Jump to content

nu porneste e46!


Recommended Posts

salut baieti ..am si eu o mica/mare problema... Posed un BMW E46 benzina 1.6 1.9cmc si de cateva zile, o sapt mai exact nu mai vrea sa porneasca. Am venit intr-o seara acasa am parcato unde o parchez de obicei.. toata bune si frumoase.. nicidecum sa dea vrun semn ca ar avea probleme... dupa 3 zile intr-o seara am zis sa ies cu masina.. am pus cheia in dreapta a doua am asteptat sa se stinga luminiile din borg.. si cand i-am dat cheie ...invartea dar parca nu se alimenta.. am mai incercat de cateva ori si degeaba.. i-am dat curent degeaba.. Ma gandeam ca singura porblema ar putea fi pompa de benzina. Am dus-o la un mecanic si tot ce mi-a putut spune a fost ca pompa de benzina functioneaza.. ..M-a sfatuit sa o duc pe tester , pt ca e ceva din calculator.. Aveti idee ce ar putea fi? A mai intampinat cineva problema asta?

 

 

 

PS : uneori se intampla ca masina sa nu porneasca de la prima cheie.. dar din a doua o lua sigur!

 

 

Orice sfat e bun venit.. Multumesc frumos de ajutor

Link to comment
Share on other sites

verifica sigurantele, apoi mergi si la un tester

eu am patit la fel , dar la mine am gasit condens pe releele din spatele torpedoului (imi intrase apa in partea dreapta)

 

 

unde se afla releele? si care e cel ptr pompa de benzina.? am inteles ca sunt m-ai mult... ms frumos de ajutor

 

PS : am uitat sa precizez mecanicul asta.. mi-a trecut pompa pe direct si arunca benzina.. problema ar fi ca pompa nu primeste curent cand ii dau sa o pornesc.. ...

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa mergi la un tester. Eu ma gandesc ca e senzorul de la axul cu came daca zici ca invarte, pompa e buna, i-ai dat si curent la baterie si tot nimic... :twoup:

 

 

are dreptate bobo....daca zici ca iti pornea mai greu..e de la senzorulaxului cu came....mergi la tester

Link to comment
Share on other sites

Pana sa mergi la tester, verifica si bujiile. Exact asa am patit si eu saptamana trecuta si m-am speriat ca ar fi pompa de benzina sau un senzor, dar cand am dat bujiile jos, erau ude cu benzina pana pe filet. Le-am schimbat si a pornit la prima cheie.
Link to comment
Share on other sites

Pana sa mergi la tester, verifica si bujiile. Exact asa am patit si eu saptamana trecuta si m-am speriat ca ar fi pompa de benzina sau un senzor, dar cand am dat bujiile jos, erau ude cu benzina pana pe filet. Le-am schimbat si a pornit la prima cheie.

 

 

mersi frumos de sfat.. o sa incerc si varianta asta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

La el am patit si eu m-a enervat mult ba pornea ba nu pornea si pompa de benzina functiona in paralel facea figuri si un releu pana la urma tester mi-a dat un senzor care l-am schimbat si porneste fara probleme ! Imi facea la inceput figuri ca nu pornea la prima cheie una din 100 porniri ... Banuiam ca e normal dar defapt senzorul era problematic. La mine e undeva in spate pe motor am uitat sincer cum ii spune dar nu e de la axele cu came din fata ... In fine senzorul era plin de ulei si aparea oricum ca eroare inregistrata pe tester ... Citirile de la el influentau si primeam si pentru cei din fata axe cu came ... In fine problema m-a urmarit ceva timp pana i-am dat de capat ... Si la mine tot asa a facut pana cand nu mai vroia sa porneasca deloc ... O lasam 1 2 zile sau alteori cateva ore si ponea la fix.
Link to comment
Share on other sites

salut.. azi am pus testerul pe masina si mi-a dat 2 coduri...

 

code001 : 114 Anti-tampering protection EWS 3.3 ;

code002: 113 Activitation, tank-venting valve...

 

...codul unul nu a stiut sa imi zica ce e .. am cautat pe google si din cate am citit eu e vb de cheie.. sau contact :-?? ...

...ptr codul doi mi-a zis dar imi mai puteti spune voi odata ptr orice eventualitate.. .

 

cine ma poate ajuta si pe mn sa imi spuna exact despre ce e vb? mersi.

 

 

o seara placuta tuturor!

Link to comment
Share on other sites

code002: 113 Activitation, tank-venting valve...

Se refera probabil la canistra de purjare (EVAP) Este prinsa de carcasa filtrului de aer la tine. Pornirea nu are nimic de-a face cu un EVAP cu probleme...Altele sunt efectele..

Vaporii de benzina din rezervor se strang intr-un filtru de carbune activ, iar la saturatie acestia sunt introdusi in admisie prin intermediul EVAP

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

code002: 113 Activitation, tank-venting valve...

