Jump to content

calitatea BMW-urilor


cyborg

Recommended Posts

.Astept si eu ceva explicatii pt ca m-ati facut curios.

138360[/snapback]

 

 

Este vorba de legislatia din tarile respective.

De exemplu,in America nu merge sa cumperi o masina si sa te duci la service de prea multe ori pentru aceeasi problema.Ori masina se va returna,deci firma respectiva pierde bani,ori va fi data in judecata,alti bani pierduti.

 

In alte tari ,poti sa te duci cu masina la service pana te plictisesti de ei,si tot nimic nu se intampla,serviciul fiind de proasta calitate,deoarece nu exista legislatie pentru a pedepsi acest lucru.Poti sa dai firma in judecata,bineinteles,dar pana se judeca si pana castigi(daca...) masina are vechime de cativa ani :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am auzit de masini diferite calitativ pentru diferite piete DAR erau facute in fabrici diferite. Nu stiu de BMW dar pot sa dau exemplu cu VW Bora si Renault Megane facute in Turcia, masini care aveau probleme cu calitatea montajului si nu a pieselor !

 

E adevarat ca poate diferi softul (sau, mai bine zis, optiunile implicite ale acestuia) in functie de tara de destinatie a masinii (am citit pe un forum BMW din SUA ca BMW-urile facute pentru ei suna daca uiti cheia in usa dupa ce ai incuiat masina, nu se stinge becul de la centura daca nu pui centura, s.a.m.d.). Sau, pentru diverse piete, se adauga componente in plus (vezi cazul Dacia Golan care are ABS pentru UE).

 

Nu cred, si nu vreau sa cred, ca difera calitatea componentelor intre doua masini din acelasi model facute in aceeasi fabrica. Nu zic ca este imposibil dar ar fi prea mare bataia de cap si costurile cu managementul componentelor si al produsului finit. Ca sa nu mai zic ca pretul de vanzare este cam acelasi (in general influentat de taxele tarii respective).

Link to comment
Share on other sites

Pai chestia asta nu e o noutate, shi cred ca nici un secret. Inseamna ca sunt naivi cei care mai cred in corectitudinea nemtzeasca, shi ca sa intaresc aceasta idee o sa va spun o mica povestioara - Anul trecut am fost la plimbarica prin Europa shi am ajuns shi prin Berlin, la intoarcere am trecut pe la nishte prieteni care lucreaza in tara la o firma patronata de un neamtz care are 4 reprezentantze auto (din grupul Porsche) shi care duce romanashii sa ii munceasca shi la firma din Germania, printre altele oamenii ambalau cu ambalaje originale "cu holograma" bobine fabricate in Romania shi dupa aia le dadea de bune (o parte din ele se intorc in Romania).

Cica shi aia de la Mercedes ar face la fel, asta imi spunea un director de vanzari de la BMW :).

Asha ca luati-va mashina de afara.

137721[/snapback]

pai ce te miri:eu lucrez la LEONI o firma care asambleaza cablaje pt. A si B class,si de la anu si pt. E class...deci cablaje lungite,incalcite,retusate de romani si apoi montate pe modelele amintite mai devreme :) ...Am uitat sa precizez(ambalate in ambalaj MERCEDES :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai si Saplacan....ce e rau in asta ? consideri ca acolo unde lucrezi se face treaba de mantuiala ?

138532[/snapback]

nu neaparata asta am vrut sa sugerez ca doar se lucra dupa un standard german ,calitate..etc....insa se stie de mult ca mana de lucru romaneasca e relativ ieftina si e normal ca grupul mercedes sau bmw pentru care facem noi cablajele sa profite de acest lucru...asa ca sa nu va mirati ca manopera sau lucrul romanesc apare pe marci ca bmw sau mercedes!!!sau alte marci de renume :blink: insa cu ambalaj original sa zic asa

