Jump to content

Nu mai pot,heeeeeelp! Ce sa-i fac?


Catalin BMW

Recommended Posts

Salut oameni buni!!! Lamuriti-ma si pe mine,ce tre' sa-i fac,ca m-a innebunit,deci e stresant rau sa te duci dimineata s-o pornesti si sa vezi ca "balbaie" pana se incalzeste motorul! Ce poa' sa aiba? Am observat ca mai intrerupe si cand e motorul cald,dar aici e foarte putin sesizabil;cel mai mult se simte la rece(p-arca ar fi o dacie 1300 cand nu-i arde cate o bujie),si app,bujiile sunt noi.

Va rog,ajutati-ma si pe mine ca nu mai suport s-o vad asa,ma seaca rau! Cei care v-ati intalnit cu aceasta problema si ati rezolvat-o,spuneti-mi si mie cum ii dau de cap. Va multumesc.

P.S. Motorul e 1.8i e36 din '95.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine facea la fel.....Am un 316i si pana se incalzea dadea in nas in continuu,apoi mergea normal.....Mai dadea cate un rateu,da rar.La mine buba a fost debitmetrul....Da cum zice toata lumea,cel mai bun remediu e in primul rand o diagnoza sa stii ce sa schimbi....
Link to comment
Share on other sites

Si la mine facea la fel.....Am un 316i si pana se incalzea dadea in nas in continuu,apoi mergea normal.....Mai dadea cate un rateu,da rar.La mine buba a fost debitmetrul....Da cum zice toata lumea,cel mai bun remediu e in primul rand o diagnoza sa stii ce sa schimbi....
Link to comment
Share on other sites

Si la mine facea la fel.....Am un 316i si pana se incalzea dadea in nas in continuu,apoi mergea normal.....Mai dadea cate un rateu,da rar.La mine buba a fost debitmetrul....Da cum zice toata lumea,cel mai bun remediu e in primul rand o diagnoza sa stii ce sa schimbi....

Problema e ca la mine nu "da in nas" cand merg cu ea sau cand o accelerez,ci doar cand sta pe loc in relanti intrerupe,atat;si asta pana cand se incalzeste motorul. In rest,merge perfect,nu am probleme in mers,cand accelerez etc...

Alte pareri :twoup: ?multam.

 

App,se poate pune pe tester modelul meu de masina?adica nu-i prea veche pentru tester? :)

Link to comment
Share on other sites

e stresant rau sa te duci dimineata s-o pornesti si sa vezi ca "balbaie" pana se incalzeste motorul! Ce poa' sa aiba? Am observat ca mai intrerupe si cand e motorul cald,

Sonda Lambda si/sau senzorul IAT (Intake Air Temperature)

Cel mai frecvent simptomul asta il da Lambda...

Link to comment
Share on other sites

lambda nu functioneaza la rece. Nu are nici o treaba. Regulator de relanti curatat/inlocuit.

Bujiile le-ai schimbat dupa ce ai luat masina ?

Le-am schimbat recent...sa zic ca-i o luna;defapt cand am facut schimbul de ulei si filtre,mi-a schimbat si bujiile. Problema e ca simptomul acesta a inceput sa apara dupa ce am dus-o la mecanic sa-mi schimbe o garnitura la suportul de filtru ulei...pana atunci nu mi-a facut figuri! sa aibe cumva vreo legatura cu asta?pt ca mi-a spus ca are ceva de demontat pana sa ajunga la filtru(alternator,curele...etc).

Link to comment
Share on other sites

probabil ca da. O alta cazu frecventa e aerul fals. Verifica toate furtunele, de la filtrul de aer pana la admisie.. furtune, coliere tot..uitate si pe dedesuptulor. EU aveam o crapatura .. era ca dracul, nu au vazut-o la 2 inspectii..

 

Poate nu a strans vreunul, sau a uitat vreun colier ceva, se mai poate intampla.

Link to comment
Share on other sites

Ms DOMI,am sa verific cu atentie.

