Jump to content

seria 3 si rivalii


sandumrs

Recommended Posts

Cred ca traim prea mult din statistici si uitam de ceea ce e important,ceea ce te face sa simti o masina.

Daca si noi europenii suntem pro japan suntem pe o cale gresita.

Masinile japoneze nu au traditie,iar multe dintre ele sunt niste copii idioate ale unor masini cu traditie.

Sorry Aphedrone dar gama de motoare bmw incepe unde se termina la honda.

Varianta de top de Acura are un motor de 3.5l si 300cp,de aici in sus bmw mai are cateva nivele

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problema lui e ca nu shtie ce fel de fan e...ultima oara era Daewoo(Tico)...before era Volvo...la un moment dat lumea credea ca-i Honada...eu tot ashtept pozele alea cu S60R...macar de site-ul oficial...

 

 

Am incercat sa fiu rezonabil cu dl Aphedrone dar se pare ca insista..............

Honda Acord este cu totul si cu totul intr-o alta clasa fata de seria 3,iar datele acelea cu 7.3 la alfa si bmw sunt luate din........?????

bmw 7.3

alfa 7.5

acord 8.4

acord nu are ce cauta in aceasta discutie

aphedrone lasane frate ca m-am saturat de honda

:blink: honda dute la fan club honda si lasane frate

13231[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Man nu stiu unde sa te trimit sa iei pozele alea,dar iti confirm si eu ca S60r este o masina super si pe circuit si pe sosea.

Pretul insa e foarte mare,chiar prea mare.

Aphedrone e muscat de curentul japonez si de minunatele statistici care sunt facute in serviceuri si in showroom-uri peste ocean.

Ce ii spunem noi fanii masinilor cu traditie?

Cauta-ne peste ocean Aphedrone poate asa ne convingi.

Link to comment
Share on other sites

Man nu stiu unde sa te trimit sa iei pozele alea,dar iti confirm si eu ca S60r este o masina super si pe circuit si pe sosea.

Pretul insa e foarte mare,chiar prea mare.

Aphedrone e muscat de curentul japonez si de minunatele statistici care sunt facute in serviceuri si in showroom-uri peste ocean.

Ce ii spunem noi fanii masinilor cu traditie?

Cauta-ne peste ocean Aphedrone poate asa ne convingi.

13237[/snapback]

 

 

Si eu sunt de parere ca masinile japoneze au mai multa cautare in America de Nord.

In Europa chiar nu renteaza.Sunt scumpe,piesele sunt foarte scumpe ,probabil si ora manopera in service este foarte mare.

 

Dar si in America BMW-ul este MULT mai respectat decat Honda.

Link to comment
Share on other sites

Man nu stiu unde sa te trimit sa iei pozele alea,dar iti confirm si eu ca S60r este o masina super si pe circuit si pe sosea.

Pretul insa e foarte mare,chiar prea mare.

Aphedrone e muscat de curentul japonez si de minunatele statistici care sunt facute in serviceuri si in showroom-uri peste ocean.

Ce ii spunem noi fanii masinilor cu traditie?

Cauta-ne peste ocean Aphedrone poate asa ne convingi.

13237[/snapback]

 

 

Man ...nu spune nimeni ca nu-i o mashina faina :) ...toata stima pentru Volvo :) ...dar ia un pick S60R shi M3-ul sa vezi unde suntem... :blink:

Chiar vin toate dronele de pe honda club shi ne conving de ce bun e mototul lor Ford????

Link to comment
Share on other sites

Man ...nu spune nimeni ca nu-i o mashina faina :) ...toata stima pentru Volvo :) ...dar ia un pick S60R shi M3-ul sa vezi unde suntem... :blink:

Chiar vin toate dronele de pe honda club shi ne conving de ce bun e mototul lor Ford????

13240[/snapback]

 

 

Am gasit niste poze aici.Nu am condus niciodata modelul in cauza .Oricum nu imi place spatele deloc.