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

nu neaparata asta am vrut sa sugerez ca doar se lucra dupa un standard german ,calitate..etc....insa se stie de mult ca mana de lucru romaneasca e relativ ieftina si e normal ca grupul mercedes sau bmw pentru care facem noi cablajele sa profite de  acest lucru...asa ca sa nu va mirati ca manopera sau lucrul romanesc apare pe marci ca bmw sau mercedes!!!sau alte marci de renume :) insa cu ambalaj original sa zic asa

138545[/snapback]

 

nu, nici unde lucrez eu nu se face de mantuiala, iese treaba exact ca in germania :blink: doamne fereste sa se faca bmw-urile in romania, ca o sa ploua in ele si n-o sa mai intre in a 5-a :) :)

Link to comment
Share on other sites

pai si Saplacan....ce e rau in asta ? consideri ca acolo unde lucrezi se face treaba de mantuiala ?

138532[/snapback]

Nu e nimic rau in asta, dar incercatzi sa incetatzi cu fazele alea gen "nu cumpar frate jantele astea ca nu sunt originale BMW", sau credetzi ca "jantele originale" le face manual directorul fabricii BMW din Germania la el in living. Sau pentru voi original inseamna doar ambalajul, sau nu shtiu definitzi voi cuvantul ORIGINAL.

NO OFENSE :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic rau in asta, dar incercatzi sa incetatzi cu fazele alea gen "nu cumpar frate jantele astea ca nu sunt originale BMW", sau credetzi ca "jantele originale" le face manual directorul fabricii BMW din Germania la el in living. Sau pentru voi original inseamna doar ambalajul, sau nu shtiu definitzi voi cuvantul ORIGINAL.

NO OFENSE  :blink:

138650[/snapback]

 

Pai acuma daca stau sa ma gandesc la ce living o fi avand directorul fabricii BMW din Germania ma gandesc ca are loc acolo de o flota de strunguri si vreo 2-3 masini de taiat cu apa... :)

 

Cat despre calitatea pieselor, nu cred ca e mare diferenta... ba chiar sunt de parere ca unele piese OEM sunt mai proaste ca altele aftermarket (stiti patania mea cu pompa de apa).

 

Diferenta insa sunt convins ca exista la montaj (in cazul fabricilor din alte tari) si la standarde si "CTC"-uri. Si sunt la fel de convins ca masinile facute pt Germania sau SUA nu sunt la fel ca cele facute pt Europa de est.

Link to comment
Share on other sites

Speculez si eu un pic: sunt aproape sigur ca pentru fiecare piesa pot exista mai multi furnizori. Unii mai scumpi, unii mai ieftini. Deci si calitati diferite.

 

Rezulta ca pot fi produse masini de calitati diferite. Fabrica Renault din Turcia nu cumpara piese din Franta. Deci nu e numai manopera la mijloc.

 

Mi-a spus un prieten de un cunoscut de-al lui care si-a luat un Passat model nou. I s-a blocat volanul in timpul mersului fara sa pateasca nimic insa. A dus masina la service si i-au dat urgent alta noua. Pai daca se intampla asta in SUA sau Germania cred ca ii dadeau si un Touareg bonus doar ca sa scape de un proces... La noi insa stiu ca scapa mai usor asa ca pot fi mai relaxati in privinta calitatii.

 

Ca sa concluzionez: si eu sunt sigur ca masinile difera calitativ de la o FARBICA la alta. Nu stiu insa daca din aceeasi fabrica ies modele diferite calitativ in functie de destinatia (ex. asta pleaca in Romania, hai sa punem piese de la furnizorul mai ieftin).

Edited by mihaig
Link to comment
Share on other sites

Speculez si eu un pic: sunt aproape sigur ca pentru fiecare piesa pot exista mai multi furnizori. Unii mai scumpi, unii mai ieftini. Deci si calitati diferite.

 

Rezulta ca pot fi produse masini de calitati diferite. Fabrica Renault din Turcia nu cumpara piese din Franta. Deci nu e numai manopera la mijloc.