Am observat ca simptomele de genul asta(intrerupere,oscilatia turatiilor,autoaccelerare,subturare,etc) e marea lor problema,si cauzele sunt multiple (si foarte multe) cum ar fi:sonde lambda,debitmetre,aer fals,senzori de turatie,regulator de relanti,tacheti,si multe altele....foarte pacatoase.

Link to comment
Share on other sites

cea mai frecventa cauza e aerul fals, regulator de relanti. Bineinteles ca mai pot fi multe altele. Dar trebuie sa incepi de undeva. Ma repet, sonda lambda nu are nici o treaba cu relantiul, si in nci un caz la rece. ECU nu o baga in semana pana nu ajunge la temperatura ei de lucru, si dureaza ceva, cam cat dureaza sa ajunga si motorul la cald..

 

Daca nu observi nimic in neregula, mergi la un tester..

Dar pana una alta verifica astea 2..

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor.

am avut aceeasi pb. masina 316 din dec 95. am schimbat valva pcv si lucrurile s-au ameliorat substantial. am inceput cu schimbarea bujiilor. rezultat zero.

am curatat clapeta acceleratie-rezultat zero.

am curatat senzorul de pe corp clapeta acceleratie-rezultat zero. debitmetrul este ok.

nu am pus masina pe tester dar, asa cum am spus, dupa schimbarea valvei pcv lucrurile s-au ameliorat substantial.

o zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

cea mai frecventa cauza e aerul fals, regulator de relanti. Bineinteles ca mai pot fi multe altele. Dar trebuie sa incepi de undeva. Ma repet, sonda lambda nu are nici o treaba cu relantiul, si in nci un caz la rece. ECU nu o baga in semana pana nu ajunge la temperatura ei de lucru, si dureaza ceva, cam cat dureaza sa ajunga si motorul la cald..

 

Daca nu observi nimic in neregula, mergi la un tester..

Dar pana una alta verifica astea 2..

DOMI,ai avut dreptate,m-am uitat la nivelul uleiului si intamplator am vazut un furtun iesit de pe stut;e vorba de acel furtun care se gaseste pe burduful(ala gros)filtrului de aer,si face legatura intre filtru si galerie. Cand am miscat de el(era sprijinit pe marginea stutului)s-a deplasat si imediat s-a oprit motorul. L-am bagat inapoi,dar maine m-am programat la mecanic s-o pun pe tester sa vad daca mai are si alte bube.

Multumesc mult de sfaturi! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceiasi problema.i-am curatat clapeta de acceleratie,am sters doua erori,si am schimbat benzina.(nu alimentati de la luk oil) acum merge bine,nu mai tremura,nu mai da in nas.

Intr-un final am rezolvat(sau ma rog...si-a revenit),am pus-o pe tester si i-am sters 3 erori(debitmetru 2 si lambda 1). :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceiasi problema.i-am curatat clapeta de acceleratie,am sters doua erori,si am schimbat benzina.(nu alimentati de la luk oil) acum merge bine,nu mai tremura,nu mai da in nas.

Intr-un final am rezolvat(sau ma rog...si-a revenit),am pus-o pe tester si i-am sters 3 erori(debitmetru 2 si lambda 1). :twoup:

salut,am citit cu interes problema ta.am un 318 d din 2004 si dimineata la rece pana ajunge la relanti,adica sub 1000,masina zguduie rau,se aude batai,țĂŁcĂŁnituri,ma dispera.as dori sa stiu daca era aceeasi problema si la tine.precizez ca in momentul cand ajunge la relanti se linisteste si e ok masina,dupa merge fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

salut,am citit cu interes problema ta.am un 318 d din 2004 si dimineata la rece pana ajunge la relanti,adica sub 1000,masina zguduie rau,se aude batai,țĂŁcĂŁnituri,ma dispera.as dori sa stiu daca era aceeasi problema si la tine.precizez ca in momentul cand ajunge la relanti se linisteste si e ok masina,dupa merge fara probleme.

pai, eu zic ca la tine sunt bujiile.

la mine la rece, max 10 sec tremura, dar asta din cauza bujiilor. pornea la sfert de cheie, chiar si la -16 grade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.