 

http://www.cardomain.com/memberpage/408809

Link to comment
Share on other sites

Deci reluam de la zero am editat posturile care nu aveau legatura cu topicul,acuma am o afirmatie de argumentat:RWD are demarajul mai bun decat FWD-cand am facut aceasta afirmatie mi-au venit in minte cursele din campionatul european de turisme :blink: ,acolo la start BMW-urile erau mai rapide decat Afla Romeo,Seat si Honda.Acolo am auzit si aceasta afirmatie :) . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

asta e o evidentza atit de evidenta incit nu stiu de ce mai exista si parerea aia cu "dom'le, pina la 200 CP sint la fel de bune/proaste".

 

explicatia e banala: cind demarezi, greutatea masinii se transfera spre puntea spate. in mod absolut evident, tractiunea pe puntea care apasa mai tare este mai eficienta decit pe cea care se ridica.

 

sigur, asta se poate compensa intr-un oarecare fel daca la masina cu tractiune fata punem nu stiu ce fel de suspensii periculoase sau alte balarii. dar daca facem asta si la cealalta masina, iarasi diferenta e clara. oricum, impresia mea era ca vorbim de seria 3 si rivalii sai (adica tot masini de strada, nu?) si nu de masini de curse. sint mii de teste in toata lumea: se iau doua masini de mase aproximativ egale, cu aproximativ aceeasi putere, cu cauciucuri similare, si rezultatul e evident.

 

asa, iar accordul mie imi place rau, dar nu l-as compara cu seria 3. mi se pare mai mare, poate cu seria 5.

Link to comment
Share on other sites

of, of

 

ma doare butonul de la mouse cite chestii a trebuit sa sterg de aici ca sa fac curat. abtineti-va de la prostii oamenilor, ca asa se creeaza imaginea ca fanii bmw sint asa cum zice aphedrone. hai sa le dovedim ca noi nu sintem asa, eventual sa-i convingem si pe cei care sint ca nu e normal sa fie. na, limba romana reloaded...

Link to comment
Share on other sites

Da Passatul este un rival pentru seria 3,fara indoiala.

13588[/snapback]

 

Niciodata VW Passat nu va concura cu BMW 3er!

Nici dpdv al pretului nu se poate face o comparatie.

Bmw-ul face parte dintr-o "clasa sociala" superioara si singurele automobile cu care se poate compara sunt Mercedes C classe, Audi A4, Lexus si poate Alfa 156-7.

Link to comment
Share on other sites

eu am zis mereu... cine are doar pareri, sau aprecieri... sa scrie in fata posturilor sale... "parerea mea..." "cred ca..." si este OK. Altfel lumea o sa ia de bun ce ziceti voi aici... si uite asa se prosteste lumea.

 

In primul rand Passatul a COPIAT farurile de la 5-er... si nu face parte din suita de LUX de automobile din care face parte BMW... punct.

 

In al doilea rand... despre posturile lui aphedrone... cand Honda are nu stiu ce antifonare mai buna si din cauza asta nu accelereaza ca Alfa sau ca BMW-ul... ma face sa plang deabinelea... incredibil cata imaginatie falsa ai...

 

Stimate domn... aphedrone daca vrei iti pot prezenta o ecuatie ce evidentiaza aportul adus in acceleratie de catre greutate vis-a-vis de aerodinamica si cutia de viteze. Coeficientul de greutate este un "(cenzurat)" de 2%... incomparabil cu coeficientul de aerodinamica sau raportul de acceleratie generat de cutia de viteze+diferential. Deci... Honda Accord accelereaza mult mai slab decat un BMW seria 3 sau o Alfa156 nu pentru ca este antifonata... ci pentru ca are o suprafata frontala mai mare decat BMW-ul seria 3 si o aerodinamica mai slaba... si o cutie de viteze etajata larg pentru consum redus.

 

Cand cineva face astfel de aprecieri dupa cum bate vantu... vorbind pe un forum de discutii ingineresti... ca si cum ar fi mare cunoascator... scuza-ti-ma dar parca citesc telenovele si ma umfla prea rau rasu... aphedrone baga-ti in semnatura... "dadator cu parerea"

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.