Se refera probabil la canistra de purjare (EVAP) Este prinsa de carcasa filtrului de aer la tine. Pornirea nu are nimic de-a face cu un EVAP cu probleme...Altele sunt efectele..

Vaporii de benzina din rezervor se strang intr-un filtru de carbune activ, iar la saturatie acestia sunt introdusi in admisie prin intermediul EVAP

 

 

ceva de genul asta mi-a spus si baiatul acela.. dar problema nr 2 ai idee?

 

 

 

sti cineva cum se rezolva problema cu nr 2?

 

nu m-ai pot de nervi :) stau cu masina de 2 sapt in fatza bloculului... o sa ajung sa fac ca tipul din reclama cu Renault Megan...o sa cumpar 2litri d benzina si o sa fac spectacol in fatza blocului... :twoup:

 

 

multumesc de ajutor!

Edited by B 26 W A S
Link to comment
Share on other sites

ceva de genul asta mi-a spus si baiatul acela.. dar problema nr 2 ai idee?

 

Pai eu de problema 2 vorbeam...

Nu are influenta EVAP in problema ta...deci uita de ea

Verifica sigurantele pana una alta..

Asta este numai parerea mea si iti spun din ce am mai citit si eu fiindca nu ma pricep.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

code002: 113 Activitation, tank-venting valve...

Se refera probabil la canistra de purjare (EVAP) Este prinsa de carcasa filtrului de aer la tine. Pornirea nu are nimic de-a face cu un EVAP cu probleme...Altele sunt efectele..

Vaporii de benzina din rezervor se strang intr-un filtru de carbune activ, iar la saturatie acestia sunt introdusi in admisie prin intermediul EVAP

 

 

ceva de genul asta mi-a spus si baiatul acela.. dar problema nr 2 ai idee?

 

 

 

sti cineva cum se rezolva problema cu nr 2?

 

nu m-ai pot de nervi :) stau cu masina de 2 sapt in fatza bloculului... o sa ajung sa fac ca tipul din reclama cu Renault Megan...o sa cumpar 2litri d benzina si o sa fac spectacol in fatza blocului... :twoup:

 

 

multumesc de ajutor!

Am scris mai sus ,daca ai o a doua cheie incearca cu ea e posibil sa se fi bulit cipul din cheie.

Link to comment
Share on other sites

code002: 113 Activitation, tank-venting valve...

Se refera probabil la canistra de purjare (EVAP) Este prinsa de carcasa filtrului de aer la tine. Pornirea nu are nimic de-a face cu un EVAP cu probleme...Altele sunt efectele..

Vaporii de benzina din rezervor se strang intr-un filtru de carbune activ, iar la saturatie acestia sunt introdusi in admisie prin intermediul EVAP

 

 

ceva de genul asta mi-a spus si baiatul acela.. dar problema nr 2 ai idee?

 

 

 

sti cineva cum se rezolva problema cu nr 2?

 

nu m-ai pot de nervi :) stau cu masina de 2 sapt in fatza bloculului... o sa ajung sa fac ca tipul din reclama cu Renault Megan...o sa cumpar 2litri d benzina si o sa fac spectacol in fatza blocului... :twoup:

 

 

multumesc de ajutor!

Am scris mai sus ,daca ai o a doua cheie incearca cu ea e posibil sa se fi bulit cipul din cheie.

 

 

 

tocmai ce am incercat si cu a doua cheie.. si nu vrea sa o ia deloc... :) e posibil sa fie contactul stricat?

si scuze ptr mai devreme eu ma refeream la prima eroare :twoup: .................. 114 Anti-tampering protection EWS 3.3

Link to comment
Share on other sites

Codul asta se refera la o posibila problema intre EWS si DME (adica EWS citeste codul cheii si il transmite mai departe la DME ca sa porneasca motorul). Banuiesc ca odata ce zici ca nici cu cheia cealalta nu ai reusit, ar trebui totusi verificata alinierea DME/ EWS....Deci un GT1 dau DIS ar fi de folos aici. Verifica asa cum ti-am mai zis si siguranta de alimentare a EWS si legatura la masa. O lagatura la masa aiurea poate sa duca la asta....Ai o masa (un fir maro) la blocul de bobine....si una jos la motor pe langa un tampon...Verifica si astea...

 

Apropo...benzina suficienta ai...bujiile sunt uscate...filtrul esti sigur ca lasa benzina sa treaca prin el....? Ti-am mai zis, nu le am, dar citesc si incerc sa te ajut cumva...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dar electromotorul invarte?

 

daca invarte nu are cum sa fie nici de la cheie nici de la contact

 

 

motorul invarte.. ca si cum nu ar primi benzina...

 

am scos o bujie si am observat ca nu da scanteie... ce poate sa fie? aveti idee?sau ce ar trebui sa schimb..

 

salut vezi daca iese benzina din pompa vezi daca ajunge benzina la motor , unde stai ce zona?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.