sh,ai o masina noua,care val. cu siguranta peste 60k euro si vrei un sh de 25-30k euro,ce vrei sa faci cu un 5 sau 7 sh ? ce iti ofera in plus e60 fata de w212 ?

Daca vrei masina de weekend ia-ti un cabrio,vrei masina pt concedii ia-ti ceva f incapator,vrei masina pt iarna ia-ti un 4x4,pe bune daca vad rostul a doua masini din ac clasa,unde mai pui ca una de generatie noua si alta veche,justificabil ar fi sa fie vers sport,in cazul de fata M.

 

Pai, ca sa fiu cat mai explicit am luat E350 CGI pentru ca e spatioasa, pentru nevoile mele e mai mult decat dea ajuns(in prima faza voiam coupe dar apoi mi-au iesit prostiile din cap...asa-s tinerii) si am luat un motor acceptabil ...adica nici 200 CDI dar nici 500 CGI. Iar acum vreau ceva putin mai sport decat masina actuala cu motor 545i sau 550i cu care sa merg si in concedii si alte chestii dastea. Si un plus ar fi ca pe la 18 - 19 ani visam la un 5-er dar numi permiteam nici macar unul lovit deoarece am pornit foarte de jos provenind dintr-o familie saraca. Iar acum ca pot de ce nu as cumpara unul si sami indeplinesc visul ?!

 

Apropo cam cat consuma un 550i? (nu prea vreau sa-mi raspunda oameni care se minuneaza ca vreau 550i si intreb de consum, scuze)

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg logica,ai un E350 2010 si vrei un seria 5 sau un seria 7 sh,ai o masina noua,care val. cu siguranta peste 60k euro si vrei un sh de 25-30k euro,ce vrei sa faci cu un 5 sau 7 sh ? ce iti ofera in plus e60 fata de w212 ?

Daca vrei masina de weekend ia-ti un cabrio,vrei masina pt concedii ia-ti ceva f incapator,vrei masina pt iarna ia-ti un 4x4,pe bune daca vad rostul a doua masini din ac clasa,unde mai pui ca una de generatie noua si alta veche,justificabil ar fi sa fie vers sport,in cazul de fata M.

 

Pai, ca sa fiu cat mai explicit am luat E350 CGI pentru ca e spatioasa, pentru nevoile mele e mai mult decat dea ajuns(in prima faza voiam coupe dar apoi mi-au iesit prostiile din cap...asa-s tinerii) si am luat un motor acceptabil ...adica nici 200 CDI dar nici 500 CGI. Iar acum vreau ceva putin mai sport decat masina actuala cu motor 545i sau 550i cu care sa merg si in concedii si alte chestii dastea. Si un plus ar fi ca pe la 18 - 19 ani visam la un 5-er dar numi permiteam nici macar unul lovit deoarece am pornit foarte de jos provenind dintr-o familie saraca. Iar acum ca pot de ce nu as cumpara unul si sami indeplinesc visul ?!

 

Apropo cam cat consuma un 550i? (nu prea vreau sa-mi raspunda oameni care se minuneaza ca vreau 550i si intreb de consum, scuze)

 

 

2010 F10 15.4/7.5/10.4 l/100km urban/extra-urban/combined EU5

 

2007 e60 15.8/7.4/10.5 l/100km urban/extra-urban/combined

 

2005 e60 16.4/8.0/11.1 l/100km urban/extra-urban/combined

 

diferenta de accelerare 0-100km/h creste cu 0.20s (2010 5s, 2007 5.2s, 2005 5.4s)

desigur cifrele sunt relative dar poate te ajuta sa te decizi daca iti permiti sa dai banii pe o masina asa performanta

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.