 

Mi-a spus un prieten de un cunoscut de-al lui care si-a luat un Passat model nou. I s-a blocat volanul in timpul mersului fara sa pateasca nimic insa. A dus masina la service si i-au dat urgent alta noua. Pai daca se intampla asta in SUA sau Germania cred ca ii dadeau si un Touareg bonus doar ca sa scape de un proces... La noi insa stiu ca scapa mai usor asa ca pot fi mai relaxati in privinta calitatii.

 

Ca sa concluzionez: si eu sunt sigur ca masinile difera calitativ de la o FARBICA la alta. Nu stiu insa daca din aceeasi fabrica ies modele diferite calitativ in functie de destinatia (ex. asta pleaca in Romania, hai sa punem piese de la furnizorul mai ieftin).

138683[/snapback]

 

In cadrul aceleiasi Fabrici singura mea parere e ca se poate doar daca la controlul calitatii dupa ce masina e facuta descopera ceva bube si zic baietii: "No, asta nu o mai trimitem in SUA... asta e marfa de Romania" (in germana zic bineinteles). :blink:

 

Desi daca sunt facute in functie de comenzi nici asa nu prea pot sa faca...

Link to comment
Share on other sites

si cum se zice "NO" in germana , ca restul am reusit sa traduc :)

Eu nu am BMW dar ma bag si eu pe aici , sper sa am , nu ar trebui sa fie diferente de calitate , nu cred , sincer refuz sa cred ca cei de la BMW se coboara atat de mult incat sa faca masini pentru EST , am vazut ce zic cei care sunt chiar la sursa , sincer nu stiu exact cum sta treaba dar ar fi bine de stiut care e adevarul , ca daca tot intra mUE sa mergem sa ne luam masinile direct de la MUIEnchen, ca alea sunt facute pentru DE si atunci se prinde neamtzu ca vine romanu sa isi ia BMW si le fac pe toate ca pentru Europa de Est , oare e asa sau mu e asa ? :blink:

L.E. @deathrow cu postul asta care vrei sa imi raspunzi mie te premiezi cu 1000 de posturi la activ si de aia te-am "zgandarit" sa zici ceva :))))))

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic rau in asta, dar incercatzi sa incetatzi cu fazele alea gen "nu cumpar frate jantele astea ca nu sunt originale BMW", sau credetzi ca "jantele originale" le face manual directorul fabricii BMW din Germania la el in living. Sau pentru voi original inseamna doar ambalajul, sau nu shtiu definitzi voi cuvantul ORIGINAL.

NO OFENSE  :blink:

138650[/snapback]

 

 

Original inseamna ca respectivul produs a fost testat de BMW( nu produs de ei) ,si corespunde standardului dorit.

Pentru mine asta inseamna original.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred in varianta facuta pentru est si varianta facuta pentru alte tari. E imposibil daca masinile sunt facute in aceeasi tara (exclud varianta mentionata mai sus: masini facute in Turcia - cazul Renault sau Fiat).

Nu exista doua calitati ale componentelor, exista un singur standard. Si apoi, ca sa coreleze pe o banda de fabricatie toate intrarile de subansamble pe categorii e total neproductiv. S-ar pierde mai multi bani facand acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

N-are nimeni o lista cu toate fabricile care fac componente pentru BMW? Nu de alta dar ma gandesc sa imi cumpar piesele si sa mi-l fac singur acasa. Ma gandeam la un M6...... :)

138903[/snapback]

Daca afli mai multe zi-mi si mie ...eu am caroseria si as vrea sa-mi fac un M5 in living(sa moara de ciuda vl20sas) :blink:

Link to comment
Share on other sites

in Bistrita la fabrica LEONI se asambleaza cablajul electric pentru noua seria 3.(cockpitul, mai exact...toata cablaraia de interior) :blink:

138895[/snapback]

Pai asta e ideea oameni buni - daca vine unu de lucreaza la fabrica asta si va zice "hai frate sa iti dau un cablaj de BMW" voi zicetzi "nu frate ca nu e original, eu il cumpar de la Bavaria", sau voi credetzi ca astia care produc componente BMW nu scot pe piatza acelasi produs, la acelashi standard, dar bineinteles fara sa scrie pe el Made BMW, ci Made of Gogu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.